Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kun sanoo huonoja asioita ennalta...  (Luettu 16250 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
keijuhelina73
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 20


Profiili
« : 25.10.2005 08:56:34 »

Ehdinkin jo kirjottaa sinne vanhaan "astroon" missä ehdin vierailla vain muutaman kerran ennen tätä uutta.
Siis apua kaipaisin..
Olen jo toista viikkoa kärsinyt ns. pahasta ahdistavasta olosta...
Ihan kuin panttaisin sanoja sisälläni ettei asia tapahtuisi.
Keho vastasi minulle hienosti mut tuntuu et olen pantannut asiaa nyt liian kauan enkä saa niitä sanoja enää ulos. Ahdistus ja pahaolo siis jatkuu..
Olisiko kellään neuvoja auttaa minua..??
 Embarrassed
tallennettu

Totuus on taruakin ihmeellisempi.
Fish
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 28


Profiili
« Vastaus #1 : 25.10.2005 09:13:43 »

Miksi et voi sanoa asioita julki? Totuuden ja muidenkin asioiden sisällään pito ei hyödytä ketään. Ja jospa ne asiat julki tuotuina eivät olisikaan niin pahoja kun nyt ajattelet! Smiley
tallennettu

Aurinko  Kalat 
Kuu  Härkä 
Nousu Vaaka
selkälokki
Vieras
« Vastaus #2 : 25.10.2005 09:29:42 »

Hei!
En kylllä tiedä ollenkaan millaisista asioista siulla on kysymys,
Mutta Diana Cooper jossain kirjassaan kehoitti negatiiiviset asiat kirjoittamaan
paperille ja sitten polttamaan sen.
Se kai olevinaan jollain tavalla puhdistaisi sen negatiivisen energian siitä.
Jos muistan niin etsin sen kohdan ja laitan siulle vaikka yv:tä sitten.
tallennettu
Mirjam
Vieras
« Vastaus #3 : 25.10.2005 09:42:35 »

Yksi yksinkertainen keino;

Järjestä itsellesi rauhallinen hetki ja mukava asento (vaikka selin makuulla). Varmista että sinulla on lämmin olla.
Laita vaikka jotain hyvää rentouttavaa musiikkia taustalle.
Sulje silmäsi ja laske kädet kevyesti rinnan päälle.
Rentoudu!
Siinä kun aikansa vain on, eikä nouse, vaikka tekisi mieli, alkaa tunteet ehkä virrata!

Ja kunhan muistaa hengitellä kunnolla...  smitten


*synkän yön jälkeen nousee aina valkea päivä*
tallennettu
hopeatähti
Vieras
« Vastaus #4 : 25.10.2005 09:53:58 »

Moikka  Smiley

Sanoit:

Ihan kuin panttaisin sanoja sisälläni ettei asia tapahtuisi.


Onko kyse siitä, että pelkäät että jos sanot jotain, niin se tapahtuu?
Oletko "nähnyt" nämä tapahtumat vai mistä sanoista on kysymys?

Jos suinkaan voit, suosittelisin että keskustelet jonkun luotettavan ystävän kanssa.

Pelko sinänsä on jo pahempi juttu sinulle, se vie energiaasi,  ja MUISTA, vaikka sanoisit jotain ääneen, se ei tarkoita että sinulla olisi vastuu mitä toisten ihmisten elämässä tapahtuu.

Jos nämä "sanat" loukkaa, pelottaa tai muuten saattaisi aiheuttaa "negatiivisia" seuraamuksia, silloin kannattaa harkita onko viisasta ilmaista niitä sanoja.

On hieman vaikeaa auttaa kun ei tiedä onko kyse "näystä" tai vain sanomatta jätetyistä sanoista (riidan yhteydessä), tunteista tms

Voima sinulle
  smitten
« Viimeksi muokattu: 25.10.2005 09:55:34 kirjoittanut hopeatähti » tallennettu
keijuhelina73
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 20


Profiili
« Vastaus #5 : 25.10.2005 13:29:42 »

Kysymys on siitä että olen sanonut useiden ihmisten kuoleman ennalta..
Esim. Mummoni joka oli kohtalaisen terve lokakuussa ja ystävättäreni valitteli omasta mummostaan kun se menee leikkaukseen jne... jos se kuolee jne.. Hermostuin ja sanoin et sun mummolla ei ole mitään hätää pariin vuoteen mut meillä on hautajaiset tammikuussa ja näin oli jälleen kerran.
eikä mummoni kuolemaa olisi voinut edes estää. Ystävättäreni mummo kuoli kaksi vuotta sanomani jälkeen.
Eikä sanomiseni voi olla sattumaa koska näin on käynyt useasti. Olen jopa sanonut erään ihmisen hautajaiset vaik en häntä tuntenutkaan, en koskaan ollut nähnyt enkä ääntä kuullut. erään miesystäväni isä oli tällöin kysymyksessä.
Nyt tuntuu et sanat pyrkivät ulos. koskien erästä tuntemaani ihmistä.
Vaikea selittää.
tallennettu

Totuus on taruakin ihmeellisempi.
Tähtisade
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 11



Profiili WWW
« Vastaus #6 : 25.10.2005 14:03:36 »



Tässä harjoittelen tätä foorumin käyttöä ja ilmoitan sinulle samalla,että laitan sinulle hyvää energiaa,jos se helpottaisi oloasi. vaaka
tallennettu
Keho
Vieras
« Vastaus #7 : 25.10.2005 14:45:26 »

Hei keijuhelina73,

Yhä olen sitä mieltä kuin silloin, kun ensi kerran sen kerroin eli koskaan et voi toisten tunteille mitään silloin, kun ne kumpuaa omastakin sisimmästä, joten kertomalla totuuden heille, vapaudut omistakin peloistasi.  Smiley Sillä se toinenhan on tuossakin teoissasi nyt se peili, joka sen pelkosi toi jo esiin, joten nyt sekin pelkosi voidaan poistaa, kun sen voitokkaasti kohtaat eli tarinasi kerrot, kuten olen tehnyt itsekin lukemattomat kerrat. Enkä koskaan ole katunut jälkeen päin.  Smiley

Peloistaan vapautuva on silloin valaistumaan valmis, kun ei tee enää sen mukaan, miten toiset sen eteesi tuovat vaan ainoastaan tekee vain se oman Jumalansa tahdon. Eli se on sitä aitoa ykseyden tekoa silloin!

Onnea matkaasi keijuhelina73!  smitten
tallennettu
yoniaQ
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 19



Profiili
« Vastaus #8 : 30.10.2005 19:13:57 »

Mulla on taas sellainen että näen kuolinviestin unessa, mikä todellakin ahdistaa. Nyt kun mulla on muutenkin ollut sellaista ihme muutosaikaa ollut jälleen kerran, oon löytänyt myös uusia aspekteja selittämään (enne) uniani.
tallennettu
Tiituli
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7


Profiili
« Vastaus #9 : 31.10.2005 21:33:20 »

Toivottavasti paha olosi ja ahdistuksesi helpottaa. Omasta
kokemuksesta voin sanoa, että minua auttoi kun sain puhua asiasta
ystävän kanssa. Ja aina ei tarvitse edes kuuntelijaa: koiran kanssa
lenkillä ollessani saatan puhella pahan oloni tien päälle ja vaikka se
saattaisi kuullosta miten hölmöltä tahansa, niin se auttoi kun sai
ajatuksensa ja tunteensa puettua sanoiksi. Koira on kyllä pariin otteeseen
katsahtanut minua siihen malliin, että jos se osaisi, se nostaisi karvaisen tassunsa ohimolleen ja pyörittelisi sitä ympäri...  idiot2

Kaikkea hyvää Sinulle!


Tiituli
tallennettu
yoniaQ
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 19



Profiili
« Vastaus #10 : 01.11.2005 07:48:50 »

Keijuhelina, mulla on auttanut se että olen tosiaan kirjoittanut mieltäpainavat asiat/tunteet paperille ja ollut vaan. Jo kirjoittaminen on helpottanut. Voisitkohan yrittää sitä? Ja mielestäni kuolema ei ole kuolemaa, se voi olla myös muutosta...

Voimia sinulle ja positiivisia ajatuksia ja energiaa lähetän  smitten
tallennettu
keijuhelina73
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 20


Profiili
« Vastaus #11 : 01.11.2005 08:24:03 »

Kyllä minä kirjoitankin. Parikin päiväkirjaa mihin kirjoittaa...
Yksi pieni jopa aina mukana... Olen jo pienestä oppinut kirjoittamaan tuollaisia asioita päiväkirjaan kun jos jollekkin menin puhumaan niistä käskettiin vaieta ja et hulluhan toi muksu on... Parempi siis kirjoittaa niin kukaan ei hauku eikä naura. Miesystävänikään ei usko 
uniini jne.. muihin sellasiin juttuihin... joten hänelle on turha edes puhua niistä... Serkun vaimo ymmärtää mua mut se onkin läheisistä ainoa ja hänen kanssaan on tätäkin asiaa puitu..
tallennettu

Totuus on taruakin ihmeellisempi.
avecmoi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 53


Profiili
« Vastaus #12 : 01.11.2005 22:29:03 »

Hei Keijuhelina,

Hyvä kun olet oppinut valikoimaan kenelle puhut näistä asioista, niinkun tiedät jos ihminen ei ymmärrä määrätynlaisista asioista mitään, niin se yleensä mitätöi ne, se taas johtuu pelosta.
tallennettu
Khora
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 19


Profiili
« Vastaus #13 : 02.11.2005 19:48:30 »

Hei Keijuhelinä.

Saatko myös tiedon siitä, miten kuolema tulee tapahtumaan, vai vaan tunteen/tiedon siitä, milloin se tapahtuu?
tallennettu

Tunne itsesi.
keijuhelina73
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 20


Profiili
« Vastaus #14 : 03.11.2005 08:23:58 »

Usein se vaan tapahtuu kun olen sanat suustani päästänyt... Esim. Kun olen sanonut et hautajaiset on tammikuussa näin on tapahtunut. Tai ei pääsiäistä pitempään niin on kuollut ennen sitä.
Joskus toisinaan näen unta sen jälkeen ja sit tiedän miten ne tapahtumat menee.
Tämä viimeisin mitä olen "pantannut" eli en ole saanut sanoja ulos... Sanat pyrkivät ulos mut saan ne vain kirjoitettua en suustani ulos.. Lyhennetty versio: Ei elä jouluaattoon asti..
Tulee uniin mut en näe siinä muuta kuin odotan et joku soittaa tai et hän tulee hakemaan lapsensa hoidosta. Mut kukaan ei soita eikä tule ja on jo myöhäinen yö ja lasten pitäisi mennä aamulla toisella paikkakunnalla kouluun.
Keskustelin tästä erään ihmisen kanssa ja hän oli sitä mieltä et ehkä niin on vain tarkoitettu eikä minun ole syytä sekaantua asiaan.
tallennettu

Totuus on taruakin ihmeellisempi.
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: