Sivuja: 1 ... 96 97 [98] 99 100 ... 372
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Parasta tässä päivässä  (Luettu 2007690 kertaa)
1 Jäsen ja 8 vierasta katselee tätä aihetta.
mii-i
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 349



Profiili
« Vastaus #1455 : 11.11.2012 18:01:43 »

Tänään.
Unet ja unelmat, tuleva; sen satukudelmat  smitten
tallennettu

There is a voice that doesn't use words - Listen.
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1456 : 11.11.2012 21:55:09 »

Jo on ollut viikonloppu!! To-pe yönä alkanut vatsatauti hellitti eilen ja söin hyvällä ruokahalulla anopin tekemää lihamakaronilaatikkoa. Tadaa! Siinä oli normal maitoa joten laktoosi-intoleranssioireet paukkas yöllä päälle ja vasta pari tuntia sitten olo alkoi normalisoitua.
Välillä tulee huvittunut olo et miten voi koko ajan tapahtua jotain ihmeoireilua just mulle. Ihan kuin olis ollut kaksi vatsatautia putkeen  uglystupid2
Nyt kuitenkin niin paljon parempi olo että tekee mieli touhuilla ja kirjoittaa  smitten
Huomenna sata asiaa hoidettavana. Tää kauhee vuosi on kohta lopuillaan. Mitäs täs nyt on.. seitsemän viikkoa ja vuosi vaihtuu. Tosi nopeesti aika on kulunut vaikkei ihan parhaimmissa merkeissä.
On odottava olo. Tän kauheemmaks tuskin menee  Smiley
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1457 : 12.11.2012 01:05:11 »

Menipäs. Posket ja kieli alkoi turpoo pari tuntii sitten. Onneks on kortisonia jota vedin tuplasatsin ettei tarvinnut soittaa zirraa. Tää yö menee valvoessa ja huomenna lääkäriin. Enkelit mukaan et kaikki menee hyvin  angel
tallennettu
mii-i
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 349



Profiili
« Vastaus #1458 : 12.11.2012 01:58:05 »

Vuorokausi vaihtu, joten...

sanon et tähdet, mustanmusta taivas, yöilma smitten
tallennettu

There is a voice that doesn't use words - Listen.
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1459 : 12.11.2012 02:55:14 »

Kiitokset maailmankaikkeuden ihanalle energialle ja ystävälle joka soitti just oikeaan aikaan  smitten
tallennettu
Elwyn
Vieras
« Vastaus #1460 : 12.11.2012 18:53:23 »

Upea nimi blogilla Cheesy smitten

Mua lemmitkö vielä, Kustaa
tallennettu
mii-i
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 349



Profiili
« Vastaus #1461 : 13.11.2012 04:45:08 »

Taas on eilisen huominen, jotenka sanon et

telepatia  smitten
tallennettu

There is a voice that doesn't use words - Listen.
Indium
Vieras
« Vastaus #1462 : 13.11.2012 12:30:40 »

Hömppä hymy kasvoilla  smitten smitten
Ihania ihmisiä mulla elämässä. Yhden luota lähdin äsken ja toisen luo menossa parasta aikaa smitten
tallennettu
tipahdus
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 145


Profiili
« Vastaus #1463 : 13.11.2012 13:45:32 »

Lapsettaa, joten päätin ostaa Sims 3:seen uuden lisäosan ja pelata sitä.
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Ceres ~ Kalat
Asc ~ Neitsyt
Kuu, Uranus, Neptunus, Vesta ~ Kauris
Venus ~ Oinas
Mars, Juno ~ Rapu
Jupiter ~ Vaaka
Saturnus, Pallas ~ Vesimies
Pluto ~ Skorpioni
Chiron ~ Leijona
Noususolmu ~ Jousimies
mii-i
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 349



Profiili
« Vastaus #1464 : 14.11.2012 02:46:00 »

Taas ois jo tää päivä:

villasukat  smitten
tallennettu

There is a voice that doesn't use words - Listen.
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1465 : 14.11.2012 12:21:40 »

Silmätippatohtori osoittautuikin tällä kertaa erittäin päteväksi ja nyt alkoi isot tutkimukset mikä akkaa vaivaa. Hyvä!!!  Smiley
Tosin järkytyin hieman siitä että mun oma diagnoosi, anafylaktinen shokki, oli aivan oikea. Sain kaks adrenaliinipiikkiä kohtausten varalle. Toivottavasti ei tarvitsis käyttää
tallennettu
tuollapuolen
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 64


Profiili
« Vastaus #1466 : 14.11.2012 19:53:17 »

Parasta tässä päivässä on että koulupäivä meni iloisesti ja löysin uuden alueen henkisyydessäni. Väsymys raskaan päivän jälkeen on kuin piiskanisku sateeseen. Raikas ja virvoittava, mutta silti niin kevyt. Väsymyksen kun saan pois niin jaksaa taas temmata. Viimeksi kaikkea hyvää astrolaisille. ei riitä mielikuvitus tämän pidemmälle
tallennettu
Elwyn
Vieras
« Vastaus #1467 : 14.11.2012 21:32:01 »

Sain tehtyä ja palautettua logistiikan ekat tehtävät Afro
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1468 : 14.11.2012 22:35:51 »

Edelleenkin niin hyvä, helpottunut olo että vihdoin sain lähetteen Allergiasairaalaan joka todellakin on Suomessa paras mahdollinen tutkimuspaikka tällaisille oireille. Sitä ennen tosiaan ne verikokeet ja keuhkojen röntgen huomenna. Kiitos enkelit ja auttajat  angel smitten
Adrepiikkiä pidettävä koko ajan matkas mukana ja toivo paranemisesta  smitten
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1469 : 15.11.2012 11:44:43 »

Ihan hullu olo kun en ole nukkunut kunnolla kahteen yöhön kun kortisoni valvottaa mutta tää on just hyvällä tavalla kilarifiilis  Cheesy hihityttää  laugh
Kävin antaa neljä putkee verta ja keuhkot kuvattiin. Tadam! Huomenna tuloksia ja ens viikolla lisää
Mun on pakko vahvistaa kehoani kaikin mahdollisin keinoin.
Mun vanhempien naapurissa on homekämppä ja siinä asuva ukkeli oli tällä viikolla faijan kyydissä. Kun mä olin siinä autossa eilen alle kymmenen minuutin matkan, käsiä alkoi pistellä, kieltä kutittaa ja kurkku alkoi tuntua paksulta. Kun pääsin kotiin asti, alkoi kieli turvota. Katselin sillä silmällä adrepiikkiä mutta en ottanut.
Tänään normal olo.
Herraisä kyse on muutamista itiöistä ja mä saan reaktion!!!!!!!!! Vahvistusta ja aika hitosti.
Mä olen itse asunut siinä homekämpässä 6-16vuotiaana eli se oli mun ensi kosketus siihen pirulaiseen. Asuttiin siinä autuaan tietämättömänä moisesta mitä nyt mun iho joskus hieman oireili mut ei mitään tähän päivään verrattuna.
Oon ollut niin kauan pois normi elämästä siis duuni- ja koulujutuista etten osaa kuvitellakaan miten tällasella vastustuskyvyllä pystyy olee yhtään missään eikä tää nyt ole mitään itkua vaan ihan fakta.
No, huomenna tulee lisää tietoa ja asiat etenee.
Sadekin loppui ja taivas näyttää selkeemmältä  Smiley Kävispä mun elämäs myös niin  smitten
tallennettu
Sivuja: 1 ... 96 97 [98] 99 100 ... 372
  Tulostusversio  
 
Siirry: