Musta on aina ihan huippuhauskaa kirjoittaa palautetta. Mä kun olen aina vaan ja edelleen silmät ymmyrkäisinä, kun en saata uskoa, kuinka tää homma toimii

Koirien kans keksittiin tänään hyvä kompromissi, että mä en tukehdu. Kun oon kylellään, niin toinen pääsee polvitaipeeseen ja toinen pääsee nojaamaan yläkroppaan, sen ei tarvi kiivetä mahan päälle kymmenine kiloineen. Pikkufifi nytki tänään hoidon alussa, ja tuon energiakoiran jalat väpätti oikein kunnolla vähän myöhemmin. Tuommoista en ole aiemmin huomannut.
Hoidon alku oli tosi voimakas. Mä sain jääpussin alaselän päälle. Terve jalka kihelmöi ihan kokonaisvaltaisesti. Kipeen jalan varpaanpäitä pisteltiin ja takareisi nytkyi. Tuntui kuin joku ois ollut hermon molemmissa päissä kiinni ja kiskonut. Terveen jalan varpaat oli jääkylmät ja toisen ihan kuumat. Jossain vaiheessa homma rauhoittui, selkä lämpeni ja muurahaiset vaan juoksenteli pitkin säärtä, kylkeä ja takaraivoa. Alkoi ramaisemaan oikein kunnolla.
Pari juttua taas nousi mieleen, yksi selitys menneisyydestä ja muut sellaisia, mitä
haluan tehdä. Nyt on tosi rento ja miellyttävä olo. Josko sitä ens yönä vois kokeilla vaikka sohvalla tai sängyssä nukkumista. Lattialla on niin pirskatin kylymä. Eli huomenis tietää enemmän vaikutuksia, nää oli tälläisiä välittömiä tuntemuksia.
Kiitos, Sami, miljoonasti taas

Hyvä on lähtenyt lähipiiristä alkaen kiertämään niillä resursseilla, mitä käytössä on.