Sivuja: [1] 2 3 ... 239
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: kuunkierto (vanha nro. 1)  (Luettu 1527977 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6576


Profiili WWW
« : 10.02.2006 22:13:10 »

hei,
seuraatteko aktiivisesti kuun liikkeitä taivaalla,nousevaa ja laskevaa,
ehkä jopa merkeittäin niinkuin minä teen ja hyödynnän sitä esim.puutarhahommissa
kuu on tällä hetkellä ravussa,vedenmerkissä
nukuttaako tavallista enemmän?
oletko itkuherkempi?
viihdytkö paremmin kotona perheen parissa?
kääriydytkö kuoreesi peiton alle?
sataako ulkona lunta?

kun kuu oli tulen merkissä oinaassa täällä savossa ainakin paukkui pakkanen,ilman merkissä sää on usein myös selkeä

tiesitkö että kuun ollessa kaksosissa on paras hetki ostaa auto tai kuun ollessa vaa assa vois puolison yllättää kynttiläillallisella
tai että hääpäivänkin vois määrittää sen mukaan millaista LAATUA toivoisi suhteen olevan,täynnä intohimoa vaiko yhteistä rahanhankintaa

jos seuraatte kuunkiertoa haluaisin kuulla kokemuksia ja kuinka hyödynnätte sitä elämässänne ihan arkipäivän asioissa
« Viimeksi muokattu: 17.09.2008 20:24:20 kirjoittanut Ebenia » tallennettu
May
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1469



Profiili WWW
« Vastaus #1 : 10.02.2006 22:21:03 »

Hei Nikki! Eipä ole tullut paljoakaan seurattua, mutta kiitos vinkistä! Pitääpä ryhdistäytyä ja alkaa seuraamaan. Jotenkin Kuuta tulee nopealiikkeisyydessään hieman aliarvioituakin transiitteja seuratessa, mutta nyt kun tarkemmin ajattelee, niin sehän tekee seurannasta vain mielenkiintoisempaa, että vaikutukset näkyvät suhteellisen pienessä ajassa.

Kuun kierrosta ja sen vaikutuksista kiinnostuneille suosittelen kirjaa "Kuun taikaa", kirjoittanut Lori Reid. Kauniisti kuvitettu tietopakkaus Kuun vaikutuksista ihmissuhteissa, mielen ja kehon hoidossa, työ- ja perhe-elämässä. Itse asiassa se on lojunut hyllyssäni lukemista odottamassa jo kauan. Kiitos Nikki, sainpa uutta innostusta kirjan aloittamiseen.

Toivottavasti muut osaavat kertoa enemmänkin niitä kaipaamiasi omia kokemuksia...  Smiley
tallennettu

täysikuu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1591


Elämä on seikkailu


Profiili
« Vastaus #2 : 10.02.2006 22:25:42 »

Kuunkierto kuu

Olen  rapu ja aina ollut täysi  kuu-hullu.

Huomaan kuun kierron kropassani niin, että  kuu-kasvavana, minä myös "kasvan" elikkä teen paljon aktiivisemmin hommia.
Kun kuu on täysi, valvon ja olen onnellinen, olen aamulla väsynyt ja todella päivällä voisin vain nukkua. Olen erittäin tunteellinen muutenkin, mutta täydenkuun aikaan huh, huh Cheesy
Rakastan löhöttelyä siellä peiton alla........
Kun kuu sitten alkaa pienetä.........surku.....taas..... helposti iskee alakulo.

Kuu on kaunis tuijotettavaksi, vaikka kuinka kauan ja vaikka minkä kokoisena.
tallennettu
Alzbeta
Vieras
« Vastaus #3 : 10.02.2006 22:31:38 »

Tuo samainen Kuun taikaa kirja muistui itsellenikin mieleen. Muistaakseni siinä oli hyvin elävästi kuvailtu mikä on suotuisaa toteuttaa missäkin Kuun vaiheessa juuri tuohon tyyliin.

Yksi mielenkiintoinen ilmiö, jonka olen toistuvasti huomannut on, että kun Kuu on omassa merkissäni Kaloissa niin yleensä tunnen oloni automaattisesti rentoutuneemmaksi ja kotoisammaksi ja uskallan toteuttaa itseäni vapaammin ja tuntuu, että luovuus tosiaan virtaa esteettä.

Skorpioni Kuu taas saa aina jotenkin hermostumaan... En tiedä miksi. Nämä olen monta kertaa havainnut.

Rapu Kuu on hyvää aikaa hengailla kotona  smitten

Täytyykin tosiaan alkaa ihan seurailemaan tietoisemmin. Nyt kun kovin satunnaista. Huomaan vain jos on täysikuu.  Nousu-Rapuna... niin...  :Smiley
tallennettu
xantippa
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 35



Profiili
« Vastaus #4 : 10.02.2006 22:36:46 »

Mä ajattelen että kun  kuu vaikuttaa vesiin, niin kyllä se vaikuttaa meihin ihmisiinkin. Onhan meissä tota vettä ihan riittämiin. Täysi kuu tekee musta levottoman, uni ei maistu ja muutenkin jalka vippasee normaaliakin enemmän. Muutenkin aika samanlaisia tuntoja kuin Täysikuu tuossa edellä kirjoitteli.
Itse aika laiskasti nykyään seurailen, ennen juuri puutarhahommissa kuunkierto oli tärkeää. Omat synnytykseni (2kpl) olen kuunkierron mukaan katsonut ja samalla tavalla tsekkailen kuukautiskiertoa.  kuu:ssa on magiaa Smiley
tallennettu

Aurinko-> Kalat
Kuu-> Leijona
Nouseva merkki-> Leijona
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #5 : 10.02.2006 22:40:31 »

Hei "nikki"

Mielenkiintoinen asia.  Ei ole tullut tutkituksi.

Tämä video esityskin oli jo mielenkiintoinen kuunkulusta   kuu.


http://www.sarkanniemi.fi/oppimateriaali/tahtiakatemia/maapallo/kuunvaih.htm


(http://www.sarkanniemi.fi/oppimateriaali/tahtiakatemia/kuvat/maapallo/kuun_vaiheet.jpg)


 smitten Elämänilo   smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Morwenna
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 69



Profiili
« Vastaus #6 : 11.02.2006 09:51:09 »

Seuraan Kuuta. Uudenkuun aikana kaikki sujuu nopsasti ja helposti, on energinen olo ja jaksaa touhuta kaikkea! Vanhan kuun aikana taas iskee melankolia. Täysikuu valvottaa, unet ovat syvempiä ja mielenkiintoisempia. Ja tietysti olen silloin myös  crazy2  Olen syntynyt täydenkuun aikaan.

Hääpäivän karttoja on tosiaan myös kiva katsella, mutta oman hääpäivän kuuta en suostunut katsomaan ennenkuin olimme naimisissa - ja Oinaassahan se oli Wink Liitto täynnä tulta ja tappuraa siis ja niin kyllä onkin. Nyt jo onneksi vähän rauhoittumassa tosin.
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6576


Profiili WWW
« Vastaus #7 : 12.02.2006 19:16:03 »

ja kuu siirtyi leijonaan ja huomenna on täysikuu
mahtaa aurinkoleijonat loistaa..
kuu on nyt omassa kuumerkissäni ja allekirjoitan myös tuon voimantunteen,tunne-elämä on ikäänkuin balanssissa
täydenkuun läheisyys jotenkin kasvattaa jännitteisyyttä,en aloittaisi tai tekisi mitään merkittävää täydenkuun aikaan,varsinkaan en menisi leikkaukseen nyt,pelkäisin ettei verenvuoto tyrehtyisi ollenkaan kasvavalla kuulla ja täysikuu kasvattaisi dramatiiikkaa entisestään saatikka vielä dramaattisessa leijonassa ollessaan..
astrologisesti, onko teissä palsaamisen kuun omaavia,vanha kuu,vanha sielu,kun olo on jo parikymppisenä sellainen,että on jo kaiken nähnyt?
tallennettu
Hansuli
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 281


Profiili
« Vastaus #8 : 12.02.2006 22:59:07 »

Hei Nikki!

Mielenkiintoisia asioita tuot esille. Joskus olen vuoooosiiiaaa sitten perehtynyt asioihin, mihin kuu vaikuttaa, mutta ovat sopivasti jääneet unohduksiin. Usein käytän kyllä juuri näitä kuun aiheuttamia näkyviä muutoksia perusteluna sille, miksi astrologiassa olisi vinha perä. Miksei muut taivaankappaleet vaikuttaisi, jos kuukin saa aikaan niin paljon. (Tästä mieleen keskustelu, joka Sepon kanssa aikoinaan käytiin.. Kaikki vaikuttaa kaikkeen Feng shui on astrologiaa miniatyyrissa Smiley.)

Olisikohan mitään linkkiä tiedossa, mistä löytäisi kuukalenterin, olisi hauska tutkia vanhója tapahtumia ainoastaan kuunkierron valossa...
tallennettu

Aurinko kalat, AC leijona, kuu kauris, venus/merkurius vesimies, mars kaksonen
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6576


Profiili WWW
« Vastaus #9 : 13.02.2006 13:50:12 »

huomenna kuu siirtyy neitsyeeseen,
teillä on kolme päivää aikaa tehdä se erittäin tarpeellinen inventaario siellä vaatekaapissa ja viedä kaikki ylimääräinen kirpparille ja päästä näin myös vanhoista energioista eroon
nyrkkisääntönä:mitä et ole vuoteen pitänyt,se joutaa kiertoon,
ja jos sieltä löytyy sellaista mitä et edes muista omistavasi niin hei haloo,
tarpeeksi nostalgisena voit sen pitää mutta jos se on siellä edelleen vuoden kuluttua koskematta niin du vet vad du måste görä eller hur?
hyvä hetki muuttaa tapojansa,antakaa uranuksen pölläyttää rutiineja,vaihda vaikka paikkaa ruokapöydässä,keittiö näyttää ihan erilaiselta sieltä miehen/
naisen jakkaralta..

kuustakin voi tehdä paluukartan mutta minä en ole ekspertti edes tämän koneen kanssa saati sitten linkkien,joku muu ilmottatukoon siihen pestiin
onko se tuo astro dienst online,www.astro.com
lunar return revolution?
tallennettu
enska
Vieras
« Vastaus #10 : 13.02.2006 22:41:27 »

Kuu on huomenna sopivasti 11.huoneessa..on tulossa sitten mielenkiintoinen ystävänpäivä huomenna.  Undecided
14.2:
Kuu opp. aurinko eli hihat tulessa ja varmaan myös lieskaa tulee suustakin kun samalla on merkkarin yhtymä aurinkoon.. tickedoff

No, vielä tällä hetkellä ei ole normaalia enempää ketutusta ilmassa..
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6576


Profiili WWW
« Vastaus #11 : 15.02.2006 23:40:07 »

en tiedä oliko vähenevällä neitsyt-kuulla osuutta asiaan mutta kummallinen
haikeus valtasi minut päivällä
se samainen tunne kuin on syksyllä,kun viimesetkin elokuun helteet on ohi ja tietää että kesä on mennyt ja syksy saapuu,jotenkin jäähyväisten aika
ehkä se tunne tuli melakolisesta hectorin kappaleesta tai puhelusta johon ei vastattu,jostakin kuitenkin,ehkä kuu hipas mun plutoani neitsyessä ohimennessään..
    sain minä tänään neitsyt teemaan liittyen jotain aikaiseksikin,siivosin
    ja ennenkaikkea siivosin jääkaapin
    neitsyt:puhtaus,terveys,ravinto
       ja jos neitsytkuun varottavia asioita on vatsanpurut niin sehän meni sitten yksyhteen tuo homma
    huomenna vois kokeilla rikkoa noita rutiinejaan ja valita uusi reitti vaikka sinne töihin,joskus ei tartte kuin vaihtaa kadun puolta ja maailma näyttää erilaiselta..
tallennettu
Nefertari
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 100



Profiili
« Vastaus #12 : 16.02.2006 09:21:01 »

Meikä on kuuhullu, ja vaikuttaa tällä hetkellä siltä, että kärsin siitä. Kolmas yö meni pyörien ja päivät nuokkuen ja pääkivuissa. Vai missä asemassa tällä hetkellä kuu on? Koska jotenkin...en minä yleensä näin pahasti sekoile. idiot2
tallennettu

Härkä
Nousumerkki skorppioni
Aurinko härässä
Kuu oinaassa
Merkurius oinaassa
Venus Oinaassa
Mars skorppionissa
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6576


Profiili WWW
« Vastaus #13 : 17.02.2006 12:37:28 »

komia ilima ulkona!
kuukin on ilman merkissä vaa assa tänään ja huomenna
oisko aika hyvän ruuan ja viinin ja seurustelun?
vähenevä vaakakuu kehottaa ennenkaikkea rentoutumaan
ja nukkumaan tarpeeksi
tallennettu
enska
Vieras
« Vastaus #14 : 17.02.2006 20:30:44 »

Kai se on vaakasessa huomennakin? Olisi tarkootus pitkästä aikaa käydä  ihmisiin livenäkin törmäilemässä, ehkä jotain lipittääkin siellä keikalla..
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3 ... 239
  Tulostusversio  
 
Siirry: