Äänestys
Kysymys: Mikä piirre kuvaa parhaiten Rapu-miestä? Onko hän
Ihana nallekarhu - 12 (17.1%)
Suuri Rakastaja - 9 (12.9%)
Pohdiskeleva filosofi - 14 (20%)
Tunneherkkä vetistelijä - 18 (25.7%)
Täys hörhö - 17 (24.3%)
Äänestäjiä yhteensä: 44

Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Rapumies, millainen hän on oikeasti?  (Luettu 38855 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« : 05.11.2009 08:41:49 »

No niin, nyt analysoidaan Rapua!  Cheesy

Itse olen välillä aivan kummissani tuon hassun merkin kanssa, hänessä on niin monia eri puolia. Välillä hän on iso ihana nallekarhu, joka on niin turvallinen ja leppoisa ja herttainen.

Välillä taas Suuri Rakastaja, uskomattoman kiihkeä ja mahtava ja senkin yli vielä...  smitten

Joskus taas hän innostuu keskustelemaan päivän polttavista aiheista, viimeksi eilen hän alkoi pohtia maapallon tilaa ja saastumista ja jätteiden kierrätystä...

Ja sitten on niitä hetkiä, kun hän on ihan sekopää.  Cheesy

Linda Goodmannin mukaan Rapun sydän on pehmeä ja rakastava ja niin täynnä tunnetta että se saa hänet usein tuntemaan itsensä liian haavoittuvaksi. Silloin hän ryömii mukavaan kuoreensa (jota hän kuljettaa aina mukanaan) missä hän on jonkin aikaa turvassa omilta tunteiltaan. Mutta sitten taas toisina hetkinä hän voi olla hauska kuin hikan saanut oranki.

Näinhän se on. Kertokaa te omia kokemuksia tuosta ihanasta merkistä! Smiley
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Asterix
Vieras
« Vastaus #1 : 05.11.2009 08:57:36 »

Valitsin tuon tunneherkkyyden ja pohdiskelijan ihan tyypillisenä  aurinko kaksoset ja  kuu vesimies :nä,
koska tuntemieni Rapujen kanssa keskustelut ovat loistavia, mutta tunnen oloni kiusaantuneeksi
ja vaivaatuneeksi heidän tunneherkkyydestään, oli se sitten vaikka suurta rakkauden osoitusta,
loukkaantumista, suuttumista tai itkua tai suurta katumusta tai kaipausta tai mitä vain.

Mielestäni Rapujen tunteellisuus missä tunteessa vain, menee överiksi,
mutta kuten sanottua, minä pidän tunteeni helpommin arkielämässä omana tietonani. :Smiley
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #2 : 05.11.2009 11:32:57 »


Mielestäni Rapujen tunteellisuus missä tunteessa vain, menee överiksi,
mutta kuten sanottua, minä pidän tunteeni helpommin arkielämässä omana tietonani. :Smiley


Joo olen huomannut saman, hieman vaikeaa on kun Rapu on NIIIN tunteellinen ja se tunne on niin kokonaisvaltaista ja omistavaa... Kun itsellä on  venus vesimies jonka tunneilmaisu ei kykene samalle tasolle...

Lisäys -> muistin juuri että hän on kyllä erittäin omistushaluinen ja mustasukkainen tämä  rapu mies, kaikki pitäisi tehdä aina hänen mielensä mukaan ja hyvin dominoiva  skorpioni naisen suhteen.

Omistushaluinen ja mustasukkainen, kyllä!
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Ave^^
Vieras
« Vastaus #3 : 05.11.2009 12:01:07 »

Voi, pitäiskö munkin kirjoitella kun kerran olin niin todella ihastunut  aurinko rapuaskendentti  rapukuu  kalat -herraan. Voi sitä veden määrää.  smitten  Cheesy Muistan jopa ärsyyntyneeni siitä kun hän tuntui koko ajan lähettelevän tekstiviestiä ja muuta, ja  jousimies kun haluaa olla välillä rauhassakin  Tongue  Wink , ja aina kadulla kulkiessa oli kädet todella tiiviisti mun ympärillä. Juu, ehkä mua  aurinko  jousimiesvenus  kauris ärsytti, mutta moni nainen kyllä olisi varmana ikionnellinen saadessaan semmoisen miehen. Oli se niin ihana tyyppi, tosi herkkä, ja erikoinen, toivottavasti hällä on asiat hyvin nykyään. Kaksi vesipainotteista ei vaan millään sovi yhteen, molemmat kun heiluu fiilisten mukaan ties minne, ei ole ketään joka pitäisi sitä koossa. Se hänessä oli hassua, että yritti esittää jotenkin niin kovaakin jätkää, vaikka juuri se herkkä sisus olisi se mikä saisi naiset polvilleen, hänessä kun sitä oli.  Grin
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #4 : 05.11.2009 12:13:31 »

Voi, pitäiskö munkin kirjoitella kun kerran olin niin todella ihastunut  aurinko rapuaskendentti  rapukuu  kalat -herraan. Voi sitä veden määrää.  smitten  Cheesy

Huh, katsoin jo että sama mies, mun Rapu on myös  kuu kalat mutta  askendentti vaaka.

Kun miehellä on paljon vettä kartallaan, niin kyllähän sitä tunnetta löytyy.  Wink

En muuten tiedä onko tuo miehen  askendentti vaaka yhtään sen parempi juttu, koska  vaaka on ihmissuhdemerkki ja hänelle parisuhde on kaikki kaikessa. Mutta  kuu kalat on ihana!
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Asterix
Vieras
« Vastaus #5 : 05.11.2009 13:57:03 »

Tuli mieleen, että lähes kaikki tuntemani  vaaka:t ovat sellaisia, ettei ne osaa olla yksin,
uusi suhde alkaa tuosta yksinolon pelosta jo ennen kuin vanha suhde on ohi
ja kun on vielä  rapu niin mahtaa hyvin pitää kiinni suhteesta viimeiseen asti
-vaikka suhde ei hyvä olisikaan.

Minulle tuo  rapu :jen tunteellisuus on hiukan stressaavaa, kun ne soittaa
ja tekstaa koko ajan ja haluaa olla läsnä -> iholla kiinni.
Tunteet voi mennä samana päivänäkin laidasta toiseen aikamoisella draamalla
ja minä tykkään draamoista vain teatterissa ja oopperassa,
-turvallisesti katsomossa kaiteen/parvekkeen erottaessa minut näyttämöstä. Tongue Grin

Ja elokuvissa tietenkin, koska oikeassa elämässä koen nolatuksi tulemista ja stressiä,
jos joku haluaa antaa jollekin toiselle kasvojen uuden muotoutuksen ilmaiseksi
ja heti paikalla ilman puudutusta jne. mitä lähes kaikki tuntemani  rapu-miehet
harrastaa vähintään puheissaan, kun se ääripää tunteista tulee pintaan.

Minä en osaa ymmärtää niin syvää tunteellisuutta ja niiden osoitusta joka asiassa.
Rakkaudessakin katson ja harkitsen, kehen on hyvä rakastua,
ennen kuin annan tunteille vallan, jota ne tuskin koskaan saa ajatus-tykkäämiseltäni. Grin 2funny

Mielestäni osa tuntemani  rapu-miehistä on masokisteja tunne-elämältään
ja tykkää ottaa henkisesti turpiinsa, jopa kaivaa sitä verta nenästään
ja minä en kykene ymmärtämään sitä. idiot2

Esim. hyvä ystäväni,  rapu-mies, osaa kyllä pilata elämänsä vain sillä,
että se ei koe oloaan hyväksi, kun asiat on hyvin ja siksi aukoo päätänsä
sellaisille ihmisille, joista esim. hänen uransa voi olla kiinni. Grin
 rapu-mies taas on loistava pärjäämään, kun asiat on hiukan kriisissä,
etenkin tästä syystä ne ovat tosi avuliaita auttamaan menestykseekkäästi.
Se ei koskaan tipu liian alhaalle, vaikka ei ihan korkeimmalla huipulla pysyisikään. Smiley
« Viimeksi muokattu: 05.11.2009 14:06:58 kirjoittanut Sasha » tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #6 : 05.11.2009 17:00:31 »

siis K-energian miehen merkit on samat kuin sen raputyypin, joka on pyörinyt kuviossani, mutta joka ei osaa olla naisen kanssa  Cool . siksipä käsitys rapumiehistä on aika ohut. kaikkea voisi olla mutta onko. no ei se ennenkään niiden kanssa mihinkään edennyt.-.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Iloinen lumikki
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 173



Profiili
« Vastaus #7 : 05.11.2009 19:20:49 »

Poikani 22v on rapu, nouseva kaksonen. Hän on pohdiskelija ja vanha viisas sielu.
Tosi herkkä vaistoamaan toisten ihmisten luonteet. Erakkotyyppi ja tunteellinen.
Huippu empaattinen. Sovimmekin valitettavan hyvin yhteen ja kauhulla ajattelen, jos
hän jää lopun elämäkseen tähän mun kans. Naisista paras taitaa olla oma äiti?
Hän on kovin ujo ja raivostuttavan musta-valkoinen ihminen. Ja ärsyttävän jankka,
kaivelee vanhoja menneitä asioita. Suuttuessaan maailman pahin!
En pidä ollenkaan ihmisistä, jotka eivät osaa tai halua näyttää tunteitaan ja toiset joutuvat
niitä sitten arvailemaan.
Mun nykyinen elämänkumppani on just sellainen pinallinen mies (aurinko kaksonen ja nouseva
leijona todennäkisesti)
tallennettu
Theus
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 407


Immortal


Profiili
« Vastaus #8 : 06.11.2009 12:16:02 »



Itse olen välillä aivan kummissani tuon hassun merkin kanssa, hänessä on niin monia eri puolia.

Ravuistahan sanotaan, että he voivat olla elämänmittainen mysteeri itsellensä, oppimatta koskaan tuntemaan keitä he todella ovat, kulkien ainoastaan luottaen alati muuttuviin tunteisiinsa ja intuitioon sekä johtavana merkkinä kuitenkin tuntien olevansa vastuussa paljosta, etenkin perheestä jonka turvallisuutta pyrkii varmistamaan kaikin mahdollisin tavoin.  Ainakaan ravun kanssa ei pitäisi päästä pitkästymään. aurinko Rapu on hieman paradoksaalinen asetelma. Aurinko joka paistaa päivisin, sen energia on suoraa ja tehokasta, palavaa kun taas kuu loistaa öisin, on pehmeä ja intuitiivinen, kiertää nopeasti ja on totaalinen tunteissaan. Tietysti auringon aspektit kertovat paljon minkälainen 'itse' henkilöllä on. Lopulta on varmaan mahdotonta kertoa minkälainen rapu oikeasti on; tänään tätä ja huomenna tuota.
Ravut on ainakin Goodmannin mukaan parhaita liikemiehiä ja rahan käsittelijöitä... itse tunnen pankkialalta paljon rapu-miehiä. Turvallisuuden tavoittelu yhdistettynä intuitioon... rapuhan on eläinradan ovelin merkki  Wink
Terv.  aurinko merkurius rapu
tallennettu

VAAKA-RAPU

MC harka 
AC leijona

Storia d"amore

www.myspace.com/theusmyspace
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #9 : 06.11.2009 19:07:36 »

Ovela on, ja älykäs, ja hyvä keskustelija, ja empaattinen, ja...

mitäs muuta?

 :Smiley 
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #10 : 07.11.2009 16:47:19 »

Vanhassa duunissa oli kanssa  rapu Uros (nimenomaan isolla  Grin ). Käsittämättömän puoleensavetävä ja mystisenkiehtova tyyppi. Eikä pahaksi silmillekkään  2funny
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
SirGawain
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6


Profiili
« Vastaus #11 : 07.11.2009 19:36:46 »


Hei, onpa mielenkiintoinen aihe!

Itse tunnen erään Rapumiehen, joka kuvastaa hyvin ravun sitkeyttä ja itsepäisyyttä. Hän kertoi minulle loukanneensa nuorempana selkänsä lumilautaonnettomuudessa ja pelkäsi jo menettäneensä liikuntakykynsä. Sitkeästi hän kuitenkin lähti liikkeelle ja kuntoutti itseään mm. uimalla. Kamppailulajeissa nuorempana ihan Suomen huipulla kilpaillut Rapumies meinasi jo jättää kilpauransa, mutta on nyt onneksi löytänyt itselleen sparraajan ja harjoitusvastustajan ihan perhepiiristä. Onneksi ravuilla on kyky katsoa tulevaisuuteen ja hän nousee varmasti kehään entistä ehompana!

Ravut osaavat olla halutessaan myös ulospäin suuntautuneita. Tuntemani rapumies kertoi opinnoistaan Skotlannissa ja ulkomaalaisista opiskelukavereistaan, joilta kulinaristina oppi mm. intialaisen ja muun itämaisen ruuan valmistusniksejä. Itämaiseen ruokaan rapu on tutustunut myös lajivalmentajiensa kautta ja pitää tulisesta ruuasta. Vatsahaavan ennaltaehkäisyn pitäisi kyllä kuulua kulinaarisiin nautintoihin helposti sortuvan Ravun päiväohjelmaan…

Rapu arvostaa perhe-elämää ja siksi tuntemani lapsirakas rapumies kertoi tuntevansa surua, koska hän ei voi nykyisen puolisonsa kanssa saada perheenlisäystä. Onneksi mies on vielä nuori, joten hänen kohdallaan kaikki ei ole vielä menetetty. Voihan seksuaalisesti viriili rapumies tulla isäksi vaikka yli 50 vuoden charmantissa iässä!
tallennettu
Violette
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 295


Lips!


Profiili
« Vastaus #12 : 07.11.2009 20:24:10 »

Elämässäni on ollut 2 läheistä rapumiestä, ja huomaan heissä paljon yhtenväisyyksiä. Kummatkin ovat myös melko rapuisia, rapu löytyy kummallakin vähintään neljästä planeetasta.

Kummatkin ovat pohdiskelijoita, joilla on syvät tunteet. Tunteissa on kuitenkin eroja, toisella on kuu härässä ja toisella leijonassa. Kuuhärälkäisellä on tapana padota huonoja tunteita ja joskus erittäin harvoin yhtäkkiä leimahtaa aivan pienistä asioista. Normaalisti hän on hyvin tasainen, rauhallinen ja kohtelias. Toisella taas on kuu leijonassa ja hän on avan älytön "drama queen", tai siis "drama king". Aina solmussa tunne-elämässä ja pulassa, asiaan saattaa tosin vaikuttaa se, että hänellä on mm. ADHD. Tunteet ovat hyvin kiihkeitä, ja niistä pitää mesota kovaan ääneen alkoholin vaikutuksen alaisena. "Kai te nyt oikeesti hei tajuutte, että mä olisin valmis tappamaan ihmisiä teidän takianne? Mä niin toivon, että mä saisin tilaisuuden osoittaa sanani tosiksi!"

Toinen rapumiehistä on erittäin taiteellinen ja huippulahjakas piirtäjä. Osaa myös soittaa kitaraa ja on muutenkin käsistään hyvin kätevä, osaa esimerkiksi rakentaa huonekaluja itse. Toinen osaa näytellä todella hyvin. Valitettavasti hän ei juurikaan käytä näyttelijänlahjojaan taiteellisiin tarkoituksiin, vaan no... Puhuakseen ja luodakseen tiettyjä mielikuvia (=valehdellakseen?)

Kummassakin ravussa on syvä kaipuu oman lauman ja perheen löytämiseen tai perustamiseen. Kumpikin ainakin joissain määrin unelmoi isyydestä, toisella onkin jo pari lasta (ei tosin asu heidän kanssaan, ero äidistä johtui liiasta juomisesta ja valehtelusta). Kaipaa kyllä lapsiaan, mutta sisimmässään ymmärtää, ettei hänestä ole isäksi ennen kuin hän saa asiansa kuntoon.

Nämä rapumiehet ovat ystäviä keskenään. Elementissään olivat, kun ostivat samanlaiset metsähenkiset fleecet ja katsosivat pimeään metsään kaljakorin kanssa. Kotiin palattiin puoliltaöin ja siellä olivat morsiamet siideritölkkien kanssa ja karjalanpaisti uunissa oli vielä lämmintä. Kissa tuli
kiehnäämään jalkoihin ja ikkunalaudalla paloi pari kynttilää.
tallennettu

aurinko neitsyt
 askendentti vaaka
 kuu rapu
 merkurius vaaka
 mars oinas
sangviinikko
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 682



Profiili
« Vastaus #13 : 07.11.2009 22:23:22 »

Eräs asia pistää nuissa rapuihmisissä silmään, nimittäin muutosvastarinta.
Ensireaktio kaikkeen uuteen on aina EI.
Tai siis minun tuntemillani ravuilla.

Olkoonkin kyse vaikka mistä tyhjänpäiväisestä asiasta, mutta jos se täytyisi tehdä erilailla kuin AINA ennenkin niin ei mene läpi. EI EI EI.

Mielestäni on hyvin kuvaavaa tuo rapujen takaperin kulkeminen. Asiassa kuin asiassa.
tallennettu

"Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra"
sangviinikko
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 682



Profiili
« Vastaus #14 : 08.11.2009 10:31:01 »

Rakas isäni on myöskin  aurinko rapu ja osaa kyllä ärsyttää ihan vaan jurnuttamalla vastaan kaikkeen uuteen ja epävarmaan.

Muutama ystäväkin on  rapu merkin edustaja ja sama juttu. Paras pysytellä tutussa ja turvallisessa.

Isäni on varmaan maailman luotettavin ihminen ja ei ikinä myöhästy mistään. Olen ollut huomaavinani ravuissa sen kunnioitettavan piirteen että sanaan voi luottaa ja kaveria ei jätetä.

Rapu on muuten ihan helmi ystävänä. Smiley

Kuvaavaa sekin tietty että rapuystäväni ovat olleet ystäviäni lapsuudesta asti. Elämäntilanteet ja asuinseudut voivat vaihtua mutta ravut säilyvät... smitten
tallennettu

"Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra"
Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
 
Siirry: