Sivuja: 1 ... 9 10 [11]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: rasittava henkimaailma  (Luettu 90125 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #150 : 29.04.2014 00:32:10 »

No niin...puhuttiin puhelimessa, linja katkesi ja nyt mun luuri ei toimi ollenkaan.
Ihme-energiat nyt ja olen rukoillut monta kertaa.
Aamulla pitäis olla jo kuudelta hereillä mutta eipä paljon nukuta koska mielessä pyörii nyt liikaa.
Fuck! En olis tarvinnu tällaista just nyt
Pitää tuulettaa koko asunto ja rukoilla rauhaa & suojelusta.
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #151 : 29.04.2014 01:51:30 »

Pakko kirjoittaa että saan nämä jutut pois mielestä
Mun puhelin alkoi toimia ja puhuttiin ystäväni kanssa lisää tästä kummallisesta tapahtumasta.
Mä halusin "katsoa" hieman taustaa ja yäk mitä näin. Tähän liittyy kaksi ihmistä,mies ja nainen jotka leikkivät voimilla jotka eivät todellakaan ole puhtaasta lähteestä.
Sain kamalat puistatukset kun mulle näytettiin mistä on kyse.
Lääkäri oli sanonut ettei kaatuminen voi saada aikaan sellaista jälkeä vaan siihen on vaadittu kovia iskuja.
Ystäväni on havahtunut tajuihinsa siitä nojatuolista josta sinkosi pöytää vasten ja kaikki vaatteet oli veressä, nenäkin oli murtunut ja tod näk leukaluu
Tosiaan lääkärin mukaan ihminen ei voi saada itse sellaista aikaan ja oli kysynyt pari kertaa että olitko tosiaankin yksin kun tämä tapahtui.
Ihan kamala juttu! Kerroin suojauksesta ja kehotin rukoilemaan sekä pyytämään arkkienkeli Mikaelia katkaisemaan pahan yhteyteyden.
Kävelin tänään lähikirkkoni ohi ja katsoin pitkään ristiä. Jostain syystä kuvittelin sen ylösalaisin ja sain siitä jo puistatukset, sit ilalla kuulen tällaisen kammotarinan joka liittyy juuri pahan voimaan.
Kristuksen siunausta ja varjelusta rukoilen ystävälleni sekä sitä että katkenneet hampaat saadaan kuntoon. Kristus ole lähellämme aina ja iankaikkisesti
tallennettu
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1114


Profiili
« Vastaus #152 : 29.04.2014 04:35:34 »

Ikäviä tapahtumia mutta olet oiva esimerkki siitä mitä tapahtuu kun tosissaan uskoo johonkin niin lujasti että alkaa vetämään puoleensa näitä tapahtumia. Miksi tätä ihmistä ei alunperin suojeltu??!!
Nyt hänkin alkaa uskomaan pahan voimaan jne. Tämä ei koskaan tule loppumaan ja jo se että uskoo väärinpäin olevan ristiin.. Onneksi en kulje tuota tietä.
Tsemppiä nyt vain pikkari, ei kuullosta hyvältä mutta itse olet tiesi valinnut ja uskomuksesi, joten rohkeasti vain eteenpäin. Toivotaan että et tarvitse saada tämän enempää kosketusta näin synkkiin asioihin.
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Varjotar
Astroholisti
*****
Viestejä: 1262


Starchild


Profiili
« Vastaus #153 : 29.04.2014 10:13:41 »

Sielu yhtä riemua täys.
Vauhti sen, hyydy ei milloinkaan.
Heikompia jo pelottaa.
Kun kellot kulkee vaan.
Villi Kortti tanssii taas.

Mikä ihme tekee sielusta loputtoman hauskanpitäjän, äärettömän energisen?
Vauhti on ihan hillitön, ku se painaa menemään. uglystupid2 2funny
Se on ku hurrikaani ja jakaa voimiaan mielellään niille, jotka sitä osaa käsitellä oikein..

Mut, huhhuh, kun en taho pysyä perässä itekään..  Cheesy
tallennettu

Kuuntele tuulta.
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #154 : 29.04.2014 15:56:24 »

Ei tästä mitään kierteitä tule. Kuka täällä nyt manaa? Ai ihan ihan mielikuvituksen voimalla voi vetää puoleensa tällaista? Just joo.
Kukaan ei tiedä mitä on tapahtunut. Ystäväni kanssa olen puhunut ja koittanut piristää. Hän toivoo että olisi silminnäkijä sille mitä tarkalleen on tapahtunut.

tallennettu
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1114


Profiili
« Vastaus #155 : 29.04.2014 17:24:50 »

Ai, nyt se muuttuikin sitten mielikuvitukseksi?  Grin

Yritin ja toistan itseäni mutta sinun pikkarin ei tarvitse tähän uskoa.
Uskon ja olen saanut kokemuksia siitä että mitä enemmän uskoo niin kaikki uskomukset avautuu jollain lailla meidän elämässämme, kaikki mihin uskomme saa vahvistuksen ulkoisesta koska se lähtee sisäisyydestä.
Jos uskot pahan voimaan, jeesukseen, saatanaan, kauhuleffoihin, manauksiin,enkeleihin, kristukseen, karmaan, sielunvaellukseen jne. jne. niin totta helvetissä ne sitten tulee jossain vaiheessa eteen, muodossa tai toisessa. Olen täysin vakuuttunut että koko universumi on meidän puolella kun luomme itseämme itsessämme. Sitä ikään kun astuu sellaiseen energiaympäristöön jossa kaikki tämä sisäisyydestämme kumpuavaa saa ulkoisen heijastuksen.

Sen takia en koskaan pyydä kristusenergiaa itselleni enkä enää usko raamattuun tmv koska se vetää puolensa tiettyjä juttuja, ei kaikille mutta osalle. Kannattaa olla tarkkana, on minuakin varoitettu yksi meedion puolelta jos pyydät mikaelia suojelemaan itseäsi, varaudu siihen että saat vastavoimat kimppuusi...
Sitä voidaan sitten miettiä miten suomessa tai muualla tällainen ns hengellisyys kumpuaa ja mihin kannattaa enää uskoa, kaikkihan on mahdollista mutta yksikään paha henki ei ole tullut minua vastaan ja kaikenlaista tuputetaan. Kaikkein paras suoja on kun ei yksinkertaisesti suostu enää uskomaan vaan uudistuu hengellisesti.

« Viimeksi muokattu: 29.04.2014 17:45:30 kirjoittanut Avicii » tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #156 : 02.05.2014 19:32:41 »

Kukin tavallaan. Mä luotan omaan intuitiooni ennen kaikkea.
Eilen se johdatti mut hautausmaalle.
Kävin mieheni haudalla ja kuljeskelin mietteissäni ympäri hautausmaata. Oli tosi tyyni ja rauhallinen olo joka muuttui heti inhottavaksi oloksi kun tulin takas kotiin.
En tiedä mikä sen aiheutti. Väsyin aikaisin ja menin jo ennen kymmentä sänkyyn.
Kylpyhuoneesta kuului ääni ennen kun ehdin nukahtaa. Mun hiuspanta oli lentänyt itsestään hyllystä n metrin päähän keskelle lattiaa.
Näin miehestäni vahvan unen. Tänään tuli vuosi ja viisi kuukautta hänen kuolemastaan.
Ostin ison, kauniin ruusukimpun ja poltan kynttilöitä sateen ropistessa.
Olen kiitollinen siitä että kohtasimme tässä elämässä ja irrotan otteeni menneestä.
Rauhaa ja rakkautta toivon hänen sielulleen  smitten smitten
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #157 : 13.07.2014 16:58:49 »

Olen ollut jo pari päivää kiukkuinen koska multa on hävinnyt vaatteita täältä kodistani.
Kaksi lempipaitaani ja muita lyhythihaisia & toppeja on kadonnut kuin tuhka tuuleen.
Olen etsinyt koko kämpän läpi eikä löydy.
Kukaan ei ole käynyt täällä
Tää on raivostuttavaa!!!!
Millä oikeudella multa viedään tärkeitä juttuja?
Kuka mua nyt kiusaa?
Mä haluun muuttaa pois tästä asunnosta mutta mistä löydän homevapaan kämpän?
Hitto et ahdistaa ja stressaa tää tilanne  buck2
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #158 : 13.07.2014 19:43:43 »

pikkari, ootko kattonu niitä vaatteita pyykkikorista..et oisit laittanu ne sinne coolsmiley smitten
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #159 : 13.07.2014 22:25:37 »

Just viikkasin ison vaatekasan ja laitoin osan takasin pesuun koska olivat niin ryppyisiä muttei siitä kasasta löytynyt niitä kadoksissa olevia kledjuja eikä löydy muualtakaan. Kaikki mestat olen jo tutkinut.
Ystävän kanssa puhuin just puhelimessa ja hänen kotonaan on myös tapahtunut kummia
Mä en jaksais nyt yhtään tällasta paskaa. Pinna muutenkin helvetin kireellä
tallennettu
Sivuja: 1 ... 9 10 [11]
  Tulostusversio  
 
Siirry: