Sivuja: 1 ... 5 6 [7]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Vihan purkaminen  (Luettu 65230 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #90 : 08.06.2012 11:52:16 »

Sekaannu vain  Smiley
Tuo on kyllä hyvinkin mahdollista, koska ne oli semmosia pikkutytön traumoja, kun sieltä kaivelin  :Smiley
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #91 : 08.06.2012 17:16:58 »

Tunnelukkomeditaation normaali jälkiseuraus on sairastuminen coolsmiley Eli teit ihan oikein. Negatiivinen energia lähti liikkeelle ja kroppa otti puhdistusasenteen. Yleensäkin erilaisten hoitojen jälkeen on ihan normaalia, että alkuun tulee fyysisiä oireita, mitä nyt itse kullakin.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #92 : 08.06.2012 19:41:23 »

Jahas. No niin. Hyvä juttu Smiley
Tohdinpas sitten koettaa vielä uudestaankin tuota.
tallennettu
m.magia
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 453



Profiili
« Vastaus #93 : 21.06.2012 17:53:19 »

Kävi tuossa yhden kaukohoidon jälkeen niin, että jotain alkoi purkautua. Taisin tännekin kirjoittaa, että itkin ja nauroin vuoron perään ja sen jälkeen oli tosi helpottunut olo.

Nyt yksi aamu heräsin ihan hirveän vihaisena, siis se vihan määrä ja voima oli ihan älytöntä ja kohdistui ihmiseen, jonka kanssa en ole ollut vuosiin tekemisissä tai edes nähnyt eikä hän edes ole oikeastaan tehnyt mitään, joka oikeuttaisi nämä vihan tunteet, vaan mun 'pitäisi' tuntea vihaa ihan muihin suuntiin. Aikani sitä tunnetta pyörittelin ja tutkin itsekseni niitä ajatuksia ja reaktioita ja vihan tunne laantui. Eilen katselin valokuvia hänestä ja tunsin pientä kaipausta ja toivoin vain, että hänellä on kaikki hyvin omalla polullaan.

Tänään sitten hanat aukesi ja itkettää vähän väliä. En osaa eritellä, että mikä tai miksi, mutta jostain sitä nyt riittää ja helpottaa jälkikäteen. Vähän vain on  idiot2-olo, kun yhtäkkiä saattaa parkua ja sitten toisessa hetkessä on ihan tyyni ja 'missäs mä nyt olinkaan..'.
tallennettu

aurinko merkurius kauris - kuu mars vaaka - askendentti rapu - venus saturnus pluto skorpioni - neptunus uranus jupiter jousimies - keskitaivas vesimies
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #94 : 10.07.2012 22:09:49 »

Mulle on tuttua toi että raivoilee ja sit itkee. Tunteet tulee kuin aallot tän miltei halvaannuttavan elämäntilanteen takia. Nyrkkeilysäkkiä olen täällä jo aiemminkin ehdottanut vihan purkamiseen.
Fyysinen riehuminen auttaa ja rentouttaa.
tallennettu
tuollapuolen
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 64


Profiili
« Vastaus #95 : 01.11.2012 14:12:00 »

Luin koko keskustelun, mitään en tajunnut, kiitos asennemuutoksistanne, koen olevani entistä hölmömpi. Nyt alan jauhamaan noita laiminlyömiäni velvollisuuksia. Te olette hyvä esikuva  jaksatte painaa vaikka palkinto on vähäinen ja työ raskas. Jaksamista työläisille.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 5 6 [7]
  Tulostusversio  
 
Siirry: