Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 370
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Parasta tässä päivässä  (Luettu 1979279 kertaa)
0 jäsentä ja 11 vierasta katselee tätä aihetta.
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #30 : 12.01.2010 00:03:21 »

kyllä se on se hetki kun tuo meidän kissanpentu tulee olkapäilleni makaamaan ja on poski poskea vasten. No tämän päivän meditointi taisi siitäkin melkein voiton viedä, oli se varsinainen elämys ja kuinka hyvä olo sen jälkeen on.
tallennettu
TaruMaru
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 85


Profiili
« Vastaus #31 : 12.01.2010 08:19:57 »

Näen tänään yhden oikein hyvän ystäväni Smiley
tallennettu
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #32 : 12.01.2010 10:26:26 »

Neulominen, hömppäelokuvat ja kuntosalirääkki =)
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #33 : 12.01.2010 16:04:28 »

Veljeni mimmikaverinsa kanssa meille päivällistämään - aion taikoa kanahyvää safkaa  laugh
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #34 : 12.01.2010 19:09:29 »

Kävin äärimmäisen mielenkiintoisen puhelinkeskustelun päivällä ja jos puoletkaan siitä piti paikkaansa niin saan olla varsin tyytyväinen.
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #35 : 12.01.2010 19:31:05 »

Se, että unohdin puhelimeni kiinni ja sain niin paljon aikaan.  Smiley

Tänään katselin Facebookissa entisten koulukiusaajieni profiileja,
joissa järjestäen oli kuvissa yli 5-kymppiseltä ja yli 60 kg näyttävä 3-kymppinen väsynyt
yksinhuoltaja mauttominen vaatteineen ja koruineen, joiden elämänura on auennut joltain grillikioskilta
ja Anttilan kassalta.

Miten minun olisi käynyt, jos he olisivatkin olleet ystäviäni, eivätkä koulukiusaajiani? Shocked buck2
tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #36 : 12.01.2010 22:26:26 »

Mitä sinä moisia Sasha, elämässä voi tehdä niin paljon muutakin, olisit edes kurkkinut entisiä ihastuksiasi.

Minä sain hyvin mielenkiintoisia ajatuksia ja vahvistuksia tänään melkoisen hyvästä tahosta. Olen varsin tyytyväinen, jos osakaan niistä pitää paikkaansa niin elämästäni tulee varsin mielenkiintoinen.
tallennettu
TaruMaru
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 85


Profiili
« Vastaus #37 : 13.01.2010 09:55:31 »

Käyn töiden jälkeen uimassa ja saunassa ja saan rentoutua kunnolla. Olen lisäksi päättänyt (taas kerran), etten enää selaa sellaisia sivustoja, jossa ihmiset on vain kyllästyneitä itseensä ja elämäänsä, mutteivät silti tee asian eteen mitään. Joillakin on vain tapana valittaa kaikesta ja kaikista. Jokaisen ihmisen pitäisi muistaa ettiä aina se hyväpuoli kaikista asioista, niin johan alkais elämä maistua paremmalta
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3625



Profiili
« Vastaus #38 : 13.01.2010 17:57:11 »

Hyvä päivä tänään siinä mielessä että tulin myöhemmin töihin joten sain pitkät pitkät yöunet  smitten

It's a beautiful day  Grin
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #39 : 13.01.2010 19:32:13 »

Mitä sinä moisia Sasha, elämässä voi tehdä niin paljon muutakin, olisit edes kurkkinut entisiä ihastuksiasi.


Olen minä niitäkin kurkkinut ja miettinyt mitä  uglystupid2 niissäkin tullut nähtyä? Grin 2funny
Mä olin pahoin koulukiusattu ja musta olisi mukava mennä käymän niiden grillikioskilla
ja Anttilan kassalla pyörähtämässä, kun tulen Suomessa käymään. angel
En sanomaan mitään, muuta kuin vain näyttäytymään
ja tervehtimään. *kuvittele tähän pirullinen hymy* angel

Mä en yritäkään olla mikään hyvä ihminen ja henkinen guru.
Täysin normaalia ja inhimillistä.

tallennettu
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #40 : 13.01.2010 22:20:13 »

Loistopäivä kaikin puolin takana, vapaapäivä ja sitten lajireenit ja päälle vielä kuntosali. Sitten päivään mahtui vielä neulomista, leffoja ja luksusruokaa opiskelijabudjetilla =D Ja vielä parasta on oikeastaan se, että on joku jota kaivata täältä sadan kilometrin takaa <3

En voi valita mitään parasta, kaikki tässä päivässä on ollut niin loistavaa, kaikki on näyttänyt niin kauniilta ja reeneissäkin tuli positiivista palautetta mikä on aika harvinaista meidän vetäjiltä xD
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
TaruMaru
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 85


Profiili
« Vastaus #41 : 14.01.2010 08:15:04 »

Sasha, minä olin kanssa pahoin koulukiusattu, mutta olen päättäny, että se oli silloin. Silloin ne ihmiset oli nuoria, eikä ne tajunnut tekojaan ja sitä, kuinka paljon se voikaan sattua. Monta kertaa itkin ja kiristelin hampaitani, kunnes opin kokoamaan kuoren ympärilleni. Kesti kauan, ennen kuin sen kuoren sai purettua, mutta oli se sen arvoista.
Askel, millä pääsee eteenpäin on antaa anteeksi. Ne ei tiedä, että toinen on vielä katkera. Ne on unohtanu sen asian jo. Ei munkaan tee hyvää nähdä niitä ihmisiä, mutta olen päättänyt, että annan anteeksi. Koita! Se on sen arvoista. Joka päivä sano kerran itsekses ääneen, että annan anteeksi teille. Ja jos muistat niiden nimen vielä niin sano nekin ääneen. Niin monena päivänä, että tunnet, että olet saanut annettua anteeksi. Samalla pääset siitä tunteesta eroon, minkä ne sussa sai aikaan. Kannattaa!

Parasta tässä päivässä: Pääsen parturiin ja aloitan viikonlopun.
tallennettu
Norna
Vieras
« Vastaus #42 : 14.01.2010 09:02:17 »

 Se että uusi päivä alkaa, aurinko ei ole vielä noussut ja ulkona on aivan ihmeellinen ja kaunis valkoinen talvimaisema, puut huurteessa, kaikkialla hiljaista ja rauhallista.
 Parasta on myös se että tänään saan hienoja kuvia kameralla ja voin keskittyä opiskeluun näiden lomien jälkeen  Smiley
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3625



Profiili
« Vastaus #43 : 14.01.2010 18:27:23 »

Parasta tässä päivässä on kampaajalla käynti ja uusi tukka! Reipas lenkki koiran kanssa raikkaassa ilmassa, duunipäiväkin oli melko mukava. Tässä päivässä ei ole mitään vikaa  Smiley
tallennettu
TaruMaru
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 85


Profiili
« Vastaus #44 : 14.01.2010 18:29:22 »

Jep, parturissa käynti oli mukava, eikä työpäiväskään moittimista ollu, loppui sentään ajoissa Smiley Nyt viel joko lenkki illalla tai oman kullan kainaloon sänkyyn Smiley
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 370
  Tulostusversio  
 
Siirry: