Sivuja: 1 ... 230 231 [232] 233 234 ... 372
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Parasta tässä päivässä  (Luettu 2009483 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
Domo
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 180



Profiili
« Vastaus #3465 : 10.09.2016 19:33:55 »

Sauna  smitten
tallennettu

"Koska ihminen on viisas, vain viisaan ihmisen seurassa on suoranainen ihme, että maan päällä koskaan on esiintynyt älyllistä ajattelua."
-Risto Ahti-
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8221


Profiili
« Vastaus #3466 : 13.09.2016 11:23:22 »

Hesarin Miksei nuaret enää harrasta seksiä -keskustelusta:

”Vuosia jo ilman kumppania ja tarkoituksella. Ei vaan nappaa, vaikka kysyntää olisi. Seksi kyllä kiinnostaa oman käden kautta hoidettuna ja internetin linjat vaan paukkuu kassien läpseen kanssa kilvan. Kumppanien kanssa on poikkeuksetta ollut kurjaa.

Alku on kyllä lähes aina ollut kivaa, mutta homma menee plärinäksi siinä vaiheessa, kun huomaa toisen olleen kiinnostunut vain kuoresta, eikä keskustelu oikeista asioista suju. Tai sitten sitä on joku *tun näyttelyesine kumppanin kaveripiirille jne. Ehkä maaseudulla on vielä aitoja ihmisiä?

Pelastetaan maailma tyydyttämällä itsemme sukupuuttoon!"


 Grin
« Viimeksi muokattu: 13.09.2016 11:25:01 kirjoittanut sideman » tallennettu
Elwyn
Astroholisti
*****
Viestejä: 4373



Profiili
« Vastaus #3467 : 13.09.2016 19:43:24 »

Ei sen kumppanin löytyminen ole joo helppoa, mutta se olikin tiedetty tosiasia angel Olen havainnut, että n. kerran 10 vuodessa tulee itselle vastaan juuri sopivassa saumassa joku jonka kanssa hommat lähtee toimimaan. Siihen vaaditaan yhtä sun toista maagista tai vähemmän maagista jotta kykenee irtaantumaan omasta kuplasta.

Joillain on useammin sopivia saumoja kuin toisilla.. Muistelen erästäkin kaveria jolle oli tarjontaa joka päivä jos olisi kiinnostanut Grin
tallennettu

"Curse the day, hail the night"

***

“Why live an ordinary life, when you can live an extraordinary one.”
― Anthony Robbins
Elwyn
Astroholisti
*****
Viestejä: 4373



Profiili
« Vastaus #3468 : 13.09.2016 19:48:22 »

Ja niin, päivän paras on tuttu turvallinen Cumulus.. Kävi huonerakenne-ja sisustus tutuksi sinä aikana kun olin duunissa ko. ketjussa ja samanlainen tämä on edelleen. Minibaarin ovat jonnekin viskanneet, mutta siitä tulikin aika paljon hävikkiä.

Smiley
tallennettu

"Curse the day, hail the night"

***

“Why live an ordinary life, when you can live an extraordinary one.”
― Anthony Robbins
Elwyn
Astroholisti
*****
Viestejä: 4373



Profiili
« Vastaus #3469 : 17.09.2016 10:24:40 »

http://pricednostalgia.com/wp-content/uploads/skeletoddler.jpg
tallennettu

"Curse the day, hail the night"

***

“Why live an ordinary life, when you can live an extraordinary one.”
― Anthony Robbins
Elwyn
Astroholisti
*****
Viestejä: 4373



Profiili
« Vastaus #3470 : 17.09.2016 17:38:52 »

+ Hemmetti.. Syksy angel Aika menee nopeasti, äsken vasta oli kesä crazy2

Syytän töitä siitä, että kaikki menee ohi! Mutta pääsee saapaskaupoille, jesh Afro
tallennettu

"Curse the day, hail the night"

***

“Why live an ordinary life, when you can live an extraordinary one.”
― Anthony Robbins
Elwyn
Astroholisti
*****
Viestejä: 4373



Profiili
« Vastaus #3471 : 21.09.2016 21:04:48 »

http://www.hs.fi/webkuva/sarjis/940/1306074097519?ts=629

Afro
tallennettu

"Curse the day, hail the night"

***

“Why live an ordinary life, when you can live an extraordinary one.”
― Anthony Robbins
meryem
Moderaattori
Astro-nauttija
*****
Viestejä: 898



Profiili
« Vastaus #3472 : 21.09.2016 21:23:50 »

^ Grin Toi on kyllä totta. Puhutaan ruuhkavuosista, mutta tunnistan kyllä paremmin nämä pitäisvuodet.

Elwyn, ei kai synttärit lähene ja ikäkriisi kolkuttele  :Smiley Wink
tallennettu

"Dance the Neon Noir with me"
Elwyn
Astroholisti
*****
Viestejä: 4373



Profiili
« Vastaus #3473 : 22.09.2016 16:55:51 »

Ei ole kriisiä, mun elämä on siinä mielessä kiitollista että olen saanut melkein kaiken ja jotain liikaakin mitä olen halunnut Cheesy Kaikkea ei kannata saada, heh.

Tuollainen perinteinen tyyli kriisiyttäisi kunnolla kun tuossa on aika monta ikäsidonnaista asiaa, kuten lapset hyvänä esimerkkinä.
tallennettu

"Curse the day, hail the night"

***

“Why live an ordinary life, when you can live an extraordinary one.”
― Anthony Robbins
Elwyn
Astroholisti
*****
Viestejä: 4373



Profiili
« Vastaus #3474 : 22.09.2016 22:01:29 »

Senkin voisi todeta, että on tullut mietittyä paljon miten ihmisillä voi olla aikaa perheelle ja työlle samaan aikaan ns. tasapainoisesti. Töihin menee ihan hitosti aikaa, työt ovat haastavia ja vapaa-ajalla tulee mietittyä työkuvioita.

Senkin takia on ollut tosi mahtavaa huomata, että todella monella työkaverilla (joilla vastuullinen työ) on perhe ja pienet lapset. Toki niistä suurin osa on miehiä joten en sitten tiedä, että miten kuviot on järjestetty, mutta kuitenkin Cool

Myös minun tiimissäni on perheellisiä ihmisiä, mutta onneksi sentäs heidän ei tarvitse miettiä töitä omalla ajalla ainakaan pääsääntöisesti.
« Viimeksi muokattu: 22.09.2016 22:03:41 kirjoittanut Elwyn » tallennettu

"Curse the day, hail the night"

***

“Why live an ordinary life, when you can live an extraordinary one.”
― Anthony Robbins
meryem
Moderaattori
Astro-nauttija
*****
Viestejä: 898



Profiili
« Vastaus #3475 : 22.09.2016 22:24:52 »

Se on jotenki niin liikuttavaa, kun töissä on sellaisia kovia markkinointi tyyppejä ja sitten yhtenä hetkenä kuulee ku ne puhuu puhelimeen ihan erilaisella, sellaisella pehmeällä äänellä, että joo isi hoitaa sen.  smitten

Kyllähän naisille perheen ja työn yhdistäminen on varmaan aina vaikeaa, ellei löydä sellaista puolisoa, joka haluaa jäädä ihan vapaaehtoisesti kotiin lasten kanssa. Jossain haastatteluissa on ollut juttua naisesta, jonka mies ja lapset eivät tienneet edes missä hänen toinen asuntonsa oli ja siellä hän kirjoitti. Kyseessä siis kirjailija. Joku selitti, että koulussa on lapsia varten miehen ja mummon yhteystiedot. Hänen tietojaan ei siellä ole, koska on aina töissä kuitenkiin eikä pääse hoitamaan, jos vaikka kesken koulupäivän tulee jotain. Nyt tulee juuri Yle Femiltä dokumentti Ingrid Bergmanista. Hän oli orpo, joka jossain vaiheessa hylkäsi omat lapsensa.

Vaikeita valintoja nuo on. Toisaalta, jos itse on selvittänyt asiat itselleen niin se on ok. Eikä tarvitse tuntea huonoa omaatuntoa tai syyllisyyttä mistään valinnoista. Itse en mieti kyllä työasioita sen jälkeen kun lähden töistä. Opiskeluaikana jotenkin tuntui, että opinnot oli siinä koko ajan. Niistä ei jotenkin päässyt irti, mutta kyllä minä töistä pääsen irti. Ainoa työ oikeastaan, jossa työt tuli mieleen vapaallakin oli toimittajan työ. Se oli jotenkin niin hektistä.
tallennettu

"Dance the Neon Noir with me"
Elwyn
Astroholisti
*****
Viestejä: 4373



Profiili
« Vastaus #3476 : 24.09.2016 11:52:57 »

Mulla on työt sellaisia, että väkisinkin tulee mietittyä vapaa-ajalla, koska ne vaatii aika paljon ns. pureskelua ja en ole koskaan ollut sitä tyyppiä joka voi heti tuosta vaan rajatulla työajalla tehdä kaikki pohdintaa vaativat asiat Cool Siksi onkin loistavaa, että esim. nyt kun olen ollut flunssassa pari päivää niin jäin kotitoimistoon ja tein täällä töitä, mietin asioita ja jäi pois avokonttorin hektisyys samalla. Pystyy keskittymään esim. kehitystyöhön ja dokumentointiin. Muuten olen kyllä tiimin kanssa, mutta välillä näin erittäin hyvä.

Yksi IT-päällikkö sanoi tehneensä kesälomansa aikana projektiin liittyvää ajatustyötä ja dokumentointia ja tosi moni kollega tekee töitä myös myöhään illalla&vloppuisin kuten myös minä. Työmatkoilla tehdään ensin päivä töitä ja sitten illat lisää töitä hotellilla, käydään syömässä välillä, mutta anyways.

Työ on erittäin mielenkiintoista, joutuu haastamaan itsensä ja jopa luovaa, joten en valita Tongue
« Viimeksi muokattu: 24.09.2016 11:58:16 kirjoittanut Elwyn » tallennettu

"Curse the day, hail the night"

***

“Why live an ordinary life, when you can live an extraordinary one.”
― Anthony Robbins
Elwyn
Astroholisti
*****
Viestejä: 4373



Profiili
« Vastaus #3477 : 24.09.2016 23:40:45 »

Takaisin aiheeseen: pesin suihkukaapin Afro ja löysin sopuhintaisen pitkän toppatakin Afro Talvi, here I come Cool
tallennettu

"Curse the day, hail the night"

***

“Why live an ordinary life, when you can live an extraordinary one.”
― Anthony Robbins
Elwyn
Astroholisti
*****
Viestejä: 4373



Profiili
« Vastaus #3478 : 29.09.2016 20:55:36 »

http://oletkoperseesta.org/

Oma tulos:

Olet melkoisen perseestä. Olet keskiverto perseestä oleva suomalainen. Moraalikompassisi neula on hieman huonosti säädetty. Et ole kuitenkaan täysin perseestä, mikä on hyvä asia. Kannattaa miettiä uudestaan tärkeitä asioita.
« Viimeksi muokattu: 29.09.2016 20:58:01 kirjoittanut Elwyn » tallennettu

"Curse the day, hail the night"

***

“Why live an ordinary life, when you can live an extraordinary one.”
― Anthony Robbins
Elwyn
Astroholisti
*****
Viestejä: 4373



Profiili
« Vastaus #3479 : 01.10.2016 20:25:04 »

Venäläiset Cool Kalamajassa oli meneillään jotkut perhebailut ja meininki näytti olevan just sen tyylistä mistä tykkäisin 1000%.. Fiinit pöytäliinat, ruokaa koko kaupungille viimeisen päälle tarjoiltuna, viiniä ja viinaa hienoista laseista, jengillä ykköset päällä, kynttilöitä, tiivis tunnelma, paljon iloista ja äänekästä puhetta, laulua jne.

Heikäläisillä näyttävyys on jotenkin verissä ja se tuntuu kodikkaalta Cool
« Viimeksi muokattu: 01.10.2016 20:26:35 kirjoittanut Elwyn » tallennettu

"Curse the day, hail the night"

***

“Why live an ordinary life, when you can live an extraordinary one.”
― Anthony Robbins
Sivuja: 1 ... 230 231 [232] 233 234 ... 372
  Tulostusversio  
 
Siirry: