Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Käsillä puhuminen  (Luettu 12182 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
- Kastehelmi -
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 342



Profiili
« Vastaus #15 : 16.02.2010 01:30:04 »

Minäkin tiedän erään, joka läimii ajoittain pöytää tehostaakseen tarinaansa! Ei oo hyvä juttu, todellakaan. Enempi uhotouhua kun keskustelua.
Sillä se on enemmänkin sellasta ponnetonta läpsimistä, ehkä se siks ärsyttää mua vielä enemmän.
Mietin, että käsillä voi puhua myös hyvin elegantisti pienillä pyörivillä liikkeillä.
Joo totta!
Jännää, ei ole tullu mieleenkään, että käsillä puhuminen voisi ärsyttää.
Kyllä voi ja paljon! Varsinkin, jos toistaa liikettä tai se on täysin turhaa (kuten just esim. toi että näyttää käsillä sanomansa luvun). Tai sitten on vaan ärsyttävän suurieleistä...no kyllä kai se useimmiten aina ärsyttää. Mutta on varmasti tapauksia, jotka puhuvat käsillään, mutta tekevätkin sitä sitten niin hienosti, ettei siihen kiinnitä huomiota. Ja onhan mulla itellänikin varmasti aikamoiset eleet kun suutun, siinä on koko keho mukana! Grin
Kastehelmi, hommaa sellaset pehmustetut käsiraudat siskoasi varten   Grin
Grin Sit se olis ainakin aika paljon hiljasempi! Mä tein sille jonkin aikaa sitten testin ja käskin pitää kädet ihan paikallaan (pöydän ääressä istuttiin) ja jatkaa puhumista. Ei siitä mitään tullut kun niin rauhaton on muutenkin Grin
Voisko käsillä huitominen puhuessa johtua jostain levottomasta olotilasta.
Kun tuli mieleen, että kyllähän jotkut ihmiset viuhtovat jalkojaankin puhetta pitäessään.
Vähän väliä vaihtaa asentoaan.

Tai miksei kenties epävarmuudestakin, ainakin kun joskus näkee vaikka televisiossa jotain urheilija-haastatteluja, niin kaveri härvää, ja hiplailee koko ajan omaa naamaansa joka paikasta.

(Olen saanut joskus itsenikin kiinni, että tulee kynsittyä päätä ja naamaa lähes koko ajan. Ja myönnän, että on siinä ollut epävarmuuttakin mukana, paitsi silloin jos on oikeasti kutissut jotain paikkaa)
Joo varmasti voi olla rauhattomuus syynä mun mielestä.
tallennettu

aurinkovenusuranusmerkuriusskorpioni
kuujousimies
marsleijona
askendenttivaaka
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: