Sivuja: 1 ... 73 74 [75] 76 77 ... 104
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Sanomaa enkeleiltä. Kysy niin sinulle vastataan...  (Luettu 650891 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
höyhen
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 87


Järki tietää, sydän tuntee


Profiili
« Vastaus #1110 : 14.11.2006 18:51:04 »

Avulias rakkauden enkeli...ihmissuhderintamalla valinnan aika...olen sydäntäni kuunnellut ja nyt kaipaisin kovasti viestiä enkuleilta. jos vain jossain välissä kerkiät, niin olisin kovin kiitollinen  smitten
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #1111 : 14.11.2006 23:07:29 »

Heips taasen Rakkauden enkeli,
mitä enkelit tahtovat minulle kertoa tässä hankalassa elämäntilanteessani?
Samalla laitan kiitokset sinulle arvokkaasta työstäsi täällä foorumilla. Viestejäsi eri topiceissa on aina ilo lukea. 
smitten
t. Small

Small, sinulle tuli kortti:

UNET

Kiinnitä erityistä huomiota uniisi juuri nyt. Pidä unipäiväkirjaa.

Saat tärkeitä viestejä unissasi. Joskus saatat herätä tunteella, että olet matkustanut tai saanut ohjeita/opetusta nukkuessasi. Mietit, Miksi en muista uniani? Uniesi viestit tai kokemukset eivät koskaan ole täysin kadonneet tai unohtuneet. Ne ovat itseasiassa, järjestäytyneet alitajuntaasi, jotta korkeimman itsesi viisaus ja rakkaus ohjaavat tekojasi.

Voit parhaiten muistaa uniasi kirjoittamalla kaiken muistamasi ylös heti herättyäsi. Kirjoita ihan mikä tahansa pieni pätkä unestasi minkä muistat, ja loput unestasi selviää/purkautuu muistiisi. Käy läpi unipäiväkirjaasi usein ja katso toistuvia kuvioita ja teemoja. Nämä säännöllisesti toistuvat uniteemat osoittavat ne viestit mitä korkein itsesi ja enkelisi yrittävät sinulle kertoa.


 smitten angel
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #1112 : 14.11.2006 23:09:33 »

Hei, nostaisitko minullekin kortin? Olen harvinaisen monta kertaa rakkaudessa pettynyt. Tuntuu, että jokainen juttu loppuu, ennen kuin ehtii edes kunnolla alkaa. Pelkään niin, että jään yksin loppuiäkseni. Mitä korttisi sanovat minulle? Kiitos avustasi.

Iriikone, sinulle tuli kortti:

LAAJENTUMINEN

Sinun todellinen itsesi, säteilevä, voimakas, menestyvä ja älykäs, loistaa nyt pinnan läpi. Anna todellisen itsesi tulla näkyväksi muille, koska sinä "nostat heidät ylös" ja inspiroit heitä.

Olet upea niin monella tavalla ja olet alkamassa luottamaan siihen ja paljastamaan todellista itseäsi yhä helpommin. Joskus olet ehkä uskonut, että sinun täytyy piilottaa tunteesi toisilta (tai jopa itseltäsi!) Nyt jokatapauksessa, ymmärrät kuinka elintärkeää, puoleensavetävää ja viehättävää sinun aidon itsesi ilmentäminen on.

Sinun enkelisi ohjaavat sinua kunnioittamaan todellisia tunteitasi, ilmaisemalla niitä itsellesi ja muille. Enkelit auttavat sinua puhumaan rakkaudellisesti tunteistasi, jotta väärinkäsityksiä ei syntyisi ystävien ja läheisten välillä. Enkelisi eivät ikinä ohjaa sinua tekemään tai sanomaan mitään joka voisi loukata sinua tai ketään muuta! He myös vakuuttavat, että elämäsi laajenee uuteen sisäisen rauhan tilaan, kun annat todellisen itsesi tulla ulos "leikkimään".


 smitten angel
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #1113 : 14.11.2006 23:11:32 »

Haluatko vielä nostaa minulle kortin, armas Rakkauden enkeli? Viime kerrastakin oli niin paljon apua minulle (:

Illusiana, sinulle tuli kortti:

YKSINÄISYYTEEN VETÄYTYMINEN

Vietä jonkin aikaa yksin hiljaisin ajatuksin. Selkiytä/puhdista mielesi, ja keskity sinun totuuteesi ja tärkeisiin asioihin.

Vaaditko itseltäsi liikaa, Jumalan rakastettu lapsi? Enkelit muistuttavat meitä, että lepo on luonnollinen asia elämän kiertokulussa kaikelle elävälle. Ajattele mahtavaa tammea joka kasvaa pyrähdyksinä ja sitten lepää. Se vetää ravintonsa syvältä maan uumenista, ja se ottaa aikansa ennenkuin kasvaa taas ylöspäin. Aivan kuten tammi ravitsee itseään, on sinunkin tärkeää ravita itseäsi hengen ja mielen "ruoalla".

Kun lepäät, ota aikaa heijastaaksesi sydämesi todellisia tuntoja ja haluja. Enkelisi puhuvat sinulle sydämesi kautta. Kun kuuntelet ja kunnioitat tunteitasi, kävelet käsi kädessä Jumalan ja enkelten kanssa. Tulet tietämään, että se on todellista Jumalallista ohjausta, eikä vain mielikuvitustasi tai toiveajattelua, jos se puhuu halustasi/intohimostasi muuttaa maailmaa.


 smitten angel
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #1114 : 14.11.2006 23:14:52 »

Avulias rakkauden enkeli...ihmissuhderintamalla valinnan aika...olen sydäntäni kuunnellut ja nyt kaipaisin kovasti viestiä enkuleilta. jos vain jossain välissä kerkiät, niin olisin kovin kiitollinen  smitten

Höyhen, sinulle tuli kortti:

SIELUNKUMPPANI

Rukouksesi sielunkumppanin löytämiseksi on kuultu. Seuraa johdatusta jota saat, jotta voisit nauttia tästä Jumalallisesta rakkaudesta.

Sydämesi kaipaa suurta rakkautta. Kun olet henkisellä polulla, kaipaat kumppania jolla on samanlainen elämänfilosofia ja samat kiinnostuksen kohteet. Voitko saada suurta intohimoa ja henkistä kumppanuutta samalta ihmiseltä? Tämä kortti vakuuttaa, että vastaus on: Kyllä! Tämän kortin valikoitumisella, enkelisi pyytävät sinua luottamaan ja seuraamaan heidän johdatustaan.

Enkelisi ovat kuulleet rukouksesi suuren rakkauden löytämiseksi, ja opastavat sinua ottamaan askeleita eteenpäin tehdäksesi toteen tämän haaveen. Jos olet parhaillaan parisuhteessa, enkelisi pyytävät sinua vapauttamaan tämän suhteen heidän hoidettavakseen. Siten he voivat auttaa sinua kohottamaan suhdettasi sielunkumppanuuden tasolle, tai auttaa sinua hellästi lopettamaan suhde, jotta uusi rakkaus voisi ilmestyä. Miten päin tahansa, he läheisesti avustavat sinua ja antavat sinulle selkeät askelmat mitä pitkin kulkea.


 smitten angel
tallennettu
triangeli
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3



Profiili
« Vastaus #1115 : 14.11.2006 23:53:21 »

Hyvä "Rakkauden enkeli",olen tosi vaikeassa elämäntilanteesa taloudellisesti.Voisitko nostaa minulle kortin ja katsoa selviänkö tästä yli.Kiitos sinulle "Rakkauden enkeli" t,Triangeli
tallennettu
Aretha
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 118



Profiili
« Vastaus #1116 : 15.11.2006 04:11:30 »

Hei..
minua askarruttaa eräs asia vuosien takaa. Eräs Ystäväni kuoli epämääräisissä olosuhteissa ja näin hänen kuolevan myös unessani ennen sitä. Unta ennen kävin hänen syntymäpäivillään ja hän ilmoitti minulle että haluaisi jutella minun kanssa että on tärkeää asiaa:/ Vuosia olen miettinyt olisiko hän halunnut keroa minulle että häntä uhataan ja kuka.. Kuolema kuitenkin kirjattiin itsemurhaksi mutta itseäni epäilyttää.. Kuinka siis esittäisin kysymykseni, haluaako tämä ystäväni minun tietävän jotakin ja mitä??
tallennettu

Nousumerkki NEITSYT, Aurinko VAA'ASSA, Kuu HÄRÄSSÄ, Merkurius SKORPIONISSA, Mars SKORPIONISSA...
Yussra
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 176



Profiili
« Vastaus #1117 : 15.11.2006 10:54:24 »

 Smiley Kiitos, kunnia ja kumarrus!



 smitten
tallennettu

Asc Jousimies
Au Neitsyt
Kuu Kaksoset
Apina

Punainen kosminen maa
Elämänpolku 11
Lari
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 489



Profiili
« Vastaus #1118 : 15.11.2006 23:18:28 »

Tuli yht äkkiä mieleen enkelikorttipakkasi  angel. (En tiedä miksi, mutta tuntuu että kortti haluaisi sanoa jotakin.)
Jään innolla odottelemaan  smitten
tallennettu

Being the one is just like being in love. No one can tell you you’re in love. You just know it. Through and through. Balls to bones.
*Maria*
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 10


Profiili
« Vastaus #1119 : 16.11.2006 10:46:11 »

Heissan Rakkauden Enkeli !   smitten

Alkaa pikkuhiljaa avautua itselleni tämä elämän kaunis puoli. Ymmärrän huonojen asioiden hyvän puolen nyt kun olen rauhoittunut ja mietin kaiken kokonaisuutta...siksi haluaisinkin että nostaisit enkelikortin minulle. Ennen olen aina masentuneena miettinyt asioita mutta nyt näyttää niin ihanalta !!  Kiitokset jo nyt  Wink
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #1120 : 16.11.2006 15:15:31 »

Hyvä "Rakkauden enkeli",olen tosi vaikeassa elämäntilanteesa taloudellisesti.Voisitko nostaa minulle kortin ja katsoa selviänkö tästä yli.Kiitos sinulle "Rakkauden enkeli" t,Triangeli

Triangeli, sinulle tuli kortti:

ITSENSÄ HYVÄKSYMINEN

Olet täydellinen Jumalan lapsi, ja joka osa sinua on upea. Sinun enkelisi opastavat sinua päästämään irti negatiivisesta itsesi tuomitsemisesta ja kehoittavat sinua nauttimaan siitä, että olet juuri tuollainen. Nauttimaan siitä, että sinä olet sinä!

Olet liian ankara itsellesi. Enkelisi sanovat sen sinulle tämän kortin avulla. Vaikkakin nautit korkeista vaatimuksista, on tärkeätä katsoa itseänsä rakastavin silmin. Aliarvioimalla itseäsi saat vain henkesi vajoamaan. Itsensä kehittäminen tapahtuu positiivisella ajattelutavalla.

Näe itsesi enkelten silmin ja näet jonkun joka on täydellinen ja pyhä Jumalan lapsi. Vaikka oletkin tehnyt virheitä menneisyydessäsi, ei ole mitään mitä olisit voinut sanoa, ajatella tai tehdä mikä muuttaisi ja vähentäisi Jumalan rakkautta sinua kohtaan. Enkelit näkevät ohi virheittesi pinnan; he näkevät Jumalan sykkivän sydämen sisimmässäsi. He rakastavat sinua ehdoitta, ja pyytävät sinua rakastamaan itseäsi samalla tavalla!


 smitten angel
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #1121 : 16.11.2006 15:21:47 »

Hei..
minua askarruttaa eräs asia vuosien takaa. Eräs Ystäväni kuoli epämääräisissä olosuhteissa ja näin hänen kuolevan myös unessani ennen sitä. Unta ennen kävin hänen syntymäpäivillään ja hän ilmoitti minulle että haluaisi jutella minun kanssa että on tärkeää asiaa:/ Vuosia olen miettinyt olisiko hän halunnut keroa minulle että häntä uhataan ja kuka.. Kuolema kuitenkin kirjattiin itsemurhaksi mutta itseäni epäilyttää.. Kuinka siis esittäisin kysymykseni, haluaako tämä ystäväni minun tietävän jotakin ja mitä??

Pakko vastata muutenkin kuin enkelikortein... Ystävääsi ei ole mitenkään uhattu. Halusi vain keskustella syvällisistä asioista kanssasi, koska tiesi/oli päättänyt lähteä juuri "oman käden kautta". Hän on pahoillaan, pyytää anteeksi, koska tietää kuinka kova paikka tämä on sinulle ollut. Toivoo kuitenkin ettet murehdi hänen vuokseen, sillä hänellä on kaikki nyt hyvin.  angel

Sinulle tuli enkelikortti:

ARKKIENKELI MIKAEL

Tämä voimakas arkkienkeli on kanssasi juuri nyt. Hän antaa sinulle rohkeutta ja auttaa sinua pääsemään irti pelon vaikutuksista.

Tämän kortin kautta, arkkienkeli Mikael ilmoittaa läsnäolostaan sinulle. Hän on todellisen rohkeuden symboli, johtuen tiedosta, että Jumalan rakkaus on ainoa voima mitä on. Mikael antaa sinun tietää/ymmärtää, että kun teet muutoksia elämässäsi ja kun kohtaat haasteita, olet suojassa ja turvassa. Jumala ja enkelit auttavat sinua pysymään rehellisenä itsellesi koettelevina aikoina.

Käy sydämestä sydämeen keskusteluja Mikaelin kanssa usein. Kaada pois hänelle kaikki huolesi. Älä huolehdi siitä, että annatko hänelle liikaa taakkaa kannettavaksi. Mikael, kuten kaikki arkkienkelit, on kykenevä olemaan kaikkien häntä tarvitsevien kanssa samanaikaisesti. Hänellä ei ole mitään rajoituksia ajan tai paikan kanssa, joten hän voi auttaa sinua ja muita samaan aikaan jatkuvasti.


 smitten angel
« Viimeksi muokattu: 16.11.2006 15:27:09 kirjoittanut Rakkauden enkeli » tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #1122 : 16.11.2006 15:25:22 »

Tuli yht äkkiä mieleen enkelikorttipakkasi  angel. (En tiedä miksi, mutta tuntuu että kortti haluaisi sanoa jotakin.)
Jään innolla odottelemaan  smitten


Lari, sinulle tuli kortti:

MEDITAATIO

Meditaatio on erittäin tärkeätä sinulle juuri nyt. Nauti sen harjoittamisesta usein.

Hiljainen mieli kuulee enkelten äänen helpoiten. Tämä kortti on sinun enkeltesi tapa pyytää sinua hiljentämään mielesi, jotta sinun kommunikaatiosi enkelten kanssa on voimakas ja kirkas. Ensimmäiseksi aamuisin, vietä vähintään viisi minuuttia silmäsi suljettuina, ja hengitä syvään kolmesta neljään kertaan.

Kysy enkeleiltäsi kysymys, ja sitten kuuntele niin tarkkaan/intensiivisesti, kuten kuuntelisit rakasta ystävää. Älä kuitenkaan jännitä, tai pinnistä kuullaksesi. Jos "jahtaat" vastausta, se väistää sinut. Sen sijaan jatka hengittämistä syvään, sisään ja ulos ja anna itsesi rentoutua. Kerro itsellesi, että viestin saaminen enkeleiltä, enkelten kanssa kommunikointi on luontaista sinulle, ja että se on itseasiassa "arkipäiväistä". Mitä enemmän rentoutat mieltäsi, sitä helpompaa on kuulla vastaus.


 smitten angel
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #1123 : 16.11.2006 15:28:48 »

Heissan Rakkauden Enkeli !   smitten

Alkaa pikkuhiljaa avautua itselleni tämä elämän kaunis puoli. Ymmärrän huonojen asioiden hyvän puolen nyt kun olen rauhoittunut ja mietin kaiken kokonaisuutta...siksi haluaisinkin että nostaisit enkelikortin minulle. Ennen olen aina masentuneena miettinyt asioita mutta nyt näyttää niin ihanalta !!  Kiitokset jo nyt  Wink

Maria, sinulle tuli kortti:

VAPAUS

Enkelit ohjaavat sinua rakkaudella vapaasti ilmaisemaan todellisia ajatuksiasi ja tunteitasi.

Voit tuntea tämän hetkisessä elämäntilanteessasi olevasi ikäänkuin "ansassa". Tämän kortin saadessasi, enkelit pyytävät sinua oivaltamaan, että sinä olet ainoa vankilan pitäjä/johtaja omassa elämässäsi. Milloin tahansa huomaat, että sinulla on voima/valta olla vapaa, vapaus seuraa ja vapaudut. Kaikki mitä teet elämässäsi on valintaasi, ja sinä olet aina vapaa valitsemaan uudelleen, erilailla. Jopa vangit ovat vapaita valitsemaan ajatuksensa, jotta he tuntisivat rauhaa ja iloa missä tahansa olosuhteissa.

Ensi kerralla kun aloitat lauseen sanoilla: "Minun pitää, tai minun täytyy", pyydämme, että lopetat. Pyydä Jumalaa ja enkeleitä näyttämään sinulle joitain muita vaihtoehtoja. He joko auttavat sinua suorittamaan asiasi, tehtäväsi rakkaudellisessa tilassa, jotta et tuntisi olevasi "ansassa". Tai sitten he ohjaavat sinua tekemään jotain muuta, mitä todella rakastat.


 smitten angel
tallennettu
Lari
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 489



Profiili
« Vastaus #1124 : 16.11.2006 15:44:29 »

Kiitos kortista  smitten

Sydämeni on samaa mieltä, mutta mieleni tarvitsi ilmeisesti todistelua. Vauhti on hurjaa, häkellyttävää  angel
tallennettu

Being the one is just like being in love. No one can tell you you’re in love. You just know it. Through and through. Balls to bones.
Sivuja: 1 ... 73 74 [75] 76 77 ... 104
  Tulostusversio  
 
Siirry: