Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: -  (Luettu 18039 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
-
« : 06.03.2010 13:53:59 »

-
« Viimeksi muokattu: 08.10.2012 19:25:56 kirjoittanut tuonen joutsen » tallennettu

rovatar
Astro-nauttija
****
Viestejä: 948


Keltainen Kosminen Aurinko


Profiili
« Vastaus #1 : 10.03.2010 10:23:23 »

Hyvä topic, aamunsäde! smitten

 jupiter  aspect_sex  venus tarkkana tällä hetkellä.
Astro. comin mukaan se on ihan tarkka tänä iltana klo 22.59  :Smiley

..ja tuntuu ja näkyy kyllä elämässäni! smitten
Ihan, ettenkö melkein sanoisi, että rakastunut olen! Cheesy

Tähän vielä lainaan Sepon kuukausihoroskooppia Kauriille:

"Kauris

Kauriin olemuksesta säteilee maaliskuussa aivan uudenlainen hohde ja vetovoima, joka kuljettaa sinua parhaimmillaan ennen kokemattomiin tuntemuksiin rakkauselämän alueella.
Kauriina sinun ei ole helppo ottaa vastaan itseesi kohdistuvaa ihailua tai arvostusta henkilökohtaisella ja intiimillä tasolla.
Nyt sitä olisi viisasta ainakin yrittää, sillä luonto tarjoaa eväitä suuriin tunteisiin ja kestävään kumppanuuteen.  Shocked

Älä anna maaliskuun lopulla painavaksi muuttuvan muutosenergian murentaa sydämesi löytämää aitoa tunnetta, vaikka joudutkin hetken aikaa työskentelemään aivan jaksamisesi äärirajoilla.
Jostain on tosiaan osattava päästää irti, mutta tuskin sentään juuri löytämästäsi kumppanuudesta."


ja kun parina on Härkä..niin liitämpä vielä hänenkin Maaliskuun tunnelmat Sepolta:

"Härkä

Härkien romanttinen vaihde pysyy tiukasti pykälässä maaliskuun alkupuolella Junon lähettäessä outoja tuntemuksia Härkien sydänalaan.
Ainakin osa rakastuneista Häristä saa kokemuksen jostakin elämää suuremmasta yhteydestä toiseen ihmiseen maaliskuun ensimmäisellä puoliskolla.

Lopputulos jää kuitenkin kokonaan sinun ratkaisujesi varaan ja kovin haasteesi onkin pystyä kuuntelemaan sydämesi ääntä äärimmäisen rehellisesti ja lopullista ratkaisua hakien.
Jos jätät useamman vaihtoehdon roikkumaan ilmaan, tietää se tuskallisia hetkiä koko loppukevääksi. Myös ammatillinen sektori tarjoaa jotakin selkeää mahdollisuutta menestykselliseen projektiin maaliskuun loppupuolella."


On tässä menossa myös  tr. saturnus  aspect_squ  aurinko,
mutta siitä myöhemmin...
tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
rovatar
Astro-nauttija
****
Viestejä: 948


Keltainen Kosminen Aurinko


Profiili
« Vastaus #2 : 12.03.2010 12:10:50 »

No tässä tämän hetkeni ikävämpi transiitti..

( kirjoitelkaa muutkin, ettei tästä tule mun omaa blogia.. crazy2)
 2funny

 saturnus  aspect_squ  aurinko

En tiedä, itkeäkkö vai nauraa… 2funny/ Cry

Jälleen samassa jamassa…kahden miehen loukussa. Lips Sealed

Kauris, tuntee minut läpikotaisin..tietää tilanteen..ymmärtää,
kun tuntee minut..mutta ei tietenkään hyväksy..ja ihan ymmärrettävää,
 kukapa jaksais tämmöstä vehkailua katsoakkaan? knuppel2
En enää edes ite!

Härkä tietää Kauriin, mutta ei sitä että olen tavannut ja jutellut asiasta hänen kanssaan.
Enkä kerrokkaan.

Ainut mikä tässä nyt vaivaa, on se, että mie sentään Nyt tajuan,
kuinka paljon tuskaa tuotan tällä tyylillä muille! Undecided

Ennen se ei ole häirinnyt, mutta nyt se vaivaa…omatunto kolkuttaa.. buck2

Ajattelin jo, etten ala kummankaan kanssa,
vaan alankin olemaan yksin…
vaan oisko se pakoa vain tilanteesta..?

Ehkäpä tämänhetkinen Satkun kuvio on saanut minut jotenkin järkiini? Shocked

 tai ainakin yrittää takoa järkeä päähäni…on vaan niin helv***n kova pää.

Syyllisyydentunne,  Embarrassed
ihan Satkua…ja itkua… Cry

Pitäsköhän ihan kunnolla ottaa itseä niskasta kiinni ja selvittää ensin oma pää ja sitten suhteeni???

Ei kiva..ei…
 idiot2


tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #3 : 12.03.2010 14:03:02 »

 pluto aspect_tri kuu meneillään itsellä, siis jos puhutaan nyt noista pidempiaikaisista.

"Pluto kolmio kuu: Pakottava ulkopuolinen voima, oivallukset, sisin, alitajunta, tunteet. Lopputulemana lienee, että sisälle pakatut asiat  tulevat pakosti käsittelyyn, jotta tulevaisuus olisi vakaampi"

Tuon ylemmän lainauksen löysin itseasiassa täältä foorumilta kun vähän selailin. Mutta hmm, ei ole kyllä ollut ihan helppo kevät, tai siis todella paljon on käsitelty haudattuja asioita ja burnoutin partaallikin melkein käyty ja sitä rataa. Very nice  Grin Onneksi joka päivässä on kuitenkin niitä mukaviakin asioita niin en ole masennusta vielä joutunut kokemaan. ^^ Ja tavallaanhan nämä muutoskaudet ovat hyvinkin jännittäviä.
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
rovatar
Astro-nauttija
****
Viestejä: 948


Keltainen Kosminen Aurinko


Profiili
« Vastaus #4 : 12.03.2010 14:35:32 »

ja lisäys tuonne omaan  saturnus  aspect_squ  aurinko
syyllisyys omasta väärästä toiminnasta, omatunto kolkuttaa..

Onhan tuohon samaan  saturnus kuvioon   myös

Kheiron  aspect_sex (tuo järkeä tuova ) saturnus!!!

Nikulalta:

" tuo kykyä organisoida elämää parantavia ja puhdistavia hankkeita.
- Voit järjestellä omia pitkäaikaisia ongelmiasi järkevästi ja periaatteellisesti.
saatat tehdä periaatepäätöksen tai pari... Shocked


- Kenties joudut tekemisiin yhteiskunnan virallisen terv. hoito, sairaala/hoitolaitos, luonnonlääketieto..( löydän itseni huomenna jostain mielisairaalasta? Tongue) 2funny

kaikella on tarkoituksensa ja se on minun hyväksi. Cheesy

Järki sisäiseen elämään, ja
siihen haavoittuvuuden tunne...
nähdä se mielettömyys, joka saa voimaan pahoin
mutta osata sekin parantaa...

 smitten

« Viimeksi muokattu: 12.03.2010 14:37:40 kirjoittanut rovatar » tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #5 : 12.03.2010 14:37:40 »

tota noin, miten pystyt tunteilemaan kenenkään kanssa? itsellä jotenkin kaikki tunneside irti.. huomasin että kaikki muu on ok (henkistä viisautta liikaakin, tapahtumia, kivoja uusia tuttavuuksia) paitsi en koe vetoa. ei vedä  Grin olisi suorastaan ihme tuntea vetoa kahteen. jännää... se tuntuu hassulta, ettei tunnu. jotenkin tämä liittyy kasvuun. sitä haluaa ja hakee ja sitten lopputulos tämä. hm.. ?? tämä on nyt sama "henkistenkin" miesten kanssa, koen nämä vain tuttavina, ei säväytä. sitten oli nuo ulkomaiset.. pukumiehet, hmm.. pitkästä aikaa edes näin jossain ohjelmassa miehen, joka hieman kiinnosti..  rapu ei nyt voida laskea.

> eli pitänee katsoa matkalla, voiko sellainen ihme tapahtua.  coolsmiley

luuletko, ettei miehet itse osaa kadota kuvasta kun siltä tuntuu.. leikkiähän tämä vain on.
« Viimeksi muokattu: 12.03.2010 14:46:36 kirjoittanut ^Chicomecoatl ^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
rovatar
Astro-nauttija
****
Viestejä: 948


Keltainen Kosminen Aurinko


Profiili
« Vastaus #6 : 12.03.2010 14:48:18 »

tota noin, miten pystyt tunteilemaan kenenkään kanssa?
olisi suorastaan ihme tuntea vetoa kahteen. jännää... se tuntuu hassulta, ettei tunnu. jotenkin tämä liittyy kasvuun. sitä haluaa ja hakee ja sitten lopputulos tämä. hm.. ?? tämä on nyt sama "henkistenkin" miesten kanssa, koen nämä vain tuttavina, ei säväytä. sitten oli nuo ulkomaiset.. pukumiehet, hmm.. pitkästä aikaa edes näin jossain ohjelmassa miehen, joka hieman kiinnosti..

> eli pitänee katsoa matkalla, voiko sellainen ihme tapahtua.  coolsmiley

luuletko, ettei miehet itse osaa kadota kuvasta kun siltä tuntuu.. leikkiähän tämä vain on.


No mikäs se sun transiitti on päällä?

En mie tiedä sun elämästä, enkä sen kasvusta...

Tämä on minun henkistä kasvua, eikä sillä ole mitään tekemistä sinun henkisen kasvusi kanssa.

Mulle nämä asiat aina vaan tulee eteen...kun Minulla on niiden kanssa tekemistä/ oppimista...

 Undecided
tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #7 : 12.03.2010 14:51:09 »

siis onko se henkistä kasvua kun on kahteen ihastunut? vai onko se ihastusta? tällaista näyttäisi olevan Jousimiehillä - itsellä Aurinko ykkösessä lie ainoa syy minkä keksin, ettei kukaan nyt innosta.. astro kun ei oikein selitä.

ehkä tämä on  askendentti vaaka :lle dilemma.. liikkua ja tutustua muttei vaikuttua..

tässä on totta vain se että työ sivuun nyt-
angel

 Your Lovescope - This Week
Well, Sagittarius, what do you think? Might it be time to shift gears? If you think so, then stop working. Heaven knows you have put plenty of time into your work, and since you love to play more than just about anyone, it certainly hasn't been easy. It's time to put down the legal pad, the calculator, and all work-related tools. In fact, don't just put them down, put them away - far away. You need some serious recreation, but with that hardworking roll you've been on lately, you may also need some help loosening up a little - a shoulder rub, maybe, or just a good, long chat with a friend. Of course, Venus in Aries, a Fire Sign cousin of yours, will set up shop in your house of lovers this week, and she loves laughter, which has always been your best friend. On Tuesday, however, she'll meet up with serious Saturn, who loves nothing more than commitments, and on Thursday, she'll contact Pluto in your house of money matters. Seeing as you'll have a bit of cash to toss around, why not find a playmate, the type that might actually stay with you for a while?
« Viimeksi muokattu: 12.03.2010 15:01:01 kirjoittanut ^Chicomecoatl ^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
rovatar
Astro-nauttija
****
Viestejä: 948


Keltainen Kosminen Aurinko


Profiili
« Vastaus #8 : 12.03.2010 15:22:01 »

 pluto  aspect_con  aurinko on meikäläisellä jo ohi mennyt juttu...
enkä mitään siinä kye näkemään.

Voi toki johtua minun näöstäni Huh

tai sitten Pluto ei ole ollenkaan kartallani/ elämässäni se muutosvoima
kun tekee radixilla vain positiivisia kuvioita Auringolleni..

Mutta odotappas kun se radixilla tekee  aspect_squ  kuu ,
ja kun tämä transiitti vielä eteen tulee, silloin taitaa rysähtää. Sad

Ei kai joku tr. voi toimia ajassa, jos se ei ole edes ihmisen kartalla tärkeässä asemassa?

Joistain asioista pääsee luonnostaa helpolla, nyt ja aina,
joku hiertää niin kauan,
että selvität ja kehityt sen asian kanssa.
Luulen...

 Tongue

tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
rovatar
Astro-nauttija
****
Viestejä: 948


Keltainen Kosminen Aurinko


Profiili
« Vastaus #9 : 12.03.2010 15:33:48 »

vmutta olen tyytyväinen siitä mitä se teki nyt jälkeenpäin. kaiken sen jälkeen.....

kerrotko mitä se teki?
tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #10 : 12.03.2010 16:19:37 »

Minulla on ensimmäinen  pluto  aspect_opp  kuu ohitus huomenna.. toinen painaa jo päälle kovalla tohinalla ja sen ohitus on 2.5.2010... Olen tuonne blogiini kirjoitellut pohdintoja tuosta transiitista ja sen tulkinnoista - kovalla kädellä käsittelee tunne-elämää ja suhdettani parisuhteeseen...

Olen nyt vertaillut eri tulkintoja ja Sepon ja Robert Handin lisäksi löysin tänään Raimo Nikulan kirjan "Planeettavoimat elämän rytmittäjinä" taas hyllystäni ja sieltäkin löytyi uusi näkökulma tuohon transiittiin.

Sen huomasin tässä juuri että pahimman ja törkeimmän tekoni tein tämän transiitin alussa, pari viikkoa transiitin vaikutuksen alettua. Silloin nousi esiin pinnan alta plutoniset patoutumat ja synkät epäilykset.. Nyt tämä toinen transiitti on samassa vaiheessa ja olen ollut todella huonolla tuulella eilisen illan ja tämän päivän (pikku hiljaaalkaa helpottaa tosin) ja jälleen on syvyyksistä noussut esiin täysin järjettömiä ja perusteettomia epäilyksiä ja pelkoja - tällä kertaa olen tilanteen hallinnut paremmin, mutta nyt ymmärrän kyllä että transiitin vaikutus ja tarkoitus on tästä eteenpäin kasvattaa minua hallitsemaan nyt esiin nousseita asioita ja työstämään käsittelemättömiä tunteita.

pluto  aspect_opp  kuu liitetään usein aseman tai olemisen kyseenalaistamiseen, joko itse tai joku muu kyseenalaistaa toiminnan oikeutuksen ja osaamisen / asioiden hallinnan...

Tästä lisää jälleen blogissa.. coolsmiley
tallennettu

Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #11 : 12.03.2010 18:29:22 »


minä koin sen näin, kun vahvasti liitän pluton teemaan valta. myös usein plutonikot näyttäytyvät minusta jollain lailla vallanhaluisina yksilöinä, se voi olla psykologista vallankäyttöä tai sen halua yksilöiden vuorovaikutuksessa, tai sitten jotain yhteiskunnallista, rahallista yms valtaa, mikä on taas mulle vieras alue, en pahemmin siitä voi puhua.

en ymmärrä sitä, että miksi muka sosiaalisesti joidenkin yksilöiden pitäisi uhrata todellinen itsensä jotta toiset voisivat itseään toteuttaa tms. en ymmärrä sellaista 'psykologista kommunismia'...että esim sisäiset asiat olisivat toislta yksilöiltä pois.

tulisi pitä luritus. no tulos siis: vallan käyttö ja sen eri mudot tulivat tiedostetuiksi. tärkeä puoli sekin tiedostaa elämässä....ja pääsin eroon 'sadomasokistisista' ajatusmalleista. ne oli mulla uskonnon perua...vaikken väitä, että uskonnon pitäisi parhaimmillaan olla sellaista :Smiley

Totta, että  pluto :n liitetään valta, mutta myös hallinta eli kontrolli, tai sen menettäminen... Koska   pluto edustaa piilossa olevia asioita, ytimiä, röntgensäteitä ja kaikenlaista salattua ja tiedostamatonta -ja niiden tiedostamista.  saturnus puolestaan edustaa järjestystä ja rakenteita, erilaisia struktuureita. Näiden omien Pluto -sarjojeni keskellä olen itseasiassa kaivannut Saturnuksen transiitteja, vaikka eivät nekään helpoimmasta päästä olekaan. Wink

Minäkään en ymmärrä miksi toisten pitää uhrautua toisten puolesta, tällä tarkoitan lähinnä toisen pakottamista uhrautumaan (valitettavasti olen tämän erään  aurinko kalat kohdalla nähnyt) , mutta tavallaan ymmärrän hyvin luontaisen ja vapaaehtoisen toiten puolesta uhrautumaan taipuvaisuuden onhan  kuunsolmu :ni  kalat ..
tallennettu

Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #12 : 12.03.2010 19:08:28 »

edit. siis kyllä tuota uhrautumis teemaa kalojen kohdalla tosielämässä toteutuu, mutta voisi miettiä, että olisiko jo aika uudistua...ettei uhreja enää tarvittaisi....

Niinpä!!!  uglystupid2
Minullakin on tuo  kuunsolmu  kalat eli elämässä olisi oppiläksynä päästä eroon tuosta uhrautumisesta..
tallennettu

Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #13 : 12.03.2010 20:26:12 »

Ryhdyin miettimään muuten tuota omaa  pluto aspect_tri kuu tuon valta teeman suhteen. Itsellä ehkä on käynyt omassa elämässä sellainen valtasuhteiden vaihtuminen, että oma psyyke ja henkisyys on noussut "valta-asemaan" sen fyysisen suorittamisen edelle ja toisaalta tämä on ollut vallankaappaus sieltä itsensärääkkäämisen puolelta itsensä kuuntelemiseen. Voisin kuvitella tuon olevan oikeastikin tämän transiitin sisältö sinänsä, sillä  kuu liitetään sinne tunne-elämän puolelle. Vai mitä olette itse mieltä?

Itsehän siis olen plutonikko ja koen tuon vallankaipuun ja himon erittäin vahvana. Pienestä pitäen olen haaveillut siitä, että saisin johtaa omaa imperiumia, suuryritystä ja sitä rataa. Oikeastaan koen, että olisin hyvä johtoasemassa, sillä oikeasti aina johtavassa tehtävässä oli sen sitten seuratoiminta tai opiskeluprojektit niin kuitenkin pyrin käyttämään valtaani hyvin yhteisen ja mahdollisimman suuren hyödyn nimissä.

Hmm, mutta kyllä valtateemat ovat olleet esillä elämässä. Toisaalta voisin nähdä ne myös enemmän sisäisinä valtataisteluina myös itsensä kanssa, mistä esimerkkinä teininä kärsityt syömishäiriöt sun muut, mihin olen kyllä kokenut oman  saturnus 1. huoneessa vaikuttaneen ja siis myös monet muut asiat. Aina siis pluto ei välttämättä ehkä vaikuta niin ulkoisesti tai siihen, että hallitsisi muita. Ehkä kuitenkin aina on tarve vaikuttaa laajemmin maailman ja suuren joukon ihmisiä elämään. Mutta ei siitä sen enempää.

Itselläni on myös  kuunsolmu kalat 2. huoneessa ja koenkin oman uhrautumiseni tulevan materian kautta ja siinä, että oma jaksaminen ja voimavarat laitetaan 100 % käyttöön tärkeän asian puolesta ilman että mietitään omaa jaksamista.
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
rovatar
Astro-nauttija
****
Viestejä: 948


Keltainen Kosminen Aurinko


Profiili
« Vastaus #14 : 25.03.2010 17:12:00 »

  Tr. merkurius  aspect_tri  uranus

sama kuvio kuin radixillanikin, tosin nyt se menee pian ohi.... 2funny

Huomenna en enää puutu joka asiaan mielipiteilläni...

julistaja, saarnaaja, mielipidevaikuttaja...käännyttäjä... 2funny 2funny

*huokaisevat he*

- päästiin tuostakin kahjosta! 2funny Grin Cheesy

Hm..illan päälle pukkaa  kuu  aspect_squ  neptunus ...

-lähtee pukeutumaan romanttisesti...
saunailtaa varten... 2funny


tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: