Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Khironin transiitit?  (Luettu 2701 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
stiili
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 47


Profiili
« : 15.12.2008 13:26:44 »

Minulla on työpaikan vaihdos alla. Aloitan uudessa paikasta 7.1. ja lähtö vanhasta vähän kinkkinen. uusikin jännittää. Minulla osuu seuraavat aspektit:

chiron neliö MC (24.12.-7.2.) ja neptunus neliö saturnus (18.12.-21.3) : Mitähän nämä voisivat tässä tilanteessa tarkoittaa??

Myös muita aspekteja on (esim. jupiteria, ja uranusta).

tallennettu

Aurinko härkä - Nouseva skorpioni - Kuu leijona
Adele
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 308



Profiili
« Vastaus #1 : 21.01.2009 20:55:22 »


Tässä oon itse tutkaillut omia transiittejani ja huomasin, että mulla on  chiron  aspect_squ  saturnus
Huh aika pelottavaa tekstiä, mitä lukaisin Nikulan transiittikirjasta huiiii..masennusta, uupumusta, josta ei tunnu loppua tulevan. (Outoa, koska tunnen kyllä oloni erittäin hyväksi ja toiveikkaaksi tällä hetkellä). Sairautta tai kroonisia ruumiin häiriöitäkin voisi olla kuulemma luvassa (Höh luulisin olevani erittäin terve ja tunnen olevani hyvässä kunnossa).
 chiron siis transitoihuoneesta 8 huoneessa 11 olevaa  saturnus  Shocked

Niin, tuosta  chiron  aspect_squ  keskitaivas josta sinä mainitsit Nikula sanoo kirjassaan, että et oikein saa otetta ympäristön ja maailman tapahtumista vaan olet negatiivisesti pudonnut elämän virran tyhjiöön. Voit kamppailla käytännön ongelmien ja sairauksien kanssa niukkuudessa ja arvostuksen puutteessa. Voit joutua asumaan ympäristössä, joka ei miellytä sinua. Elämässäsi voi olla tunne, että palapelin palaset eivät loksahda paikalleen.
Minäsi ei ehkä nyt osaa kuunnella mitä sielusi ja henkesi sinulle haluaa sanoa.
Ainakin tollasta sieltä sinulle napsin, jos ei ole liian myöhäistä  Smiley

tallennettu

Aurinko Oinas 10
Asc Leijona
Kuu Vesimies 8
Mars Kauris 6
Venus Kalat 10
Merkurius Oinas 10
Jupiter Jousimies 5
Neptunus Jousimies 5
stiili
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 47


Profiili
« Vastaus #2 : 19.02.2010 14:25:02 »

Hyvin ei tosiaan lähtenyt tuossa työpaikassa sujumaan. Aivan väärä paikka mulle ja irtisanouduinkin siéltä toukokuussa. Että näin Cheesy
tallennettu

Aurinko härkä - Nouseva skorpioni - Kuu leijona
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: