Sivuja: 1 2 [3] 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: MC - vaikuttaako ulkonäköön?  (Luettu 26642 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
mouru
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 618


Profiili
« Vastaus #30 : 11.05.2010 20:56:16 »

Toisaalta härkähän on yksi sensuelleimmista merkeistä, onhan venus härän planeetta....noin yleisesti mc-härkä on hyvin mukavuudenhaluinen, joskin härkäpäinen, materialistinen ja vanhoillinen. Missä sun venus sijaitsee?
No siiis aika mukavuudenhaluinen olen, ja materialistinen toisinaan, ja härkäpäinenkin  Wink Venus sijaitsee mulla leijonan merkissä, 12. huoneessa.
tallennettu
suski7
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 474



Profiili WWW
« Vastaus #31 : 13.05.2010 19:29:08 »

venus leijonassa : teatterit ja taiteet, dramatisointia, aurinkoinen persoona. Elämännautiskelija ja rakastaa kutsuja, huonoissa aspekteissa varsinainen keikari, itsekäs ja seksiaddikti....
ja huoneessa 12: rakastaa yksinäisyyttä, rakkaudessa salaisuuksia, loukkaantuu herkästi, taiteellinen ja halu auttaa kärsiviä.

itse asiassa monella sairaanhoitajalla on venus huoneessa 12.

jos sä oot semmonen tuuliviiri, yhtenä hetkenä draamaQueen ja toisena mörökölli?  laugh
tallennettu

sun+mer+ven+nep skorppioni
asc kauris
mon kalat
mouru
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 618


Profiili
« Vastaus #32 : 16.05.2010 13:13:34 »

venus leijonassa : teatterit ja taiteet, dramatisointia, aurinkoinen persoona. Elämännautiskelija ja rakastaa kutsuja, huonoissa aspekteissa varsinainen keikari, itsekäs ja seksiaddikti....
ja huoneessa 12: rakastaa yksinäisyyttä, rakkaudessa salaisuuksia, loukkaantuu herkästi, taiteellinen ja halu auttaa kärsiviä.

itse asiassa monella sairaanhoitajalla on venus huoneessa 12.

jos sä oot semmonen tuuliviiri, yhtenä hetkenä draamaQueen ja toisena mörökölli?  laugh
Itseasiassa tuo kuvaus kuulostaa ihan multa :----D Ja tosiaan välillä tykkään olla oikea draaamaqueen ja sitten hetkeä myöhemmin mörökölli :-------DDd Ja taiteellinen olen myöskin (;
tallennettu
Soile
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 238



Profiili
« Vastaus #33 : 20.05.2010 12:50:38 »

 keskitaivas skorpioni  Ja alle kymmenen asteen päässä keskitaivaasta  jupiterin ja nepparin yhtymä joukkarin puolella. En tiedä miten ulkonäköön vaikuttais.. Taidan pukeutua aika  rennosti, joskin mielelläni myös naisellisesti. Voihan olla, että tuo jupiter mc:n kautta laajentaa näitä meikäläisen fyysisiä ulottuvuuksia  crazy2 Ei kyllä tarttis. Mutta en kyllä skorpparia omasta ulkomuodosta oikein tunnista. Varmaan se ois enemmän tuo joukkari... Nousuhan on kauriissa. Onkos täällä muita  keskitaivas skorpioni ?
tallennettu

aurinko vesimies  askendentti jousimies
kuu skorpioni  mars jousimies
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #34 : 21.05.2010 15:53:09 »

venus leijonassa : teatterit ja taiteet, dramatisointia, aurinkoinen persoona. Elämännautiskelija ja rakastaa kutsuja, huonoissa aspekteissa varsinainen keikari, itsekäs ja seksiaddikti....
ja huoneessa 12: rakastaa yksinäisyyttä, rakkaudessa salaisuuksia, loukkaantuu herkästi, taiteellinen ja halu auttaa kärsiviä.

itse asiassa monella sairaanhoitajalla on venus huoneessa 12.

jos sä oot semmonen tuuliviiri, yhtenä hetkenä draamaQueen ja toisena mörökölli?  laugh

Mun äidillä on  venus leijona 12. huoneessa ja tienaa leipänsä psykiatriselta alalta - 12. huoneen teemaa?

12. huoneen Venus on useammalla mun lähipiirin ihmisellä, joilla on liiton ulkopuolisia suhteita - 12. huone ei ole Venukselle uskollinen sijainti  Undecided
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Fawnette
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 148



Profiili
« Vastaus #35 : 20.06.2010 22:33:41 »

Taidan olla ketjun eka  keskitaivas kaksoset! En ole ikinä oikein kiinnittänyt huomiota tohon merkkiin, tai ainakaan ajatellut että se olisi jotenkin näkyvä osa minua. (Olen liittänyt sen enemminkin työolosuhteisiin, olen aina itse se joka kyllästyy duuniinsa ja irtisanoutuu.  uglystupid2)

Ulkoisesti tuota voisi ehkä ajatella niin, että (ainiin ja mun  askendentti on  neitsyt) olen myöskin melko kekseliäs tyylini suhteen. Teen itse paljon vaatteita kun en monestikaan löydä kaupasta omannäköisiä. Pidän aina leikkimielisyyden mukana, ja olen vaihtelunhaluinen. En maksaisi ikinä vaatteistani kymmeniä- satoja euroja, sillä tiedän että kyllästyisin niihin jo seuraavalla viikolla.  :Smiley Hiustenkin suhteen kokeilunhalua löytyy. Itse asiassa tyylini voisi kategorisoida n.neljään peruslohkoon jotka vaihtelevat kausittain.

Toisaalta tyylini on melko tummanpuhuva ja simppeli ( neitsyt?) mutta sitä maustamassa on aina jokin erikoinen koru tai asuste. Toisinaan on niitäkin kausia jolloin haluan olla vain klassisesti tyylikäs (koko mustaa, korkkareita, sukkanauhoja jne..) tällä hetkellä ei jotenkin innosta.Teini-ikäisenä tyylini oli hyvin räväkkä ja nautin kovasti vaatteideni aiheuttamista reaktioista. (Muistelen niitä aikoja kauhulla. Cheesy)

Olen aina linkittänyt oman tyylini enemmänkin aurinkomerkkiini joka on  vesimies. Sekin voi johtua siitä että  edellämainitun 6.huoneen kärki on  vesimies:ssä ja  keskitaivas tekee  aspect_tri aurinko  smitten

Kovasta  merkurius- vaikutuksesta on varmaan myös syyttäminen sitä että minua pidetään syystä tai toisesta tosi älykkäänä (ja verbaalisesti taitavana) vaikka käyttäydyn toisinaan tosi typerästikin.  2funny

Hohhoijaa.. tulipas taas selitettyä ummet ja lammet itsestään, anteeksi!  buck2
tallennettu

aurinko vesimies
kuu  askendentti neitsyt
merkurius  venus  mars saturnus neptunus uranus kauris
mouru
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 618


Profiili
« Vastaus #36 : 23.06.2010 11:55:17 »

Toisaalta härkähän on yksi sensuelleimmista merkeistä, onhan venus härän planeetta....noin yleisesti mc-härkä on hyvin mukavuudenhaluinen, joskin härkäpäinen, materialistinen ja vanhoillinen. Missä sun venus sijaitsee?
No siiis aika mukavuudenhaluinen olen, ja materialistinen toisinaan, ja härkäpäinenkin  Wink Venus sijaitsee mulla leijonan merkissä, 12. huoneessa.
Mutta eikös tuo, kun MC on mulla 9 astetta härkää tarkoitakkin että se on 1. dekanadissa ja että tuo MC-sijainti on todella härkämäinen? Mutta sitten asteet 7.5-10 härässä ovat dwaditaulukon mukaan sellaisia, että tulee mukaan häivähdys leijonamaisuutta?
  Itse kyllä näytän mielestäni hieman leijonamaiselta; tuuheat melko paksut hiukset, hieman lyhyehkö kaula, neliskulmainen pää ja aika leveät leukaperät. Mutta tuo leijonamaisuus saattaa johtua myös ihan vaan siitä kun mulla on myös  askendentti leijonassa (; Ja kun dwaditaulukon avulla tutkii karttaani niin ''leijonan vivahteita''  on paljon.
tallennettu
Iipuli
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 27


Profiili
« Vastaus #37 : 19.07.2010 19:42:39 »

 Tongue
 keskitaivas  kalat
 askendentti   rapu

venus  kaksoset 12.huoneessa
Terveydenhoitoalalla leipätyössä...

Lisäksi   
 askendentti   aspect_sex    mars

Ai niin ja  aurinko on  harka

Melko haihattelevan romanttiseksi taitaa mennä?
tallennettu
mouru
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 618


Profiili
« Vastaus #38 : 20.07.2010 00:18:56 »

Mutta eikös tuo, kun MC on mulla 9 astetta härkää tarkoitakkin että se on 1. dekanadissa ja että tuo MC-sijainti on todella härkämäinen?

Totta..
Mutta eikös ole, että jos vaikka MC on jonkun merkin ihan lopulla,
siihen tulee jo vaikutteita siitä seuraavasta merkistä? Entä sitten,
jos se MC onkin jonkun merkin alussa? Tuoko se edellinen merkki
silloin vaikutteita? Koska ainakin juurikin dwadien ja dekanadien
mukaan se alkuasteen MC olisi puhtaasti sitä merkkiä, missä se on..

Luulen kyllä että nuo edellinen/seuraava merkki vaikuttaa myös siitä kohdasta riippuen (: En kyllä jaksa nyt vilkaista mikä olisi härän ''2. dekanadin merkki'', pitää myöhemmin vilkaista (; ja dwadit myös..
tallennettu
mouru
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 618


Profiili
« Vastaus #39 : 20.07.2010 09:34:22 »

Sain äsken juuri laskettua että mun  keskitaivas ( harka ) on dwadeissa  leijona :-------D Sopii muuten tuo Tuikkusen kirjoitus hyvin, nimittäin haluan toki olla kaunis ja näyttää varakkaaltakin, ja varmaan tuon leijonan syytä sitten se kun haluan olla myös esillä (: Toki  askendentti  leijona saattaa myös vaikuttaa tuohon esilläolon kaipuuseen (-------:
tallennettu
Iipuli
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 27


Profiili
« Vastaus #40 : 20.07.2010 14:45:52 »

MC kertoo mielestäni siitä, miten ihminen tuo itsensä esille sosiaalisesti, siis uraan ja asemaan liittyen.

Itsellä MC on kaloissa. Minua jopa vähäinen työn aiheuttama esilläolo ahdistaa ja tuntuu vaikealta.

 Shocked  Mulla tuo Mc myös kaloissa ja rakastan olla äänessä. Luennoiminen on parasta mitä tiedän, ja mitä isompi sakki, sen kivempaa!
Kalojen planeetta  neptunus on kyllä sitten 6.huoneessa ja  kauris
...ja sairaalassa töissä. 
tallennettu
Suljin
Astro-nauttija
****
Viestejä: 760



Profiili
« Vastaus #41 : 20.07.2010 15:22:32 »

Luin myös MC:n meinaavan sitä, "Mitä itse uskomme todella olevamme" :Smiley
Eli juurikin omakuva..

Mitä mieltä olette tästä? Tongue


Lainaus
joskus jopa poistan kirjoitukseni tarkemmin harkittuani, että tarviiko tätä nyt kukaan ....

Minulla itseasiassa joskus sama.. Merkurius ja mars kaloissa Wink
tallennettu

Vain mielikuvituksesi on rajana
rovatar
Astro-nauttija
****
Viestejä: 948


Keltainen Kosminen Aurinko


Profiili
« Vastaus #42 : 20.07.2010 15:31:42 »


Mc Vaa’assa ja työelämässä samoin kuin kaikessa uraan liittyvässä olen kyllä hyvin kaikkia osapuolia huomioiva.
En ollenkaan niin kärjekäs ja omaehtoinen kuin olen kotona ja yksityiselämässä ( Ic Oinas).

Olen useasti se sovittelija ja se jonka luokse ihmiset töissä tulevat kun heillä on keskenään ongelmia. Minä sitten yritän sovitella niitä.

Inhoan riitelyä töissä, mutta en yksityiselämässä. Grin

Mc:n ohella samassa merkissä ja huoneessa minulla on Noususolmu ja tuota Vaakamaista yhteistyötä ja harmoniaa pitäisikin lisätä elämässä, kun hallinnassa on jo tämä Oinaan itsenäisyys ja itse pärjääminen.

Tykkään myös paljon järjestellä paikkoja kauniiksi ja olen kova tyttö sisustamaan ja koristelemaan niin kotona kuin työpaikallakin.

Vaa’an hallitsija Venus on minulla 2. huoneessa Kauriissa ja saankin kyllä paljon aikaan, kun asiaan ryhdyn.

Jos miettii tuota Mc:tä ulkonäköön liittyen, niin ehkäpä se jollain tapaa näkyykin…
ainakin haluaisin olla  coolsmiley  hienostuneen, tasapainoisen kaunis ( Catherine Deneuve)..
vaan olen sellainen tukka hulmuten rämäpää!
 Smiley
tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
suski7
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 474



Profiili WWW
« Vastaus #43 : 04.08.2010 14:02:55 »

mietin tässä että meitäkin on aika monta joilla on esim mc jousimiehessä...no laskin sitten dwadin mc:lle, ja sain itelleni oinaan, eli toisiko se nyt sitä ärhäkkyyttä meikäläiseen? Mun isähän oli oinas, ja enempi mä olen myös isäni näköinen....mutta mikä on superdwad?? se on samasta laskettuna ravussa....dwadien laskuohjelma on tossa "kaivataan tietokoneohjelmia" osiossa (astro special)....
tallennettu

sun+mer+ven+nep skorppioni
asc kauris
mon kalat
Suljin
Astro-nauttija
****
Viestejä: 760



Profiili
« Vastaus #44 : 04.08.2010 18:10:18 »

Itsekin ihmettelin tuota "superdwadia" idiot2 ja miksi muistelen, että
tuo kyseinen ohjelma olisikin laskenut dekanadeja, eikä dwadeja? Voin
hyvinkin muistaa väärin.. Cheesy

Oma keskitaivasjousimies dwad sijaitsee vesimiehessä, joka on mielestäni melko
mielenkiintoinen seikka ja tätä pitänee tutkia enemmän.. Dekanadi
taas pysyy jousimiehessä itsessään. Tämä jousimies-vesimies sekoitus
tuntuisi ehkä ihan paikkaansa pitävältä, mutta tosin onhan uranukseni
ja saturnukseni 1. huoneessa, että se paikkaansa pitävyyden tunne
voi tulla toki sieltäkin :Smiley
tallennettu

Vain mielikuvituksesi on rajana
Sivuja: 1 2 [3] 4
  Tulostusversio  
 
Siirry: