Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Aurinko descendentillä!?  (Luettu 3912 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« : 10.11.2009 23:48:48 »

Hei!

Törmäsin tuollaiseen karttaan ja olin vähän ymmälläni! Mitä on juuttunut menneestä tällaisessa kartassa? Kun tällä ihmisellä näyttää kaikki ristiriitaiselta. Vaaka-nousu ja Au-Oinas.

Onko näitä paljon?
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #1 : 11.11.2009 09:07:20 »

Esmiralda, kyllä tuo ihan normaalia on. Monella ihmisellä on näin, mm. monella ystävälläni
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #2 : 11.11.2009 09:52:35 »

Normaalia on joo, onhan minullakin  rapu nousussa, eli siis  kauris DC:llä on Kauris- aurinko asteen päässä DC:stä.

Olen miettinyt miten sitä voisi tulkita. Astrologi Pelletier tulkitsee sen niin, että tällainen henkilö yrittää aina ihmissuhteissa toimia siten kuten olettaa muiden haluavan hänen toimivan. Neuvottelutilanteissa hän katselee asioita aina sen toisen osapuolen silmin, ja kieltämättähän se on aika hyvä etu, kun vaan muistaa sen omankin aseman...  Wink
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Hopealohikäärme
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 372


Säh!


Profiili
« Vastaus #3 : 11.11.2009 11:07:38 »

Minulta löytyy  aurinko DC:ltä, Ravussa siis, ja nousumerkki on  kauris.

En itse ole pahemmin tutkinut asiaa, vaikka aihe onkin mielenkiintoinen, enkä siis osaa sanoa, mitä tuo asento voisi tarkoittaa. Sen kyllä tiedän, että nyt kun minulla parisuhde on, on se todella tärkeä, varmaan tärkein asia tämänhetkisessä elämässä, ja luultavasti tulevaisuudessakin. Mutta en osaa sanoa mitään tuohon väittelytilanteeseen. En tietääkseni kyllä kamalasti "mukaudu" toisen kantille.

tallennettu

1.  saturnus 14.8% (10. huone)
2.  merkurius 13.8% (6. huone)
3.  pluto 11.6% (8. huone)

1.  rapu 14.4% (DC)
2.  kaksoset 13.5%
3.  jousimies 11.5% (MC)
nousukuu
Astro-nauttija
****
Viestejä: 841


Profiili
« Vastaus #4 : 11.11.2009 11:13:10 »

aurinko aspect_con Dsc voi toimia niinkin että henkilö näkee selvästi millaisia toiset ihmiset pohjimmiltaan ovat.
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #5 : 11.11.2009 17:06:20 »


   smitten smitten smitten

Hei Esmis!

Pelkkä aurinko DC:llä kertoisi minulle, että ko. henkilö on hyvin nuorena avioituva/avioitunut ja parisuhdeasiat tärkeällä sijalla elämässä. Hän tarvitsee toista ihmistä ja /tai on riippuvainen toisesta ihmisestä.

Harvoin tulee kyseinen yhtymä vastaan. Olisi kiva nähdä koko kartta.
Terkuin Evea

Kiitos Evea! Tätä minäkin ajattelin. Kyseinen ihminen on todella mennyt ihan nuorena vanhemman miehen kanssa naimisiin, jossa tämä mies on hoitanut kaiken. Sitten kun mies kuoli, sai ystäväni aikamoisen 'hepulin' ja meni pari vuotta sairastaessa. Oli vaikeaa selviytyä arjen kaaoksesta. Ja se kaaos näyttää jatkuvan. Kyllä hän helposti tarrautuu toisiin, vaikka äkäinen oinas onkin.

Mutta tämä kuviohan on vain yksi monista, joten ei tämä näin ole kaikilla kartoilla. Mutta kyllä hänellä on herkkä tuo huomiokykykin, kuten Nousukuu sanoo. Itsearviointi on taas heikommalla.

Ja kuten Kaurisenergia asiaa esittää, niin kyllä ystäväni haluaa olla kaikille mieliksi, tehdä toiveitten mukaan...ja kadottaa sen 'mitä itse haluaa'. Varsinkin sitten, kun siihen olisi mahdollisuus, ei 'itsen tahtoa' löydykään.

Ajattelin tuossa itse tuota descendentin luonnetta esoteerisestikin. Eikö se kuvaa jotakin myös menneestä?
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: