Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kun sanoo huonoja asioita ennalta...  (Luettu 15764 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Keho
Vieras
« Vastaus #15 : 03.11.2005 11:54:47 »

Olisiko tässä se syy, keijuhelina73, miksi energiat eivät vapaudelle kuuluen nytkään kehostossasi kulje, koska pelkäät olla se joka oikeastikin olet. Eli tiedon tuoja niille, joille kuuluisikin olla sen vastaanottava osapuoli, sen omankin kasvunsa alulle saamiseksi.  angel
tallennettu
haidih88
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 8


Profiili
« Vastaus #16 : 03.11.2005 19:02:34 »

moi!! .. mielestäni sinun kannattaisi jutella hyvän ystävän kanssa pahasta olostasi,älä häpeile sitä..itselläni se auttoi..tuli heti jo helpompi olo ihan kuin olisi kivi pudonnut sydämeltä.. ja jos sinulla ei ole hyvää ystävää voithan kirjoittaa päiväkirjaan pahan olosi tai paperille..tai sitten mennä hakkaamaan nyrkkeilysäkkiä..tai tehdä jotain mukavaa..katsoa kavereiden kanssa leffailta ja herkutella,mennä lenkille,piirtää pahaa oloa ulos,mennä uimahalliin uimaan tai jotain mukavaa tekemistä jossa saat asiat mielestäsi edes hetkeksi pois.. ja yritä ajatella mahdollisimman positiivisesti..asioilla on tapana järjestyä!!  Smiley toivottavasti tämä nyt edes jotenkin sinua auttaa..toivottavasti..sillä itse olen selvinnyt pari kuukautta sitten vakavasta masennuksesta..ja nyt elämä on taas ihanaa..hyvät ja läheiset ihmissuhteet auttavat sinua eteenpäin,muista että moni ihminen välittää sinusta vaikka sillä hetkellä tuntuisikin ettei kukaan välitä.. usko pois!!  angel olin itse kuukauden sairaalahoidossa joka auttoi minua ja en ole enää masentunut..söin jonkin aikaa lääkkeitä masennukseeni ja ne auttoivat.. nyt on kaikki taas hyvin..ja normaaliahan se on että elämä on ylä-ja alamäkiä.. pää pystyyn!! iloa elämään,yritä nauttia elämästäsi!! -haidih88-  harka  smitten
tallennettu
keijuhelina73
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 20


Profiili
« Vastaus #17 : 04.11.2005 08:10:52 »

Olisiko tässä se syy, keijuhelina73, miksi energiat eivät vapaudelle kuuluen nytkään kehostossasi kulje, koska pelkäät olla se joka oikeastikin olet. Eli tiedon tuoja niille, joille kuuluisikin olla sen vastaanottava osapuoli, sen omankin kasvunsa alulle saamiseksi.  angel

Tuo saattaa olla totta kun asiaa todella miettii.
Hyvän ystävän kanssa juttelen usein ja ihan kaikesta. Kirjoitan myös päiväkirjaa.
Mietin noita kehon sanoja koska pelkäät olla se joka oikeasti olet... Tiedon tuoja...
Mietin myös mitä minä pelkään siinä???
Luin päiväkirjaani ja nyt tiedän mitä siinä pelkään!!!!!!!!!!! Undecided
Pelkään satuttavani ihmisiä niillä sanoilla jotka tökerösti väärässä paikassa väärään aikaan ryöpsähtävät suustani... Hmm...
Olisiko asia tässä viimeisessä tapauksessani niin et melkein jo "opin" hallitsemaan sanaryöpsähdystä mut vain pidättelemään niitä sanoja...Huh
Mut kuinka saan ne jälleen ulos suustani?  tickedoff
Jokin ratkaisu tähän on keksittävä kun tapaus tulle uniini ja nukun todella huonosti yöni.. sen vähän mitä saan nukuttua.
Asia pitää saada ratkaistua yksin tai yhdessä... Muukin elämä alkaa pian kärsiä... uglystupid2
tallennettu

Totuus on taruakin ihmeellisempi.
Rakkauden valo
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5905


Aurinko härkä, nousu neitsyt, kuu kaksonen.


Profiili WWW
« Vastaus #18 : 05.11.2005 13:56:45 »

Rakas Keijuhelinä!
Elämä ei ole aina helppoa ja joskus totuuskin satuttaa. Tieto myös tavallaan lisää tuskaa, mutta vain tiettyyn pisteeseen asti. Kun pääsee tuon "pisteen" yli, kun ymmärrys on tarpeeksi ns."korkealla" tasolla, tuskaa ei enää ole. Eli sinnikkäästi vain tielläsi eteenpäin, se kannattaa! Pelko on aivan turhaa.

VOIMIA, RAKKAUTTA JA VALOA LÄHETTELEN!  angel smitten
« Viimeksi muokattu: 05.11.2005 13:58:53 kirjoittanut Rakkauden enkeli » tallennettu

TÄRKEINTÄ ON RAKKAUS

USKON JUMALAAN, EN USKONTOIHIN

Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: