Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Pientä apua kartan tulkitsemiseen ja alkuunpääsyyn?  (Luettu 4029 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Mawi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5



Profiili
« : 26.11.2009 17:45:37 »

Hei!

Olen aivan uusi tässä asiassa, mutta sitäkin kiinnostuneempi oppimaan! Joten jos joku voisi hiukan
vilkaista omaa syntymäkarttaani ja/tai koittaa tulkita sitä minulle jotenkin. Koittanut olen ottaa selvää asioista (tämäkin sivusto laaja kuin mikä), mutta silti jotkin asiat menevät vähän yli ymmärryksen. Olisin erittäin kiitollinen ihan vain pienestäkin tulkinnasta ja avusta. (:

Nainen
22.01.1993
23.00
Hämeenlinna

Ensinnäkin huoneissa neljä ja viisi on ihan vieritysten planteettoja, kuu ja aurinko mukaanlukien. Mitä tämä siis käytännössä tarkoittaa? Ja huoneissa 7, 8 ja 12 ei ole mitään, miten tämä sitten ilmenee? Olenko vain tylsästi pesunkestävä vesimies, niinkuin tuo kartta antaa väittää? Vai ymmärränkö tämänkin asian jotenkin nurinkurisesti.
tallennettu

Aurinko Vesimies
Kuu Vesimies
Nouseva Neitsyt.
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #1 : 27.11.2009 10:25:52 »

Tässä sinulle linkki mm. huoneista. Jos jokin huone on kovin ruuhkainen niin sen huoneen teemat ovat esillä elämässäsi enemmän.

http://www.tuijauusitalo.com/4h.html

Tässä planeettojen merkityksestä: http://www.tuijauusitalo.com/planeetat.html
tallennettu
Mawi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5



Profiili
« Vastaus #2 : 27.11.2009 15:29:50 »

Kiitos kovasti Artemis, tuolta sivulta sain paljon lisätietoa asiaa koskien ja ymmärsin taas entistä enemmän asoita. Tästä se lähtee. : D
tallennettu

Aurinko Vesimies
Kuu Vesimies
Nouseva Neitsyt.
tripla
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 38


Triplaleijona


Profiili
« Vastaus #3 : 28.11.2009 19:32:09 »

Vautsi Mawi!  Shocked

Olet tuplavesimies!

Ja vieläpä stelliumilla eli Aurinko-Kuu-Merkurius kaikki Vesimiehessä.

Ja vieläpä Vesimiehen merkin alussa eli dekaanissa eli olet puhdas vesimies.

Ja vieläpä Vesimiehen planeetta Uranus on Kauriissa, jonka planeetta Saturnus on Vesimiehessä eli tukevat toisiaan mutual receptionilla ja ovat täsmälleen puolikuutiossa eli 30 astetta toisistaan.

Lisäksi sinä olet nousuvaaka, joka on samaa elementtiä kuin vesimieskin eli ilmaa.

Lisäksi sinun vesimiehen huoneesi on leijonassa eli ilma ja tuli sopivat sinulle erityisen hyvin yhteen.

Varsinkin, kun sinulla ei ole yhtään tulta eli tuli täydentää sinua ja sinä puolestaan sytytät tuollla valtavalla ilmamäärällä kaikki tulet.

Pieni henkäisy riittää..  Cheesy  smitten

Vesimiesten ja Leijonien yleisen yhteensopivuuden lisäksi tämä tulen puuttesi saattaa siis vahvistaa mieltymistäsi leijoniin, joka toki on luonnollista jo siitä että leijonat ovat niin mahtavia!  smitten
tallennettu

leijona askendentti = aurinko, kuu venus
rapu merkurius = mars
neitsyt jupiter pluto uranus
skorpioni neptunus
oinas chiron = keskitaivas, saturnus
aurinko = mars / venus
kuu = mars / pluto
venus = aurinko / kuu, merkurius / jupiter
Mawi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5



Profiili
« Vastaus #4 : 30.11.2009 23:38:55 »

Hei Tripla ja kiitos kovasti tulkinnoistasi!

Joo, huomasin tosiaan että tuota vesimiestä minusta kyllä löytyy oikein yllin kyllin, tiedä sitten onko se niin hyvä asia..  Grin No mutta, näillä mennään.

Ja tosiaan, leijonat aina olleet itselleni todella läheisiä ja heitä tuntuu olevan lähipiirissänikin vino pino. Täytyyhän sitä nyt olla noita ihmisiä säteilemässä ja lämmittämässä ympärillä kun itse olen tällainen "kylmä ja paikallaanpysymätön tuuli", ja ketkäs muutkaan kun jellonat olisivatkaan siihen soveliaampia.  smitten
tallennettu

Aurinko Vesimies
Kuu Vesimies
Nouseva Neitsyt.
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #5 : 01.12.2009 08:49:03 »

Wow, aika paljon vesimiestä!

Erään tuttavani tytär on myös monin kertainen vesimies; aurinko, merkurius, venus, uranus ja neptunus. Nouseva tosin on jousimiehessä.

Joka tapauksessa tuo lapsukainen on todella älykäs, sellaisella oivaltavalla vesimies tavalla  Grin
Ja hän on muutenkin omalaatuinen, tyttönä ei piittaa prinsessa vaatteista vaan tahtoo kulkea tummansinisessä verkkariasussa  Cheesy Luki ja laski sujuvasti jo neljä vuotiaana, käytti tietokonetta sujuvasti jo samoihin aikoihin.
Lahjakas laulamaan, keksii asioita itse..

Veskarit ovat hyvällä tavalla omalaatuisia  smitten

tallennettu
Mawi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5



Profiili
« Vastaus #6 : 01.12.2009 21:27:01 »

No siinä sitä vesimiestä on riittämiin tällä tuttusi tytöllä, vau!

Enpä minäkään erikoisemmin prinsessatamineista lapsena välittänyt, lempivärini oli sininen (ja on edelleenkin) muiden tyttöjen pitäessä punaisesta ja keltaisesta. Muiden leikkiessä äitiensä meikeillä ja hiuksiaan laitellessa minä leikin villieläimiä metsässä puissa kiipeillen, ja sotaleikit olivat kovempi sana kuin kukkaseppeleiden teko. Tosin kyllä niitä nukkeja ja pehmoleluja tuli kovasti hoivattua ja paijailtua, ei sillä.

Lukemaan opin todella nopeasti ja nykyäänkin kirjallisuus on itselleni hirmu tärkeää, mutta siihen se minun "älykkyyteni" sitten varmaan tössääkin. Kertotaulua ja kelloa en meinannut millään osata oppia sisäistämään, kädentaitoni ovat aina olleet melko mitättömät ja tietokone ihan täyttä hepreaa monimutkaisuuksineen. Muutenkin kaikki tekniikkavempeleet tuntuvat olevan kovasti minua vastaan.. buck2

Sosiaaliset taitoni ovat aina kuitenkin olleet hyvät ihan pienestä pitäen, aikuiset kehuivat kuinka osasin tulla toimeen erilaisten ihmisten kanssa (vaikka on myös sellaisia joita en siedä sitten alkuunkaan, ja kitisen sisäisesti heidän seurassaan  tickedoff), ja ehkä nämä ovatkin sitten niitä vahvimpia puoliani. Yleisesti ottaen kaikenlaiset ihmiset kinnostavat minua luonteenpiirteineen kaikkineen ihan hissisti, me kaikki ollaan niin omanlaisiamme ja siksi niin kauhian ihmeellisiä.

Mjaa-a, löytyyköhän näillekin asioille jokin selitys kartasta, täytyy tutkiskella. : D
tallennettu

Aurinko Vesimies
Kuu Vesimies
Nouseva Neitsyt.
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: