Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Valonvälähdykset  (Luettu 4985 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Rakkauden enkeli
Vieras
« : 08.05.2010 23:17:42 »

olen jo vuosia aika ajoin nähnyt sellaisia hetkellisiä sinisiä valonvälähdyksiä lähelläni. Nyt olen noiden sinisten lisäksi alkanut näkemään kirkkaan valkoisia, tai sellaisia tähtimäisen värisiä/kaltaisia välähdyksiä ja nyt näen molempia lähes joka päivä. En siis jatkuvalla syötöllä, silmissä ei siis vilise valot  2funny , vaan aina muutaman kerran päivässä ihan missä hetkessä tai tilanteessa tahansa näen hetkellisen selkeän ja kirkkaan välähdyksen. Niitä nähdessäni koen aina, että lähelläni ollaan, se on ikäänkuin jonkinlainen muistus siitä etten ole yksin. Mietin kuitenkin sitä, että miksi olen nyt alkanut joka päivä näkemään niitä.  :Smiley Onko muilla samanlaisia "valonvälähdys" kokemuksia ja mitä itse niistä tuumaatte?
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #1 : 09.05.2010 22:57:42 »


ps. onnea modeudelle! Afro

Kiitos.  smitten


Minäkin olen alkanut nähdä semmoisia todella nopeasti suhahtavia välähdyksiä viimeisen parin kuukauden aikana. Jotkut ovat vain pieni piste joka leimahtaa, joskus ne liikkuvat..  Olen miettinyt että mitä ne meinaavat, onko ne jotain olentoja (enkeleitä yms) vai jotain muuta..?

Kiva kuulla että muillakin on samoja kokemuksia  Smiley

Enkeleitä ja henkioppaita voivat olla jne.  angel Kiva kuulla tosiaan, että löytyy muitakin jotka kokee näitä.
tallennettu
sidrika
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 310


Profiili
« Vastaus #2 : 09.05.2010 23:11:58 »

Olen muutaman vuoden ajan nähnyt silloin tällöin sinisiä valonvälähdyksiä, olen yhdistänyt niitä arkkienkeli Mikaelin energioihin. Ja nyt parin kuukauden aikana on näkynyt myös punaisia valonvälähdyksiä, joista luin jostain, että ne voivat liittyä Kuan Yiniin?
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #3 : 11.05.2010 19:34:51 »

Näkyy, näkyy  Smiley
Yleisimmin silloin kun on jotain koettelemuksia ollut, mutta kyllä muutenkin.
Kirkkaita vaaleita valonvälähdyksiä seinillä ja välillä katossa. Ei mitään silmäkulmassa näkyviä vilahduksia vaan ihan selvästi keskellä näkökenttää ja kestävät pari sekuntia.
Ihanin on hopeasade  smitten
Sellaiset singahtelevat hopeahippuset. Hassua että useimmin nään sen kylpyhuoneessa, oikeastaan hyvin harvoin muualla.
Ne kirkkaat vaaleat välähdykset ovat näkijätuttuni mukaan korkeimpia oppaita.
Oman enkelin nään ihan erilaisena värähtelynä ja kosketus tuntuu niskassa aivan kuin "energiasormet" koskettaisivat, vaikee kuvata mutta helposti tunnistettavissa
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: