Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Helsingin ratkiriemukkaat pikkujoulut  (Luettu 26582 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Tiikerililja
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 73



Profiili
« Vastaus #15 : 25.10.2009 23:08:39 »

Näin on!  smitten

Nyt on tainnut joillekin tulla hieman väärä mielikuva astromiiteistä, harmi. Todellisuudessa meillä on ollut todella mukavaa ja iloisella mielellä ja hyvässä hengessä on kokoonnuttu. Joten mukaan vaan ja ilman ennakkoasenteita!

Tiikerililjakin liittyy mukaan, jos ei mitään akuuttia menoa kalenteriin ilmaannu.  Smiley
tallennettu

aurinko neitsyt 11.h
 pluto aspect_con askendentti vaaka 12.h
 kuu  aspect_con mars kaksoset 9.h
Asterix
Vieras
« Vastaus #16 : 26.10.2009 02:42:56 »

Niin, kaikki ei varmaan tiedä syytä tähän juttuun, niin kerrottakoon,
että KE:n ex ja nykyinen daami (SirGawain) ovat ilmoittautuneet miitinkiin mukaan
ja ilmoittaneet asiasta YV:nä asiasta tarkemmin esim. minulle erinnäisin sanakääntein.

Tosin en vain tajua, että minkä hemmetin vuoksi, uglystupid2  kun minä en edes vaikuta
Suomessa, en tiedä KE:n taustoista ja elämästä ja asioista mitään,
vielä vähemmän hänen exästään ja nykyisestä daamista, niin silti nämä kaksi viimeistä
tai viimeksi mainuttu on ottanut yhteyttä.

Asia on nyt vain niin, että koen, että asiaan liittyy liikaa ongelmia
ja minä tykkään tasaisesta ja mukavasta elämästä, enkä kaipaa
siihen draamoja, stressiä ja turhia ongelmia kenestäkään.

Jos haluan draamoja, juonittelua, mustamaalausta, uhkauksia jne.
niin Wienissä on loistava ooppera ja monta hyvää teatteria,
jossa niitä voi käydä katsomassa ja kokemassa niitä ilman,
että ne ei tule omaan elämään. Smiley

Jos olen ymmärtänyt oikein, niin Astro on vienyt asiaa eteenpäin osaltaan
ja toivon, että minun ei tarvitse olla osallisena siinä. Smiley
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #17 : 26.10.2009 10:40:20 »

hei, Suomessakin on ooppera ja teatteria, tiedox vaan! ja Ruotsissa ja Tanskassa ja Venäjällä!   Shocked Cool  Grin

minun draamani on siinä että onko känny auki vai ei kun eräs ihanuus soittaa, eikä ole edes exä, joten en pysty lisäämään taakkaanne! onpa taas intensiivinen vko, design uutisia Amman, Vancouver, Tallinn ja pikkujoulut vähän auki..  Cheesy   Cheesy
« Viimeksi muokattu: 26.10.2009 10:42:34 kirjoittanut ^Nohochacyum^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Ave^^
Vieras
« Vastaus #18 : 26.10.2009 20:02:11 »

Hmh, enhän minä nyt asiasta yhtään mitään tiedä, mutta eivät ne pari heppua ainakaan siinä miitissä missä itse olin mitenkään päälle käyviltä vaikuttaneet. Suomalaiset yleensä aukovat päätänsä vain joko netissä tai kännissä. Muuten ne kurkkii vaan jostain kulman takaa..

Harmi että on jo etukäteen näin paljon negatiivista fiilistä..  Undecided
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #19 : 26.10.2009 20:18:15 »

Niin, onkohan tämä nyt sitten sitä suomalaista eksotiikkaa ja vieraanvaraisuutta,
mutta vaikka kuinka kaikesta huonosta Suomi-kuvastani rekkamiesnaisten ja junttien maana 
yritän päästä eroon, niin ei kyllä tämä yhtään auta siinä.  Grin 2funny

Katsotaan nyt miten asiat etenee, onhan noita muitakin mahdollisuuksia
tavata, jos vaikka KE:n ex ja daami olisivat jo siihen mennessä löytäneet
muuta (mukavempaa) sisältöä elämäänsä ja nauttimaan vaikka toisistaan,
eikä KE:n ja meidän muiden kiusaamisesta ja vainoamisesta. Smiley

tallennettu
Theus
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 406


Immortal


Profiili
« Vastaus #20 : 26.10.2009 23:57:04 »

No valoisana puolena 12.12 noin 19-20 alkaenoilisi ainakinloistavan näköinen kartta.  smitten
tallennettu

VAAKA-RAPU

MC harka 
AC leijona

Storia d"amore

www.myspace.com/theusmyspace
Ikuinen Trikki
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 147


aur vaaka, kuu kauris, asc leijona


Profiili
« Vastaus #21 : 27.10.2009 15:05:14 »

Hieman hämmentää. Onko se nyt niin, ettei sinne miittiin kaivata kuin tietynlaisia ihmisiä? Ilmeisen hurjia olleet ne sanankäänteet, joita yksityisviesteissä on lennellyt. Kaikki kansanryhmät edustettuna miitissä, eikö se juuri ole sitä elämän rikkautta, vai? Kyllähän rähisijät voi vaikka nauraa pihalle.
tallennettu

"Totuus on poluton maa." -J.Krishnamurti
Asterix
Vieras
« Vastaus #22 : 27.10.2009 17:58:46 »

Hieman hämmentää. Onko se nyt niin, ettei sinne miittiin kaivata kuin tietynlaisia ihmisiä? Ilmeisen hurjia olleet ne sanankäänteet, joita yksityisviesteissä on lennellyt. Kaikki kansanryhmät edustettuna miitissä, eikö se juuri ole sitä elämän rikkautta, vai? Kyllähän rähisijät voi vaikka nauraa pihalle.


Kyllä kait sen näinkin voi sanoa, että tietynlaiset ihmset vain. Smiley
Kysymys on astro-miitingistä, joka on tarkoitettu tämän astro-saitin harrastajille.

Aikaisemminkin nuo miitingt on pyritty pitämään niin, ettei sinne tule ulkopuolisia häiritsemään
ja töllistelemään. Siinä ei ole mitään kummallista.

Ei minkään firmankaan tapaamisiin tule muita kuin ne, jotka siellä työskentelee
ja agility-kerhon miitinkeihin tulee vain ko. kerhon jäsenet.
Ei niihin yleensä ole tapana jonkun exien ja uusien daamien tulla esitelmöimään
jonkun jäsenen elämästä.

Nuo astro-miitingit eivät ole olleet koskaan avoimia kenelle tahansa netti-surffaajalle,
vaan tämän saitin harrastajille. Siksi paikka ja aika ilmoitetaan YV:nä,
eikä julkisesti.

Mielestäni ylipäätään voisi olla hyvä keino, että jos uutta nikin omistajaa ei tunneta ennestään,
niin alle 100 viestin uudet tyypit diskataan sitä miitingistä, niin ne, joilla on tarkoitus
tulla pelkästään häiritsemään sinne, eivät pääse aiheuttamaan hämminkiä
ja tietää kirjoitustyylistä, onko kirjoittajalla kaikki muumit laaksossa.

Minä en usko, että kukaan täyspäinen tulee niihin miiteinkeihin kärsimään,
vaan pitämään hauskaa.
Siksi sinne ei mielestäni tarvitse osallistua ylimääräisten.

« Viimeksi muokattu: 27.10.2009 18:00:45 kirjoittanut Sasha » tallennettu
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #23 : 27.10.2009 19:53:57 »

Mielestäni ylipäätään voisi olla hyvä keino, että jos uutta nikin omistajaa ei tunneta ennestään,
niin alle 100 viestin uudet tyypit diskataan sitä miitingistä, niin ne, joilla on tarkoitus
tulla pelkästään häiritsemään sinne, eivät pääse aiheuttamaan hämminkiä
ja tietää kirjoitustyylistä, onko kirjoittajalla kaikki muumit laaksossa.


No tällaista sääntöä nyt on vähän mahdotonta lähteä toteuttamaan - siinä on aina riskinsä kun tapaa internetissä "tavanneita" ihmisiä ja meillä on aina mennyt kaikki ihan loistavasti, ystävyyssuhteita on syntynyt ja naurua ja yhteistä kivaa juteltavaa ja pohdittavaa on riittänyt ja juoma ja ruoka ollut mainiota. Mutta mitään sellaista rajaa emme varmasti tule laittamaan ainakaan tähän miittiin, että  tietty määrä viestejä pitää olla kasassa tms. että mukaan pääsisi - vaikka olisi kirjoittanut kuinka monta viestiä, niin eihän sitä koskaan tiedä millainen ihminen siellä koneen takana istuu lopulta. Tongue Mutta jos haluaa uusia ystäviä ja tuttavia ihan oman kaveripiirin ulkopuolelta ja ihmisiä, joihin ei muuten törmäisi, niin tämä on loistava keino.

Ja kuten sanottu, meillä on kyllä tiemme selvittää, jos joku on "pahoin aikein" liikkeellä.  coolsmiley
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Asterix
Vieras
« Vastaus #24 : 27.10.2009 20:22:59 »

No niin, tottahan tuokin. Mistä noista ihmisistä aina tietää. buck2

Tosin kyllä pakko sanoa, että monessa olen mukana ollut ja kansainvälisiä miitinkejä
on järjestetty, joista osallistujat tuntevat netistä toisensa
ja ensimmäisen kerran jotain tälläistä tulee kohdalleni.

Kerran on ollut niin, että 2004 tai 5 olin Englannissa Diana Cooperin foormumilaisten
tapaamisessa, silloin kun se forum oli vielä olemassa,
ja siihen maailman aikaan vielä pystyi olemaan omalla kuvallaan ja nimellään
kirjoittelemassa, niin sinne tapaamiseen änkesi joku häiriintynyt mies naisen toivossa
ja osa meistä sai sitten ikävää yhteydenottoa
kun se oli selvitellyt forumilaisten kotiosoitteita ja numeroita.

Sen jälkeen en ole koskaan laittanut osoitettani tai numeroani julkiseksi.
Salaisina pysyvät. Cool
Itävallassa on typerä systeemi, että jos et ole huomannut erikseen pyytää
osoitetta ja numeroa salaiseksi, niin ainakin sen puhelin numeron pystyy nimellä Googlettamaan.
Näin paljon täällä vielä uskotaan ihmisen hyvyyteen! Grin 2funny

Huvittavinta ja onnekasta tässä on se, että saman nimistä kuin minä,
löytyy useampi Itävallasta ja taitanee Saksassakin olla muutamia.
tallennettu
Ikuinen Trikki
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 147


aur vaaka, kuu kauris, asc leijona


Profiili
« Vastaus #25 : 28.10.2009 09:48:14 »

Jepulis.

Ihan ystävällisesti ilmoitan, etten olekaan kiinnostunut miitistä. Tämä ihmisten luokitteleminen ja jaotteleminen terveisiin ja vähemmän terveisiin, sekä kaikenlainen epäilyttävän pelon ilmapiirin luominen miitin ympärille työntääkin pois luotaan. Ennakkoluulottomuus ja suvaitsevaisuus on mielestäni pop. 

En todellakaan olen itse mikään rähisijä tai rettelöitsijä, vaan ihan piis änd loov immeisiä. Mutta tällainen kuppikuntainen jaottelu ei todellakaan ole meikäläisen heiniä. Olen aktiivisesti seurannut astro -foorumia kohta viisi vuotta ja ollu jäsenenä myös, ja jatkan ilmeisesti samalla tavalla, hieman taustalla observoiden.

Jos astrolaisia luokitellaan sen mukaan, kuinka monta viestiä he ovat tänne laittaneet, on kyllä mittausmenetelmissäkin hieman ehkä viilaamista. Joillakin immeisillä kun ei välttämättä ole sitä asiaa mitä kuulutella niin paljoa, että viestit vaan foorumille vinkuisivat koko ajan. 

Meikäläisen nupissa viiraa juuri sen verran kuin on tarpeen, että voi hymy naamalla kulkea täällä hullussa maailmassa Wink

Toivon todella, että miittinne onnistuu mitä rauhallisimmissa merkeissä.
tallennettu

"Totuus on poluton maa." -J.Krishnamurti
Asterix
Vieras
« Vastaus #26 : 28.10.2009 10:53:46 »

Luulen, että päätöksestäsi on oikein hyvä. Smiley

Olen ajatellut kanssa, että skippaan tällä kertaa
-yksinkertaisesti liikaa ongelmia ja vaivaa
ja minun netti-persoona houkuttaa mentaalihäiriöisiä osallistumaan,
samankaltaisuus kun vetää puoleensa, Wink
siis ainakin vähintäänkin keskusteluun miitingistä,
-tulevatko sitten paikalle tai ei, mutta mielestäni se ei ole riskin/kokeilemisen arvoinen
ja minä en tule ottamaan vastuuta miitingin onnistumisesta tai epäonnistumisesta.

Minä en ole masokisti luonteeltani. Smiley

Sitä paitsi minä en tiedä mitään kenenkään asioista,
en pysty mitenkään vaikuttamaan niihin, enka halua, että minut sotketaan
joidenkin riitoihin ja välien selvittelyihin, etenkään kun en edes tunne osapuolia.

tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #27 : 30.10.2009 19:20:01 »

Siis voi ankka.  buck2

Juuri huomasin, että minullahan on tuo 12.12. koulutusta ja sama jatkuu 13.12. aamulla, joten varsin tiukkaa on että pääsen mukaan 12.12.

Eli vieläkö olisi mahdollista äänestää sopivampi päivä, eli joko 28.11. tai 5.12. ? Tiedän että kiire tulee, mutta vielä se olisi mahdollista.

Molemmille vaihtoehdoille tulisi ihan ok kartta, la 28.11. on innokas Oinas- kuu jolloin varmaan tunnelmakin on iloinen ja uusista jutuista innostunut. La 5.12 taas  kuu osuu aivan Ravun loppuun (tai Leijonan alkuun mikäli aloitamme hieman myöhemmin) ja vielä nousee, joten varsin kiinnostava tapaamisajankohta olisi tämänkin. Kun  kuu nousee, tunnelma on hauska ja hieman boheemi.. .

Eli miten tehdään? Onnistuuko päivän vaihto vielä ja kumpaan?

Jos ei onnistu, niin pitäkää te ihmeessä hauskat pippalot 12.12. itse en todellakaan uskalla luvata pääseväni mukaan muuta kuin korkeintaan moikkaamaan teitä pikaisesti.

Ja mitä aikaisempaan negatiivissävyiseen keskusteluun tulee, niin aina nämä miitit ovat olleet varsin mainioita, ikinä emme ihmisiä tuomitse saati luokittele ryhmiin. Emme nytkään, jos tarkoitus on tulla paikalle astroilun hengessä.  Smiley
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #28 : 30.10.2009 21:52:23 »

Jos nyt vaihdetaan niin mulle kyllä käy. Mieluummin vaihdetaan nyt ku tuntia ennen Cheesy Viides päivähän on ennen itsePäisyyspäivää, niin sais sitten linnanjuhlat katsella dagen efter-meiningissä Cheesy

annaelen

Että kumpi päivä sovitaan? 

 :Smiley
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #29 : 30.10.2009 22:15:55 »

Minä en pääse 5.12. sillä täällä kotona on silloin perhejuhlat... Ylioppilasjuhlat. Eli voinee jäädä minulta väliin kokonaan, jos ei ole 12.12..
tallennettu

Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
 
Siirry: