Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kuu ravussa  (Luettu 9938 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Violette
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 295


Lips!


Profiili
« : 15.12.2009 23:06:19 »

Olenko yhtään oikeilla jäljillä, kun minusta tuntuu, että kuu ravussa tekee ihmisestä keskivertoa mystisempiä tapauksia? Herkkiä ja intuitiivisia? Minulla on kuu ravussa, ja "syytän" sitä henkisyydestäni ja äärimmäisestä herkkyydestäni.

Tajusin, että lähipiirissäni pyörii keskivertoväestöä enemmän  kuu rapu -tyyppejä. He tuntuvat juuri sellaisilta, joiden seurassa koen vaistomaista yhteisymmärrystä. Me kaikki olemme herkkiä ja olemme kiinnostuneet henkisistä asioista.

Eikö olekin niin, että jos merkki on omassa planeetassaan, korostuu merkitys erittäin paljon? Esim. yhdelle ystävälleni oli astrologi sanonut, että hänen  kuu rapu on niin hallitseva, että se kumoaa monien muiden merkkien vaikutuksen. Ravun lisäksi omassa planeetassaan minulla on  mars oinas ja  pluto skorpioni. Minusta tuntuu, että oinas on kumoutunut  vahvan  neitsyt vaaka ja rapu takia, skorpionista taas en osaa sanoa mitään.
tallennettu

aurinko neitsyt
 askendentti vaaka
 kuu rapu
 merkurius vaaka
 mars oinas
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #1 : 16.12.2009 14:05:57 »

Omalla miehelläni on  aurinko kuu merkurius mars  rapu, joten vaikeaa sinänsä arvailla minkä planeetan rapu vaikuttaa ja mitenkä. Hän ei ole lainkaan uskonnollinen tai sillä tapaa henkinen. Tosin hän on keskusteluissa erittäin korkealentoinen ja pohtiva. Ja esimerkiksi musiikki tuntuu olevan hänelle enemmän kuin normaaleille kuolevaisilee, joten herkkyyttä ja henkisyyttäkin löytyy, mutta ei aina sieltä perinteisistä paikoista. Mystinen hän kyllä on ja alkuun hänestä oli vaikeaa ottaa selvää. Hänellä  askendentti neitsyt, mikä tuntuu vähän tasoittavan hänen muuten rapumaista persoonaansa ja antavan käytännön asioihin sellaista jämäkkyyttä.
« Viimeksi muokattu: 16.12.2009 14:10:58 kirjoittanut In » tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Ave^^
Vieras
« Vastaus #2 : 16.12.2009 14:58:53 »

Kuu ravusta tulee kyllä voimakkaasti myös se äidillinen hallitsevuus, onhan se johtava merkki. Eli sellainen omien tunteidensa kautta toisten hallitseminen (ääriesimerkkinä tämä itkullaan manipuloiva nainen), ja sitten toisten tunteiden hallitsemisen halu. Ja siis, onhan tästä sitten kehittyneempiä ja kehittymättömämpiä versioita miten sitä toteutetaan.  Smiley Kaiken kaikkiaan se, että haluaa sulkea toiset syliinsä pois pahasta maailmasta. Ja ainahan kun toisia ei vaan voi suojella pahalta, vaan heidän pitää antaa oppia omat läksynsä itse.
tallennettu
Violette
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 295


Lips!


Profiili
« Vastaus #3 : 17.12.2009 21:31:50 »

Ehkä sitten muut planeetat vaikuttavat henkisyyteen enemmän, mulla on saattanut olla väärä mielikuva. Kuu kai luo sellaista herkkyyttä ja intuitiivisuutta, mikä saattaa altistaa ihmiset henkisille asioille. Toisia sitten kiinnostaa, toisia ei.

Äitimäisyyden unohdin, sehän on erittäin rapuisaa. Anoppini on oikea megarapu, hänellä oli ainakin  aurinko kuu venus rapu, muitakin oli, mutten nyt muista. Hän on suorastaan kosminen äiti. Rakastaa kaikkia, pursuaa rakkautta ja olisi aina halimassa ja pusimassa, eikä edes välitä, ovatko ihmiset tuttuja. Ottaa kaikki siipeänsä suojaan, teinimurhaajaakin jaksoi hyysätä. Valitettavasti myös lähes kaikki miehet hänen elämässään ovat etsineetkin naisen sijaan äitihahmoa, ovat olleet rassukoita, esimerkiksi alkoholiongelmaisia tai jotenkin sairaita (uusin ihastus on pyörätuolissa).
tallennettu

aurinko neitsyt
 askendentti vaaka
 kuu rapu
 merkurius vaaka
 mars oinas
rovatar
Astro-nauttija
****
Viestejä: 948


Keltainen Kosminen Aurinko


Profiili
« Vastaus #4 : 17.12.2009 22:45:11 »


Minunkin tuttavapiirissä on muutama  kuu  rapu ja ovat aivan ihanan luonnollisia ihmisiä, sellaisia aitoja luonnon ihmisiä, ainakin pohjimmiltaan.

Sukurakkaita ja kiinni perheissään ja suvussaan.

Mukavia, kilttejä,ja herkkiä, mutta ailahtelevia tunteissaan.

Minun ilma kuu- merkkinä on joskus vaikea ymmärtää sitä aallon pohjassa rypemistä..mutta sehän onkin vain minun ongelmani.. Embarrassed

Kaikki kodin piirissä tapahtuva toiminta, perinteinen, kuten leipominen, ruoanlaitto...jne...saavat heidät onnelliseksi. Ja lasten kanssa tulevat hyvin toimeen.

Näin niinkuin yleistyksenä...en jaksa nyt alkaa katsomaan, mitä aspekteja heidän Kuunsa mahtanee tehdä...
tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
mirka222
Vieras
« Vastaus #5 : 18.12.2009 17:26:58 »

Mulla on hyvä ystävä, joka on ainakin  aurinko kuu askendentti rapu, kaikki 12.huoneessa, siinä on tunneheilahtelujen kanssa kestämistä Grin Äiti on hänelle kaikki kaikessa (osti hänelle muun muassa silikonit), TODELLA ulkonäkökeskeinen (mitä monista rapu-naisista huomaa esim. martina aitolehti) lähinnä itselleen, arvostelee kyllä muitakin mutta ei kuitenkaan mitenkään enemmän kuin muutkaan, hän osaa olla todella pisteliäs ja röyhkeä sanomisissaan ja on monesti riidoissa muiden voimakkaiden persoonien kanssa, lisäksi hän on tosi kranttu: ei ole vielä kelpuuttanut ketään miestä rinnalleen (ikää 23) vaikka niitä pörrää hänen ympärillään kuin mehiläisiä...Silti monesti käy niin, että kun rapu on kiinnostunut oikeasti jostain miehestä niin miehen mielenkiinto puolestaan lopahtaa, säädöt kestävät noin 2 viikkoa...Lisäksi kaveriporukassa hän "omii" itselleen aina yhden kaverin, joka toimii hänen "esiliinanaan" koko biletysillan...Lisäksi hänellä on jonkin sorttinen syömishäiriö/yliliikuntajuttu, koska hän projisoi kaikki epäonnistumisensa liikuntaan (3 kertaa päivässä jumpassa) ja syömisen rajoittamiseen (päivässä syö yhden omenan ja energiajuoman)..Kuulostipa kamalalta, mutta tässä tiivistettynä hänen huonot puolensa..

Hyviä puolia hänessä on kuitenkin paljon..Hän on todella ymmärtäväinen ihmisten todellisille vaikeuksille/huonoille puolille ja hän osaa luoda uskoa parempaan, monestikohan tämäkin  oinas on valitellut ravulle mokistaan ja räjähdyksistään..Siltikään hän ei vakavien asioiden kohdalla tuomitse minua toilailuistani...Lisäksi hänellä on todella hyvä huumorintaju, sarkasmia parhaimmillaan...Hän pitää hänelle uskotut salaisuudet omana tietonaan, ei ole tarvetta puhua eteenpäin jos kyseessä on tosi ystävä..

Hän on todella herkkä mutta peittää sen kovan ja pisteliään kuorensa alle...Ottaa todella paljon itseensä, jos hänelle mainitsee hänen "huonommista puolistaan"..Ulkonäkö asia hallitsee tätä nykyään hänen elämäänsä, veikkaan että sekin osaltaan pelottaa potentiaaliset aviomiesehdokkaat tiehensä, koska eivät näe pintaa syvemmälle..
tallennettu
mirka222
Vieras
« Vastaus #6 : 18.12.2009 17:27:57 »

Ai niin hän on todella lapsi- ja eläinrakas sekä tykkää paljon matkustelusta mutta siltikin oma koti on hänelle aina se oikea koti
tallennettu
Sun73
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 382



Profiili
« Vastaus #7 : 18.12.2009 21:31:38 »

Mulla ainakin 4 rapu-kuu ystävää ja kaikki ovat erittäin tunteellisia ja silmät vettyvät tavallista herkemmin. Ihania ihmisiä  smitten
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #8 : 19.12.2009 10:56:57 »

Minulla on radix - kuu  rapu :ssa 7. huoneessa ja olen ihmissuhteiden alueella jonkin verran intuitiivinen. Tämä ilmenee esim. siten, että kun ajattelen jotakuta ihmistä näen hänet hetken kuluttua.

Herkkyyteen voidaan lukea myös enneunet, joita olen nähnyt myös aina välillä... Mutta näitä enemmän olen huomannut nyt kun ikää on tullut enemmän että Kuunvaiheet ja sen kierto vaikuttaa minuun yhä vain enemmän ja enemmän... Tosin en kyllä tunnusta itkeskeleväni kuin aiheesta..  crazy2

Neptunusta itse kyllä pitäisin myös enemmän intuitiivisuuden/ herkkyyden taivaankappaleena... omalla kartallani onkin neptunus aspect_con keskitaivas  skorpioni , jota tosin hillitsee  aspect_opp saturnus  harka .

Vaikka  kuu  rapu tulkitaan usein perheelliseksi ja perhekeskeiseksi en oikein sitäkään allekirjoita.. Myönnän että koti on minulle tärkeä paikka, viihdyn siellä ja sukulaisetkin ovat tärkeitä, mutta myös rasittavia ja ärsyttäviä ihmisiä, minulla ei ole omaa perhettä ja olen ollut elämässäni hyvin paljon yksin...

Mitä tulee taivaankappaleeseen omassa merkissään, on kyllä varmaan totta että se on silloin vahvana esillä ihmisessä... Omalla kohdallani tuo  kuu rapu ei muodosta aspekteja muihin taivaankappaleisiin kartalla, joten se on siksi luultavasti niin hallitseva.  Minulla on myös  merkurius neitsyt ja  venus vaakamerkurius   neitsyt ilmenee minulla siten että osaan ilmaista itseäni erittäin hyvin ja terävästi niin hyvässä kuin pahassakin kirjoittaen... Mutten todellakaan pidä itseäni mitenkään erityisen kauneutta rakastavana tai materialistisena, vaikka minulla onkn  venus  vaaka :ssa.. se ilmenee ehkä enemmänkin yhdessä Kuun kanssa hienotunteisuutena ja kohteliaisuutena toisia kohtaan.


tallennettu

Sun73
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 382



Profiili
« Vastaus #9 : 19.12.2009 11:37:51 »

Mä kans näen enne-unia,rapua ei ole mulla ollenkaan  idiot2
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #10 : 19.12.2009 18:02:04 »

Taalla myos Kuu Rapu ja intuitiivinen ja mystinen tapaus. Minulla viela Nousu Kauris tekee enemman mystisemman kuin pelkka Kuu Ravussa ja kuulekin siita valilla ihmisilta. Yleisin kommentti on, ettei minusta ota selvaa. Tama ehka siksi etten esimerkiksi kertoile menneisyydestani ihmisille koska minusta menneisyys on menneisyytta eika siita tarvitse puhua, ahahah! Sita paitsi jos joku minuun tutustuu syvemmin niin on tarkoitettu ja tiedan heti etta voin avautua tuolle ihmiselle vaikka heti ensimmaisella tapaamisella. Intuitiivisuus minussa osaa poimia heti sen voiko ihmisille kertoa asioista ja mista asioista voi kertoa.

Sori kun ei ole noita erikoiskirjaimia, olen Japanissa xDD
tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #11 : 20.12.2009 12:43:47 »

Minulla on lähipiirissä ihania  rapu kuu, joiden kanssa on NIIN helppo olla samalla aaltopituudella. Näiden kanssa on jotenkin kovasti rakastava olla  smitten smitten smitten smitten Ystävyyssuhteetkin, minä  kuu kalat ja  kuu rapu ovat todella romanttisia, ihana sellainen herkkyys, empaattisuus, välittäminen ja puhdas rakkaus. (OKEI, MÄ VAAN TUUN RAPUKUIDEN KANSSA TOIMEEN  Cheesy )
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
sangviinikko
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 682



Profiili
« Vastaus #12 : 30.12.2009 13:19:42 »

Tuntemallani  aurinko kuu merkurius  :rapu:naisella on tapana aina aika-ajoin hautautua kotiinsa huolineen ja murheineen, kunnes taas  askendentti kaksoset nostaa päätään ja saa hänet ihmisten ilmoille...
Baariin yleensä.
Alkoholi tuntuu maistuvan, eikä kontrolli oikein pelaa. Putkassa vietettyjä öitä, ihmissuhdesotkuja, kännisekoiluja, lasten -no jos ei nyt heittellejättöä niin- laiminlyöntiä. Sad

Hänellä siis  askendentti kaksoset ja  venus kauniisti tiukassa yhtymässä siihen.

Viehätysvoimaa riittää, samoiten sanavalmiutta.
Hänen seuraansa ei kyllästy. Jutut vaan ovat aivan omaa luokkaansa.  Cheesy Huumori mitä parhain ja ulosanti luontevaa.

MUTTA

Erittäin nihkeästi päästää ihmisiä lähelleen. Siis elämäänsä. Ystävät ovat tärkeitä ja niistä pinnallisimmat karsiutuu heti kättelyssä.
Ei petä luottamusta kuuna kullan valkeana.

Tunne-elämän epätasapaino rassaa häntä eniten.
On kausia jolloin ei olla köyhiä eikä kipeitä, on kausia jolloin ollaan köyhiä ja kipeitä, kausia jolloin viina vie ja kausia jolloin leivotaan pullaa lasten kanssa ja syljetään lasiin.

Naispuoleinen M. Nykänen. Lips Sealed
tallennettu

"Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra"
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: