Niin minulla ainakin on paha tapa olla liiankin innokas ja auttaa liikaa, jolloin toisesta tuntuu, että jyrään toisen tahdon ihan totaalisesti. Tämä on ehkä suurin opetukseni tällä hetkellä, mutta no kyllä sitä jotain on jo oppinut ja aikamoiset opinläksyt maksettu. Sitä vain toivoo, että kaikki on anteeksiannettavissa. Silloin, kun sen aika on.
Kaksosilta lähtee mopo välillä käsistä ja se suorasanaisuus on melkoista eikö vain Sasha, mutta tosi hyviä tyyppejä me olemme molemmat, etenkin jälkimmäinen muistakaa se! Ja eka on eka aina. Mutta kumpi meistä on ensin ja kumpi toisena ja kuka on se kolmas? Ja muistattehan aina, ei kolmatta ilman neljättä ja nyt kuule alkoi hiiret tanssia selkäpiitä pitkin. Oivalsin jotakin varsin mielenkiintoista ihan tähän asiaan liittymätöntä tai no jätän sanomatta.
Miten mut on sekoitettu tähänkin keskusteluun?
Todella tungettelevaa!
Minulla ei ole mitään tekemistä sinun elämäsi ja tekemistesi kanssa,
joten jätä minut pois sinun tekemisistäsi -ja kirjoituksistasi.
Minä en ole antanut lupaa sinulle kirjoitella minusta tukemaan omia ajatuksiasi
ja puolustelemaan tekojasi -varsinkaan tämän saitin ulkopuolella,
jonka koen erittäin kiusallisena!
Lopeta se! Kiitos.
siis lisäänpä tähän, että
pyytämättä ja lupaa saamatta toisen energiajärjestelmän muokkaaminen, sormeileminen ja yleensäkin siihen tunkeutuminen on väkivaltaa.
myös hoito voi olla väkivaltaa.
jokainen tietenkin miettii itse, onko väkivalta heidän moraaleihinsa sopiva juttu vai ei..... :
kaikessa hoidossa pitäisi aina lähteä kunnioituksesta toisen kehon ja psyyken koskemattomuutta ja itsemääräämisoikeutta kohtaan.
mulle ihmisen oikeus omiin rajoihinsa ja kehonsa koskemattomuuteen on tavallan pyhä. jos se ylitetään ilman suostumusta, on kyseessä väkivalta. tämä raja voidaan ylittää vaan molempien osapuolten tietoisesta sopimuksesta. rakastelulla ja raiskauksellakin on vissi ero :
Tämä pätee kaikessa -ei vain pelkästään energiajutuissa.