Sivuja: 1 ... 8 9 [10] 11
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: rasittava henkimaailma  (Luettu 90113 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #135 : 27.08.2013 23:04:04 »

Millainen usva? Mun enkeli näyttää valillä isolta huivilta joka väreilee. Onko se usva paikallaan vai väriseekö se mitenkään?
tallennettu
Suomityttö
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 510



Profiili
« Vastaus #136 : 27.08.2013 23:59:53 »


Semmosta nopeasti liikkuvaa valkoista. Se on sitten varmaan enkeli tai opas.  smitten
tallennettu

Nousu Skorpioni
Aurinko Leijona
Kuu Vesimies

* Totuus ei tarvitse puolustajaa.
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #137 : 29.08.2013 22:18:53 »

Nopeesti liikkuva valkoinen sai hymyn aikaan. Vaikuttaa suojelevalta  angel
Tosin tämä epäilen kaikkea asenne on vieläkin
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #138 : 31.08.2013 23:34:16 »

Mun kaveri tuli käymään. Hän näki omassa rappukäytävässään isot valot kuin strobot kun lähti himasta minun kotiin.
Selittää just nyt mulle sitä kun tätä kirjoitan.
Puhuu hämmentyneenä.
Toinen kerta kun tapahtuu jotain hänelle ns paranormal ja oli tosi kiukkuinen. Kesti tunnin että sain asian esiin ja ihmisen normaaliks. Oli jotain negavoimaa näköjään

Tää valojuttu oli erittäin voimakas kokemus hänen mielestään ja taas ollaan tapauksessa kenkä joka katosi sekä näistä valoista ollaan nyt puhuttu myös. Outoa on hänelle.. Mä alan jo tottuu tähän

tallennettu
Varjotar
Astroholisti
*****
Viestejä: 1262


Starchild


Profiili
« Vastaus #139 : 10.10.2013 21:51:26 »

Nyt on ollut jonkun päivää sellaista, että aistin ihmisten energiakenttiä. Kuka on viehättävä, kuka luotaantyöntävä, kuka kuin magneetti..
Olo ei ole hyvä, sumuinen ja todella herkästi väsyvä  idiot2 Tällainen on kohtuullisen uutta minulle, enkä osaa käsitellä tätä nyt.. buck2
tallennettu

Kuuntele tuulta.
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1114


Profiili
« Vastaus #140 : 11.10.2013 10:02:52 »

Nyt on ollut jonkun päivää sellaista, että aistin ihmisten energiakenttiä. Kuka on viehättävä, kuka luotaantyöntävä, kuka kuin magneetti..
Olo ei ole hyvä, sumuinen ja todella herkästi väsyvä  idiot2 Tällainen on kohtuullisen uutta minulle, enkä osaa käsitellä tätä nyt.. buck2

Kannattaa ottaa tauon jos alkaa väsymään. Yllättävän paljon energiaa se vaatii olla avoin mutta ajan myötä siihenkin tottuu mutta liika on aina liikaa. Kannattaa vain aamulla päättää että tänään en tunnista toisten energioita vaan olen sopivasti läsnä omassa itsessäni ja se riittää.
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #141 : 11.10.2013 17:03:25 »

Joo ja suojaus kunnossa koko ajan. Liiku luonnossa. Maadoitusta parhaimmillaan
tallennettu
Varjotar
Astroholisti
*****
Viestejä: 1262


Starchild


Profiili
« Vastaus #142 : 12.10.2013 10:23:58 »

On todella outoa, kun ilmiö vaihtuu toisinpäin, eli ihmiset menevät sekaisin minun kentistäni Cheesy

Näin suuressa määrin olevat ns. antennit pystyssä- tapaukset ovat ihan uutta. Jotain pientä on ollut jo aikaisemminkin, mutta satunnaisesti.
Kehitystä taas aivan uudella alueella, jippii.  coolsmiley
Koska monella ihmisellä kentät olivat tukossa, tunkkaisia, vanhentuneita, negatiivisia tai muuten ajavia, ei ihme, että ahdistun usein tuntemattomien keskellä vaikken ns. aistisikaan kenttiä sillä hetkellä tietoisesti.


 
tallennettu

Kuuntele tuulta.
lauraemilia
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 20



Profiili
« Vastaus #143 : 19.11.2013 15:34:25 »

Nyt on ollut jonkun päivää sellaista, että aistin ihmisten energiakenttiä. Kuka on viehättävä, kuka luotaantyöntävä, kuka kuin magneetti..
Olo ei ole hyvä, sumuinen ja todella herkästi väsyvä  idiot2 Tällainen on kohtuullisen uutta minulle, enkä osaa käsitellä tätä nyt.. buck2

Sama homma! Kuljen julkisilla ja muutaman kerran kävi, että tunsin jokaisen kentät. Aika hurja fiilis kun astui metroon  Grin

Kysyisin, kun olen nähnyt muutaman kerran valkoisen kaavun ( luultavasti) hengen joka lähti vessasta seinien läpi eteiseen.
Mistä voin tietää onko se henkioppaani. Tai ylipäätänsä miten voin saada omaan henkioppaaseni yhteyden? Toivomalla iltarukouksien joukossa? vai kutsumalla uniini  Huh

Kotonani liikuu muutama henki (tai henkiopas?) ja välillä käy piipahtamassa synkillä/epätoivon hetkillä enkeli sängynpäätyyn valkoisella säteellä. angel
tallennettu
Verninia
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 160



Profiili
« Vastaus #144 : 07.03.2014 02:31:38 »


Mitä tarkoittaa sellainen valkoinen usvamainen energia, jos näkee sellaista jonkun fyysisen henkilön ympärillä? Tai itsensä ympärillä, jos vaikka meditoidessa avaa silmänsä nopeasti hetkeksi? Tietääkö kukaan tai onko nähnyt?
Omien kokemusten mukaan tämä valkoinen energia on hyvää. Usein valkoisesta energiasta alkaa muotoutua joku hahmo, koskaan en ihmisen ympärillä ole nähnyt, mutta toisaalta miksei?

Millainen usva? Mun enkeli näyttää valillä isolta huivilta joka väreilee. Onko se usva paikallaan vai väriseekö se mitenkään?

Voi vänkä, toi on hyvin kuvailtu! Iso huivi! Joka liikkuu ja leijailee. Liitän sen myös usein enkeleihin ja turvaan.
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #145 : 21.03.2014 00:43:07 »

Tänä aamuna koin vahvasti että tähän tilanteeseen on saatava ihan uusi ihminen mukaan eli sellainen joka ymmärtää energioista ja joka pystyisi tuomaan uudenlaisen näkökulman tuntematta mua lainkaan.
Koin siis erittäin vahvan sisäisen äänen joka kehotti etsimään "koska kaikki ovet ovat auki."
Mistä? Avasin netin ja muutaman tunnin ja oivalluksen jälkeen löysin.
Energiahoitaja. Kun avasin hänen sivunsa, tunsin heti löytäneeni oikean ihmisen.
Kylmät väreet ja liikutuksen kyyneleet. Tiesin että olen oikeessa.

Soitin tälle naiselle ja tieto siitä että hän on oikea ihminen vahvistui koko ajan. Sanoin suoraan että tiedän että olet se jota nyt tarvitsen.
Kun kerroin tilanteestani hän sanoi et menee väreet päästä jalkoihin, minulla myös ja samaan aikaan.
Kysyi millon pääsen tulemaan hänen luokseen. Ensi tiistaina tavataan ensimmäistä kertaa.
Tänään seinissä, katossa ja lattiassa on välkähdellyt kirkkaita valon välähdyksiä yli kymmenen kertaa. Menin laskuissa sekaisin koska ne välkähdykset lisääntyivät puhelun jälkeen ja sen aikanakin yksi suoraan edessäni lattiassa
Tämä energianainen on myös meedio. En tiennyt sitä soittaessani ja siitähän koko tapaamisessakin on kyse millä halvatun tavalla nämä henkimaailmakohtaamiset sais edes jotenkin hallintaan ja miel kokonaan pois.
Hän sanoi että on ainakin mahdollista että kanava on hallitusti auki. No joo mutta miten sen saa pysyvästi kiinni.

"Oletko muistanut suojata itsesi? Oletko pyytänyt/käskenyt henkiä poistumaan?
Oletko pyytänyt että saisit olla rauhassa?"
KYLLÄ mutta ei tehoa  tickedoff tickedoff tickedoff
Alkaa taas ärsyttää vaan lisää mitä enemmän tätä ajattelee.

Hetki sit rukolin ja pyysin saada olla rauhassa. Seinässä vilkahti kirkas valo. Sanoin ääneen tosi turhautuneena et kai sillä on joku suurempi tarkoitus että henkimaailma on niin lähellä koko ajan, niin se valo välkähti kaksi kertaa. Tällaista ei ole tapahtunut aiemmin. Ihan kuin se olis vastannut ON.
Kuullostaa taas niin hullun kirjoituksilta mutta kun tähän menessä kukaan ei ole pystynyt tässä auttamaan, lataan aika suuria toiveita kohtaamisellemme tän uuden ihmisen kanssa.
Hänelle sanoin samaa mitä tässä ketjussakin oon kirjoittanut eli olen pyytänyt,käskenyt,vihastunut, itkenytkin etten halua mitään kontaktia siltä toiselta puolelta.
Valivali. Kerron ensi viikolla miten meni kun tavattiin e-naisen kanssa. Tuskin huonompaan suuntaan menee


tallennettu
Varjotar
Astroholisti
*****
Viestejä: 1262


Starchild


Profiili
« Vastaus #146 : 24.04.2014 09:07:59 »

Tänne palanneita sotureita, jotka minä tunnistan ja osa minut. Osaavatkin olla kiukkuisia idiot2
Yks suorastaan lyö päähän ymmärtämättään, koska pelkää ja sitten pukeutuu ylpeyteen.
Toinen vaan vinkkaa etäisesti, että täällä hän on. Kolmas katoaa kokonaan, liekö ei halua itseään paljastaa.. uglystupid2
Hauska tavata, jälleen kumminkin Cheesy
tallennettu

Kuuntele tuulta.
ihmetys
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 33


Profiili
« Vastaus #147 : 24.04.2014 21:51:14 »


Kuullostaa taas niin hullun kirjoituksilta mutta kun tähän menessä kukaan ei ole pystynyt tässä auttamaan, lataan aika suuria toiveita kohtaamisellemme tän uuden ihmisen kanssa.
Hänelle sanoin samaa mitä tässä ketjussakin oon kirjoittanut eli olen pyytänyt,käskenyt,vihastunut, itkenytkin etten halua mitään kontaktia siltä toiselta puolelta.
Valivali. Kerron ensi viikolla miten meni kun tavattiin e-naisen kanssa. Tuskin huonompaan suuntaan menee


Hei Pikkari, kerroitkohan jo jossakin toisessa ketjussa, onko tilanne helpottanut? Toivottavasti! Voimia sinne.
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #148 : 27.04.2014 16:55:44 »

Kiitos samoin  Smiley
Tänä aamuna näin valonvälkähdyksiä hopeisena, kultaisena sekä sinisenä.
Tunsin olevani turvassa, kunnes... pikkuhiljaa olo alkoi muuttua levottomaksi..rauhattomaksi ja menetin keskittymiskykyni täysin.
Ihmettelin et mikä kumma nyt riivaa.
Tätä oloa kesti n kolme tuntia ja sit vasta ymmärsin ettei se olekaan mun oma tunne vaan tulee jostain muualta/toisesta ihmisestä.
Intuitiivinen tunne kenelle pitää soittaa ja oikeessa olin. Nappasin sellasen tyypin fiilikset joka oli ottanut eilen happoa (lsd-johdannainen) ja kärsi tosi kamalasta jälkiolosta.
Hänelle oli tullut eilen olo että riivaajahenki on päässyt hänen auraansa yms kamalaa. Mä en edes tunne tätä ihmistä kunnolla
Heti kun tajusin tilanteen mun olo alkoi rauhoittua. Neuvoin puhelimessa miten kannattaa toimia ja lupasin soittaa illalla uudestaan.

Mä jotenkin tiesin jo eilen kun puhuin ystäväni kanssa ettei asiat mene ihan ok. Meditoidessa ennen nukkumaanmenoa näin kapean polun, harmaan maiseman ja mustan hautakiven
Muuten täällä on ollut suht rauhallista. Vilkkujat on suojaajia, osa ilmiöistä johtuu mun "sähköisestä" kentästä, ex-mieheni toimii portinvartijana ettei tänne pääse enää niin helposti kuin aiemmin.
Tää oli energiahoitajan idea koska mieheni ilmestyi sinne hoitotilanteeseenkin. Doreen Virtuen kirjassa Kuiskauksia sanotaan että edesmennyt voi toimia oppaana antaen henkimaailmaan siirtyneelle mahdollisuuden suorittaa maan päällä kesken jäänyt elämäntehtävä loppuun läheisen kautta.
Ex on edennyt paljon reilun vuoden sisällä eikä hän tietenkään voi olla vielä ns pääoppaana vajaavaisten tietojensa takia mutta pystyy osallistumaan auttamiseen.
Näin koen nykyisen tilanteen
Minä edistyn oivallusten ja henkisten auttajaihmisten avulla. Ex-mieheni saa opetusta toisella tasolla.
Kultainen valo oli muuten hieno  smitten Ensimmäistä kertaa näin
muoks. hieman sekavaa tekstiä tuli kun ajatukset laukkaa tuhatta ja sataa
« Viimeksi muokattu: 27.04.2014 16:58:15 kirjoittanut pikkari » tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #149 : 28.04.2014 22:49:37 »

Jotenkin outo fiilis...
Toinen ystäväni joka on ollut hieman hunningolla jo jonkun aikaa soitti tänään.
Hän on katsonut kahdessa kuukaudessa kymmenittäin kauhuleffoja ja toissa yönä oli nukahtanut nojatuoliin ja herännyt siihen että hänet oli paiskattu kamalalla voimalla pöydän kulmaan niin että neljä hammasta on katkennut.
Hänellä on tosi vahva hammasluusto eikä yhtäkään reikää ollut ikinä.
Nyt isot operaatiot edessä.
Lsd-pojasta en ole kuullut mitään. Toivottavasti ei ole flipannut pahasti.
Tänään kauppamatkalla näin vanhoja frendejä mun sekoiluajoilta ja mun apua pyydettiin.
Näköjään auttajatehtäväni alkaa avutua näin.
Äsken suolakivilamppu meni itsestään päälle ja kylpyhuoneen peilikaapin ovet avautuu myös itsestään.
Kauhuleffafrendini soittaa vielä tänään. En tykkää yhtään kelailla yöllä noita pimeyden asioita mutta auttamishalu on kuitenkin isompi kuin pelko.
Rukoilen rohkeutta ja rauhaa täksi yöksi.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 8 9 [10] 11
  Tulostusversio  
 
Siirry: