Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: :D  (Luettu 10575 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
~Tiia~
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3


Profiili
« : 10.03.2010 20:42:45 »



   Tervehdys ja hyvää iltaa sekä tulevaa uutta sarastusta Maa-planeetalla!

      Olen Tiia ja kirjoitellut tuolla Sydänten Majatalossa ja olen nyt myöskin kirjautunut Uusi Maa -foorumille ihan sen tähden, että yhdistyn sen energioihin ja sitten tuli kutsu tulla myöskin tänne.  smitten

  Luokseni on viime päivinä tullut kirjoitusta ihmisenkeleistä ja täälläkin tuli luokseni tuo keijuenergia.

 Maa on ruma, mutta onneksi kauneus on katsojan silmissä.  Wink smitten

 Olen hyvin kiitollinen, että saan olla Maassa ihmisenä näinä aikoina ja vuodattaa tätä enenrgiaa kauttani.

    Kiitos että Olette, kiitos että Olemme.  coolsmiley angel  smitten
tallennettu
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #1 : 13.03.2010 22:02:21 »


vastaanpas, ihan sen takia, kun en ole pitkään aikaan ollut mistään niin eri mieltä, kuin tästä:

'maa on ruma...'


minusta maa on taivaallisen säkenöivän häikäisevän kaunis.


mutta tervetuloa kumminkin, koska kannatan sitä että erilaisia yksilöitä mahtuu maailmaan ja sitä kautta tällekin foorumille.



sinänsä oma tervetulon toivotukseni tuntuu itsestä hassulta, sillä en mitenkään edusta tai omista tätä foorumia, mutta kai se on täällä tapana. Smiley siis itse kunkin toivottaa tervetulleeksi...



siis, maassa maan tavalla, olkoonkin, että maassa on monia maita, ja monien maiden sisällä monia tapoja. :Smiley Cool
tallennettu

~Tiia~
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3


Profiili
« Vastaus #2 : 21.03.2010 22:53:49 »


     smitten


  Niin, täällä ei ole taidettu vielä oikein käsittää käsitettä Kauneus.

   Onko mahdollista, että esimerkiksi sota olisi kaunista?
   Sota saa kauneuden arvon ainoastaan välineellisen aiheen merkityksessä
   - sodalla on välinearvo kauneuteen, ei itseisarvo.
   Samalla tavoin on monien muiden asioiden ja ilmiöiden laita.
   Kuten sairaudet, kivut, säryt. Kaikki sen tähden, jotta päästään johonkin:
   lähemmäksi itseä, lähemmäksi totuutta. Lähemmäksi todellista Kauneutta.

   En koskaan koe, että paikka, jossa luodut tappavat toisiaan tai jossa talousarvot menevät ihmisten hyvinvoinnin edelle, olisi kaunis paikka.
   Kaunista siinä on edelleen se, että niin täytyy tapahtua, JOTTA oivalletaan, jotta tajutaan, jotta koetaan jotain mikä ei ole hyväksi.

   Toki täällä on kauneutta, edelleen niin, että kauneus on katsojan silmissä.  smitten
tallennettu
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #3 : 21.03.2010 23:04:56 »

Lainaus
En koskaan koe, että paikka, jossa luodut tappavat toisiaan tai jossa talousarvot menevät ihmisten hyvinvoinnin edelle, olisi kaunis paikka.


no eihän tämä, jos ihmiset möhlii, tämän paikan kauneutta poista. tuo on vaan rumentava tekijä.

pöljät ihmiset törppöilee talousarvoinensa tämän kauniin paikan vähemmän kauniiksi jätekasaksi ja autiomaaksi, tällä menolla....


mutta joo. tää oli sun esittäytymisketju, en ala tähän pystyttämään mitään minun väittelyketjua.


joten anteeksi.


nyt minä  Lips Sealed
tallennettu

Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #4 : 21.03.2010 23:22:00 »

teretulemast Smiley
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: