Sivuja: 1 ... 8 9 [10] 11 12 13
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Aurinkohuone ja sen asukkaat  (Luettu 125309 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Edel
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 17


Profiili
« Vastaus #135 : 09.07.2010 21:53:50 »

Kiitos tulkinnastasi smitten
Olet hyvin oikeassa, olin lapsena juuri tuollainen iloinen ja huoleton rasavilli kuten kuvasit! Vaikka kavereita olikin, koin oloni usein yksinäiseksi ja kyllä, lapsuuttani leimasi useat, yllättävät ja oudot väärinkäsitykset ihmisten kanssa - jotka ovat kyllä jatkuneet tähänkin päivään saakka. Vaikka koenkin itseni hyvin varauteeksi niin tunnistan kuitenkin tuon "antaa mennä tai syteen tai saveen" -vaihteen. Siinä on jotain äärimmäisen kapinallista, halu rikkoa rajoja tai jotain ja siinä tilassa ei totisesti mitään intuitiota kuunnella Wink. Varsinkin tässä asiassa kaurisäidilläni oli kyllä paljon huolenaihetta mutta toisaalta hän piti minut kuitenkin tiukasti aisoissa, jos ei muuten niin ainakin syyllistäen.

Tässä vielä muutkin planeettasijainnit:
 kuu  kauris 4.
 merkurius  rapu 10.
 venus  harka 9.
 mars  harka 9.
 jupiter  leijona  11.
 saturnus  neitsyt 12.
 uranus  skorpioni 3.
 neptunus  jousimies 4.
 pluto  vaaka 2.
 kuunsolmu  neitsyt 1.
Nouseva merkki  neitsyt
Laskeva merkki  kalat

Tällä hetkellä tuntuu, että alan olla jonkinlaisessa käännöspisteessä. Olen 31-vuotias ja haluan kipeästi saada elämääni uuden suunnan. Pohdin kovasti mm. ammatinvaihtoa ja tunnen itsessäni valtavan, käyttämättä jääneen voiman, jonka käyttöönotto saattaisi tuoda minulle täyttymyksen. Siksikin tuntuu helpottavalta kuulla, että tuo  aurinko 10.huoneessa mahdollistaisi tämän, onnen hiukan myöhemmällä iällä. Niin ainakin haluan uskoa.. :Smiley
tallennettu
7528620xs
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6


Profiili
« Vastaus #136 : 16.07.2010 11:00:58 »

mikä herätti kuulemma huomiota samoin kuin se, että minut puettiin kalliimpiin lastenvaatteisiin kuin muut.  Roll Eyes Eli huomion kohteena oleminen kuuluu nähtävästi tuohon asemaan halusipa sitten tai ei, kun se töllistely jatkuu vielä tänäkin päivänä. Cool




------------------------------------------------------------------------------------------------
buy cheap pandora/buy pandora/christian audigier clothing/pandora sale
tallennettu
JukkaV
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 53


Profiili
« Vastaus #137 : 25.07.2010 14:46:29 »

Oma  aurinko on  :vaaka:ssa ja 9. huoneessa. Muut 9. huoneen asukkaat ovat  merkuriusplutokeskitaivaskuunsolmu ja  pallas. Olen jostakin syystä tuon Pluton epäillyt olevan se, joka aiheuttaa itselleni haasteita. Vaan mitä nuo muut kertovat minusta?
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #138 : 25.07.2010 19:56:10 »

Oma  aurinko on  :vaaka:ssa ja 9. huoneessa. Muut 9. huoneen asukkaat ovat  merkuriusplutokeskitaivaskuunsolmu ja  pallas. Olen jostakin syystä tuon Pluton epäillyt olevan se, joka aiheuttaa itselleni haasteita. Vaan mitä nuo muut kertovat minusta?

Jukka, jos haluat, että tutkailen vähän aurinkohuonettasi, niin kerrotko missä järjestyksessä nuo planeetat ja aurinko ovat siellä, vaikkapa myötäpäivään katsottuna.  Wink
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
JukkaV
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 53


Profiili
« Vastaus #139 : 25.07.2010 20:01:52 »

Esmiralda, liitän koko syntymäkarttani tähän. Keskustelua siitä on toisessa otsikossa. Smiley
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #140 : 25.07.2010 20:16:18 »

Esmiralda, liitän koko syntymäkarttani tähän. Keskustelua siitä on toisessa otsikossa. Smiley

Ahaa! Joten annan mielikuvieni liikkua. Aurinkosi on Jousimiehen huoneessa, joten uskonpas, että se vaikuttaa paljonkin tuohon sovinnaiseen vaakailuusi, jossa pyrit diplomatiaan ja tasapainoon. Vaikka lapsuudenhuoneesi on ollut vaakamaisen siisti ja järjestyksessä ja näyttää ulkoapäin tosi viihtyisältä, niin kirjahyllyt pursuavat kirjoja, pöytäsi on täynnä sitä mihin milloinkin innostut. Yhtenä päivänä toista, toisena päivänä toista. Jousimies kun on tuo askendenttisikin, niin se vauhdittaa elämääsi ja sekoilet viihtyisästi varmaan aika pitkään ennen kuin löydät oikean asemasi ja paikkasi yhteiskunnassa. Asia mikä on ihan hyvä, elämän ei tarvitse olla yhtä putkea. Merkurius tuossa huoneessa innostaa sinua aina vain uusista alueista ja varmaan olet jossakin opettajankin roolissa, ainakin haluat muidenkin tiedostavan sitä 'filosofian' aluetta, minkä näet itsekin elämässä hyväksi ja tärkeäksi.

Tuo Pluto on kulkenut lapsuudessasi tai varhaisnuoruudessasi syntymäkarttaasi nähden siten, että se on ollut yhtymässä Aurinkoosi ja jotakin mullistavaa on tapahtunut, mikä vaikuttaa vieläkin. Myös Pallas Athenen yhtymässä se on vaikuttanut henkiseen puoleesi, ravistellut ja voimistanut sinua.

Maailma näyttää olevan sinulle hyvin avoinna, lapsuuskammarisi ikkunat ovat suuria ja innoittavat kauneudenkaipuutasi ja taiteellista katsantoasi!  smitten
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
JukkaV
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 53


Profiili
« Vastaus #141 : 25.07.2010 20:39:16 »

Tosiaankin, isäni on kuollut ollessani 11-vuotias. Olen synnynnäisesti vammainen, joten sitenkin elämäni on ollut melkoisen epätavallista. Paikkaani etsiskelen, niin kuin toisessa otsikossa kerronkin.

Kiitos Esmiralda, ajattelinkin, että Pluto on sanellut elämässäni asioita.
tallennettu
Amber
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 227



Profiili
« Vastaus #142 : 23.09.2010 22:51:09 »

Nämä ovat niin kiehtovaa luettavaa, että laitanpa oman aurinkoni tähän vielä ehdolle.

 aurinko oinas on 2.huoneessa.
Huoneen kärki on vesimiehen loppupäässä ja siellä majailee kalat ja oinas. Auringon lisäksi siellä on  pallas merkurius venus kaikki  oinas.

Auringolle tulevat aspektit:

 jupiter aspect_sex aurinko
 saturnus aspect_tri aurinko
 chiron aspect_sex aurinko
 neptunus aspect_squ aurinko
 pluto aspect_kvi aurinko
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #143 : 24.09.2010 17:53:58 »

Hei Amber!

Minulla itsellä on pojantytär Aurinko-Oinas, joten vähän ihmeissäni seuraan hänen harkitsevaa katsetta ja rauhallisuutta.  Cheesy Mutta hänellä on nousevana Vaaka ja paljon muuta, mikä rauhoittaa hänen Aurinkohuonettaan.

Mutta uskoisin, että sinä olet ollut vähän vilkkaampaa sorttia, kun sinulla on noin eläväinen Aurinkohuone. Aurinkoenergiasi on Oinas kaikkine äärimmäisyyksineen silloin tällöin. Eli lapsesta ainakin olet hyvin herkästi ottanut itseesi, loukkaantunut ja mököttänytkin, mutta yhtä helposti taas unohtanut, lähtenyt uusia juttuja tavoittelemaan. Sinulla on tuo Härkä-haltija tuossa huoneessa, joten luulenpa että sinulla on ollut aika turvattu lapsuus. Sinulla on Aurinkoenergian mukana myös tuo henkinen 'aurinkosi' eli Pallas Athene, mikä kasvattaa sinua sitten vähän toisella tasolla. Oletkohan isän tyttö? Tuota vauhtia on sitten antamassa Merkurius ja Venus ihanalla innostavalla tavalla kaikkine intohimoineen ja ihastuksineen. Ovi on käynyt tässä huoneessa hyvin vilkkaasti! Eikä se taida kovin kiinni pysyäkään, kun sinulla on Jupiter  aspect_sex . Paljon leikkitovereita eikä sitä Saturnuskaan kolmiollaan rajoita vaan päästää helpolla. Kheiron antaa sinulle terveyttä ja elämäniloa.

Ainoa jarru tuossa huoneessasi on Neptunuksen neliö sinne. Sinulla on ollut sellainen meno päällä, ettet ole ehtinyt pysähtymään ja kuulemaan sisimpäsi ääntä. Se vaatii omaansa ja varmaan ainakin varttuessasi olet kokenut sen kutsun väliin voimakkaastikin. Jos et ole sitä kuunnellut, on ollut seinä ja väärinymmärrykset vastassasi aika usein. Ja olet luullut, että sinua ei ymmärretä.

Neptunus tuossa kuviossa on elinikäinen kasvattajasi. Et ole sortunut liikoihin unelmiin, mutta ethän ole torjunut myöskään sen salaperäisyyttä ja toisen tason näkemistä.  Wink

Muuta en osaa nyt sanoa, kun on niin kauhea nälkä...
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Liekku
Astroholisti
*****
Viestejä: 1174



Profiili
« Vastaus #144 : 24.09.2010 23:13:19 »


 Hei Esmiralda,- katsoisitko minun aurinkohuoneeni, joka on 10 h, siellä on

  aurinko 19 ast. ja  mars 22 ast. härkää,--ja  vesta 16 ast. kaksosta.

 kIITOS

 
tallennettu
Amber
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 227



Profiili
« Vastaus #145 : 27.09.2010 19:05:57 »

No niin, kiitos. Kyllä minulla aika turvattu lapsuus olikin. Näin jälkeenpäin miettii miten täydelliset puitteet ne olivatkaan. Ihan tavallinen lapsuus, kaikki hyvin pysyvää, turvallinen paikkakunta, silti paljon virikkeitä. Vieläkin pidän lapsuudenkotiani maailman parhaana paikkana. Minäkin olen ulkoisesti aika rauhallinen, johtuu ujoudesta, tosin joskus olen päästänyt vilkkaamman puolen esille ja silloin olenkin ollut aika hulvaton tyyppi kaikkine pelleilyineni. En osaa sanoa olenko isän tyttö. Isä on minulle aika etäinen tyyppi, mutta olen perinyt paljon enemmän häneltä kuin äidiltä. Tuota neptunusta olen miettinyt, että mitä se tarkoittaa. Välillä olen ollut tavoitteissani melko vaatimatonkin.
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #146 : 28.09.2010 21:36:30 »


 Hei Esmiralda,- katsoisitko minun aurinkohuoneeni, joka on 10 h, siellä on

  aurinko 19 ast. ja  mars 22 ast. härkää,--ja  vesta 16 ast. kaksosta.

 kIITOS

 

Hei! Ajattelen mielikuvissani tuota aurinkohuonetta vähän kuin lastenhuoneena, ensi vuosien lähtöpaikkana. Se miten sinut lapsena on kohdattu, miten olet säteillyt ympäristöön...
Joten näen aika rauhallisen lapsen katselevan maailmaa suurin säteilevin silmin. Tuo Vestan tuli Kaksosissa antaa niihin silmiin sellaisen vekkuli-ilmeen, jolla olet sitten ehkä saanut helposti tahtosi läpi. Kun tuo huone on ammatin, uran huone, olet varmaan jo pienestä tiennyt mitä tahdot. Se tahto ei ole ollut impulsiivista eikä hetkellistä, vaan olet harkinnut. Jos olet joutunut karkkihyllyn eteen, on ollut vaikea päättää mitä valita. Mutta sängyssä iltamietteissä on syntynyt jokin asia, mitä kasvatat päivä päivältä, kunnes sen ilmaiset mukavasti silmiä pyöritellen ja ....

Kun 10. huonetta hallitsee vieläpä Kauris, niin se mitä olet halunnut, on muidenkin mielestä ollut ehkä aika järkevää.  :Smiley
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
kattikissa
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 35



Profiili
« Vastaus #147 : 28.09.2010 23:04:37 »

Minulla on aurinko huoneessa 5. lisäksi siellä ovat:

 pluto skorpioni
 saturnus  skorpioni
 aurinko  skorpioni
 merkurius  jousimies
 uranus  jousimies
tallennettu

tulta ja vettä
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #148 : 29.09.2010 20:58:53 »

Minä olen siis järkevä  kauris (ja höpöhöpö  Wink ).  aurinko  kauris huoneessa 6.  Samasta huoneesta löytyvät myös  mars 29 ast.  kauris 57 ast.,  merkurius 17 ast.  kauris 30 ast. sekä  pallas 25 ast.  kauris 46 ast. Kauriin planeetta  saturnus löytyy 2. huoneesta 13 ast.  neitsyt 18 ast. Px.

 mars  aspect_con  aurinko ja pallaksesta en osaa sanoa mitään.

Oikeastaan on hieman hämmentävää katsella tämän sivuston syntymäkarttaa itsestään, joka väittää minun olevan  aurinko 0 ast.  vesimies 0 ast. toisaalla olen selkeästi  kauris .

Olen siis hillitty, hallittu, piilotunteikas  kauris , joka ei juurikaan puhu, ellei ole jotain maata järisyttävää makaaberilla sarkasmilla höystettyä vakavaa asiaa ja jonka mars ei poukkoile, vaan kiipeää hitaasti ja varmasti eteenpäin.

Mikäs sen Pallaksen rooli oikein on?
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Liekku
Astroholisti
*****
Viestejä: 1174



Profiili
« Vastaus #149 : 29.09.2010 22:40:35 »


 Kiitos Esmiralda,--tuli oikein haikea olo,--olin rauhallinen lapsi, joka totteli vanhempia,

 tunteita ei näytetty, oli aika kurinalainen lapsuus, tein niinkuin käskettiin.

 Olen tiennyt pikku tytöstä mitä haluan tehdä työkseni,--miettinyt mielessäni,

 ja harkitsevaisuus toimii edelleenkin,--nukun monesti yön yli, ennenkuin päätän asioista, ja

 sitten olen hyvin päättäväisesti toteuttanut ne.   smitten

 
tallennettu
Sivuja: 1 ... 8 9 [10] 11 12 13
  Tulostusversio  
 
Siirry: