Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Jatkuvaa kurkkukipuilua-> Homeopatiaa?  (Luettu 3603 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Henja
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 71



Profiili
« : 30.01.2006 20:11:35 »

Oi ihmiset,
Tämä aihe liittyy tai vinoaa homeopatiakeskustelua , mutta uskaltanen nostaa aiheen omaksi yksikökseen. Uskaltaako teistä joku olla välittämättä lääkrin antamasta reseptistä? Sain tänään tuomion nielurisatulehduksesta ja siihen antibioottkuurin.Koska kroppani menee ihan sekasin moisista kuureista, en millään viitsisi lähteä enää siihen soppaan.-> Kuurin jälkeen minuun iskee kaikki muut pöpöt todella nopiaan niinkun virtsarakon tulehdus... (vaikka otan aina myös maitohappobakteereja, puolukkaa, karpalomehua...)

... Onko teillä kokemusta / tietoa esim homeopatia kuurista joka oikeasti korvaisi antibioottikuurin. (ei siis pelkkää perusflunssaa, vaan kunnon pöpöt, jotka on tapettu homeopatialla? Itse olen joskus syönyt H 18 Fin valmistetta, mutta olen todella kiinnostunut kuulemaan jos jollain olisi kokemusta minkälaisella paketiila tälläisen taudin voisi nujertaa.

Akuutti on tarve, siis olen kiitollinen nopeasta avusta:)

henju
tallennettu

Aurinko*OInas***Kuu*Kalat***Nouseva*Skorppiooni
Punainen Kristalli Lohikäärme
Sarastus
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #1 : 30.01.2006 20:59:20 »

Oliivinlehtiuute.
Itse en ole kokeillut mihinkään koskaan.
Kuuntelin kansanradiota ajat sitten. Siellä eräs henkilö kertoi saaneensa vaikeaan tulehdukseen? avun. Perinteiset lääkkeet eivät auttaneet. Muistaakseni hän käytti huomattavasti annostusta korkeampaa määrää.

Katso kyseisen tuotteen tietoja googlesta.
Ja kysy lisää luontaistuotekaupasta.
tallennettu
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8221


Profiili
« Vastaus #2 : 01.02.2006 01:47:18 »

... Onko teillä kokemusta / tietoa esim homeopatia kuurista joka oikeasti korvaisi antibioottikuurin. (ei siis pelkkää perusflunssaa, vaan kunnon pöpöt, jotka on tapettu homeopatialla? Itse olen joskus syönyt H 18 Fin valmistetta, mutta olen todella kiinnostunut kuulemaan jos jollain olisi kokemusta minkälaisella paketiila tälläisen taudin voisi nujertaa.

Akuutti on tarve, siis olen kiitollinen nopeasta avusta:)

henju

Jos haluat kokeilla homeopatian tehoa mainittuun vaivaan
suosittelen kyllä kääntymistä lähimmän paatin puoleen.
HP:ssa on niin monta monessa, että ominpäin sopivan
valmisteen löytäminen taitaa olla melko toivotonta.
Eka "kartoituskäynti" maksaa kaiketi n. 60 euroa.
Sitä ei KELA korvanne, eikä muitakaan käyntejä h-paatilla.
Se kestänee yleensä vähintään tunnin. Valmiste, jonka
h-paatti katsoo sopivan oirekuvaasi, sisältynee yleensä
käyntimaksuun. Lähimmän paatin löytänet täältä:

http://www.homeopaatit.org/index.php?sivu=vastaanotot.php&valikko=3
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: