Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ceres  (Luettu 11995 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #15 : 14.12.2008 20:11:36 »

Voi ja voi minua harakka silmää  crazy2 Taas olen lukenut ihan omiani toistren nikeistä... anteeksi epona!

http://www.astro.fi/forum/index.php?topic=24343.0
Tuolta löytyy lisä tietoa ja juttua ikä ja huone asioista... miksikä sitä ei voi jatkaakin?  Wink
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #16 : 15.12.2008 09:23:26 »

Ceresta sanotaan myös Kuun henkiseksi muodoksi toisella tasolla.

Éli minä opin, että asteroidit ovat ikäänkuin henkisesti toisen tason 'planeettakuntaa' ja ovat osoittamassa enimmäkseen positiivista suuntaa, ainakin ihmisen kasvun kannalta.

Tämä 'pikku kuu' Eponan toisessa huoneessa haastaa sinua kuuntelemaan sisintäsi, asenteitasi ja arvojasi tässä uudella alalla. Kannattaisi ihan pitää sellaista opiskelupäiväkirjaa arkisista hetkistäsi siinä ja miten koet erilaiset tilanteet. Saat niihin objektiivisuutta. Ulkopuolelta sinua tarkkaillaan kovasti. Ja hoitoalalla tämä on erittäin herkkää. Sen kautta havahdut myös huomaamaan, kuinka itseäsi arvostat, sillä kautta arvostat myös muita.

Vesimiehen kautta näkemyksesi varmasti laajenee moneen suuntaan. Pidä kiinni ettet putoa!

Näin näen vähän karrikoiden. Toiset näkevät varmaan erilaisia asioita.

Artemisin Ceres taas tuossa alitajunnan huoneessa ravistelee sinua varmasti johonkin uuteen näkökulmaan itsessäsi, sillä näkisin että kaikki yhtymät ja tapaamiset aksendantilla ovat jotenkin tärkeitä. Nuo runsaat neliöt ovat todella sinua haastaneet rankkaan itseopiskeluun kodin (ehkä juuri äiti-tytär asetelman), oman naiseuden ja kaiken toiminnan kautta. Ehkä äiti on ollut sinulle tärkeä ponnahduslauta tai peili tavalla tai toisella kaikessa siinä miten olet asennoitunut elämään ja miten olet nähnyt itsesi.

Kiitän Smiley Kuulostaa järkevältä.
tallennettu
La Papessa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 290


Profiili
« Vastaus #17 : 18.12.2008 15:55:01 »

En millään voi kertoa suoraan mitä siinä lukee vaikka kuin haluaisin sillä se on tekijänoikeuden alainen ja sitoudun sitä noudattamaan kun tulkinnan tilaan.

OT: Tekijänoikeus ei suojaa ideoita eikä ajatuksia, vaan teoksen ilmiasua eli toteutustapaa. Sen alaiseen materiaaliin saa siis viitata ja sitä saa myös referoida.

Lainaus
Mutta sanotaan näin että ei se pelkkä kuvaus missä merkissä on edes riitä sillä vasta luettuasi huoneen merkityksen ja aspektien tulkinnat saat kokonaiskuvan josta aukesi ainakin minulle kaikki niin selvästi   !!!!!

Minä olen mennyt tässä niin pitkälle, että katson planeettojen merkkisijaintia aivan viimeiseksi, aspektejen ja huoneiden jälkeen. Esim. omalla kartallani ceresin sijainti neitsyessä kertoo tosiaan huomattavasti vähemmän kuin yhtymä ASC:iin tai aspektit solmuun, venukseen, uranukseen, jupiteriin ja kheironiin.
tallennettu
taiska
Astroholisti
*****
Viestejä: 2144


Silmät ovat sielun peili :)!


Profiili
« Vastaus #18 : 19.12.2008 01:52:28 »

Tarkoittaako referoida, että lainata vai muokata  :Smiley ?
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
La Papessa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 290


Profiili
« Vastaus #19 : 19.12.2008 10:19:40 »

Tarkoittaako referoida, että lainata vai muokata  :Smiley ?

Referaatti tarkoittaa lyhennelmää tekstistä. Mutta siis yleensä ottaen tekijänoikeuslain suojaaman materiaalin sisällöstä voi kertoa omin sanoin. Muutenhan esim. kirja-arvosteluja ei voisi julkaista laisinkaan. Wink
tallennettu
epona
Vieras
« Vastaus #20 : 19.12.2008 14:25:38 »

Mutta nyt huom. minun takia ei tarvitse referoida, ellei halua!

Ymmärrän hyvin, ellei siitä tulkinnasta kertominen ole mahdollista. Sitäpaitsi - näyttääkin siltä, ettei se missä merkissä Ceres sijaitsee yksinään kerro paljon mitään, joten se siitä Smiley
tallennettu
LYV
Vieras
« Vastaus #21 : 13.04.2009 18:30:12 »

 ceres neitsyt 12 huoneessa

 ceres aspect_con askendentti  neitsyt

 ceres aspect_tri neptunuskauris

 ceres aspect_sex plutoskorpioni

 ceres aspect_sex venusskorpioni

 ceres aspect_squ saturnusskorpioni

Osaako tätä kukaan tulkita?
tallennettu
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #22 : 19.04.2009 12:00:42 »

Mulla  ceres jousimies 11. huoneessa - jo näistä näkee, että olen aika itsenäistä, riippumatonta sorttia buck2

Aspekteja:

 ceres aspect_con neptunus
 ceres aspect_sex pluto
 ceres aspect_sex saturnus
 ceres aspect_ssx mars (orbi 2 astetta, joten lasketaanko aspektiksi?)
 ceres aspect_con merkurius
 ceres aspect_con venus (väljä!)
 ceres  1½- aspect_squ kuu
 ceres aspect_sex vesta
 ceres aspect_opp kuunsolmu (aika väljä)

En nyt muista, oliko muita buck2
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Hannari
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 76


Gingerbread.


Profiili
« Vastaus #23 : 08.10.2009 15:36:37 »

Itselläni ceres oinas ja 11.huoneessahan se näyttääkin olevan uglystupid2
tallennettu

askendentti rapu
aurinko kalat 10.huone
kuu vesimies 9.huone
merkurius kalat 10.huone
venus kauris 8.huone
mars kalat 11.huone
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: