Sivuja: 1 ... 27 28 [29] 30 31 ... 139
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: massakaukoparannus  (Luettu 834783 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #420 : 17.03.2010 16:54:38 »

Vieläkö kerkiää mukaan, puoliskokin osallistuisi.
tallennettu
hevosmies
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 217



Profiili
« Vastaus #421 : 17.03.2010 17:46:46 »

Pääsin keskittyneesti listan kanssa alottaan 17.15, lopetin 17.40. Vettä ja lepoa niinkuin ennenkin ja uusille tiedoksi: Toivon palautteita kun niitä on niin kiva lukea ja epäilijätkin saavat lukea että kyllä tämä jollakin tasolla toimii. Liimailin edellisiä palautteita koko ajalta kasaan ja laitan sen tonne topicin ekaan viestiin. Pääsin vasta puoliväliin, jatkan myöhemmin liimailua. En ihan kaikkia laittanut, mutta suurimman osan.

Lauantaina jatketaan leikkiä, joka on totta.

terv sami
tallennettu

Älä palvo ketään. Paitsi omaa Sisintäsi.
rovatar
Astro-nauttija
****
Viestejä: 948


Keltainen Kosminen Aurinko


Profiili
« Vastaus #422 : 17.03.2010 18:03:08 »

Pääsin keskittyneesti listan kanssa alottaan 17.15, lopetin 17.40.

terv sami

Kiitos Sami! smitten

Muistin kyllä tämänpäiväisen ajan vielä klo 16 aikoihin…mutta sitten autuaasti unohdin koko jutun, Cheesy

 kun yöllä alkanut ja aamupäivään asti jatkunut olkapää kipuni  knuppel2

alkoi hellittää  Shocked
ja sain ihmeellisen luovuuden puuskan.

Minulla oli tilauksessa eräs pääsiäiseen liittyvä maalaus, jota ehdin jo epäillä, kykenenkö tekemään,
 jos olkapään kipuili jatkuu…vaan mitäs vain! Smiley

 Noin klo 17.40 aikaan olin hahmotellut koko työn paperille, puuttuu enää maalaaminen..
jossa ei kauaa nokka tuhise, siitä tulee akvarelli.

Oikein itseeni tyytyväisenä istahdin koneelle, aukaisin astron sivut ja muistin taas tämän!!!  2funny

Sinustako se johtuikin??? smitten

Jess!

Oikein tyytyväinen!!

Kiitos! smitten

tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
Aurora Borealis
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 163



Profiili
« Vastaus #423 : 17.03.2010 18:56:16 »

Ensikertalaisen kommentteja:

En pystynyt olemaan tilanteessa niinkuin olisin halunnut, olin vielä työpaikalla lopettelemassa. Alussa tunsin aaltomaisia värähtelyjä alhaalta varpaista aina ylös asti. Koko kehon läpi virtaava, hengityksen tahdissa etenevä pulssi kai kuvaa tuntemusta parhaiten. Tuokion kuluttua alati kylmät käteni alkoivat kihelmöimään ja lämpenivät, suorastaan kuumenivat ja punoittivat. Kun lähdin kotia kohti, ihmettelin kuinka askeleeni tuntuivat ihmeen kevyiltä liki kymmentuntisen työpäivän jälkeen.

Minulla on ollut jos jonkinmoista kremppaa jo toista vuotta ja toivoisin totta tosiaan helpotusta elämääni. Olen mukana myös viikonloppuna.

Kiitos, Sami!
tallennettu
jankat
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 333



Profiili
« Vastaus #424 : 17.03.2010 18:56:59 »

Kiitos Sami!
Mukavasti alkoi kihelmöimään varpaissa ja sormissa, mulla onkin näin talvisaikaan kylmät jalat ja kädet ja nyt lämpesi tosi mukavasti.  Smiley Sitten tuntui kuin chakroja olisi käyty läpi alhaalta ylös päin. Nukahdin hoidon jälkeen puoleksi tunniksi ja nyt on tosi hyvä olo. Kiitoksia  smitten
tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5082


4ever


Profiili
« Vastaus #425 : 17.03.2010 19:07:03 »

Kiitos Sami  angel
 smitten


ps.
Ai niin, olen mukana kaikilla kerroilla, se yksi juttu vielä vaivaa  smiley6600

« Viimeksi muokattu: 17.03.2010 19:14:52 kirjoittanut Ippuska » tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
PieniEnkula
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 38

"I'll always believe in angels"


Profiili
« Vastaus #426 : 17.03.2010 19:22:05 »

Kiitos  smitten Olin juuri luennoilla tuohon aikaan ja varttia vaille viis aloin jo tuntea jotain (voiko ennen tätä parannusta jo tuntea, että kohta alkaa tapahtua?) Smiley oikea käsi oli todella kuuma. Vaikka mulla kädet yleensä ovatkin lämpimät ja hikoilevat niin nyt oikea käsi hikoili vielä enemmän sitten viiden jälkeen tuntui siltä, että aivan kuin kämmenessä olisi reikä josta kulki ilmavirtaa Smiley ja nyt on hyvin kevyt ja iloinen olo, palelee jonkin verran Smiley Niin ja sekin vielä, että tämä luennoitsija, jonka luennolla olin niin puhui englantia, jota ymmärrän suht huonosti niin nyt ymmärsinkin häntä todella hyvin  :Smiley
Viikonloppua innolla odottaen - PieniEnkula
tallennettu
Chervil
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 314



Profiili
« Vastaus #427 : 17.03.2010 23:10:29 »

Minä sain apua lihaskipuihin, tunsi hyvin miten jumiutuneet niskalihakset alkoivat rentoutua. Nyt vaan lauantaita odottelemaan  smitten.
tallennettu

Valkoinen Magneettinen Peili
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #428 : 18.03.2010 01:06:58 »

Kiitoksia vain hyvin iloisista energioista, oli hauskaa naureskella itsekseen, ehkä se tuli tarpeeseen.
tallennettu
sekku
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 102


Profiili
« Vastaus #429 : 18.03.2010 07:20:15 »

Liityn jonon jatkoksi siis lauantaina klo 17:00 tai luvallani koko minun perheeni.
 smitten
Potkua Elämään
sekku 
tallennettu
Eyen
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 38



Profiili
« Vastaus #430 : 18.03.2010 07:39:21 »

Mä en muista yhtään, millä fiiliksillä olin eilen klo 17.00:sta eteenpäin..mutta muistan kyllä _jossain vaiheessa_ eilistä päivää ajatelleeni kuinka kummallisen rauhallinen ja levollinen mieli mulla on ollu jo useamman päivän..Eli ehkäpä arvon hevosmies on "rauhotellut" mua jo hieman aiemmin? En tiedä. Mutta olo on kuitenkin hyvä. Smiley
tallennettu

"Tell me what to do, I'll do the opposite."

"I'm pro at weird."
ancelica
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 294



Profiili
« Vastaus #431 : 18.03.2010 09:45:28 »

Toivoin chakrojen puhdistusta, ja tuntui hyvin vahvasti että ne käytiin läpi. Alhaalta ylös. Varsinkin sydänchakraa puhdistettiin oikein kunnolla. Tuli todella puhdas tunne, joka jatkuu edelleen. Kiitos smitten
tallennettu
Titania.
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 399


haahuilija


Profiili
« Vastaus #432 : 18.03.2010 09:50:16 »

Mä aloin viiden aikaan  meditoimaan, tosin en ehkä ole mikään guru hommassa mutta enivei :Smiley En katsellut kelloa, mutta jossain vaiheessa loppupuolella sessiotani koin, että mut alkoi ympäröimään vaaleanpunainen, kuin energia tms., ja se tuntui kauhean turvalliselta ja hellältä ympärilläni... en tiedä olikohan se sitten tätä...
tallennettu

aurinko, MC jousimies
askendentti, kuu vesimies
Miksi pitää olla muiden kaltainen, kun heitä on jo niin paljon? - Anonyymi
Titania.
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 399


haahuilija


Profiili
« Vastaus #433 : 18.03.2010 09:52:14 »

Toivoin chakrojen puhdistusta, ja tuntui hyvin vahvasti että ne käytiin läpi. Alhaalta ylös. Varsinkin sydänchakraa puhdistettiin oikein kunnolla. Tuli todella puhdas tunne, joka jatkuu edelleen. Kiitos smitten

Eikös sydänchakran väri ole tai voi olla vaaleanpunainen? Mietin vaan, kun itse koin tuon värin niin voimakkaasti....
tallennettu

aurinko, MC jousimies
askendentti, kuu vesimies
Miksi pitää olla muiden kaltainen, kun heitä on jo niin paljon? - Anonyymi
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #434 : 18.03.2010 10:05:39 »

Mukavan pehmeä energia oli. Loppupäivä menikin rauhoittumisen merkeissä. Kiitos  smitten
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Sivuja: 1 ... 27 28 [29] 30 31 ... 139
  Tulostusversio  
 
Siirry: