Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Sulla on MUN energiat?  (Luettu 35769 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #60 : 08.04.2010 11:45:08 »

ei kai Kaiken Ykseys tarkoita sitä, että pitää raiskata?

jos kunnioittaa Ykseyttä ja toisten oikeuksia, nimenomaan suhtautuu heihin kunnioittavasti eikä tee väkivaltaa.

tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #61 : 08.04.2010 11:46:09 »



hih, minä vaan etsin vastausta kysymyksiin :


-mitä on energia, josta puhutaan ihmisolentojen yhteydessä ?


-eroaako se energiasta, josta puhutaan koneiden yhteydessä ?


-onko energia rajallista, kun puhutaan ihmisistä ?


ja edes, mitä energia on. ?

(Kirjotan nyt oman mielipiteeni ja näkemykseni.)
 
Energia, josta puhutaan ihmisolentojen yhteydessä voi mun silmien läpi olla myös ilmapiiri.
Esim. töissä on eräs henkilö jonka luoma ilmapiiri (tai lähettämänsä energia, miten vaan  :Smiley ) on todella voimakas... Kun hän on pahalla päällä sen näkee, kuulee ja tuntee kauas ja vähän ajan päästä melkein kaikki muutkin ovat pahalla päällä.
Ja kun hän on hyvällä päällä, nauru raikaa koko porukalla ja työt sujuvat kevyesti, vitsit ja huumori kukkii ja kaveria autetaan.

Mielestäni koneiden ja ihmisten energia eroaa siinä, että ne on eri taajuudella jollain lailla. Koneet on ihminen luonut/tehnyt ja valmistanut, ne ei ole samanlailla "eläviä", eikä niillä ole sellaista kokemuksista muuttuvaa kentää/ilmapiiriä ympärillään.
Esim. toi pikkuinen pakastin pakastaa päivästä toiseen sisältöään, eikä sillä (kai  Cheesy) ole hyviä ja huonoja päiviä. Se hurahtelee silloin kun sen virtapiireistä tulee käsky,tai sitten se menee rikki. Enkä usko että sillä on myöskään mitään mielipidettä siitä mitä sinne työnnän ("taas jotain marjoja- en kyllä pakasta!")  Smiley.

Tietyssä mielessä energia on rajallista, tietyssä ei.
Varmaankin kaikki tietää sen tunteen "kun on ihan loppu" ja haluaa mennä/tehdä jotain mikä auttaa "latautumaan", on se kellekkin sitten mitä vaan. Ja käytetään mitä sanoja vaan  Cheesy .
Ihminen elossa on myös musta eri energia kun ihminen kuolleena, eli se vaihtaa muotoaan, muttei varsinaisesti lopu.. siis vähän kun lumi sulaa ja muuttuu vedeksi- se on sma , mut eri  Huh.

Ja sielusta vielä..tiedemaailma on jo tullut siihen tulokseen, että kuolemansa jälkeen ihminen painaa keskimäärin 300 grammaa vähemmän ja VOI OLLA mahdollista, että juuri se on sielun paino  Wink . Oon ainakin kerran nähnyt (yleltä?) sitä aihetta käsittelevän dokkarin ja lukenut siitä pari artikkelia (tiedelehti), joten eiköhän siitäkin jostain lisää löydy jos tutkia haluaa  smitten


typoja taas...
« Viimeksi muokattu: 08.04.2010 12:05:24 kirjoittanut eppana » tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #62 : 08.04.2010 11:48:12 »


Lilinoe'lle:



Kiitos kun selvensit sanan merkitystä!


Eli, ykseys ei poissulje yksilöiden erillisyyttä? siinä tapauksessa, kuulostaa hyvältä. Smiley


minusta on tuntunut tää Ykseyden käytännön toteuttaminen usein siltä, että ykseyden nimissä ei kunnioiteta toisen rajoja ollenkaan, vaan tunkeillaan miten vaan tai pyritään soluttautumaan toisen sisälle ties millä energiajutuilla.


mutta ykseys, jossa jokaisen koskemattomuus on pyhä ja täysin hänen omassa vallassaan, kuinka jakaa sitä, sellaisesta ajatuksesta pidän.


tallennettu

tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #63 : 08.04.2010 11:53:26 »

Eppana:

(ja kiitos kun vastasit kysymyksiini)


Lainaus
Tietyssä mielessä energia on rajallista, tietyssä ei.
Varmaankin kaikki tietää sen tunteen "kun on ihan loppu" ja haluaa mennä/tehdä jotain mikä auttaa "latautumaan", on se kellekkin sitten mitä vaan. Ja käytetään mitä sanoja vaan  Cheesy .
Ihminen elossa on myös musta ei energia kun ihminen kuolleena, eli se vaihtaa muotoaan, muttei varsinaisesti lopu.. siis vähän kun lumi sulaa ja muuttuu vedeksi- se on sma , mut eri  Huh.

Ja sielusta vielä..tiedemaailma on jo tullut siihen tulokseen, että kuolemansa jälkeen ihminen painaa keskimäärin 300 grammaa vähemmän ja VOI OLLA mahdollista, että juuri se on sielun paino  Wink . Oon ainakin kerran nähnyt (yleltä?) sitä aihetta käsittelevän dokkarin ja lukenut siitä pari artikkelia (tiedelehti), joten eiköhän siitäkin jostain lisää löydy jos tutkia haluaa  smitten

Aika jännä tuo 'sielun paino'  Smiley


kyllä tuo tunne latautumisen tarpeesta on tuttu.


mutta siinä tapauksessa, ei pidä lähteä sitä toiselta yksilöltä imemään, vaan latautua muuten, lepäämällä, miten parhaaksi kokee.

lähinnä sitä tuolla kysymyksellä ihmisenergioiden rajallisuudesta hain, että onko se sellainen 'kommunistinen' juttu, että jos 100% energiaa jaetaan 5 yksilön kesken, niin 20% energiasta jokaiselle olisi reilua, mutta jos yhden energia kasvaa 30% asti, niin se on joltakin se 10% pois. ja sitten syntyy sellainen jatkuva sosiaalinen kamppailu energiasta, koska 'jos tuolla yhdellä on enemmän energiaa, se on otettu toiselta. minun väsymys, sinun virkeys'....siis tuo on minusta vinksahtanut luulo. ja johtaa 'energiasotaan'...mutta eiköhän asia ole tullut jo aika selväksi crazy2




tallennettu

Asterix
Vieras
« Vastaus #64 : 08.04.2010 11:57:16 »

Huomenta!

Onpa ihan mielenkiintoinen ketju...tai jotenkin kamalakin...

Mutta Aamunsäde ja Sasha: Onko joku / jotkut todella yrittäneet teitä väkisin hoitaa? Siis tuppautuneet väenvängällä hoitamaan, vaikka olitte kieltäytyneet? Ja onko joku itseään sitten energia(tai miksikä vaan) hoitajaksi tituleeraava kehoittanut "asiakastaan" esim. jättämään lääkityksensä pois tms.? Koska nämä eivät todellakaan ole silloin ajan tasalla omasta vastuualueestaan!! Tuollainen kuulostaa juuri siltä kun sanoittekin, eli pakkohoitamiselta ja kun se herättää pakoreaktion, niin se herättää sen juuri siitä syystä, että oma itse tietää, että nyt pitää juosta ja kovaa.

Reikistä ainakin opetetaan ja sanotaan aivan selvästi, että se EI varsinaisesti paranna, vaan se aktivoi jokaisen omia paranemismekaniikkoja. Ja nehän on jokaisella yksilöllisiä. Jos esim. selkä vaivaa ajoittain, siihen saattaa löytyä ihan psykosomaattinen syy ja tällöin esim. reiki (tai sitten joku muu, mitä kukain haluaa) voi siihen auttaa aktivoimalla sitä luonnon omaa paranemista. Mutta jos selkävaiva taas on selkeästi sukuvika, niin ei sitä kyllä reikikään paranna, mutta saattaa auttaa oppia elämään sen asian kanssa, jottei sitä kokoajan kanna mukanaan negatiivisessa mielessä.

Itse olen mieltänyt tuon sanonnan "toimin VAIN kanavana", että tällä tavalla sanottuna ei haluta nostaa itseään muita ylemmäs. Kun on kuitenkin VAIN kanava, eikä mikään muita parempi valaistunut guru. Itse tunnen tuon sillä tavalla helpommaksi, en halua nostaa itseäni muiden yläpuolelle, koska a) en ole. ja koska b) en kykenisi hoitamaan sitä vastuuta, en ole kaikkitietävä. Vastuun hoidon epäonnistumisesta, jos sellainen tulisi kohdalle, täytyisi toki ottaa ja hoitaa se asia, mutta en osaa antaa esimerkkiä nyt, kun ei ole tullut sellaista tapausta vastaan. Siksi tuossa taannoin kysyinkin sinulta Aamunsäde näistä kokemuksistasi..

Kanava kun aukaistaan tietyillä symboleilla, jotka antavat universumille merkin mistä nyt halutaan kanavoida ja mitä energiaa, aivan kuin avaamalla avaimella kotiovesi tai syöttämällä varashälyttimen tunnusluvun annat ovelle merkin, että "se olen vain minä, asunnon omistaja, joka tulen nyt kotiin".

Mutta siis kaikenlainen pakottaminen ja painostaminen EI KOSKAAN ole hyvä asia. Meillä on kaikilla vapaa tahto ja mahdollisuus valita. Minua ei ainakaan kirpaise se jos kerron reikistä ja kaikki eivät huokaise kuorossa "Aaah!". En loukkaannu tai ala karsastamaan niitä ystävä tai tuttavapiirissäni, jotka eivät heti jonota hoitoihini. Loppujen lopuksi, tiedän itse (itseäni hoitaessani), että se energia on aivan mielettömän ihanaa ja jaan mahdollisuuttaa "päästä osingoille" todella mielelläni, mutta lainkaan painostamatta. lähinnä kerron kerran mitä teen ja mitä se Reiki on. Jokainen sitten palatkoon aiheeseen jos kiinnostuivat. Tällä tavalla hoitotilanteetkin ovat täysin pakottomia ja rauhallisia tilanteita.

Karseeta lukea teidän kokemuksista Aamunsäde ja Sasha jos teitä on painostettu hoitoihin ja hoidettu (millä energialla tai magialla sitten onkin) negatiivisessa mielessä.


Tuli vain mieleeni, että kyllä se on energioiden kannalta aivan yhtä suuri uhka joutua väkivallan kohteeksi kadulla kävellessä kuin tulla hakatuksi, raiskatuksi ja ryöstetyksi. Eikö se ole energiavampyrismiä?
Äh, tästäkin kyllä jo varmasti joku puhui tässä ketjussa...

Mutta jos on huonoja kokemuksia energiahoidoista, niin on oikeus sanoa se ja pysyä poissa niistä. Jos on pelottavia kokemuksia, niin jokainen joka yrittää väkisin kertoa jotakin positiivista vain vahvistaa sitä pelkoa.

Carmen

Huomenta!

Vastaus kysymykseesi, että onko yritetty väkisin hoitaa, manipuloida
ja pakottettu jättämään normaali lääkärihoito ja lääkitys pois, niin on KYLLÄ.

Vieläpä useamman kerran ja ei todellakaan mitään mustaa magiaa, vaan ihan näitä
normaaleja ns. "valo-energia" "-uskontoja", karunareikejä, new ageja sun muita.

Ihan tällä palstallakin kirjoittelee yksi sellainen, joka ihan oikeasti on ottanut
jonkinlaisen jumalallisen yliolennon roolin itselleen (ei ilmeisesti usko olevansa inhimillinen, hiukan mentaalisesti sairastunut ihminen) sanoa muille, miten niiden tulee elää,
ottaa hänen energioitaan ja totuuttaan vastaan.

Tähän on vuosien aikana liittynyt esim. että ihmisten pitää kieltäytyä ruoasta
ihmiselle turhana toimintana, koska nyt ollaan siirrytty tasolle ihmiskunnan kehityksessä,
jolloin syöminen on käynyt turhaksi ja ihmisen elimistö ja suolisto kyllä tottuu siihen.
Lääkkeet ja lääkärihoidon hän kokee turhana ja ilmeisen pahana.

Samainen tyyppi kertoilee, kuinka hän kykenee manipuloimaan muita ihmisiä
ja heidän tekemisiään/sanomisiaan ja tuo sitä esiin suoraan ja rivien välistä.
Vastalauseet ja kieltäytymiset esim. tapaamaan häntä ovat ilkeyttä ja loukkauksia häntä kohtaan
-onhan hän sentään niin korkeaa voimaa, että siitä ei saisi kieltäytyä.

Jatkan aiheesta myöhemmin, nyt on hiukan kiire.

Kiitos kuitenkin kivasta kirjoituksestasi ja ymmärryksestäsi.  Smiley
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #65 : 08.04.2010 12:00:14 »

keskustelu on siinä mielessä kiinnittänyt huomiota, että minulle on erittäin helppo pitää rajani ja toimia "itseni" eteen, mutta muistan kyllä että kaikki ovat samasta lähteestä kotoisin, kulkeneet vain eri reittejä.

yksi henkilö ainoastaan tulee mieleen, joka käyttäisi hyväksi, ja rajat olen laittanut. 90% ihmisistä on kuitenkin tavallisia, juppeja rokkareita tai henkisiä, eivätkä leiki energiajutuilla kuin tietämättään. no, ehkä toinenkin, mutta en käytä sanoja "energiasyöppö", ehkä turhanpäiväinen ilkeilijä.

hei, vapaudu aiheesta ja mene tekemään jotain hauskaa! ja voithan aamunsäde pyytää suojausta
jos siltä tuntuu, sitä tekee itse kukin ajoittain.
« Viimeksi muokattu: 08.04.2010 12:04:06 kirjoittanut **Lilinoe** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #66 : 08.04.2010 12:04:04 »

Ykseys...no mulle homma on jotenkin kun suuren suuri palapeli  idiot2 , kaikkia tarvitaan että kuva muodostuu, kaikki sopivat kun nakutettu omaan kohtaansa, kaikilla on omat ääriviivat ja silti kyse on vaan ison isosta kuvasta.
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #67 : 08.04.2010 12:06:31 »

Lilinoe'lle:


Mulle ei ollut aikoinaan helppo pitää rajojani....mutta olen oppinut pakosta...mutta hyvä näin.

maailma on kuitenkin vielä sellainen, että ilman jonkinlaista kykyä puolustaa itseään ei pärjää-


toiset on parempia tässä jo valmiiksi kuin toiset, toisten pitää tosiaan oppia se melkein tyhjästä.


hmm, se mulle tuli eilen mieleen minun ja Zaphirin sananvaihdosta, että kyllä ymmärrän miksi puhutaan niistä 'suojauksista' energiapiireissä, miksi ne on tarpeen. Smiley


onneksi näitä ihan tavallisiakin ihmisiä löytyy, ja kai heitä on enemmistö, kun miettii seuransa valintaa.

silti jokainen on yksilö, voi tosiaan olla kunnioittava reikihoitaja, joka ei energiatunkeilua harrasta, nähty on.




tallennettu

tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #68 : 08.04.2010 12:09:56 »


Minä nään sen ykseyden kanssa siihen suuntaan, että yksilöiden ääriviivat ei sulje pois sitä että ne ovat samaa kokonaisuutta....mutta kyllä siitä ykilötietoisuuden näkökulmasta ainakin haluan oman elämäni elää, enkä joukkomielisen psykoosin.


youtubesta voi katsella vaikka vanhoja natsi filmejä, niin näkee kuinka ihmiset oli menettäneet oman mielensä ja olivat kaikki yksimielisiä Smiley Cry
tallennettu

tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #69 : 08.04.2010 12:14:57 »

Zaphir:


Lainaus
Niin, sanoin, koska sinä annoit ymmärtää, että minä kykenen teitä manipuloimaan. Joten enkö siis kykenekään? Nyt olisi oikea hetki se päättää ja lopettaa tuollaiset syyttelyt ja vihanpidot, joissa ei ole kyllä oikeasti päätä eikä häntää. Sillä totta tuokin kokemukseni mukaan on, että kaikki mitenkä toisesta sanomme, on osa meitä itseämme. Muttei sen tarvitse jäädä sellaiseksi, koska sen VOI tai jokaisen ainakin tulisi muuntautta omassa mielissään, jos se tuntuu mitenkään pahalle.  Smiley


en tietoisesti antanut. minä käsitin että sinä niin sanoit? no sitten se oli väärinkäsitys.



se alunperäinen pointti oli vaan se, että koska sinä olet puhunut esimerkiksi minulle siitä, että jos olen kokenut energiapahoinpitelyn, niin se on lähtöisin minusta itsestäni, koska


-ei voi tehdä mitään pahaa

-kaikki mitä kokee on lähtöisin omasta itsestään



joten se oli vaan sen saman ajatusmallin loppuunvieminen, että se mitä Sasha sanoi sinusta, vaikka se olisi sinua loukkaavaa, on lähtöisin sinusta itsestäsi, koska kukaan ulkopuolinen ei voi tehdä mitään pahaa kun kaikki ovat yhtä.



näetkö sen epäloogisuuden?


sama ajatusmalli, sitä voidaan käytää minuun, mutta jos sitä sovelletaan sinuun, niin sitten se ei enää olekaan pätevä?




hih, hillitöntä saivartelua Grin vaikka itse sen sanonkin. mutta minusta tuossa oli tärkeä pointti.



joten mitä sinä enää välität siitä, millä tavoin minä/joku muu sinulle puhuu, koska kukaan ei voi toiselleen pahaakaan puhua, koska se on aina vaan sinä itse, josta kaikki on lähtöisin.




?
tallennettu

tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #70 : 08.04.2010 12:16:48 »

lisäys, jos minä tulen ovellesi Zaphir, avaat oven ja läiskäisen sinua lättyyn, niin se on lähtöisin sinusta itsestäsi? sitten sulla on itse aiheutettu musta silmä.



huom. olen täysin eri mieltä.


ja edit. 2. en ikinä tekisi mitään sellaista todellisuudessa!
tallennettu

tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #71 : 08.04.2010 12:23:41 »


kiitos kaulakoru. asiaa...


se tapaus mihinkä itse pohjaan omakohtaiset tarinani, tapahtui useita vuosia sitten, ja silloin elin ihan erilaisessa tunneriippuvuusmaailmassa. ja tiedän aika tarkoin minun ja tuon energiapahoinpitelijän välisen suhteen vivahteet. se oli sen verran läheinen suhde ja voimakas sidos.


nykyään olen ihan eri tavalla vapaa, itsenäinen ja omarajainen, ja elämäni on paljon parempaa.


mutta paljon niistäkin ajoista oppi, jolloin olin vaan jotain ihme 'samaa' muiden kanssa. huh, en halua enää takaisin siihen 'puuroon'....



tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #72 : 08.04.2010 12:24:31 »

Rajallista on ainoastaan ihmisen mielessä oleva erillinen osa, joka ei ymmärrä, mitä tarkoittaa rajoittamaton ja SE yleensä johtunee siitä ihmiselle annetusta ns. vapaasta tahdosta, joka on mahdollistanut erillisiä kokemuksia silloin, kun synnymme tähän kehoon.

**Tuossa oli jotain pointtia, silti Kaarina voisit vastata siihen kysymykseen, että miten se menikään. Jos joku tekee toiselle jotain mitä hän ei halua.

Käykö seuraavat teoriat; sinä voit aina antaa anteeksi toiselle - ja häippästä? Täydellinen ykseyden kokeminen väärintekijän kanssa on yksi vaihtoehto - jos niin haluaa - näkee hänen alkeellisen tasonsa ja syyt, esimerkiksi, jos joku ryöstää minut kuten on tehnyt, ymmärrän että rahapula ajaa siihen. En silti hyväksy asiaa vaan ilmoitan poliisille. Eri asia, muuttuuko koko maan talous niin, ettei kukaan ryöstäisi toista enää.

Hm, toinen, olemme sielutasolla valinneet kokemuksemme, ja siksi koemme jonkun jutun, ja sitten se on ohi? hmm.. ja siitä sitten voi oppia.  :Smiley
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #73 : 08.04.2010 12:25:29 »

Zaphir

Lainaus
koska olemme se Yksi ja sama persoona sillä taajuudella.  Wink



ei herrajumala ja rouva kanssa, EI IKINÄ.
 Grin


en tule millään taajuudella olemaan yksi ja sama persoona kenenkään kanssa ja koskaan.



mutta sepä siitä.


Kunnioitan sinun näkemystäsi, se on varmaan sinulle totta.


nyt voisin säästää energiaani.
tallennettu

tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #74 : 08.04.2010 12:32:19 »



Ei todellinen ja hyvä ystävyys missään nimessä perustu siihen, että ollaan yhtä ja samaa persoonaa idiot2


Parhaat ystävykset ovat ihan omia persooniaan ja juuri sen takia ystävyys on niin hienoa!


ei sellaisen kanssa edes pääse syntymään ystävyyttä, jolla ei ole omaan persoonaa. Undecided


ei se todellinen erilaisuuden hyväksyminen ja jopa sen juhlistaminen mitenkään tarkoita sitä, että kaikkien pitäisi tulla samaksi :Smiley





tallennettu

Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7
  Tulostusversio  
 
Siirry: