Sivuja: 1 ... 36 37 [38] 39 40 ... 42
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: pieni kokeilu ;P  (Luettu 420427 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Nemimonde
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #555 : 10.02.2011 23:29:30 »

Moi Smiley

Opiskelu- ja työasiat vähän stressaa. Voisitko katsoa, mikäli jaksat?
Kiitos jo etukäteen jos jaksat Smiley
tallennettu
The One
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #556 : 11.02.2011 11:28:44 »

Kiitos Ave^^

Sielut on avattu ja toivottavasti rehellisesti molemminpuolin...näin uskoisin.
tallennettu
Liekku
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #557 : 11.02.2011 17:48:14 »

Hei,--katsoisitko mitä minulle kortit kertoo,  olisi mielenkiintoista tietää,  kiitos.

Nostetaan..  Smiley
Johtavassa asemassa oleva mies, jonkinlainen auktoriteetti jota harvoin näkee, tämä kuitenkin kurkistaa hänen yksityiselämäänsä, sieltä nousee jonkinlainen voimakas suhde, jolla on aika paljon valtaa tähän mieheen, tulee se ristiriita esille että nyt mies on vietävissä. Nyt nousee nainen jolla on ote tuohon mieheen, naisella on kuitenkin jollain tapaa hyvin rikas elämä, eikä hän välttämättä edes huomaa miten voimakkaasti mies tuntee häntä kohtaan. Nainen on aktiivinen, hänellä on paljon tekemistä. Hänelläkin on tunteita tuota miestä kohtaan, muttei ole viitsinyt hosua niitä.
Tälläistä nousi tällä kertaa.  Smiley
  Kiitos, vastauksesta,- en osaa yhdistää,--pitää miettiä.  :Smiley
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #558 : 12.02.2011 12:46:39 »

Mitähän mulle näkyy työn ja rakkauden saralla tänä vuonna? Smiley

Nostellaan.  Smiley
Nostin ensimmäiseksi työllesi, ja tässä nousee tällainen peitto tai tyyny. Voi liittyä alaan millä työskentelet. Jotain henkilökohtaista. Joku/jotkin ihmiset työhön liittyen, heihin kosketus on varsin henkilökohtainen, menee sen tietyn rajan yli. Läheinen, inhimillinen. Et ehkä edes halua pitää sellaista professionaalista välimatkaa ihmisiin, vaan haluaisit myös työssä tutustua heihin ihmisinä.
Rakkaudesta, nousee kaksi naista, molemmat jonkinlaisessa roolissa sillä saralla, voit itse olla niistä toinen jos siis nainen olet.  Smiley Molemmista nousee heti tunnelma että ovat kauniita ja viehättäviä. Laittautuneita tällä hetkellä. Panostavat paljon. Täällä on joku joka katsoo heitä. Toinen nainen on hieman ylpeähkön oloinen, tavallaan kuin tietää voittavansa mikä kilpailu nyt sitten kyseessä olisikaan. Toinen nainen taas ei välttämättä huomaakaan olevansa katseen alaisena. Ehkä hän hieman jää vaistomaisesti tuon toisen naisen varjoon. Hän ei jaksa lähteä mihinkään kilpailuihin mukaan, mielessä on paljon muuta.
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #559 : 12.02.2011 12:55:47 »

hei.. kyselisin mitä tapahtuu pitkäaikaisen ihastukseni kanssa? eroaako tiemme pitkän ajan jälkeen lopullisesti? Huh nyt kun siltä vähän alkaa tuntumaan... Smiley
Hei.. saanko vihdoin ensirakkauteni, kun tilanne näyttäää jo paljon paremmalta.. ottaa minut huomioon ja puhuu avoimemmin mielipiteistään..vaikuttaa että olisi saanut vihdoin tietoon mitä oikeasti haluaa  :Smiley vai onko turhaa haaveilua  smitten
Hei. Mitä näkisit minulle ja tuolle uudelle ihastukselle tapahtuvan.. eteneekö suhteeksi? smitten

Nostetaan mitä korteista tällä kertaa nousisi.  Smiley
Ensimmäisestä kortista nousee heti todella mukava tunnelma. Kaunista, vehreää, kesäistä. Seuraavassa kortissa on kesäyö, sekin aina niin kaunis. Kesä on kohta taas tulossa, ja niin se on että me suomalaiset heräämme aina talviunestamme silloin, silloin eletään yötäpäivää. Tästä kesästä voi tulla sinulle todellakin ihana, ja tartu siis kaikkiin mahdollisuuksiin mitä eteen tulee, kesä on kuitenkin lyhyt. Täällä nousee jonkinlaista uudenlaista alkua, tuntuu että nyt voisi olla lähellä myös sellainen ihminen jonka kanssa saa aikaan vakavan suhteen. Se voi jopa yllättäen mennä hyvinkin vakavaksi, niinkuin rakkautta ensisilmäyksellä. Nostan täältä nimittäin lapsen, se ei välttämättä tarkoita sitä että tulisit raskaaksi, vaan voi symbolisoida juuri sitä että suhde jossa olet on todellinen ja vakavalla pohjalla.
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #560 : 12.02.2011 13:09:53 »

Hei Ave,

oon sellaisessa pattitilanteessa, että olisin kiinnostunu hankkimaan töitä muulta paikkakunnalta kun nyt asun mutta mies on sitä vastaan  Angry kummatkin ollaan nyt työttöminä enkä jaksais enää tällaista touhua. Nykyisen asuinpaikan piti olla vaan välietappi mut tuntuu että mies on jo jumahtanu tänne kun sillä on enemmän harrastuksiakin täällä. Mies tuntuu vähättelevän ja välttelevän kyseistä puheenaihetta kun otan asian esille. Näkyiskö korteista vähän inspistä että mitä mun kannattis tehdä?

Ensiksi katsoin että olet härkä, ja härät monesti tykkäävät etsiä jonkin paikan minne kotiutua ja jäädä.  Smiley Stressaako sinua siinä asiassa sekin, että niin kauan kun et ole löytänyt vakityötä, olet jonkinlaisessa välitilassa, etkä pääse kotiutumaan? Ehkä miehesi ei stressaa yhtä paljon siitä asiasta. Katsotaan sitten kortteja.. Hmm.. nyt aluksi nostinkin sellaista teemaa, että tältä paikkakunnalta ei lähdetä mihinkään, vaan sitä kotia aletaan rakentaa tänne. Sitten yhtäkkiä nousee kortti joka sanoo että lähdetään. Se nousee kuin tyhjästä. Ehkä se sanoma on tässä, että kun on aika lähteä, se tulee eteen. Ennen sitä voisi elää tätä hetkeä. Alussa on nimittäin aika monta korttia jotka eivät tuo muutosta. Se hetki, se päätös, jolloin päätetään että lähdetään, en tiedä millainen hetki se on, millainen päätös. Se minkä se joka tapauksessa kuitenkin tekee on jättää taakseen nämä ensimmäiset kortit. Näissä ensimmäisissä korteissa on hirvittävästi lämpöä, jälkimmäisten tunnelmasta en saa kiinni, se on erilainen kuitenkin, viileämpi jotenkin. Jollain tapaa erikoinen tilanne, sillä ensimmäiset kortit tuntuvat tunnelmaltaan houkuttelevammilta.
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #561 : 12.02.2011 13:20:04 »

Mitä vuosi 2011 tuo tulessaan parisuhteeseen? Yhdessä oloa 30 vuotta, kyllästyttää jo hieman. Lähdemmekö eri teille tämän vuoden aikana?
 idiot2

Nostetaan..  Smiley
Nostan pariskunnan, jolla on vahva yhteys toisiinsa, selittyy varmaankin tuolla että 30 vuotta on yhdessä oltu. Nostan täältä tyttäriä, tai nuoria tyttöjä. Suoranaisesti en tuohon sinun kysymykseesi nosta mitään. Nämä tytöt tässä ovat jonkinlaisessa merkittävässä asemassa elämässäsi tällä hetkellä. Hmm.. jännä juttu, mutta en osaa kyllä nyt nostaa täältä yhtään mitään, ei tule minkäänlaista viestiä.. Nuo tytöt nousivat, pintapuolelle.
tallennettu
T
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #562 : 12.02.2011 18:39:57 »

Voisitko minullekin nostaa pari korttia?
Tällä hetkellä suuret kuviot ovat jo vinhaa vauhtia alkaneet pyöriä ja näemmä minulla on muutosten aika meneillään, joten olisi ihan kivaa tietää, miltä näyttää.
Ja olisi kivaa, jos voisit kertoa myös, miltä näyttää rakkausrintamalla? On nimittäin vähän kaikkea meneillään ja nyt meitsi on niin sekaisin että ihan silmät pyörii päässä Cheesy

Ja mä en ole varmaan vielä kertaakaan antanut palautetta mutta annanpa nyt: mä yleensä kysyn sinulta, että voisitko nostaa kortteja, koska "ennusteesi" ovat ihmeen tarkasti pitäneet paikkaansa  Wink että tsemppiä ja jaksamista  smitten
tallennettu
neoo
Satunnainen astroilija
*

Profiili WWW
« Vastaus #563 : 12.02.2011 23:57:55 »

Heih. Kaipailisin jotakin nykyiseen tilanteeseeni.  smitten Ihmissuhdejutut toki kiinnostaa aina, mutta oikeastaan mikä tahansa neuvo nyt nouseekaan tärkeimmäksi kelpaa. :>
tallennettu
Kyesah
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #564 : 13.02.2011 22:48:50 »

Hei Ave, voisitkohan nostaa minulle kortit elämäntilannetta ja lähitulevaisuutta koskien.  Minulla on kaikki päällisin puolin kunnossa, mutta olen kovin yksinäinen ja ja kaikesta hyvästä huolimatta päällä on jatkuva henkinen ahdistus ja levottomuus. Tuntuu, etten ole ihan ehjä.  Kaipasin vähän neuvoja ja valaisua.
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #565 : 14.02.2011 11:35:38 »

Smiley  Mullekkin saa katsoa..korteista angel smitten
                   Kiitos..

Nostetaan.  Smiley
Nainen pitää toista jalkaansa piilossa. Osaa myös hyvin piilottaa tuon piilottamisen, nimittäin kasvoilta ei näy häivääkään mitään erikoista. Tuolla, hän osoittaa jotain, on hänelle tärkeämpää osoittaa se kuin olla läsnä tilanteessa. Hän ei kuitenkaan voisi olla osoittamatta sitä. Hän vaikka vain osoittaa, vaikka siihen ei kiinnitettäisi huomiota, sillä hän ei vain voi olla osoittamatta sitä. Tuon lupauksen itselleen voi kiertää ajatellemalla, että ainakin näytin suuntaa, mutta ei siihen tartuttu. Onko se oikeasti niin, että jos jotain suuntaa tosissaan haluaa näyttää, pitää silloin myös tehdä muut olosuhteet sellaisiksi että toinen myös huomaa tuon osoittamisen ja tarttuu siihen, vai onko tällä osoittamisella lopulta merkitystä vai ei? Miksi niin tekee? Ja lopulta, onko se toinen kuitenkin huomannut sen?
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #566 : 14.02.2011 11:50:39 »

Hei!

Minullekin voit katso avioliiton, työn ja asunnon suhteen asiat Smiley

Nostellaan..  Smiley
Työssä näkyy täällä jotain hedelmällistä, nousee hyvänä asiana täältä esille. Hedelmällistä ja rikasta. Nostin nuo kolme sektoria tähän mitä kysyit, ja työ tuossa ensimmäisenä sai eniten kortteja itselleen. Avioliitto puolelle taas nousi hyvinkin nihkeästi. Sinne ei tunnu oikein mikään kortti haluavan. Se voi olla myös niin, että se on niin yksinkertaista, ettei sille tarvita selityksiä. Asunnon puolelta nousee viileähkön värisiä kortteja, iltatunnelmaa, asunto on sinulle varmaankin eniten iltojen viettämistä varten, päivät muualla? Näistä korteista mitä tähän nostin, henkii hieman sellainen tunnelma, että tällä asunnolla on sielu (en tiedä kysyitkö jostain tietystä asunnosta, mutta nostan täältä vain sen yhden), naisen sielu. Jännä ajatus tavallaan, en nosta tässä mitään konkreettista kivestä ja puista tehtyä elementtiä, vaan monimutkaisen olemuksen, varsin feminiinisen. Voi olla ehkä kyseessä jokin vanha talo, jolla on historiaa. Kunnioittava suhtautuminen siihen voisi tuoda uuden tunnelman esille sieltä.
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #567 : 14.02.2011 12:07:28 »

Hei Ave,

Minulla on asia, joka pohdituttaa minua. Olen ollut tiiviissä yhteydessä n. 5 kk mieheen, joka asuu eri maassa kuin minä. Mies on minua 18 vuotta vanhempi sekä perheellinen. Meillä on kuitenkin uskomaton yhteys ja nautin keskusteluista hänen kanssaan.

En ole koskaan kokenut mitään vastaavanlaista, vaikken ole kokematon miesten kanssa. Hän totisesti näytti minulle jotain, mitä en osannut kuvitellakaan olevan.
Haluan painottaa, että jalkani ovat tiiviisti maassa tämän asian suhteen.

Millaisia asioita sinulla nousee tälle ihmis-suhteelle? Jotain syvempää tarkoitusta? Tulevaisuuden näkymä?

Kiitoksia etukäteen.
 smitten

/ Isda

Nostetaan.  Smiley
Heh, kirjoitat tuossa että jalkasi ovat tiiviisti maassa, ja ensimmäisenä täältä nousee tyttö joka varpistaa nähdäkseen paremmin. On se tavallaan tottakin että kun hieman nostaa ylöspäin, niin näkee jotain uutta. Maantasoisetkin ajatukset voivat jumittaa yksipuolisuuteen. Tasapainossa pilvien ja maan välillä voi aistia kaikki ne joiden perusteella tekee päätöksiä. Jommassa kummassa päässä aina vaimentaa toisen, ja näin ollen voit luulla ajattelevasi jotain mitä et ajattelekaan, koska et vain ole antanut itsesi tunnustella sitä kunnolla. Nostan tässä ihan hyvän suhteen, joka pukeutuu narrinpukuun, paperiin, lasten leikkiin, kulisseihin, mutta on todellinen. Todellinen niinkuin elokuvakin voi olla, jonkun kokemuksena. Todellisen ja epätodellisen rajamaa. En näe että mikään tässä ainakaan vielä voisi vahingoittaa sinua. Voiko uni vahingoittaa? Ehkä jos uskoo olevansa hereillä ollessaan unessa. Mutta muista, että unta voi aina hallita siihen suuntaan mitä itse haluaa.
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #568 : 14.02.2011 12:09:38 »

Smiley  Mullekkin saa katsoa..korteista angel smitten
                   Kiitos..

Nostetaan.  Smiley
Nainen pitää toista jalkaansa piilossa. Osaa myös hyvin piilottaa tuon piilottamisen, nimittäin kasvoilta ei näy häivääkään mitään erikoista. Tuolla, hän osoittaa jotain, on hänelle tärkeämpää osoittaa se kuin olla läsnä tilanteessa. Hän ei kuitenkaan voisi olla osoittamatta sitä. Hän vaikka vain osoittaa, vaikka siihen ei kiinnitettäisi huomiota, sillä hän ei vain voi olla osoittamatta sitä. Tuon lupauksen itselleen voi kiertää ajatellemalla, että ainakin näytin suuntaa, mutta ei siihen tartuttu. Onko se oikeasti niin, että jos jotain suuntaa tosissaan haluaa näyttää, pitää silloin myös tehdä muut olosuhteet sellaisiksi että toinen myös huomaa tuon osoittamisen ja tarttuu siihen, vai onko tällä osoittamisella lopulta merkitystä vai ei? Miksi niin tekee? Ja lopulta, onko se toinen kuitenkin huomannut sen?

Kiitos   Ave.. smitten angel
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #569 : 14.02.2011 18:32:55 »

Tervehdys Ave, mitä mahtaa nousta kevään tuiskeeseen. Kaksi asiaa mietityttää : mahdollinen muutto ja miten käy suhteen kanssa, jossa elämä järjesti ei niin mukavan yllätyksen.

Nostetaan.  Smiley
Muutto. Liikettä nostan ainakin, ihan staattista ei ole. Monta naishahmoa.. sitten tämä seuraava vaikuttaa paljolti kiinteistövälittäjältä, varsin todennäköiseltä näyttää se että muuttoa varten ainakin jotain konkreettisesti tehdään. Ihan kiva asuntokin tuntuisi löytyvän helposti, kauppa onnistuvan.
Suhteelle ässiä, ne on voimavaroja, laatujen puhtaita muotoja. On paljon voimaa miltä ponnistaa tekemään sitten mitä tekeekään. Itsenäisyys, muista ajatella itse ja omilla voimavaroillasi. Tämä tilanne tuntuu vaativan sitä. Karrikoiden sanoen jonkinlaista äidin roolin ottamista tilanteeseen ja suhteessa muihin (sanon äidin, koska johtaja kuulostaa kylmältä, äitiydessä on lämpö mukana). Näissä korteissa on paljon lämpöä, joka lähtee sinusta itsestäsi lämmittäen muunkin ympärillä.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 36 37 [38] 39 40 ... 42
  Tulostusversio  

Siirry: