Sivuja: 1 ... 10 11 [12] 13
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Aurinkohuone ja sen asukkaat  (Luettu 124946 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #165 : 12.11.2010 10:31:26 »

(Muistan tarhassa saaneeni moitteita kun haukuin kiusaajaani trombosyytti-traktoriksi  :Smiley )


 2funny  Grin  2funny
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #166 : 12.11.2010 17:17:16 »

Tämäkin viesti ketju tuli luettua tässä yön hämärissä Smiley Löysin kyllä tulkintaa jouskarista ja erikseeen huoneesta 12. Mutta entä yhdessä? Täys filosofi soppa Cheesy?


Onpas mielenkiintoinen Aurinkohuone!! Voin vain kuvitella, miten pieni mies on kasvanut! Auringolla on yhtymä ASC in kanssa, joka taas on oppositiossa DC :llä sijaitsevaan Kuuhun Ravussa.

Tulee tunne, että hän on saanut varttua rakastettavassa kodissa ja että hänen lastenhuone on ollut täynnä luonto- ja avaruuskirjoja ym. seikkailukirjoja. Hänestä on kasvatettu huolella ympäristöön suhtautuvaa ja vastuuntuntoista epeliä, mutta poika on unelmoinut aivan toisenlaisesta maailmasta, kulkurin tai tutkimusmatkailijan elämästä. Mutta on ehkä pikkuisen liian mukavuudenhaluinen ja nauttii jonkinlaisesta passaamisesta ja huoltamisesta, käpertyy mielellään jonkun kainaloon. Ja voi olla vähän tarkkakin mitä ihmiset hänestä ajattelevat. Mutta...taustalla päässä pyörivät ihan toisenlaiset päämäärät. Hän ei pidä tuon Kauris-Asc:n vuoksi kiirettä, suunnittelee ehkä huolella ja varmaan polkee Santiago-polun päästä päähän vähän sitten myöhemmin. Hänellä on tuo Merkurius nuori, joten ajatus mennä vipeltää ja muiden on ehkä vaikea pysyä perässä.

Koska tuo Aurinko on 12.huoneessa, näkisin, että hänellä on malttia toteuttaa unelmia, ja että hän ehkä tarvitsee siihen kumppanin (Ceres). Jousimies-energia vahvistuu iän myötä!
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
jadeliino
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 49


Profiili
« Vastaus #167 : 13.11.2010 23:22:01 »

Tämäkin viesti ketju tuli luettua tässä yön hämärissä Smiley Löysin kyllä tulkintaa jouskarista ja erikseeen huoneesta 12. Mutta entä yhdessä? Täys filosofi soppa Cheesy?


Onpas mielenkiintoinen Aurinkohuone!! Voin vain kuvitella, miten pieni mies on kasvanut! Auringolla on yhtymä ASC in kanssa, joka taas on oppositiossa DC :llä sijaitsevaan Kuuhun Ravussa.

Tulee tunne, että hän on saanut varttua rakastettavassa kodissa ja että hänen lastenhuone on ollut täynnä luonto- ja avaruuskirjoja ym. seikkailukirjoja. Hänestä on kasvatettu huolella ympäristöön suhtautuvaa ja vastuuntuntoista epeliä, mutta poika on unelmoinut aivan toisenlaisesta maailmasta, kulkurin tai tutkimusmatkailijan elämästä. Mutta on ehkä pikkuisen liian mukavuudenhaluinen ja nauttii jonkinlaisesta passaamisesta ja huoltamisesta, käpertyy mielellään jonkun kainaloon. Ja voi olla vähän tarkkakin mitä ihmiset hänestä ajattelevat. Mutta...taustalla päässä pyörivät ihan toisenlaiset päämäärät. Hän ei pidä tuon Kauris-Asc:n vuoksi kiirettä, suunnittelee ehkä huolella ja varmaan polkee Santiago-polun päästä päähän vähän sitten myöhemmin. Hänellä on tuo Merkurius nuori, joten ajatus mennä vipeltää ja muiden on ehkä vaikea pysyä perässä.

Koska tuo Aurinko on 12.huoneessa, näkisin, että hänellä on malttia toteuttaa unelmia, ja että hän ehkä tarvitsee siihen kumppanin (Ceres). Jousimies-energia vahvistuu iän myötä!


Nousi ihan hymy huulille kun mainitsit nuo avaruus/luonto/seikkailu kirjat. Minun karttani siis, ja kyllä oli hyllyt täynnä hyvin pienenä jo nuoren astronomi oppaita ja fossilien tutkimista sun muita.  :Smiley Ja tunnollisesti ollaan aina kouluja käyty hyvin arvosanoin ja nyttenkin opiskelen taidetta, mutta ihan totta ettei ehkä syvimmissä ajatuksissa koskaan tunnu että oikeissa töissä tulisin olemaan Cheesy Jousimies energian lisääntyminen on aina plussaa  :Smiley

Kiittelen sinua nyt jokaisessa topiikissa, mutta hienoa että jakselet, näin osuvasti kirjoitella Smiley
tallennettu

aurinko jousimies h.12
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #168 : 14.11.2010 00:23:24 »

Tämäkin viesti ketju tuli luettua tässä yön hämärissä Smiley Löysin kyllä tulkintaa jouskarista ja erikseeen huoneesta 12. Mutta entä yhdessä? Täys filosofi soppa Cheesy?


Onpas mielenkiintoinen Aurinkohuone!! Voin vain kuvitella, miten pieni mies on kasvanut! Auringolla on yhtymä ASC in kanssa, joka taas on oppositiossa DC :llä sijaitsevaan Kuuhun Ravussa.

Tulee tunne, että hän on saanut varttua rakastettavassa kodissa ja että hänen lastenhuone on ollut täynnä luonto- ja avaruuskirjoja ym. seikkailukirjoja. Hänestä on kasvatettu huolella ympäristöön suhtautuvaa ja vastuuntuntoista epeliä, mutta poika on unelmoinut aivan toisenlaisesta maailmasta, kulkurin tai tutkimusmatkailijan elämästä. Mutta on ehkä pikkuisen liian mukavuudenhaluinen ja nauttii jonkinlaisesta passaamisesta ja huoltamisesta, käpertyy mielellään jonkun kainaloon. Ja voi olla vähän tarkkakin mitä ihmiset hänestä ajattelevat. Mutta...taustalla päässä pyörivät ihan toisenlaiset päämäärät. Hän ei pidä tuon Kauris-Asc:n vuoksi kiirettä, suunnittelee ehkä huolella ja varmaan polkee Santiago-polun päästä päähän vähän sitten myöhemmin. Hänellä on tuo Merkurius nuori, joten ajatus mennä vipeltää ja muiden on ehkä vaikea pysyä perässä.

Koska tuo Aurinko on 12.huoneessa, näkisin, että hänellä on malttia toteuttaa unelmia, ja että hän ehkä tarvitsee siihen kumppanin (Ceres). Jousimies-energia vahvistuu iän myötä!


Nousi ihan hymy huulille kun mainitsit nuo avaruus/luonto/seikkailu kirjat. Minun karttani siis, ja kyllä oli hyllyt täynnä hyvin pienenä jo nuoren astronomi oppaita ja fossilien tutkimista sun muita.  :Smiley Ja tunnollisesti ollaan aina kouluja käyty hyvin arvosanoin ja nyttenkin opiskelen taidetta, mutta ihan totta ettei ehkä syvimmissä ajatuksissa koskaan tunnu että oikeissa töissä tulisin olemaan Cheesy Jousimies energian lisääntyminen on aina plussaa  :Smiley

Kiittelen sinua nyt jokaisessa topiikissa, mutta hienoa että jakselet, näin osuvasti kirjoitella Smiley

Heh, mistähän sain päähäni, että kysyit kaverisi kartasta. Anteeksi erehdykseni.  :Smiley
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
jadeliino
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 49


Profiili
« Vastaus #169 : 14.11.2010 22:57:25 »

Eipä mitään, osui ja upposi silti Smiley
tallennettu

aurinko jousimies h.12
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5930



Profiili
« Vastaus #170 : 19.12.2012 11:53:09 »

Nostan.

tallennettu
Haww
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6



Profiili WWW
« Vastaus #171 : 26.12.2012 01:20:36 »

Oi, Kuuhilda on nostanut mielenkiintoisen ketjun! Lueskelin tätä etsiäkseni samankaltaisuuksia itseni kanssa, mutta näinhän tässä taas kävi, että koen olevani hieman oman tien kulkija :Smiley Mielelläni lukisin, jos joku avaisi hieman pientä aurinkohuonettani!

Miun aurinko ni majailee siis aivan yksin oinas 4.huoneessa (jonka merkitys ei ole vielä aivan avautunut). Vaikka olen oinas, koen itseni silti hyvin rauhalliseksi ja laskelmoivaksi, enkä tule toimeen, ellen saa välillä latailla akkujani. Olen pienestä pitäen viihtynyt myös yksikseni. Itsenäistyin henkisesti varhain, vaikka rinnallani on aina ollut vakaa ja vapaamielinen perhe. Vapaus ja aitous ovat minulle huvin tärkeitä arvoja. Jokaisen tulisi olla oma ihana itsensä!

Aspekteja auringolle on seuraavasti:
aurinko  aspect_tri pluto
aurinko  aspect_sex uranus
aurinko  aspect_tri jupiter
aurinko  aspect_tri mars

Sen vähän, mitä aspekteista toistaiseksi ymmärrän, koen liittyvän erityisesti itseni etsimiseen. Haluan tietää, kuka olen, mikä on minun tarkoitukseni ja miten pääsen siihen. Minulle on tärkeää myös onnellisuus ja itsensä ilmaiseminen (koen olevani taiteellinen sielu, musiikki ja kirjoittaminen ovat minulle tärkeitä, kuten käsityöt).

Erityisesti tämän vuoden aikana olen mielestäni löytänyt oman paikkani maailmasta ja oppinut arvostamaan itseäni juuri tällaisena, kuin olen (pitkän ja kivisen tien jälkeen). Ehkä se on tätä raadollista murrosikää, jota minulla ei ole ollut kyllä nimeksikään, eihän ikääkään ole plakkarissa kuin vasta muutamaa kuukautta vaille 18 vuotta :Smiley Eli siis elämä edessä!

Jostain syystä karttani oikuttelee olevansa liian suuri tähän, joten enpäs sitten laittakaan sitä mukaan Sad
tallennettu
Marble
Vieras
« Vastaus #172 : 29.12.2012 01:13:24 »

Täällä huutelee  aurinko rapu 7. huone. Seiskahuoneesta ei muita planeettoja löydy, mutta asteroidi Valentine on Aurinkoon 4:n asteen yhtymässä. Parisuhteet, tai yksi kestävä parisuhde, on aina ollut elämäni tärkeysjärjestykessä kärkisijoilla ja parhaimmillani olen toisten ihmisten seurassa; ryhmässä tai kaksin toimiessa, kuten 7.huoneen Auringosta voi päätellä. Kun Aurinkoon vielä yhdistyy tuo Valentine (=uhraus rakkauden vuoksi), niin parisuhdeteema senkun kasvaa. (Vaikkei tuo Valentine yksinomaan parisuhteissa näykään!) Jonkinlainen marttyyriasennekin taisi ihastumisiin olla jossain vaiheessa teinivuosia, mutta siitä onneksi nyt päästy vähän terveemmälle pohjalle. Grin Rakastan ihan ylipäätäänkin tehdä pyyteettömästi asioita muiden hyväksi, ainakin niin kauan kun toinen ei koita käyttää sitä hyväkseen. Mars-Leijonana en tosiaankaan halua jäädä kynnysmatoksi tai tulla itsestäänselvyydeksi.

Aurinko tekee aspektit myös Marsiin, Jupiteriin, Saturnukseen ja keskitaivaaseen. Pitäisi siis jonkinlaista määrätietoisuutta, kuria ja energiaa ilmeisesti olla, mutta muu kartta ei noita kyllä kovin hyvin tue. Cheesy Luokin vähän ristiriitaa, kun pohjimmiltaan haluaa järjestystä ja toimintaa, ja toinen puoli kartasta on sellaista syvällistä, tunteiden tutkijaa ja 'haihattelijaa' ja lahjat enemmän tuolla luovalla ja taiteellisella puolella.

Ja niin, liekö sitten siitä Auringon yksinäisyydestä huoneessaan, vai mistä, mutta kyllä ainakin itse haluan viettää aikaa myös yksin. Alkaa kuin menettää tuntumaa omaan itseensä, ellei välillä vietä aikaa vain omien ajatustensa kanssa. Cheesy

tallennettu
Hopealohikäärme
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 372


Säh!


Profiili
« Vastaus #173 : 30.12.2012 00:58:22 »

Itselläni  aurinko mollottaa omassa huoneessaan 5:ssä, mutta komeromerkissä Ravussa (kärki Kaksosissa), eli ei heti päältäpäin uskoisi? Mutta tuon huoneen edustamat asiat, eritoten luovuus ja esiintyminen ovat joltisenkin tärkeimpiä asioita elämässäni. Tuntemattomat eivät myöskään uskoisi minua railakkaaksi juhlijaksi, mutta sille päälle sattuessani annan palaa. Ainoa mikä ei iske, on tuon viitos huoneen edustamat lapset, mutta ehkä sekin selittyy tietyllä lapsenmielisyydellä/huumorintajulla, joka on säilynyt aikuiseksi asti. Huoneessa on lisäksi  chiron yhtymässä Aurinkoon, mutta en osaa sen roolista sanoa mitään. Muita aspekteja:

 jupiter aspect_sex  aurinko
 uranus aspect_opp aurinko
 neptunus aspect_opp aurinko
 pluto aspect_tri aurinko

... ja kaikki omissa huoneissaan, paitsi Jupiter (joka on 2:ssa.)
tallennettu

1.  saturnus 14.8% (10. huone)
2.  merkurius 13.8% (6. huone)
3.  pluto 11.6% (8. huone)

1.  rapu 14.4% (DC)
2.  kaksoset 13.5%
3.  jousimies 11.5% (MC)
Downtempo
Vieras
« Vastaus #174 : 31.12.2012 00:59:29 »

Itselläni  aurinko mollottaa omassa huoneessaan 5:ssä, mutta komeromerkissä Ravussa (kärki Kaksosissa), eli ei heti päältäpäin uskoisi? Mutta tuon huoneen edustamat asiat, eritoten luovuus ja esiintyminen ovat joltisenkin tärkeimpiä asioita elämässäni. Tuntemattomat eivät myöskään uskoisi minua railakkaaksi juhlijaksi, mutta sille päälle sattuessani annan palaa. Ainoa mikä ei iske, on tuon viitos huoneen edustamat lapset, mutta ehkä sekin selittyy tietyllä lapsenmielisyydellä/huumorintajulla, joka on säilynyt aikuiseksi asti. Huoneessa on lisäksi  chiron yhtymässä Aurinkoon, mutta en osaa sen roolista sanoa mitään.

 jupiter aspect_sex  aurinko
 uranus aspect_opp aurinko
 neptunus aspect_opp aurinko
 pluto aspect_tri aurinko

... ja kaikki omissa huoneissaan, paitsi Jupiter (joka on 2:ssa.)



Mulla kans tekee rapu yhtymää Chironin kanssa.
Myöskin mulla on rapu komerossa, mutta eri huoneessa (10. huone), ja kärki on kaksosissa (tosi rajalla 9. ja 10. välissä)
Mut mulla on muutenkin tuo 10. huone niin rapu-painotteinen, että sen komeron salat selviää mulle Smiley tuo kaksos vaikutus myös näkyy selkeesti. (Imen puoleeni työpaikkaromansseja, vaikka en tykkää niistä), ja se että mun elämä taitaa painottua työympäristöön.?  idiot2

Ehkäpä sulla tuo lapsi-asia keskittyy siihen, että se on ja jos tulee olemaan sun tuotos, niin kuin voi karskisti sanoa 5. huoneesta, eli se että miten suhtaudut sitten lopulta lapsiisi? Odotukset jne. Mun 5. huone on vesimiehessä, lisänä kuunsolmu (myös vesimiehessä), joskus joku tulkinta kertoi, että 5.huone on nimenomaan tuotoksiin liittyvää, myös lapsiin, eli liittyyy siihen että se on just 5. huoneen heiniä, eli jotain mistä olla ylpeä ja tukea oman kartan mukaan, miten sitten siihen suhtautuu. Ehkä sulla se chiron ilmaantuu joskus jossain luovassa asiassa, jossain sellaisessa mitä et vielä ole kohdannut? Jotain extemporee, tai sellaista luovaa tekemistä mitä et ole vielä tiedostanut?
Tai et välttis ole sitä tiedostanut, mutta oot osannut auttaa muita jotenkin tietämättäs? Rohkaisemaan kenties? Oot monipuolinen tai monimielipiteinen tuossa asiassa? (kaksonen)


Pallaksesta on ole ikinä oikein ottanut mitään selvää, mitenkään?  uglystupid2

Joskus häiritsee, että mun elämä näköjään pyörii työpaikan ympärillä.  uglystupid2


« Viimeksi muokattu: 13.10.2014 20:09:32 kirjoittanut Downtempo » tallennettu
Hopealohikäärme
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 372


Säh!


Profiili
« Vastaus #175 : 06.01.2013 16:51:47 »

Ehkäpä sulla tuo lapsi-asia keskittyy siihen, että se on ja jos tulee olemaan sun tuotos, niin kuin voi karskisti sanoa 5. huoneesta, eli se että miten suhtaudut sitten lopulta lapsiisi? Odotukset jne. Mun 5. huone on vesimiehessä, lisänä kuunsolmu (myös vesimiehessä), joskus joku tulkinta kertoi, että 5.huone on nimenomaan tuotoksiin liittyvää, myös lapsiin, eli liittyyy siihen että se on just 5. huoneen heiniä, eli jotain mistä olla ylpeä ja tukea oman kartan mukaan, miten sitten siihen suhtautuu. Ehkä sulla se chiron ilmaantuu joskus jossain luovassa asiassa, jossain sellaisessa mitä et vielä ole kohdannut? Jotain extemporee, tai sellaista luovaa tekemistä mitä et ole vielä tiedostanut?
Tai et välttis ole sitä tiedostanut, mutta oot osannut auttaa muita jotenkin tietämättäs? Rohkaisemaan kenties? Oot monipuolinen tai monimielipiteinen tuossa asiassa? (kaksonen)

Hmm, en usko tuohon lapsijuttuun, kun en koskaan ole halunnut omia lapsia ja luulen, etten tule koskaan haluamaankaan. Mutta voivat ne työhön liittyä kyllä, jos/kun tulen opettamaan. Chiron ja luovuus tosiaankin liittyvät silloin yhteen.
tallennettu

1.  saturnus 14.8% (10. huone)
2.  merkurius 13.8% (6. huone)
3.  pluto 11.6% (8. huone)

1.  rapu 14.4% (DC)
2.  kaksoset 13.5%
3.  jousimies 11.5% (MC)
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #176 : 08.01.2013 13:08:53 »

Annan mietintämyssyn alle tähän teille vielä noiden Aurinkohuoneiden erään voimatekijän, eli niiden merkit ja omimmat planeetat, joilloin voi katsoa, mikä sen huoneen luonne on:
1. Oinas ja Mars
2. Härkä ja Venus
3. Kaksonen ja Merkurius
4. Rapu ja Kuu
5. Leijona ja Aurinko
6. Neitsyt ja Merkurius
7. Vaaka ja Venus
8. Skorpioni ja Pluto
9. Jousimies ja Jupiter
10. Kauris ja Saturnus
11. Vesimies ja Uranus
12. Kalat ja Neptunus (Jupiter)

Jos teille sattuu huoneisiin jokin näistä, se voimistaa sekä huonetta että planeettaa. Tai jos teille sattuu mihin tahansa huoneeseen Planeetta ja sen oma merkki, se voimistaa sitä aluetta. Siis jos 5. huoneessa on Aurinko, niin mikä luovuuden voima! En muista näitä ylennöksiä ja alennuksia, mikä myös merkkeihin vaikuttaa, mutta penkoahan voi.

Sorri, tekis mieli tulkintoihin tai  edes mielikuvien käyttöön, joita olen täällä höseltänyt, mutta ei vielä virtaa löydy siihen.v Sad
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
huhtikuinen
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 73


Elämäni vaikein ihminen - olen minä itse


Profiili
« Vastaus #177 : 16.01.2013 14:47:55 »

Huone 2 Härkä-Venus?

 aurinko    harka     0  52
 jupiter     oinas     7  28
 ceres        oinas    25  32
 venus       oinas    13  36

Tällaisia löytyi aurinkohuoneesta.
« Viimeksi muokattu: 16.01.2013 14:50:22 kirjoittanut huhtikuinen » tallennettu

Aurinko-härkä h2, kuu-kalat h1, nousu-kauris, merkurius-oinas h1; venus-oinas h2, rx-mars-skorpioni h8. Muita: jupiter-oinas h2, uranus-rapu h6, rx-pluto-leijona ja rx-saturnus-vaaka h7, rx-neptunus-vaaka h8, rx-chiron-kauris h12. MC-jousimies
Sininen Resonoiva Yö, Vesilohikäärme
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5930



Profiili
« Vastaus #178 : 16.01.2013 15:03:58 »

Mä oon ruvennu avaamaan tätä omalta kohdaltani niinkun NIIN monta kertaa, koska tuo huone on jo ilman aurinkoakin merkittävin huoneeni, mutta sekaannun aina mietteissäni ihan totaalisesti...ehkä mun vaan pitäs kirjata että mitä se on syöny sen kummemmin pohtimatta ja sitten vähä vähältä pohtia niitä erikseen, josko aukeis Smiley

Huone 2.
Kärki Kauris ( Saturnus vaa'assa 10. yhtymä Onnenpiste, MC ja Pluto. )
Lilith/Ceres yhtymä  kauris
Merkurius  vesimies neliöt Saturnukselta ja Plutolta että MC:ltä...
Aurinko  vesimies Kolmiot saturnukselta ja Plutolta että MC:ltä... Neliö Chiron.  aspect_sex Neptunus. Sekstiili Lilith/Ceres - yhtymä. Sekstiili Pholus.
VENUS   kalat Yhtyy Marsiin, Vestaan ja Kuuhun, Mars ja Vesta kaloissa 2. Kuu Oinas 3. Kaikki tuo Neliössä ykköshuoneen Neptunukseen
Mars  kalat ... ^^


Ja hmmm. Antivertex on täällä myös, pari astetta merkkarin vieressä.

Palajan asiaan  :Smiley
tallennettu
emmiinatar
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 38



Profiili
« Vastaus #179 : 11.05.2013 01:20:00 »

Aurinkoni on 5. huoneessa Leijonassa yhtymässä Plutoon. Tässä huoneessa ovat myös Venus ja Merkurius yhtymässä Neitsyessä, molemmat perääntyvinä. Aurinko tekee kolmiota Kuuhun Oinaassa (12. huone)  ja myös Chironiin Jousimiehessä (7. huone). Niistä muodostuu siis kultainen tulikolmio.  Smiley Tuon kuvion merkitystä en ole vielä oppinut ymmätämään.  5. huoneen kärki on Leijonassa.
Lapset ovat minulle tärkeitä, ja niitä on mulla useita, sekä myös lapsenlapsia.  Smiley En ole leijonamaisen esiitymishaluinen, mieluummin syrjäänvetäytyjä ja tarkkailija. Temperamenttia kyllä löytyy tarvittaessa läheisten seurassa ollessa! Olen aina tuntenut olevani erilainen kuin muut ihmiset, nuorenpana jopa ujo ja arka. Aurinkoni on Leijonassa ja auringon huoneessa, miksi en ole leijonamainen? Voiko se johtua siitä, että olen syntynyt Leijonan loppuasteilla, lähellä Neitsyttä?
tallennettu

Aurinko-Leijona, 5.huone
Nouseva-Kaksonen
Kuu-Oinas, 12.huone
Mars-Leijona, 4.huone
Venus-Neitsyt, 5.huone
Merkurius-Neitsyt, 5.huone
Chiron-Jousimies, 7.huone
Jupiter-Oinas, 12.huone
Kuun Yläsolmu-Kalat, 11.huone

Keltainen Spektrinen Aurinko
Metalli Jänis
Puuhoroskooppi Keltis
Sivuja: 1 ... 10 11 [12] 13
  Tulostusversio  
 
Siirry: