Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 11
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: rasittava henkimaailma  (Luettu 90127 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #15 : 12.05.2010 22:37:16 »

Tärkeä unohtui!
Kun tuntee olonsa turvattomaksi, kannattaa lukeä ÄÄNEEN psalmi 91 Korkeimman suojelus
 angel
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #16 : 21.05.2010 20:15:49 »

Olin niin tyytyväinen ne muutamat päivät kun kodissani oli rauhallista energiapuhdistuksen jälkeen  Smiley
No, nyt sama tilanne kuin aiemmin: keskiviikona mun käsivoidepurkin kansi lensi itsestään olohuoneessa hyllyltä keskelle lattiaa.
Samaan huoneeseen ilmestyi yksi tyyny makuuhuoneesta pienelle sivupöydälle sillä aikaa kun tapasin illalla ystäviäni.
Aiemmin äänet/kolina on kuuluneet keittiöstä ja makkarista, nyt siirtyneet olohuoneeseen.
Esim. kirjahylly "napsahtelee" oudosti, samoin kahdessa nurkassa kuuluu sama ääni.
Kamalin oli eilen illalla näkemäni miltei kaksi metrinen tumma hahmo eteisessä.
Luojan kiitos mieheni oli kotona.
Tää on oikeesti kamalaa!!
Sen ymmärrän että tietyn aikaa koetellaan, mutta tää on nyt jotain muuta.
Mieheni ja kaksi ystävääni ovat kokeneet ensimmäistä kertaa näitä ilmiöitä just täällä mun kotona eli ei tod mun omaa mielikuvitusta.
Tarvitsen kohta rauhoittavia että pystyn nukkuu.
Illalla mieli lähtee helposti liitää kun miettii niitä täällä tapahtuneita.
Kruunuchakra kihelmöi päivittäin täl viikolla ja olen rukouksessa pyytänyt taas että "kanava" suljettais.
Kihelmöinti vaan jatkuu, samoin se ihme läsnäolontunne.
Sain olla rauhassa joitain kuukausia aiemmin ja nyt KV:n avulla muutaman päivän, ja nyt taas tää sama paska jatkuu  knuppel2
Ei kiva  Sad
Myyn pois koko asunnon jos tää kiusaaminen jatkuu tai ainakin tarvitsen jonkun auttajan tänne, oli se sitten pappi, meedio tai kuka tahansa jolla on keinot rauhoittaa tämä paikka
Mun keinot ei riitä



tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #17 : 21.05.2010 20:51:00 »

Suosittelen kääntymistä henkimaailman ammattiauttajan puoleen tässä tapauksessa. En tiedä miten kristillinen kirkko suhtautuu nykyään siunauksiin pahoja energioita ajatellen, mutta kannattaa kysyä!

Asunnoille, joissa on pysyvästi henkimaailman asukkaita on tyypillistä se, että ilmiöt voivat kadota vähäksi aikaa ja yleensä hiljaisen kauden jälkeen ne palaavat entistä vahvempina. Siihen kuuluu potergeismia (=lentelevät ja liikkuvat tavarat, napinat, koputukset, rasahdukset) ja yleensä myös visuaalisia havaintoja, kuten näkemäsi pitkä hahmo.

Tyypillisesti näitä ilmiöitä ei saa itse rauhoitettua, vaan tilanteeseen tarvitaan ammattilainen. Erittäin, erittäin pahoissa tapauksissa puhdistuskertoja joudutaan tekemään useita ja vieläkin pahemmissa tapauksissa ilmiöitä ei saada koskaan pois ja puhtaaksi. Onneksi kyseiset erittäin pahat paikat ovat hyvin harvinaisia.

Meedion tapaaminen voisi olla paikallaan, sillä meedio pystyy selvittämään (toisin kuin pappi), ketä henkiä paikalla on ja miksi.
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #18 : 22.05.2010 20:37:45 »

Rakkautta ja valoa teidän kotiin. Puhdistusta ja siunausta.  angel smitten

Vielä lisäys: Asuntoonne tulee kyllä rauha jonkin ajan kuluttua  angel
« Viimeksi muokattu: 22.05.2010 20:42:49 kirjoittanut Rakkauden valo » tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #19 : 23.05.2010 22:53:25 »

Voi KV jos vielä jaksat auttaa, toivon todella että pystyisit muuttamaan tätä tilannetta
Koitan saada Piekkolan tai Nadenin kiinni huomenna, et voisin saada meedioistunnossa selvyyden näistä tapahtumista.
Täällä oli eilen aivan kauhee ilmapiiri. Jo pelkkä ukkosen aiheuttama nihkeä olo yhdistettynä siihen kuvottavan negatiiviseen läsnäolontunteeseen oli niin ällö että oli lähdettävä ulos koko asunnosta.
Se "naksahtelu" jatkui koko päivän ja vielä ihan lähellä mua koko ajan, kosketuksia mun kaulaan ym.
Viime yönä rukoilin näiden ilmiöiden aiheuttajan puolesta. Aamulla tuntui ettei täällä ole "ylimääräisiä" mut iltapäivällä tunsin taas sen nega-läsnäolon ja hetki siitä keittiöstä kuului kova poksahdus.
Äänen aiheuttajaa ei keksitty vaikka tutkimme huoneen.
Mieheni on myös kokenut täällä näitä ilmiöitä, muttei ole yhtä herkkä kuin minä niiden energioiden aistimisessa.
Kun olen yksin tai mieheni nukkuu on tää kiusaaminen paljon voimakkaampaa eli se on minuun suunnattu. Tästä olen varma.
Meediolle tuskin saan heti alkuviikosta aikaa joten kaikki mahdolline apu tosiaan on tarpeen.
Teen testin tänä yönä: menen vanhempieni luo yöksi ja tutkin seuraako nämä oudot mua vai onko tää vaan paikkakohtaista, tähän asuntoon liittyvää.
Ahdistavaa on joka tapauksessa. Herkkyys on taakka ja riesa ainakin mun kohdalla  Cry
 




tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #20 : 24.05.2010 15:14:52 »

Hitto kun en saa kumpaakaan meediota kiinni!!
Olin vanhempieni luona siis yötä ja kyllä on ero asuntojen energioissa kuin yöllä ja päivällä  buck2
No, tietenkin omakotitalo on muutenkin erilainen energioiltaan kuin kerrostalo.
Tulin puol tuntia sit tänne kummitusmestaan enkä viihdy yhtään  Undecided
Soitin tänään oman seurakuntani päivystävälle papille ja kerroin tästä tilanteesta. Kuunteli kiinnostuneena ja sanoi että kodin siunaus kannattaa ehdottomasti tehdä. Tulee torstaina tänne mun kauhukammariin. Simojoki on tän papin sukunimi. Jossain oon aiemminki kuullut nimen.
Meedion haluun kans käymään.
Tuplavarmistus  :Smiley
Tosiaan aiemmin kun on tapahtunut outoja, ei ne ole olleet tällasel voimakkuudella kuin nyt, esim. ääniä ei ole aiemmin ollut. Olen yrittänyt aikaansaada samanlaisen saundin niissä kohdin missä ääni on esiintynyt mut en ole onnistunut.
Piekkola kirjoitti mulle pari viikkoa sitten viestissään, että nyt tosiaan on voimakkaat energiat kaikkialla. Oon sitä miettinytkin et voisiko joku muukin voimakas energia kuin poltergeist-tyyppinen aikaansaada nämä naksahdukset ja poksahdukset.
Sitä ääntä on tosiaan vaikea kuvata, mutta vaikea myös olla huomaamatta. Hyi!!
Toisaalta kyllä ne liittyy voimakkaasti siihen läsnäolontunteeseen. Sen huomaa ensin voimistuvan ja sit alkaa meteli.
Esim. lauantaina suihkusta tullessani huomasin keittiössä "paksun" energian, sellaisen tunkkasen, likaisen mut istuin alas ja aloin meikata.
Kesti minuutti niin nurkasta kuului voimakas naksahdus. Aattelin et jaahas ärsytä vaan lisää en minä karkuun lähde. No, parin minuutin kuluttua siitä toinen kovempi ääni tuli vieressäni olevasta kaapista, alle puolen metrin päästä minusta. Se ei ole ikinä ollut niin lähellä mua. Meinasin saada paskahalvaksen  Shocked
Vaikee olla pelkäämättä vaikken mikään arkailija ole ollut koskaan. Kyllä nää vaikuttaa mieleen. Oon alkanut säpsähdellä olemattomia ja tarkkailen vähän turhan paljon ja sitä NE juuri haluavatkin.
Loppuis vaan pian koko koettelemus. Talvi ja alkukevät oli muutenkin tosi raskasta aikaa. Siitä kun selvisi alkoi tää minihelvetti.
tallennettu
Kaisakka
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 23


Profiili
« Vastaus #21 : 24.05.2010 15:36:22 »

Heippa,

Mulla on ollut sama "ilmiö" kaikissa asunnoissani, joissa olen asunut jo vuosia. Aluksi naksahdukset ja paukahtelut tietysti pelotti, mutta jossain vaiheessa sisuunnuin ja olin vaan niistä välittämättä. Asia kuitenkin kiusasi mua niin paljon, että sisäinen pakko pisti miettimään mistä moinen voisi johtua. Huomasin, miten ilmiö liittyy omaan tietoiseen läsnäolooni. Jos itse en ole läsnä, vaan uppoan ajatuksiini ja haaveilen ja haahuilen, kohta puoliin kuuluu jostain pamahdus, joka takuuvarmasti palauttaa läsnäolon kehooni ja tähän hetkeen. Joskus minäkin luulin, että mun tehtävä on auttaa jotain jumiinjääneitä sieluja valoon ja sitä teinkin, mutta ei nuo naksahtelut siitä mihinkään loppuneet. Taisi olla jutut vähän toisinpäin: mua autettiin hetkessä olemiseen ja läsnäoloon.
 2funny
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #22 : 24.05.2010 17:18:33 »

Kyllä sen pelkän naksahtelun vielä sietäis mutta ne negaenergiat siinä mukana, esineiden liikkuminen, tummat hahmot plus muut yökit om mulle liikaa.
Juttelin hetki sit puhelimessa meedion kanssa. Lupas tutkia tätä juttua "kaukona" ja istunto on 7.6.
Hyvä  Smiley
Sain tätä asiaa edes hieman vietyä eteenpäin tänään.
Kirjoitan sit lisää kun pappi on käynyt
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #23 : 24.05.2010 17:29:58 »

Kirjoita ihmeessä! Minä haluan ainakin kuulla, miten tässä projektissa käy. Pidän peukkuja!

Minulla naksuu kanssa kaikissa asuinympäristöissä ja se liittyy aina omaan energiaan. Naksuminen ja pamahtelu alkaa aina, kun rauhoitun nukkumaan.

Yleensä pamahtelut ja naksut liittyvät siihen, että energia muuttuu. Kaksi erilaista energiaa kohtaa. Vähän sama kuin se miten ukkonen syntyy Smiley Tällaiseen ei kuitenkaan liity selkeää "jonkin toisen"-läsnäolon tunnetta tai raskaita energioita.

Yhdessä asunnoistani, jossa asuin kämppiksen kanssa, oli olohuoneen takanurkkaan ja olkkarin vieressä sijaitsevaan kämppiksen huoneeseen jäänyt tosi raskas energia. Yritin puhdistaa sitä usein siinä kuitenkaan onnistumatta, sillä energia palasi. Kämppis (iso raavas mies) ei uskaltanut nukkua öitään huoneessaan ahdistavan fiiliksen ja jatkuvien painajaisten takia, vaan luuhasi poissa kotoa niin paljon kuin mahdollista. Hänen silloinen tyttöystävänsä näki myös hirveitä painajaisia aina ollessaan meillä yötä tuossa huoneessa. Puolestaan taas minun silloinen kaverini (mies hänkin) vietti meillä yhden yön olohuoneessa ja ilmoitti aamulla ettei tule enää IKINÄ nukkumaan meidän olkkariin, kun siellä oli niin karsea fiilis. Ihan kuin joku olisi tuijottanut ja ollut läsnä. Yksi ystävistäni sanoi myös vietettyään meillä yön olohuoneessa, että siellä selkeästi oli joku tai jotain, jolle hän sitten kohteliaasti esitteli itsensä ennen nukkumaanmenoa ja teki suojauksen itselleen. Myös eteinen tuntui ikävälle. Sitä vastoin minun huoneeni ja sen vieressä ollut keittiö olivat energioiltaan paljon valoisempia. Tällainen Ying Yang-asunto!

Siitä huolimatta että energia oli todella inhottava ja tunkkainen, nukuin useita öitä olohuoneessa kaikessa rauhassa (minulla oli tuolloin tapana vaihdella nukkumapaikkoja mieleni mukaan). Mitä enemmän siellä vietti aikaansa nukkuen, sitä miellyttävämmältä se alkoi tuntua. Ilmeisesti paikalle jämähtänyt energiaolento tottui myös minun läsnäolooni, emmekä enää välittäneet toisistamme.
tallennettu
Pomi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 30


Profiili
« Vastaus #24 : 24.05.2010 18:33:19 »

Moi!

Nyt ruoanlaiton keskellä en kerennyt lukea koko ketjua läpi, mutta tämmöinen ajatus heräsi:

Minkä näköisiä henkiä te olette tavanneet? Mikä on yleisin muoto?

Kertooko kenellekään ns. hattivatin muotoinen varjo mitään???

Kaverini kertoi, että hänelle ja hänen tutuilleen tuo kyseinen varjomuoto on aina tuonut huonoja uutisia.
Meillä asuu joku henki, luulo alkuperästä mulla on, mutta muuta en oikeestaan kyseisestä tyypistä tiedä. Energiat olivat vielä vuosi sitten todella pahoja, mutta kovaan ääneen täällä kotona manaamalla ja hätyyttämällä tyyppiä veks, energiatkin jotenkin rauhoittuivat.  :Smiley Mua vaan oikeesti alkoi jo niin pelottamaan, että oli pakko pyytää sitä lopettamaan niskaan hönkiminen.  Undecided

Mut joo, toi muoto mua kiinnostaa. Onko jollakin käynyt niin, että alkuun muoto on ollut tuommoinen mainitsemani, mutta sitten ns. aistien kehittyessä alkaakin näkemään asioita enemmän?
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #25 : 25.05.2010 00:14:46 »

Ai niin, merisuolan nurkissa pitäisi pitää pahat energiat poissa. Merisuola kannattaa vaihtaa uuteen välillä ja suola hävittää ihan heittämällä ne suoraan roskakatoksen roskikseen. Näin se suolaan imeytynyt energia ei jää asuntoon muhimaan, jos suolat vaan kippaa roskapönttöön tai imaisee imurilla veks Smiley

Japanissa oli kaikkien yritysten ovien molemmin puolin nurkissa suolakasat. Eteenkin "maaseuduilla" niinkuin Kiotossa.
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #26 : 26.05.2010 21:53:11 »

Heippa,

Mulla on ollut sama "ilmiö" kaikissa asunnoissani, joissa olen asunut jo vuosia. Aluksi naksahdukset ja paukahtelut tietysti pelotti, mutta jossain vaiheessa sisuunnuin ja olin vaan niistä välittämättä. Asia kuitenkin kiusasi mua niin paljon, että sisäinen pakko pisti miettimään mistä moinen voisi johtua. Huomasin, miten ilmiö liittyy omaan tietoiseen läsnäolooni. Jos itse en ole läsnä, vaan uppoan ajatuksiini ja haaveilen ja haahuilen, kohta puoliin kuuluu jostain pamahdus, joka takuuvarmasti palauttaa läsnäolon kehooni ja tähän hetkeen. Joskus minäkin luulin, että mun tehtävä on auttaa jotain jumiinjääneitä sieluja valoon ja sitä teinkin, mutta ei nuo naksahtelut siitä mihinkään loppuneet. Taisi olla jutut vähän toisinpäin: mua autettiin hetkessä olemiseen ja läsnäoloon.
 2funny

Hyvä pointti.  Wink

Leonikselle vielä sellainen vinkki, että kristalleilla on myös suojaava ja puhdistava vaikutus. Niitä voi laittaa roikkumaan vaikka joka ikkunan edustalle verhotankoon tms. kiinni. Myös salvian "suitsuttaminen" ympäri huoneita puhdistaa, sekä kivet. Uskoisin, että sen papin käyminen kotonasi on ihan hyvä juttu. Minä voin myös rukoilla puolestasi jos haluat.  angel
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #27 : 26.05.2010 22:17:58 »

Kiitti Raksu, musta tuntuu, että mä silti vähän tarkkailen, koska en aisti mitään pahaa. Neutraalia hengaamista vaan.  Grin Ja kyllähän me tänne mahdutaan... ellei se sitten ole vaan mun mielikuvitustani.  idiot2

Oukei  smitten Minäkään en aisti mitään pahaa ja sitäpaitsi, mikä on pahaa? Ajattelin vain kun sinua itseäsi tuntuu häiritsevän kovin tuo tilanne mikä sinulla on... Tarkkaile ihmeessä ihan rauhassa.  Smiley
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #28 : 27.05.2010 00:30:23 »

 2funny 2funny
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #29 : 27.05.2010 06:42:05 »

se vielä puuttuisi että henkimaailma rasittaisi. senhän pitäisi tukea ja opastaa. muuta en sallisi.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 11
  Tulostusversio  
 
Siirry: