Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: seittemännestä huoneesta.. tai jostain  (Luettu 9879 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #15 : 16.09.2009 11:16:11 »

AstroTVssä jo joku aika sitten eräs astrologi sanoi, että descendentin merkin ja sen jälkeen 7. huoneen planeetoiden kautta lähdemme tutustumaan ihmisiin, ne kertovat suhtautumistapamme. Tuo jäi mieleeni oikeastaan aika hyvänä lauseena. Loppujen lopuksi kaikki mitä elämäämme tulee, on jollain tapaa lähtöisin meistä itsestämme.

Ja aloin taas miettimään tuota 7.huoneeni  mars aspect_con pluto skorpioni kuviota. Tajusin että valitettavasti en osaa olla romantikko. Kuuni on kaloissa, ja siten kaipaisin sitä kyllä mutta osaan olla vain joko inhorealisti (  venus kauris ) tai sitten kyllästyn kaikenlaisten roolien vetämiseen ja haluaisin heti saman tien riisua kaiken turhan siitä ihmisestä pois (kuvainnollisesti siis  Wink ) ja päästä käsiksi siihen sisäiseen maailmaan ( pluto ). Ja tämä kyllä väistämättä tappaa kaiken utuisen romantiikan mikä ikinä voisi syntyäkään.  Tongue

No minä varmaankin lähestyn ihmisiä kaurismaisen jäykästi  Grin Olen hieman epäsosiaalisen oloinen alkuun. Se johtuu siitä että hieman jännitän uusia ihmisiä ensin.
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #16 : 16.09.2009 12:41:59 »

Minä taas muistan 7 huoneesta Anne Masseyn sanat,että kaikki ihmiset tulevat elämäämme 7 huoneen kautta.Oli se sitten ystävä,puoliso,lääkäri,työtoveri, miksei asiakirjakin tai yrityksen perustaminen. Ehkä senkin takia olen mieltänyt tämän opin itselleni sopivaksi,koskapa 7 huoneeni on tyhjä.Onko se sitten sitä,etteivät kohtaamiset ole värittyneet etukäteen mitenkään vaan kaksosmaisen uteliaasti kohtaamme?  vertex on ns. descin apulainen,eli selittää näitä kohtaamisien tarkoituksia,merkittävyyttä ja se on itellä ravussa ja jo 8 huoneen puolella eli tunteet ovat pelissä  ja jonkunsortin riippuvuus kuviossa mukana? Minä haen turvaa ja minusta haetaan turvaa?   8 huoneen puolella vasta kiinnitytään näihin  7 huoneen suhteisiin.Ja se on itellä vahvuus kuin myös ongelma.Liika kiinnittyminen.8 huoneen painotus.

Tyhjän huoneen vuoksi tutkailen enämpi transiitteja ja esim ap-kartan kuvioita.
Tänä vuonna  ap-7 huone on neljännes koko kartasta (alkaen  rapu/ vaaka) neljällä merkillä varustettuna ja hyvinkin olen kohdannut paljon erilaisia ihmisiä uusien alkujen myötä. ap vertex osuu syntymäkartan plutolle neitsyt eli puolin ja toisin syvällinen vaikutus,jälkensä jättävä.Eli kuten ystävä sanoi kommenttiini,että koen olevani outolintu (ap-onnenpiste  neitsyt aspect_con syntymä  uranus siellä 7 huoneessa) tuolla opiskellessani,että luultavasti sinulle ei sillä ole niin suurta merkitystä,mutta muut muistavat sinut vuosienkin päästä,jo pelkästään läsnäolosi perusteella.Maybe.Ehkä se on todellakin  skorpioni:n luontainen rooli? Muuttaa ilmapiiriä pelkällä läsnäololla?
ap-desc  aspect_con syntymä  pallas ja kohdattavana tieteellinen ajattelu viitekehyksineen.
Johon suhtaudun rapumaisen omahyväisesti tunteella.Tekis mieli peräytyä.
tallennettu
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #17 : 16.09.2009 12:42:51 »

Dc ja  jupiter kaksoset sekä Lilith  rapu .
Tutustun aika helposti jos hlö kiinnostaa. Saatan olla suuna ja päänä, mutta myös se ujo ja arka takapenkistä, riippuu omasta ja ympäristön fiiliksestä.
En päästä helposti ihan lähelle ja vuosien mittaan elämästä oppineena muuri vaan paksunee.
Homma toimii peilinä, en myöskään itse pääse lähelle ja moni ihminen onkin osoittautunut aivan "vieraaksi ja tuntemattomaksi" loppupeleissä.
Varsinkin parisuhteessa tuo Lilith saa mut melkein huomaamatta ansaan..arvotan itseni sen toisen kautta (tyyliin jos toisella on huono päivä, olen minä huono ihminen). Ärähdykset yms. osuu todella syvälle vaikken sitä näytäkkään. Tiedän tämän, mutta pirun vaikea oppia pois  tickedoff uglystupid2
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #18 : 16.09.2009 12:56:36 »

eppana
Nythän on taivaalla Lilithin ja  kuunsolmu:n yhtymä  kauris:ssa ja alasolmu on siis ravussa eli olisiko otollinen aika kohdata just näitä Lilithin teemoja elämässään ja ihmissuhteissa , kuunsolmu?
Tiedostamattomia puolia,jotka vaikuttavat suhteissamme.Siis itsekullakin.
tallennettu
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #19 : 16.09.2009 13:05:34 »

Joo-o luurangot tulee sankoin joukoin sanomaan käsipäivää  buck2 ja kun ei pakoonkaan pääse, niin kohdattava on..Ongelma on se että en tiedä voiko mihinkään oikein luottaa kun menossa myös pirullinen  merkurius r. Kyselin nyt paljastuvien tietojen luotettavuudesta jo kahvituvassa.
sori, meni vähän ot.
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Ave^^
Vieras
« Vastaus #20 : 22.09.2009 14:40:07 »

Ok, kirjoitellaan tänne vielä samaa asiaa hieman erilaisella tavalla, kun löysin kirjan missä se sanottiin niin hyvällä tavalla. Eli, seitsemmännen huoneen tekijät kertovat siitä mitä läheisissä ihmissuhteissamme kohtaamme, mitä osia itsestämme siis kohtaamme. Mitä enemmän olemme jo niistä puolista tietoinen, sitä helpompi on vapautua samanlaisten suhteiden toistamisen kierteestä. Mitä enemmän taas ne ovat tiedostamattomia meissä, sitä enemmän näemme ne toisessa ihmisessä tai ulkoisissa tapahtumissa, jotka näin ollen pakottavat meidät kohtaamaan sitä sisäistä puolta itsestämme. Tiedostamattomina ne saavat aikaan sellaisenkin hankaluuden, että välttämättä se mitä luulet näkeväsi ei olekaan totta, eli siis purat vain omaa alitajuntaasi niihin ulkoisiin tekijöihin, puhumme siis projektiosta.
tallennettu
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: