Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 11
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: rasittava henkimaailma  (Luettu 92415 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
dodobien84
Vieras
« Vastaus #45 : 26.06.2010 18:02:17 »

Ihan vain noista häirikköhengistä tuli vielä mieleen; jos luette näitä ketjuja iltamyöhäsellä niin pistän pari tarinaa jotka pistää lukijoita vetämän peittoa tiukemmin korville nukkumaan mennessä  Wink. Hehehe!  Wink

Toinen tuli faijalta jurrispäissään mun nuoruusvuosina. Faija kertoi omasta nuoruudestaan niitä näitä ja kuinka moni kavereista tappoi itsensä. Olipa kerran kaverinsa kanssa lyönyt kättäpäälle, että kun toinen delaa, niin toinen tulee ilmoittamaan itsestään. Noh eräänä yönä (juuri "eron" jälkeen faija oli nukkumassa makuuhuoneessa yksin selällään, kun heräsi siihen että joku oli alkanut takomaan häntä ikäänkuin sängyn läpi selkään. Faija oli tähän herännyt paskat housuissa ja sen jälkeen näkymätön voima oli alkanut repimään häntä sängyn reunaan päin. Juuri kun oli ollut tippumaisillaan niin repiminen oli loppunut. Enään ei tapahtunut mitään.

Seuraavana päivänä oli saanut kuulla että kyseinen kaveri, jonka kanssa oli lyönyt kättä päälle, oli viiltänyt ranteensa auki ja hirttäytynyt edellispäivänä.

Noita kummitusjuttuja kulkee suvussa aika paljon. Mummonikin oli kuullut pianonsoittoa isänsä kuoleman aikoihin. Kansikin oli ollut kiinni ja lapset nukumassa. Mummo olisi varmaan paras lastenkirjojen kirjoittaja näiltä tiimoilta, on ikäänkuin suvun "keskushenkilö" Wink.
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #46 : 27.06.2010 01:04:35 »

On normaalia ja loogista ja erittäin yleistä, että kuolleet läheiset tulevat ilmoittamaan poismenostaan erilaisilla ilmiöille heille, jotka ovat olleet heille rakkaita (tai joiden kanssa on tehty valat). Samoin merkkejä voi tulla myös kuoleman jälkeen eikä vain sen aikoihin ja ne ovat yleisempiä kuin luullaankaan - ja täysin normaaleja Smiley
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #47 : 27.06.2010 12:05:25 »

onkohan kyseisellä henkimaailmalla jotain järjellistä sanottavaa sinulle, elämästäsi? vai koetko että kiusaa muuten vaan? silloin kai pitäisi suojauksilla saada moinen loppumaan (en ole kokenut).

onko jokin asia joka sinulla on kesken, jonkun sielun kanssa? jotain mitä pitää selvittää? haluaako joku tuoda hyödyllistä tietoa?

muuten ne pitäisi vaan toivottaa matkohinsa ja keskittyä siihen oman elämän elämiseen mitä haluatkin.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #48 : 28.06.2010 12:20:59 »

Sitä selvennystähän olen meediolta hakenut, muttei kyse ole mistään selvästä mulle osoitetusta viestistä vaan tämä aika on tiettyä kokeilua/testausta jota mediaaliset ihmiset joskus joutuvat läpikäymään voimakkaastikin tietyissä kasvupaikoissa.
Luojan kiitos, mulla on meediokontakteja. Ilman heidän neuvojaan olisin jo varmast lataamossa.
Tää mediaalisuus(paska)lahja kuuluu mun sielunsopimukseen ja ego panee voimakkaasti vastaan, näin mulle sanoi kaksi meediota.
26.6 oli TOSI voimakkaat energiat. Ilma väreili koko asunnossa ja enkelit tunsin lähelläni erittäin selvänä väreilynä.
Ei kyl pelottanut yhtään, onneks.
Täällä vaihtelee tosiaan miltei päivittäin energiat. Nyt on "tyhjää", ei ketään käymässä.
Näkijänainen sanoi mulle tosiaan että mua on viety eteenpäin vähän turhan nopeesti. Se hiton kanava aukee ja mä oon täs lähialueella herkin (mediaalisin) joten ne harhailijat hakeutuvat siksi mun luo apua hakemaan.
Mitä järkeä niiden on kuitenkaan minun luo tulla koska en ole valmis ja tarpeeksi pitkällä kehityksessäni että sanoman saisin auki?
Sit ne pörrää nurkissa ja tekee mut puolhulluks.
Olen niin totaalisen kyllästynyt tähän menoon ja omaan herkkyyteeni.
En haluis joutuu tukeutumaan niihin meediomundoihin, mut pakko on ollut koska ei kukaan "normaali-ihminen" pysty auttaa näissä asioissa.
Ensimmäisen kerran kävin 27-vuotiaana kun aloin nähdä "outoja" ja säikähdin isosti.
Luulisi tosiaan että jos sielunsuunnitelmaan kuuluu tällainen, olisi se jotenkin luontevampaa ja helpompaa.
Harriet Piekkola sanoi aikoinaan että n.35-40 vuotiaana kommunikoin henkimaailman kanssa täysin sujuvasti. Taisin muuten jo kirjoittaa tästä aiemmin. No, enivei, sain silloin jo sätkyn et EI SAA¤¤¤A!!!!! crazy2
Ne meediokoulutuksen, vai mitä nimitystä siitä nyt voi käyttää, avautuvat pikkuhiljaa ja turvallisesti tulkitsemaan henkimaailman viestejä, mutta tällainen pikaoppi yksinään on aika pelottavaa aika ajoin.
"Sinun sielusi janoaa avautumista ja kanavana toimimista" Just joo!!!!
Olen kyllä empaattinen, oikeudenmukainen, auttamishaluinen ihminen, mutta ei kiitos henkimaailmalle.
Miks ne ei tunne etteivät ole tervetulleita mun kotiin?
Kaikista inhottavinta on koskettelu iholla. Olen rukoillut, itkien pyytänyt, raivonnut, turhautunut, kieltänyt, käskenyt että lähtivät pois, muttei se ole toiminut. Olen kiitollinen jokaisesta rauhallisesta hetkestä jolloin en tunne niin näitä lähestyjiä kuin enkeleitäkään.
Ihan oikeesti, tällasta en toivois kenellekään.
Itseeni voisin syyttää jos olisin pelannut spiritismia tai ollut jossain avaudu-kanavaksi-kehityspiireissä, silloin tällaiset ilmiöt kyllä ymmärtäis.
Monta vuotta sitten keskustelin netissä nuoren naisen kanssa jolla oli miltei identtiset kokemukset minun silloisten kokemuksieni kanssa näistä häiritsijöistä. Hän oli hyvin ahdistunut ja peloissaan. Näkijä oli oikein korostanut hänelle tätä hienoa lahjaa.
Ei se todellakaan mikään lahja ole, vaan kiusallinen normaalielämää häiritsevä harmi.
Anteeksi tää valitus mutta näin mä voin avautua, en sillä toisella tavalla
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #49 : 28.06.2010 14:34:12 »

Unohtui tämä: miesystäväni oli menossa nukkumaan ja makoili sängyssämme, sit hän huusi mulle toiseen huoneeseen et miks sun täytyy laittaa radio päälle tähän aikaan yöstä.
Oli kuullut puhetta siinä huoneessa eikä siellä edes mitään radiota ole.
Kello oli kaksi yöllä ja koko kerrostalo aivan hiljainen.
Olin keittiössä lukemassa enkä kuullut/aistinut ainakaan siellä silloin mitään outoa.
Tervetuloa kummitustaloon  buck2
tallennettu
MaijaMaanläheinen
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 16


Profiili
« Vastaus #50 : 24.07.2010 14:09:53 »

Lueskelin ketjua ja mieleeni tuli, mitähän alkuperäiselle kirjoittajalle nyt mahtaa kuulua? Selvisivätkö asiat ja alkoiko koti tuntua jälleen "kodilta" kaiken jälkeen?
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #51 : 29.07.2010 16:40:58 »

Terve taas  Smiley
Kiva kun kiinnostaa mun kuulumiset.
Kävin pari viikkoa sit meedio Irene Nadenin vastaanotolla ja käynti oli todella terapeuttinen.
Se voimakas läsnäolontunne johtui mieheni isän hengestä. Hän oli pappi ja ollut henkimaailmassa jo 20 vuotta. Irene sanoi että kuulee helpotuksen huokauksen henkimaailmasta kun tämä asia selvitettiin mulle. Tämä vanha pappi oli jo aikeissa näyttäytyä mulle, mut tän käynnin jälkeen hän ei koe sitä tarpeelliseksi. Hengailee täällä silloin tällöin mut paljon kevyemmis energioissa
Olen miettinyt sitä paljon, miten olisin suhtautunut täysin materialisoituneeseen henkeen: mulle täysin vieras pitkäpartainen pappi stondaamassa mun edessä. Voi herraisä onneks niin ei ehtinyt tapahtua!!!
Se tavaroiden liikuttelija on mieheni veli. Hän on ollut henkimaailmassa 9 vuotta. Tunsin hänet vain hetken aikaa kun hän vielä eli tällä meidän maatasolla. Oon oppinut tuntemaan hänen energiansa eikä se enää pelota mua, mutta tosiaan hän käy täällä usein.
Esineet liikkuu itsestään monta kertaa viikossa.
Irene myös vahvisti sen lapsiaaveen olemassaolon. Se on oikeesti ollut minun poika jossain aiemmassa elämässä ja haluu hengaa mun läheisyydessä vielä.
Se on ihana  smitten Juoksentelee paljon ja tarraa välillä mun jalkaan kiinni tai hyörii lattialla aivan lähellä mua.
Meedio sanoi sitä samaa mitä pari muutakin näkijää on jo kertonut eli tää mun mediaalisuus on hurahtanut sellasta kyytiä eteenpäin, että nyt tulis jättää kaikki henkimaailmaa yms koskeva kirjallisuus, leffat, ajatuksetkin niistä jutuista pois ja keskittyä täysin maallisiin asiohin.
Ja taas tulee vaaleenpunainen elefantti-ilmiö  uglystupid2
Irenen mukaan myös mieheni vetää puoleensa näitä henkiolentoja. No onko ihme kun hautausmaalla on hommissa ja hyvin intuitiivinen ihminen.
On tähän jotenki jo tottunut, varsinkin kun tietää kuka on käymässä. Minä aistin nimittäin heti kun energia muuttuu.
Se näkijänainen josta aiemmin kirjoitin osoittautui todella oudoks tyypiksi. En luota siihen ihmiseen enää yhtään. Käynti Irenen luona oli siis todellinen helpotus ja se nainen on todella taitava näkijä.
Täällä me siis vieläkin asutaan kera henkiperheen enkä näiden takia pois ole muuttamassa kuten aiemmin uhosin.
Mitä se edes auttais, perässä ne tulis kuitenkin  Smiley
Niin, tästä papista vielä. Mieheni on sanonut monesti että hänen isänsä olisi tykännyt minusta ja oltais tultu hyvin toimeen. Nyt  tutustutaan vähän eri tavalla  Grin Hän on täällä myös suojelijan ominaisuudessa ja miten olenkaan häntä aiemmin pelännyt!!!
No mistä olisin voinut tietää? Ihanaa että asiat selvisi tänkin verran mut ei tää tähän jää... Sen tiedän


tallennettu
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #52 : 29.07.2010 17:35:26 »

Mielenkiinnolla minäkin olen seurannut tarinaasi pikkari!  Kylläpä hyvä asia että asiat on selkenemään päin.
 smitten
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #53 : 30.07.2010 00:52:57 »

Mahtavaa kuulla, että piinaavat mysteerit ovat nyt selvinneet ja vielä noin lempeällä tavalla!
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #54 : 31.07.2010 15:55:09 »

Jännä juttu, et vaikka olen ollut mieheni kanssa vasta kaks ja puoli vuotta, hän on nähnyt tässä kodissa unia kuolleesta veljestään sekä isästään enemmän kuin koskaan aiemmin.
Eilen olin tyttöystäväni kanssa bilettämässä ja ukkelini jäi kotiin lepäilee.
Hän havahtui unestaan kun eteisen kaksi henkaria putosi itsestään lattialle kolahtaen, jatkoi uniaan joissa tapasi nyt henkimaailmassa olevan veljensä ja heil oli kivaa keskenänsä  Smiley
Liikutuin kun mieheni tästä hetki sit kertoi.
Henkimaailma on niin lähellä meitä kaikkia, tosin vaan herkät ihmiset sen aistii niin selvästi kuten esim minä
Mutta ne unikohtaamisetkin on aivan todellisia, silloin tosiaan ollaan yhteydessä rajan taa siirtyneisiin. Itse asias sitä rajaa ei edes ole. Täällä ne meidän keskuudessa hengailevat aika ajoin ja ajatuksen päässä tavoitettavissa ovat - rakkaudella
tallennettu
AnniA
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 481



Profiili
« Vastaus #55 : 01.08.2010 13:36:23 »

kuinka ja mistä tuollaisen meedion voi saada kiinni?

Haluaisin ihan vain tietää että tekeekö mielikuvitukseni tepposia, vai voinko todellakin "aistia"jotakin.
Olemme muuttaneet tähän taloon viimesyksynä, ja sen jälkeen olen alkanut nähdä outoja painajaisia... joista herättyäni menee aina hetki että ymmärrän oliko se unta vai ei..
Usein näen niissä unissa (miten sen nyt selittäisi) repaleisia tummanharmaita hamoja jotka miellän jonkilaisiksi henkiolennoiksi...   hereillä ollessani tunnen vaan että "täällä on joku" vaikka olenkin yksin kotona. Ja eniten askarruttaa (oikeastaan joskus jopa pelottaa...) lähes jokailta kun laitan poikani nukkumaan ja tulen alakertaan katsomaan tv-tä tai tietokoneelle... kuulen hänen huoneestaan muutaman askeleen.. (aluksi luulinkin että poika on noussut vuoteesta ylös)  Undecided

itse kun en omaa minkäänlaisia kykyjä, niin haluaisin jonkun (mahd meedion?) käymään ja kertomaanoko täällä joku...
tallennettu

"sopivasti sekaisin"
jukkap
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 21



Profiili WWW
« Vastaus #56 : 01.08.2010 13:57:36 »

Iteänikin kiinnostaisi miten meediot tulkitsevat näkynsä/aistimuksensa? Tai siis kuinka todeksi mieltävät nämä "näyt" ja onko niillä mitään tekemistä oma heijasteisen, itse halutun kokemuksen kanssa.
« Viimeksi muokattu: 01.08.2010 13:59:12 kirjoittanut jukkap » tallennettu

"He sanoivat että minä olin hullu, ja minä sanoin että he olivat hulluja, ja piru vieköön, he äänestivät minut nurin!"

-R.D.Laing
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #57 : 01.08.2010 16:54:34 »

jukkap: kaikilla kai on omat tapansa, minä voin vain kertoa omista kokemuksistani. Totuutta en itse voi todistaa enkä haluakaan millään tavalla, tosin sen verran taitoani olen varmentanut, että olen tehnyt muiden meedioiden ja selvännäkijöiden kanssa töitä, että he ovat vahvistaneet kykyni olevan totta.

Se mitä teen, on avaan kanavani, annan tiedon tulla luokseni. Aistin energian ja pyydän näyttämään mitä tämä energia tarkoittaa. Mikä viesti sillä on ihmiselle. Usein teen menneiden elämien kanavoinnit, yhteyden toisen sieluun (oli se sitten kuollut, henkiolento tai elävä) siten, että ohjaan ihmisen itse kokemaan ja näkemään tilanteen, keskustelemaan ja vahvistan jotenkin omalla tahdonvoimallani ihmistä aistimaan. Vaivutan hänet osittain transsiin ja ohjaan tilannetta ulkopuolisena tahona. Näin kokemus on aina oma eikä minun. Minulle näkyni tai aistimukset ovat energeettisiä ja sitten taas suoraan sisäistä puhetta, kanavointia. Saan vain tarvittavan informaation pyytäessäni. Keskustelemalla sielujen tai henkioppaiden kanssa.

AnniA: kai tuolla auttajalistalla noita meedioita on tarjolla, minäkin voin auttaa halutessasi. Esko Jalkasen yhdistys on hyvä tälläisissä, poistamaan haittaenergioita. Talot keräävät energioita, joskus ilmapiiri on vain hyvä puhdistaa, luoda suojaukset ja toisaalta minusta jotenkin tuntuu, että sinulla on itselläsi käsiteltävinä asioita ja kykysi aistia aktivoituvat, joten kyseessä voi olla myös omat henkioppaasi, jotka lähestyvät sinua. Koska sinussa on vielä pelkoja koet heidät negatiivisina, koska koet asioita joita et ymmärrä ja media on luonut henkioppaistamme negatiivisia. Seuraavalla kerralla ajattele, että olet suojattu, olet turvassa, kaikki on hyvin, rukoile Luojalta, enkeliltäsi turvaa ja kysy tietoisesti näiltä hahmoilta miksi olette tulleet luokseni, mitä teillä on sanottavaa. Itse en aisti tilannetta negatiivisena enkä ole huolestunut sinusta, mutta sinun tulisi oppia ymmärtämään heitä ja aistin pelkosi asiasta.
tallennettu
AnniA
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 481



Profiili
« Vastaus #58 : 01.08.2010 17:38:00 »

ulkopuolinen kiitos ja kumarrus vastauksellesi jälleen...
Kateslin noita auttajia mutta ei täältä päin näyttänyt olevan...  Undecided
Mutta kiinnostuneena kysyn kuinka sinä mahdollisesti voisit minua auttaa?  Smiley
tallennettu

"sopivasti sekaisin"
AnniA
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 481



Profiili
« Vastaus #59 : 05.08.2010 11:55:18 »

no nyt on pakko lisätä...
eilen oli aivan "kammo"päivä...
oltiin kokoperhe keittiössä kun kuului selvästi ääni,että olohuoneesta tippui joku tavara lattialle... en sen kummemmin kiinnittänyt huomiota,ajattelin että oli joku kirja (tms..)jäänyt vana pöydän reunalle ja kolahtanut lattialle...
Meni muutama tunti ja teimme lähtöä kylään, ja taas kuului tavaran tipahtamisen ääni, sanoin miehelle "Nyt menen kyllä katsomaan, jo toinen kerta tänään"(mieskin kuuli sen) menin katsomaan ja poikamme lelu miekka oli "lentänyt?/tippunut?" takanpäältä kaksimetriä eteenpäin keskelle olohuoneen lattiaa....  Shocked
Lähdimme kylään....
Tulimme kotiin ja aloin keittää kahvia, kuului vaimea koputus (3kertaa peräkkäin) naureskelinkin hieman ja muistin että täällähän kehotettiin koputtamaan takaisin (ajattelin että kuulin, kuitenkin vain omiani että koputetaanpas takaisin) ja sen jälkeen koputus kuului uudestaan...
jäi kahvit keittämättä kun kirmasin paniikissa ulos.. Embarrassed

toivottavasti nämä ei enää toistu, tai en uskalla ola enää yksin kotona  buck2
tallennettu

"sopivasti sekaisin"
Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 11
  Tulostusversio  
 
Siirry: