Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: -  (Luettu 4189 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
-
« : 28.02.2010 07:37:53 »

-
« Viimeksi muokattu: 05.10.2012 19:49:37 kirjoittanut tuonen joutsen » tallennettu

Ave^^
Vieras
« Vastaus #1 : 28.02.2010 22:55:48 »

Missä se raja menee mikä on sairasta ja mikä ei?
Jokaisesta ihmisestä löytää jotain mikä ei ole ihan tervettä,
mutta onko se sitten oikeastaan sairasta kuitenkaan?
Se on tavallaan inhimillisyyttä.

En tiedä onko itselläni vain hämärtynyt jonkinlainen käsitys siitä mikä olisi tervettä, sillä olen kasvanut ja nykyäänkin jollain tapaa ajan itseäni aina sellaisiin ympäristöihin missä on mukana sairaita asioita, enemmän tai vähemmän. Itse asiassa en pidä tuosta sanasta sairas ollenkaan, sillä se leimaa ihmisen johonkin negatiiviseen. Sillä vaikka monet asiat mihin esimerkiksi itse olen kasvanut, joita olen silloin lapsena pitänyt normaaleina asioina, vaikka nyt huomaisinkin että eivät ne täytä näitä terveyden kriteerejä, niin eivät ne silti ole olleet mitään pahaa. Ne ovat olleet ihmisen sisintä ja sielua, kaikkea sitä monimutkaisuutta mitä meistä kaikista löytyy sisältä. Olen yhä sitä mieltä, että se on meillä jokaisella vain hiuskarvan varassa kiinni, että voisimme itsekin ajautua sinne sairauden puolelle. Vaikken nyt tuota sanaa tykkäisi käyttääkään. Kukaan meistä ei ole niin vahva. Siksi niskavillani kyllä nousevat aina pystyyn kun kuulen jonkinlaista halveksuntaa, eivätkö tälläiset halveksuvat ihmiset todellakaan ymmärrä, että toiset ovat voineet kokea elämässään hyvinkin rankkoja asioita, eikä kaikki ole kaikille niin helppoa mikä itselle voisi olla.
tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #2 : 06.03.2010 12:50:51 »

Niin minulla ainakin on paha tapa olla liiankin innokas ja auttaa liikaa, jolloin toisesta tuntuu, että jyrään toisen tahdon ihan totaalisesti. Tämä on ehkä suurin opetukseni tällä hetkellä, mutta no kyllä sitä jotain on jo oppinut ja aikamoiset opinläksyt maksettu. Sitä vain toivoo, että kaikki on anteeksiannettavissa. Silloin, kun sen aika on.

Kaksosilta lähtee mopo välillä käsistä ja se suorasanaisuus on melkoista eikö vain Sasha, mutta tosi hyviä tyyppejä me olemme molemmat, etenkin jälkimmäinen muistakaa se! Ja eka on eka aina. Mutta kumpi meistä on ensin ja kumpi toisena ja kuka on se kolmas? Ja muistattehan aina, ei kolmatta ilman neljättä ja nyt kuule alkoi hiiret tanssia selkäpiitä pitkin. Oivalsin jotakin varsin mielenkiintoista ihan tähän asiaan liittymätöntä tai no jätän sanomatta.
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #3 : 09.03.2010 13:10:01 »

Niin minulla ainakin on paha tapa olla liiankin innokas ja auttaa liikaa, jolloin toisesta tuntuu, että jyrään toisen tahdon ihan totaalisesti. Tämä on ehkä suurin opetukseni tällä hetkellä, mutta no kyllä sitä jotain on jo oppinut ja aikamoiset opinläksyt maksettu. Sitä vain toivoo, että kaikki on anteeksiannettavissa. Silloin, kun sen aika on.

Kaksosilta lähtee mopo välillä käsistä ja se suorasanaisuus on melkoista eikö vain Sasha, mutta tosi hyviä tyyppejä me olemme molemmat, etenkin jälkimmäinen muistakaa se! Ja eka on eka aina. Mutta kumpi meistä on ensin ja kumpi toisena ja kuka on se kolmas? Ja muistattehan aina, ei kolmatta ilman neljättä ja nyt kuule alkoi hiiret tanssia selkäpiitä pitkin. Oivalsin jotakin varsin mielenkiintoista ihan tähän asiaan liittymätöntä tai no jätän sanomatta.

 Huh Miten mut on sekoitettu tähänkin keskusteluun? idiot2
Todella tungettelevaa! buck2

Minulla ei ole mitään tekemistä sinun elämäsi ja tekemistesi kanssa,
joten jätä minut pois sinun tekemisistäsi -ja kirjoituksistasi.

Minä en ole antanut lupaa sinulle kirjoitella minusta tukemaan omia ajatuksiasi
ja puolustelemaan tekojasi -varsinkaan tämän saitin ulkopuolella,
jonka koen erittäin kiusallisena!

Lopeta se! Kiitos.

siis lisäänpä tähän, että pyytämättä ja lupaa saamatta toisen energiajärjestelmän muokkaaminen, sormeileminen ja yleensäkin siihen tunkeutuminen on väkivaltaa.


myös hoito voi olla väkivaltaa.


jokainen tietenkin miettii itse, onko väkivalta heidän moraaleihinsa sopiva juttu vai ei..... :Smiley buck2


kaikessa hoidossa pitäisi aina lähteä kunnioituksesta toisen kehon ja psyyken koskemattomuutta ja itsemääräämisoikeutta kohtaan.


mulle ihmisen oikeus omiin rajoihinsa ja kehonsa koskemattomuuteen on tavallan pyhä. jos se ylitetään ilman suostumusta, on kyseessä väkivalta. tämä raja voidaan ylittää vaan molempien osapuolten tietoisesta sopimuksesta. rakastelulla ja raiskauksellakin on vissi ero :Smiley

Tämä pätee kaikessa -ei vain pelkästään energiajutuissa.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: