Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ibrahim Shkupolli  (Luettu 14287 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #15 : 07.01.2010 10:02:25 »

Aivan IN! Sama täällä, tiedän että reaktioni ovat usein "liian" vahvoja joten pidän ne itselläni.
tallennettu
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #16 : 07.01.2010 10:22:49 »

Mukavaa, että löytyy kohtalotovereita =D
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #17 : 07.01.2010 15:38:24 »

hm, pystyykö astrologia selittämään käytöstä läpi uskontojen? olen miettinyt tätä samaa toisessa topicissa, että miten sellainen yleishenkisyys puree, jos kyseessä on USKONNOLLINEN ajatus, vaikka kostosta?

suomeksi, jos joku syntyisi vaikka suunnilleen samalla kartalla ev.lut kirkon jäseneksi, millaisia tekoja sitten?
tai katolinen?
« Viimeksi muokattu: 07.01.2010 15:44:01 kirjoittanut **Bella Luz** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
May
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1469



Profiili WWW
« Vastaus #18 : 07.01.2010 15:56:30 »

hm, pystyykö astrologia selittämään käytöstä läpi uskontojen? olen miettinyt tätä samaa toisessa topicissa, että miten sellainen yleishenkisyys puree, jos kyseessä on USKONNOLLINEN ajatus, vaikka kostosta?

suomeksi, jos joku syntyisi vaikka suunnilleen samalla kartalla ev.lut kirkon jäseneksi, millaisia tekoja sitten?
tai katolinen?


Mielenkiintoista pohdintaa Bella Luz! Itse ajattelisin niin, että syntymäkartta antaa ihmiselle vain raamit. Ihminen itse sekä mm. vanhemmat, kulttuuri, kasvuympäristö jne.. maalaavat itse taulun kehyksiin. Ja se taulu on siten samanakin päivänä syntyneillä aina erilainen...

Ihminenhän on aina myös ympäristönsä tuote ja siten mm. samana päivänä luterilaiseksi tai katoliseksi syntyneillä on kyllä tiettyja, samantapaisia piirteitä, mutta ne ovat syntyessä kuin aihioita joista esim. jokin tietty uskonlaji muovaa kukin erilaisen tuloksen.

Tämä on ainakin oma näkemykseni.



tallennettu

Athene
Astro-nauttija
****
Viestejä: 937



Profiili
« Vastaus #19 : 08.02.2010 00:31:58 »

Piti jo monta päivää sitten kommentoida tätä tapausta!Todella surullinen tapaus ei voi muuta sanoa.
Valitettavasti tuli sellainen kuva,että jos haluat Suomessa lähestymiskieltoa hakea niin eipä siitä taida paljoa olla hyötyä! tickedoff Cry
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: