Sivuja: 1 ... 47 48 [49] 50 51 ... 239
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: kuunkierto (vanha nro. 1)  (Luettu 1545552 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
enska
Vieras
« Vastaus #720 : 11.10.2006 22:47:57 »

uraani halkeaa ja tuottaa lamppuun valkeaa.....
ei ole hyvä saada myrkkyy elimistöön kotseudulla.....





tottakai Eppu Normaali,
itsekin tuota silloin hyräilin katkerana uutisesta
leijani ei ole lentänyt tänään,
viistänyt vain maata
ja vaikka Suomi onkin pudonnut puusta,
niin se ei tuonut
painovoimalakia mieleeni..
tallennettu
kooky
Vieras
« Vastaus #721 : 12.10.2006 03:42:22 »

jee...annoin itselleni luvan taas palata tännekin puolelle.
en tosin vain ja ainoastaan.

Nikki, halusin vaan kiittää sua kun kerran esittelit mulle Legban Wink se avasi mulle tosiaan jotain syvempää.

sun symbolisilmä on pettämätön Smiley Tää ketjukin on huippu mun mielestä.Kiva kun aloitit tän.


eipä muuta....vielä. Cool

tallennettu
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #722 : 12.10.2006 10:28:47 »

Kaksos-kuu, no ilmankos on ollut pakko nipistää aikaa kirjoitteluun. Tuon nikin mainitseman leijan kärki Neptunus osuu oman kuu-Merkuriukseni päälle ykköseen...uutta puhelintakin olen tässä viime päivät opiskellut käyttämään, voihan wappi sentään. smiley6600
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #723 : 12.10.2006 11:01:43 »

kuu kuun lukemissa 28 asteessa kaksosia eli iltasella varmaan jo kotipesässään ravussa, aspect_opp pluto:oon tällä hetkellä,

täällä tehdään viemäröintiä uusiksi ( pluto) ja vanhat valurautaputket
saavat väistyä uusien tilalta,
onpahan tuota rautaa sulateltukin joka hiivatin talvi,
en pane uudistusta yhtään pahakseni,
ja mitäpä se minuun enää vaikuttaakaan..
tyyni ilma ulkona,pilvinen

sign
kiitos itelles avoimuudestasi ja siitä ettet loukkaannu suorapuheisuudestani,minen ole tietosesti ilikiä,
ja tuohon allekirjoitukseesi kun vielä lisää sen psykologian,filosofian,uskonnon ja mytologian,numerologiaa ja unentulkintaa unohtamatta niin sitten voisi jo astrologiaakin ymmärtää,
tää on kokonaisuus linkittyen toisiinsa,
symboliikka on ikiaikaista,
minä en sitä opiskele,
uskon ja luotan intuitiooni,
tuo sinun nimimerkkisihän sopii yksiin myös tuohon sideerisen maan
"hurmaavaan leijonaan" joka Suomessa vieraileepi..

miten orava liittyy Suomen jalkapalloiluun?
tallennettu
Pallaskissa
Astro-nauttija
****
Viestejä: 920



Profiili
« Vastaus #724 : 12.10.2006 11:16:46 »

Lainaus käyttäjältä: nikki
pallaskissa
"upseeri ruokkoamattomassa univormussa valmistautuu pitämään sulkeisharjoitusta (aattele lemniskata sulkumerkit,rajat,kontrolli)
käytössä kuluneisiin sotilastakkeihin pukeutuneille miehille"
merkitys:HORJUMATTOMUUS
eli ulkoisesti raihnainen armeija taistelee viimeiseen asti,
sisäinen vahvuus on tärkeämpää kuin vaatteilla koreilu

Juu, Kuu, kyllä kyllä, vielä hetken Kaksonen leikittää sanoja (ja tekee näköjään näppäilyvirheitä kiireessään) ja kohtahan tuo askendentin hallitsija Rapuseen ryömii. Vaikka tuo Kuu on omalla kartallani niin sanotusti "heikko" (?), niin ne vähäisetkin aspektit ovat aika jytyjä eikä sijainti Kaloissa kaikkein helpoin. Kyllä tuota henkistä vahvuutta ja valmistautumista on saanut treenata monenlaisen sälän kanssa, jatkuvaa sparrausta...  Tongue Yksi motoistani onkin: ÄLÄ TOTU.

Puhelimessa olen minäkin ollut paljon tavallista enemmän, Kaksoskuu laittaa minutkin soittelemaan vaikken "puhelinihmisiä" olekaan  smiley6600 Pälä pälä, vaikeaa on irrottautua keskustelusta ja lopettaa puhelu.

Pitäisiköhän jättää pyykinpesu Rapu-kuulle ja olla tänään sosiaalinen vaan? Vieraita tulossa.

 
tallennettu

aurinko vaaka
kuu kalat
askendentti rapu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #725 : 12.10.2006 11:27:19 »

pitäisi,pallaskissa
ja
futis-forum,karvakolmion tähdistö,
ja Suomi pärjää..
sinä ihanainen karvakuontaloni,alahan hyppelehtiä taasen tielleni
tallennettu
enska
Vieras
« Vastaus #726 : 12.10.2006 11:43:44 »

Kaksoskuu ravuksi pian muuttuu
puhelinkeskusteluja kyllä ja
kirjeitse hyviä uutisia, peräti monikossa..

Leijan lennätystä voisi tänään yrittää
Nikulan sivujen sisäistämiseen
ja Pallaskissan tavoin sosiaaliseen kanssakäyntiin..
Toisaalta olisi niin monta syytä pysähtyä
istua alas, miettiä ja kirjoittaa

vaikka huominenkin välkkyy jo mielessä
kostea tunteellinen rapukuu


tallennettu
Pallaskissa
Astro-nauttija
****
Viestejä: 920



Profiili
« Vastaus #727 : 12.10.2006 17:34:10 »

HA, edellinen viestini oli 444., mitähän tuohon sanoo numerologimme nikki? Ja miksikö liitän numeron neljä Rapuun, ravun huoneen takiako, neljäs merkki? Ja vastoin parempaa tietoani kyliltä kotiuduttuani (paitsi vieraita niin itsekin liesussa) laitoin pyykin koneeseen. Riittää tuota huomiseksikin! Ja sun muuta domestista puuhaa.
tallennettu

aurinko vaaka
kuu kalat
askendentti rapu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #728 : 12.10.2006 19:37:32 »

pallaskissa
kyllä se kuu jo siirtyi rapuun työntäessäsi sitä pyykkivuorta koneen sisuksiin..
tuo 444,rapu liikkuu horjumattomasti niin likellä maata kuin olla voi vaikkakin se maa on veden alla,täysin avuton siitä tulee jos käännät sen selälleen,huitoo vaan saksillaan tinne tänne ja antautuu..
luku neljä-kohti maata ,kaikilla neljällä raajalla,
laskeutuminen aluksella arjen keskelle muistaen neliön muotoisessa eteisessä kolmiyhteyden keittiön,vessan ja makuuhuoneen välillä
siinä sulle nelosen pyhä kolminaisuus,
pienperheen turvallisuudesta ajatus suurempiin yhteisöihin,
4 huoneesta ensin katse kymppiin ja sieltä askel yhteiskuntaan,
laajenevaa realiteettia haluaapi hän muillekin jakaa,
jos omaisit itselläsi 3 nelosta numerologiassa voisitpa olla pihi ja saita,ääripää asiassa kuin asiassa,kolme samaa numeroa-nicht so gut
mutta
rapukuu kutsuu keittämään sosetta ompuista ja tomater också
tallennettu
täysikuu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1591


Elämä on seikkailu


Profiili
« Vastaus #729 : 12.10.2006 22:33:31 »


Tein hyvää ruokaa ja olo on tosi "kotona"- fiilis, oma rapukuu.
Minä se vaan aina kokkaan jotakin hyvää näinä päivinä, luonnostaan.
Kävin kyllä kutomassakin ja hyvin kotiin liittyviä asioita hoidellu hela dagen.
Paha olo poissa Cheesy
Kylläpä muuten rouva Frangen puhui spermasta tosi suorin sanoin kypä-uutimissa, huh ja hih. Eduskunta ja sperma - ei ihan luonnollinen yhtälö, vaikka kaikki asiat päättävätkin.
tallennettu
Lilja-82
Vieras
« Vastaus #730 : 13.10.2006 00:08:22 »

Liittyyköhän tää nyt Rapu Kuuhun vai siihen, että mun henkilökohtanen 7 vuoteni lähenee loppuaan... mutta oon nyt alkanu tunteen ilmassa että kaipaa konkreettista... jotain... käsiintuntuvaa. Sellanen olo niinku olisin koko viimesen vuoden hiukan ollu jossain... sfääreissä... ja nyt pikkuhiljaa palautuu maanpinnalle lähenevän 8 vuoden myötä...

Sorry, taitaa mennä off topic, mutta onhan täällä noista numeroista ollu puhetta. Rakastan tätä aikaa vuodesta... jotain just kuukausi vähä ennen synttäreitä... sellanen tilinpäätös menneestä vuodesta ja mietitään tulevaa tunnelma... Tää 7 vuosi on kyllä hyvin palvellu tarkotustaan. Alkaa olla taas uusien asioiden aika...
tallennettu
kooky
Vieras
« Vastaus #731 : 13.10.2006 01:13:10 »

Lainaus
sign
kiitos itelles avoimuudestasi ja siitä ettet loukkaannu suorapuheisuudestani,minen ole tietosesti ilikiä,
ja tuohon allekirjoitukseesi kun vielä lisää sen psykologian,filosofian,uskonnon ja mytologian,numerologiaa ja unentulkintaa unohtamatta niin sitten voisi jo astrologiaakin ymmärtää,
tää on kokonaisuus linkittyen toisiinsa,
symboliikka on ikiaikaista,
minä en sitä opiskele,
uskon ja luotan intuitiooni,
tuo sinun nimimerkkisihän sopii yksiin myös tuohon sideerisen maan
"hurmaavaan leijonaan" joka Suomessa vieraileepi..

miten orava liittyy Suomen jalkapalloiluun?



en tosiaan loukkaannu, tai ole loukkaantunut. itse asiassa pidän erittäin paljon suorapuheisista ihmisistä Wink. tottakaihan sellaiset ovat pelottavia joskus, jos itsellä on jotain salattavaa. oli mullakin aika jolloin juoksin pakoon suorapuheisia ihmisiä. mutta tykkään eritoten haasteista, sillä ne kehittävät ja laittavat liikkeelle, ja sitähän sinun "osuvat skorpioninpistosi" ovat antaneet. mikäs sen parempaa! en ole kokenut koskaan sua tietoisesti ilkeäksi, ja jos olisin tuskin olisin kauheesti jaksanut sanoa sulle mitään, tuntenut vaan oloni surulliseksi ja ehkä ahdistuneeksi ohimennen. tietoisesti ilkeästi käyttäytyvä ihminen rajoittaa ja suppeuttaa itseään, tekee kuoren.

no, sulla on hyvä kontakti sillä intuitiolla siihen ikiaikaiseen tietoon.

hmm...meillä on tää sama laskusolmu vesimiehessä muistaakseni, ja niistä sanottiin, että ilmeisesti kuin menneissä elämissä olisi olleet astrologeja. Kai niitten keillä on noususolmu vesimiehessä, kannattais olla astrologeja tässä elämässä.

minä en oikeen oo perillä mistä puhut "hurmaavista leijonista" ja mun nimimerkistä...siitäkö, että suomen valtion kartalla on trooppisesti kuu neitsyt eli sideerisesti kuu leijona? hmm...siksikö suomen vanhassa rahassa oli leijonan kuva ja jääkiekkojoukkue on leijonat? hmm, hmm, hmm :Smiley aika osuvaa olis.mut miten sign-nimerkki liityy näihin? joo, en oo seurannut mediaa viime päivinä. muutenhan leijona liittyis enemmän afrikkaan...no, suomessa on nykyään suht paljon afrikkalaisiakin.Jos korkeasaaressa on leijonia, voisin mennä moikkaamaan. tosin en tiedä onko se enää syksyllä auki. kaunis eläin kuitenkin Smiley


niin ja oon samaa mieltä mitä sanoit tuosta asioiden yhteyksistä ja ymmärtämisestä. voin allekirjoittaa.


Lilja-82, en osaa sanoo sulle mitään tuohon aiheeseesi, muuta kuin nyökkään, hymyilen ja toivotan onnea Smiley kuulostaa hyvältä ja kuulostat jotenkin niin selkeeltä ja päämäärätietoiselta...voimakkaalta.Tuo on varmaan sun omatekemä maalaus? *hymyilee ja tutustuu sinuun paremmin kun näkee siveltimenjälkesi*...(maalauksista en osaa puhua tiivistetysti, joten tyydyn nyt "vain" aistimaan ja tuntemaan sen. tosin juuri sehän maalauksissa onkin hienointa kun ne antaa jotain mitä sanat ei tavoita)


 mullakin on samantyyppinen aika...tosin se luku 8 puhuu mulle nyt.

joo, on tässä ajassa jotain hyvin kaunista, nimenomaan nyt kun ei ole vielä liian kylmää. alakulokin voi olla ihan viehättävää. tekisi mieli nähdä soihtuja palavan illan pimeydessä. olisi kiva myös oikeasti tiirailla tähtitaivasta.

nyt tuli paljon muistoja...hiljenenpä niiden pariin hetkeksi...
« Viimeksi muokattu: 13.10.2006 01:26:15 kirjoittanut sign9 » tallennettu
Lilja-82
Vieras
« Vastaus #732 : 13.10.2006 08:56:51 »

Ai kuulostan vai?  :Smiley no mukava kuulla.  Smiley

Pitää korjata, että ei ole oma maalaukseni. ( Ja saan varmaan jonku tekijänoikeuden haltijan kohta niskaani  Lips Sealed ) En mä osaa maalata.  Embarrassed

Mutta selvästi hyvin valittu, jos koet että se kertoo minusta.  smitten

Rapu Kuuhun sopivasti ( ja vääristyneeseen vuorokausirytmiini...) en saanut unta. Kuuntelin musiikkia ja mietin miten joistakin haaveista ja pakkomielteistä pääsis irti. Miten niistä vapautuis. Tää elopainon nousukin viittais mun mielestä siihen, että vuoden aikana on kertyny mieleen sellasia juttuja, jotka on vaan takertunu...

Pitääkö ottaa kylmä ja "välinpitämätön" asenne, jotta mieli voi päästää irti?  Cry
tallennettu
kooky
Vieras
« Vastaus #733 : 13.10.2006 13:43:08 »

no voihan olla että se oli mun mielikuvaa, tai sitä, että puheesi kuulostivat minun korvaani siltä että jos minä puhuisin noin, olisin jotenkin tietämässä mitä oon tekemässä ja "elämäni ohjaksissa".


en osaa vielä vastata tuohon. kylmä välinpitämättömyys ei toimi mulle.mikäpä toimisi....ehkä se hetkessä eläminen ja omien unelmien hyväksyminen ja niihin tarttuminen hetkessä.

mulla on monta vanhaa unelmaa, jotka vieläkin itkee sisälläni toteutumattomuuttaan, ja monta tarjoutunutta hyvää tilaisuutta joihin en tohtinut tarttua vaikka olisin voinut.

nää asiat herättää surua. ainut minkä niistä opin, että ensi kerran en anna sen tapahtua että syrjäytän unelmani hetkessä.

hmm.
tallennettu
enska
Vieras
« Vastaus #734 : 13.10.2006 13:47:42 »

Rapu Kuu,
ehdollistaja hyvässä ja pahassa?

Ehkä jos alkaa pitää totena ja oikeana tietona
vääriä käsityksiä, uskomuksia, suggestioita
että en ole hyvä missään
on noidankehä valmis..

Ravunkuori voi olla kylmä ja välinpitämätön, mutta..
Kuu omassa merkissään ja ehkä otollista olisi
suggeroida itseään ja ohjelmoida uudelleen
"psyykata ja tsempata" ravun aloitteikkuudella, sisältäpäin..
Pikkuhiljaa pois menneistä
ehkä jotain uutta näkökulmaa omaan historiaan..





tallennettu
Sivuja: 1 ... 47 48 [49] 50 51 ... 239
  Tulostusversio  
 
Siirry: