Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 11
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: HELSINKI 2010!  (Luettu 87373 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #15 : 08.02.2010 19:25:14 »

Vähän suunnittelin, että voisin tulla, mutta saa nähdä missä päin sitä viiletetään silloin, mutta alustavasti olisin tulossa, vaikka uusi olenkin =) Hih, tai oikeastaan uusivanha, kun pyörin mukana toisella nimimerkillä vanhalla foorumilla, mutta kuitenkin ^^
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
tiinanen
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4



Profiili
« Vastaus #16 : 08.02.2010 20:15:53 »

^ Käytännössä olemme yleensä menneet syömään, jutelleet mukavia ja heittäneet läppää vähän kaikesta, löytäneet uusia ystäviä ja sitten lähteneet usein siitä sitten vielä istuskelemaan jonnekin. Smiley Ihan siis tavallisten ihmisten touhua Wink ja mukaan saa tulla kuka vaan!  smitten

Kuulostaa oikein hyvälle! Olen todennäköisesti melko pihalla kun astrologiasta puhutaan - niin vähän on tietoa. Mutta käytännössähän sitä parhaiten tietokantaansa laajentaa Smiley. Joten aivan mahtavaa on päästä saman henkisiä ihmisiä tapaamaan, muutenkin kun täältä Helsingistä ei paljon ystävyyssuhteita ole päässyt solmimaan smitten
tallennettu
Capriwoman
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 19


Profiili
« Vastaus #17 : 08.02.2010 20:25:08 »

Heips,

täältä vielä yksi Kauris ilmoittautuu ehdottomasti mukaan Smiley

Terkuin

Capri
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #18 : 08.02.2010 20:45:21 »

Hienoa Kauris, kun avasit taas pelin!!! Minerwa on mukana, jos ei mitään maata mullistavaa ilmaannu  Wink

Tietysti tulet!  Smiley

Tuli semmoinen tunne että olisi taas aika tavata ja koska kaikilla kalenteri täyttyy nopeasti niin pakkohan se oli joku päivä heittää. Itselläni aikakin on varsin kiireistä ennen tuota joten siksi ehdotin tuota päivää. Minulla ainakin on silloin syytä juhlia kun proge-Kuuni on juuri silloin siirtynyt pois tylsästä Kauriista hauskaan ja hölmöön Veskariin! JEEEEE!!! Grin  Grin

Mutta lisää tuosta proge-Kuusta silloin, jos haluatte höpinöitäni kuulla.

Ketäs meitä nyt olikaan... Minerwan lisäksi siis vielä ancelica, tiinanen, kimo, In, Capri... hiih, hauska nähdä teitä vanhoja ja uusia tapauksia!

Vielä ehtii tulla ja kannattaakin tulla kauempaakin...
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
H-2-O
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5


Vesimies


Profiili
« Vastaus #19 : 08.02.2010 21:57:21 »

Moi kaikille,

Minä voisin uskaltauta myös mukaan, jos siis aloittelijat päästetään mukaan myös? Olen nyt kahden kirjan ja netistä löydettyjen infojen verran tutustunut astrologiaan ja tutkinut omaa karttaa ja myös joidenkin ystävienkin jonkin verran.


terveisin,
Utelias Vesimies.

tallennettu

Aurinko Vesimiehessä
Jousimies Nousumerkkinä
Kuu Kaksosissa
H-2-O
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5


Vesimies


Profiili
« Vastaus #20 : 08.02.2010 22:14:29 »

Nyt menikin päivämäärät sekaisin, enkä pääsekään tulemaan. Harmi..! Seuraavaan sitten toivottavasti.
tallennettu

Aurinko Vesimiehessä
Jousimies Nousumerkkinä
Kuu Kaksosissa
Minerwa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 671



Profiili
« Vastaus #21 : 08.02.2010 23:12:50 »

Minulla ainakin on silloin syytä juhlia kun proge-Kuuni on juuri silloin siirtynyt pois tylsästä Kauriista hauskaan ja hölmöön Veskariin! JEEEEE!!! Grin  Grin

Kuulostaa oikein lupaavalta  crazy2 Grin  Mulla taitaa muuten seilata Neitsyessä, mutta olenhan muutenkin tällainen vakavahenkinen   merkuriusvenus kauris  Cool  5. huoneessa joka tapauksessa eli sopii hyvin illan teemaan!!!

Kiva tavata taas tuttuja ja uusia astroilijoita! Harmi, ettei H-2-O pääse - Vesimiehiähän ei voi olla koskaan liikaa. Tämä tosin on puolueellinen näkökulma, Veskari siis itsekin  :Smiley
tallennettu

"Luultavasti myrskyjä on vain siksi, että niiden jälkeen saataisiin auringonnousu."

Kuu-Mars-Asc Kaksoset, Au Vesimies, Venus-Merkurius-MC Kauris
H-2-O
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5


Vesimies


Profiili
« Vastaus #22 : 09.02.2010 00:41:46 »

Joo, sehän tässä harmittaakin. Olisi kiinnostusta tietää enemmän ja kuulla muilta kokeneimmilta näistä jutuista ja merkeistä enemmän. Veskari siis olen, kuu kaksosissa ja nousumerkki jouskarissa.
....minkäköhänlainen yhdistelmä se oikeen sitten on? No, aika ja tarkempi tutustuminen näyttää.
tallennettu

Aurinko Vesimiehessä
Jousimies Nousumerkkinä
Kuu Kaksosissa
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #23 : 09.02.2010 15:26:57 »

Ai niin, sehän pitikin sanoa, että itse ainakin tulen vähän kauempaa, että jos olette myös muut tulossa pidemmältä matkalta, niin voisi katsoa saisiko jotain kimppakyytiä tai yhtä matkaa junalla tai vastaavaa, toki vielä ei voi edes sanoa mitään varmaa. Itse olisin tulossa Kuopiosta päin =)
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
epona
Vieras
« Vastaus #24 : 09.02.2010 19:19:20 »

Uskaltaiskohan sitä?  :Smiley

Huhtikuuhunhan on vielä aikaa, mutta kassotaan. Aina on mukava tavata uusia ihmisiä.  smitten

/A
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #25 : 09.02.2010 19:38:57 »

Uskaltaiskohan sitä?  :Smiley

Miksi ei? Me olemme hauskoja!  Wink

Joo, sehän tässä harmittaakin. Olisi kiinnostusta tietää enemmän ja kuulla muilta kokeneimmilta näistä jutuista ja merkeistä enemmän. Veskari siis olen, kuu kaksosissa ja nousumerkki jouskarissa.
....minkäköhänlainen yhdistelmä se oikeen sitten on? No, aika ja tarkempi tutustuminen näyttää.
Koetahan päästä mukaan sinäkin. Ehkäpä todellakin käy kuten Keskiyön Vahinko? veikkaili että saatkin tilaisuuden tulla mukaan.

Aika mukavasti on jengi kiinnostunut...

Ehkäpä aloitammekin jo klo 18 niin ehdimme enemmän.

tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #26 : 09.02.2010 21:31:13 »


Aloitetaan vaan  Cheesy

Ja minä  neitsyt tietysti tarkistan onko servetit oikein taiteltu  police

Vai mitä? Olinko niin paha/  neitsytGrin

En tainnut.  Kiss

tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #27 : 09.02.2010 22:23:29 »

Hienoa, Kauris! Count me in. Smiley Oma proge-kuuni vielä Härässä syksyyn asti, mutta sitten kevenee Kaksosiin!
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Tiikerililja
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 73



Profiili
« Vastaus #28 : 09.02.2010 23:22:50 »

Hei, mitäs täällä höpistään?! Tahtoo mukaan!

Täällä myös yksi, jolle tapahtuma on kuin luotu.  smitten
 kuu kaksosetaskendentti vaaka

Voin sitten Neelan kanssa tarkastaa ne lautasliinat... neitsyt  Grin
tallennettu

aurinko neitsyt 11.h
 pluto aspect_con askendentti vaaka 12.h
 kuu  aspect_con mars kaksoset 9.h
Ave^^
Vieras
« Vastaus #29 : 10.02.2010 11:42:24 »

Ai tällänen on tänne ilmestynyt. No, mukana ollaan.  Grin
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 11
  Tulostusversio  
 
Siirry: