Sivuja: 1 2 [3] 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Esoteerinen astrologia (menneiden elämien tarkastelu)  (Luettu 32627 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Suljin
Astro-nauttija
****
Viestejä: 760



Profiili
« Vastaus #30 : 27.04.2011 21:14:40 »

http://www.noendpress.com/pvachier/midpoints/index.php

Smiley
tallennettu

Vain mielikuvituksesi on rajana
Suljin
Astro-nauttija
****
Viestejä: 760



Profiili
« Vastaus #31 : 27.04.2011 21:33:16 »

En ymmärrä, jos karttaa aletaan kääntelemään sen esoteerisen
keskipiste-askendentin-mikä-lie mukaisesti niin miten ne planeetat
liikkuu, mistä minne? Planeetathan pysyy samoissa huoneissa kuin
nykyäänkin, jos kaikkia siirretään saman verran? idiot2
Vai jätetäänkö ne siirtämättä?

Oho, testasin muiden kartoilla ja tuli varsin mielenkiintosia
vaikka itse huoneet pysyivätkin edelleen samoina.. Onko mulla
vaan tylsä kartta, omani kun muistuttaa vain sideeristä karttaani buck2
tallennettu

Vain mielikuvituksesi on rajana
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6597


Profiili WWW
« Vastaus #32 : 27.04.2011 23:39:49 »

Miksi  aurinkokuu keskipiste kertoisi karmastamme,
esoteerisen salatun elämäntarkoituksen?
Mihin se perustuu?
Siksikö, että kummallakin on vain yksi merkki hallittavanaan, kun muilla planeetoilla on kaikilla 2?
Vai siksikö, että ne molemmat ovat meidän ns. "valoja"?
Vai siksikö, että kumpikaan ei oikeestaan ole planeetta, vaan toinen on tähti ja toinen maan lähin kiertolainen? Vai siksikö, että toinen  aurinko on ns. henki ja toinen  kuu sielu?
Entä jos se keskipiste kuvaisikin biologista perimää,
niin tarkoittaako se että DNA:han on koodattu muistiin kaikki ns. menneetkin elämät?
Jos naisen keskipiste lasketaan kuusta aurinkoon päin niin tarkoittaako se kuvannollisesti sitä että naisen "kuumainen suunta" on vähenevä kuu mennen kohti uuttakuuta (  kuu aspect_con aurinko)
ja miehen auringosta kuuhun, poispäin auringosta eli uudestakuusta eli kasvava kuu?
Että mies olisi tekijä, aikaansaava, aloittava, hedelmällinen?
ja naisen esoteerinenkin tehtävä ois kääntyä sisäänpäin ja sulatella? Miehen aikaansaannoksia?
Jos entiset elämät liittyvät jonkinsortin aikajanaan,
niin miksei tämän elämän tehtävää tutkailla vaikka  saturnus (hra Aika) /  kuu keskipisteestä?
Mitä yhteistä on elämäntarkoituksella, karmalla ja entisillä elämillä?
Jos oot löytänyt itelles entisiä elämiä, niin löydätkö niistä ns. karman tälle elämälle?
Tai elämäntarkoituksen?
Jos karmansa tai kohtalonsa tietää etukäteen niin onko se enää karmaa?
Olisiko elämällä enää tarkoitusta?
tallennettu
suski7
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 474



Profiili WWW
« Vastaus #33 : 28.04.2011 20:07:22 »

suljin: ei, ku pointsi on just siinä mihin se sun aur/kuun keskipiste menee, eli esim mun kuu on kaloissa 12 ast (lähen oinaan suuntaan siis) ja aurinko skorpparissa 14 ast, no, lasken siis ensin kaloista jää 18 + 210 (oinas/härkä/kaksonen/rapu/leijona/neitsyt/vaaka) sekä skorpparista 14 =  242. sitte mä jaan se 2:lla = 121...ja kun laitan sen eläinradalle, tulee leijonaa 1 aste, auttoko yhtään? ja nyt mä laitan 1. (asc) sen 1 aste leijonaa, planeetat pysyy paikoillaan mutta nepä onkin eri huoneissa, kässääx pointsin?
tää siis auttaa ymmärtämään henkistä puolta itsestämme (poikkeaa esim draconia kartasta). esim nyt mä (ehkä) ymmärrän paremmin mun ärhäkkää luonnettani, meinaan tolla systeemillä mulla mars onkin 1.huoneessa eikä siellä 6:ssa jos käytän normikarttaa....ja mun hinkuni punasiin hiuksiin  :Smiley , kokeilkaapa!
Eileithyia; mun mielestä sulla, koska lähdetään kuusta auringon suuntaan, sä joudut kiertämään koko eläiradan, eli sun kuusta jää 19+merkit välissä 330 + aurinko 6 = 355, eläinradalla 25 kaloja....eli nyt kun asetat 1.huoneeksi 25 asteetta kaloja mihin huoneisiin sun planeetat siirtyy?
tän paremmin en osaa itekkä selventää...... Undecided
suljin: tää ei ole normi keskipistejuttua, eli toi laskuautomaatti ei auta....
« Viimeksi muokattu: 28.04.2011 20:18:08 kirjoittanut suski7 » tallennettu

sun+mer+ven+nep skorppioni
asc kauris
mon kalat
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #34 : 28.04.2011 20:39:45 »

suljin: ei, ku pointsi on just siinä mihin se sun aur/kuun keskipiste menee, eli esim mun kuu on kaloissa 12 ast (lähen oinaan suuntaan siis) ja aurinko skorpparissa 14 ast, no, lasken siis ensin kaloista jää 18 + 210 (oinas/härkä/kaksonen/rapu/leijona/neitsyt/vaaka) sekä skorpparista 14 =  242. sitte mä jaan se 2:lla = 121...ja kun laitan sen eläinradalle, tulee leijonaa 1 aste, auttoko yhtään? ja nyt mä laitan 1. (asc) sen 1 aste leijonaa, planeetat pysyy paikoillaan mutta nepä onkin eri huoneissa, kässääx pointsin?
tää siis auttaa ymmärtämään henkistä puolta itsestämme (poikkeaa esim draconia kartasta). esim nyt mä (ehkä) ymmärrän paremmin mun ärhäkkää luonnettani, meinaan tolla systeemillä mulla mars onkin 1.huoneessa eikä siellä 6:ssa jos käytän normikarttaa....ja mun hinkuni punasiin hiuksiin  :Smiley , kokeilkaapa!
Eileithyia; mun mielestä sulla, koska lähdetään kuusta auringon suuntaan, sä joudut kiertämään koko eläiradan, eli sun kuusta jää 19+merkit välissä 330 + aurinko 6 = 355, eläinradalla 25 kaloja....eli nyt kun asetat 1.huoneeksi 25 asteetta kaloja mihin huoneisiin sun planeetat siirtyy?
tän paremmin en osaa itekkä selventää...... Undecided
suljin: tää ei ole normi keskipistejuttua, eli toi laskuautomaatti ei auta....

Kiitti Suvi laskuselvennyksestä, itsellä kun on kutosen matikka niin eihän sillä mihinkään pääse..  Wink

No katsotaan.. Oliko se siis niin että planeetat pysyy paikallaan ja huoneet vaihtuu?
tallennettu
suski7
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 474



Profiili WWW
« Vastaus #35 : 28.04.2011 20:44:41 »

jep, eli 1.huoneex  laitat sen 25 kaloja, ja mun mielestä kandee käyttää tasahuoneita, eli 2.huone on sitte 25 oinasta jne.....ja planeettoihin et siis koske ollenkaan, ne vaan menee eri huoneisiin nyt.
tallennettu

sun+mer+ven+nep skorppioni
asc kauris
mon kalat
Suljin
Astro-nauttija
****
Viestejä: 760



Profiili
« Vastaus #36 : 28.04.2011 23:15:10 »

Kiitos paljon selvennyksestä, Suski! Nyt ymmärsin Cheesy
Melko jännäksi menee kun askendentti keikahtaa jellonaan,
pitänee paremmalla ajalla tutkia tätä vähän syvällisemmin..
tallennettu

Vain mielikuvituksesi on rajana
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #37 : 29.04.2011 11:42:21 »

No ainakin tuo nousukalat passaa mulle. Tosin en tiedä onko se sitten vaan ton mun jouskari  aurinko kuu merkurius stelliumin tekosia, mutta jokatapauksessa allekirjoitan sen että en tykkää jos musta vedetään johtopäätöksiä, että "oot tällänen ja tällänen" kun enhän mä joka tilanteessa oo samanlainen. Se vaihtelee aina tilanteen ja fiiliksen mukaan. Spontaania.
tallennettu
Suljin
Astro-nauttija
****
Viestejä: 760



Profiili
« Vastaus #38 : 29.04.2011 22:15:33 »

Mitä kummaa.. Pelottavan hyvin paikkaansa pitävä kartta Shocked
tallennettu

Vain mielikuvituksesi on rajana
suski7
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 474



Profiili WWW
« Vastaus #39 : 30.04.2011 17:09:30 »

näinpä! six puskin tän tänne koska siitä saa irti aika paljonki..... Wink
tallennettu

sun+mer+ven+nep skorppioni
asc kauris
mon kalat
Suljin
Astro-nauttija
****
Viestejä: 760



Profiili
« Vastaus #40 : 01.05.2011 17:59:40 »

Muutaman kartan tutkimisen/penkomisen jälkeen väitän, että
tällä kartalla on myös selvästi merkitystä synastriassa
tallennettu

Vain mielikuvituksesi on rajana
Suljin
Astro-nauttija
****
Viestejä: 760



Profiili
« Vastaus #41 : 01.05.2011 18:08:58 »

esim mun kuu on kaloissa 12 ast (lähen oinaan suuntaan siis) ja aurinko skorpparissa 14 ast, no, lasken siis ensin kaloista jää 18 + 210 (oinas/härkä/kaksonen/rapu/leijona/neitsyt/vaaka) sekä skorpparista 14 =  242. sitte mä jaan se 2:lla = 121...

Oonko ymmärtäny oikein, et miehellä laskutoimitus menee noilla sun asteilla, et
skorpparista taas oinaaseen päin, lasketaan, et 14 astetta skorpparista jää 16..
+ jouskari, kauris, veskari (30 x 3= 90) ja vielä sitte se kalat kuun + 12.. Tulee
118 ja se vielä jaetaan 2 = 59.. eli jos olisit mies, sun askendentti menis 29
astetta härkään?
tallennettu

Vain mielikuvituksesi on rajana
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #42 : 01.05.2011 18:18:38 »

näinpä! six puskin tän tänne koska siitä saa irti aika paljonki..... Wink

Itsetutkiskelussa kyllä, mutta vielä kiinnostaisi se että miten tuota nyt tulkitsisi edellisten elämien kannalta.  :Smiley Kun eihän tuossa muut vaihtuneet kun vaan huonesijainnit. Aspektit samoja?
tallennettu
suski7
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 474



Profiili WWW
« Vastaus #43 : 01.05.2011 18:54:58 »

Suljin: kyllä,  Miehen kartalla lasketaan piste Auringosta Kuuhun, eli edellisen esimerkin mukaisesti lyhimmän reitin mukaan kaloihin[/b
Eileithyia:  
Auringon ja Kuun keskipiste kertoo esoteerisen astrologian mukaan karmastamme, miksi olemme täällä ja millaista tehtävää täyttämässä tällä kierroksella.

tsori ei oo tarkotus noin painokkaasti sanoa mutten saa tota vahvistusta pois.... buck2
« Viimeksi muokattu: 01.05.2011 19:04:40 kirjoittanut suski7 » tallennettu

sun+mer+ven+nep skorppioni
asc kauris
mon kalat
mouru
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 618


Profiili
« Vastaus #44 : 01.05.2011 19:31:05 »

Mulla tuo Kuun ja Auringon keskipiste sijoittuu 7 astetta Skorpioniin. Se jää kolmen asteen päähän Jupiterista (4 astetta Skorpioni) ja sijoittuu 2 asteen päähän IC stä, sekä on oppositiossa Lilithiin (orbi 2 astetta)  idiot2

Eli katsonko karttaa nyt silleen, että muutan Askendentin tuohon Kuun ja Auringon keskipisteen kohdalle, ja tasahuonejaot?
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3] 4
  Tulostusversio  
 
Siirry: