Sivuja: 1 ... 22 23 [24] 25 26 ... 139
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: massakaukoparannus  (Luettu 849365 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #345 : 06.02.2010 14:54:11 »

Nopea raportage: olen nukkunut kahden vuorokauden sisään 22 tuntia. Erikoista. Sunnuntaina jälkeen mukana, silloin toivon allergiaani parantavaa energeiaa. Rakkautta  smitten Kiitos!
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #346 : 06.02.2010 17:24:14 »

Hevosmies,

Tunnetko itse sitä, jos parannettava ei pysty ottamaan hoitoa vastaan? Eräs toinen kaukoparantaja kertoi tunteneensa, että minulla olisi jonkinlainen alitajuinen blokki mikä ei tahdo päästää hoitoa perille.  Embarrassed Tosin hänen hoitonsa alkoi loppuvaiheessa toimia, hänen tuntemuksiensa mukaan.

Myöskään äitini antamat reikihoidot (äitini on käynyt reikin 1. kurssin ja melko vähän harjoittanut ylipäänsä reikiä) eivät "tunnu".  Undecided

tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
hevosmies
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 217



Profiili
« Vastaus #347 : 06.02.2010 19:15:47 »

Moi!

Mahtavaaaa! Hienoa lukea palautteita. Ja anteeksi vaan, mutta tämä muuttaa elämäänne. Mutta siksihän olette mukana.

Evea ja Jankat: Kivun tunne on normaalia, energiatukos kipuilee auetessaan. Ei hätää, helpottaa pian. Lukekaa viestini nrot 6, 11, 22, 23 ja 26. Löytyvät, kun klikkaat nimimerkin "hevosmies" ja sieltä "käyttäjän uusimmat viestit". On kai siellä muutakin "viisasta".

Casperiina: Tällaisessa massassa en oikeastaan "tunnustele" ketään yksitellen, avaan linkin kullekin ja jatkan listalla seuraavaan. Yksi kerrallaan, maksullisia hoitoja tehdessä, ihminen on vastaanottavssa tilassa käymiemme keskustelujen ja oman suuren tarpeensa takia. Tämä hyväntekeväisyytenä tekemäni massaparannus tuntuu tietenkin samalta kuin maksullisetkin. Kihelmöi käsissä, vello mahassa, kieroilee otsassa, häviän paikasta ja ajasta jne.  Antakaa paranemisen tapahtua, antakaa sen tulla.

Vastaanotollani tapahtuu päivittäin isoja ja pieniä ihmeitä. Asiakkaat ovat siinä tilassa, että apu menee "suoraan suoneen". Asennoitukaa samoin kuin olisitte vastaanotolla.

Ai niin, Reiki on laimentunut ihmisten (egojen) työntäessä sinne omia juttujaan sekaan. Reiki tulee poistumaan. Siksi itse luovuin sen käytöstä pari vuotta sitten ja pyysin korkeampaa taajuutta. Se on tässä, ja se on kaikille teille mahdollista. Olette jo muuttuneet. Ottakaa haltuun ja viekää hyvää eteenpäin. Ystävän, tuntemattoman auttaminen. Ei egolla vaan sielulla. Ja lukekaa jo nyt se Eckhart Tollen kirja Uusi Maa.

Saturday night fever. Kyllä on kivaa tehdä tätä työtä. Luottakaa. Kaikki järjestyy. Siksi olette tällä foorumilla, etsitte vastauksia. Vastaukset on teissä sisällänne. Täältä tulee vinkkejä ja linkkejä. Ainoa oikea vastaus on sisällänne. Alkulähde, sielu, ydin, Jumala, minkä nimen annatekin. Kurkatkaa sisään, sieltä tulee voima. Me olemme kaikki pyhiä. Me olemme kaikki yhtä. Minä olen ihan tavallinen hemmo joka päätti ruveta näihin hommiin enemmän. Kaikki on mahdollista.

Huomenna jatketaan ravistelua klo 17.

muokkis: kertomieni viestien nrothan muuttuu koko ajan, kun kirjotan lisää. Etsiskelkää sieltä.
« Viimeksi muokattu: 06.02.2010 19:22:54 kirjoittanut hevosmies » tallennettu

Älä palvo ketään. Paitsi omaa Sisintäsi.
ptv
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 84


Profiili
« Vastaus #348 : 06.02.2010 21:19:44 »

Kiitos Hevosmies!
Perille tulivat, vaikken sohvalle kerinnytkään. Ei siis mitään erityisiä tuntemuksia, pieni energiatulva vain päänseudulla.
tallennettu

Aurinko ja kuu vesimies, nousu kaksonen,
punainen rytminen taivaanvaeltaja
mesolet
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 136


Profiili
« Vastaus #349 : 06.02.2010 21:42:53 »

Tuota...ehdin tämän superviikon aikana antaa palan sydäntäni miehelle, joka on aiemmin ollut itse erittäin herkkä kanava, mutta joka on sittemmin kokenut helluntaiherätyksen ja pitää nyt kaikkea ei-Raamatullista pahana. Hän tietää mitä minä ajattelen eikä tuomitse minua suoraan, mutta tilanne on silti hassunkurinen.

Olen aina miettinyt, mitä tapahtuu kristittyjen rukousten seurauksena, siis kun kristityt rukoilevat meikäläisten 'pakanoiden' nk. pelastumisen puolesta. Nyt voisi asetelma olla toisinpäin: vaikuttaako tämä energia jotenkin tähän hurmaavaan kristittyyn mieheen ja jos ei niin vaikuttaako se ylipäätän jotenkin suhteeseemme joka syntyi tämän energian vaikutuksen alla...?

Sunnuntaina mukana JOKA TAPAUKSESSA  Grin
tallennettu
ihinwih
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 25


Profiili
« Vastaus #350 : 07.02.2010 09:49:16 »

Hyvä Hevosmies
Kiitos, otamme vastaan kaukoparannusta Tinjalle voimia ja hoksaamista lopputyöhön, <justinslle spus masennuksen voittamiseen Antille voimia ja samoin minulle
Terveisin Pirkko
tallennettu
@nne
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 72


Profiili
« Vastaus #351 : 07.02.2010 11:36:55 »

Hevosmies,

Haluaisin ottaa vastaan kaukoparannusta  Smiley
Kiitokset jo etukäteen!
tallennettu
hevosmies
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 217



Profiili
« Vastaus #352 : 07.02.2010 18:03:51 »

tuloo!
tallennettu

Älä palvo ketään. Paitsi omaa Sisintäsi.
hevosmies
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 217



Profiili
« Vastaus #353 : 07.02.2010 18:43:39 »

Sellaista taas. Vettä päälle, lepoa ja palautetta. Seuraava on kevätpäiväntasauksen tienoilla.
tallennettu

Älä palvo ketään. Paitsi omaa Sisintäsi.
maarita
Astroholisti
*****
Viestejä: 1080



Profiili
« Vastaus #354 : 07.02.2010 18:47:51 »


Menin pitkäkseni ja vajosin heti uneen. Kun puolelta heräsin, oli ensimmäisenä mielessä: kiitos, kiitos, kiitos!
Kaikki tapahtui kuten hyväkseni on.  smitten
tallennettu

*Aurinko, Venus ja Neptunus Neitsyt
*Nouseva Vaaka
*Kuu, Saturnus ja Uranus Härkä
*Merkurius, Pluto ja Ceres Leijona
*Mars Kauris
*Jupiter Oinas
*Chiron Rapu

*Maya, Sininen Magneettinen Kotka
*Kiinalainen Jänis
jankat
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 333



Profiili
« Vastaus #355 : 07.02.2010 19:54:02 »

Kiitos hevosmies!  smitten smitten
Tuntui taas pistelyä ja kihelmöintiä alkaen jalkapohjista päättyen päälaelle. Tällä kertaa näin violettia valoa ja ikäänkuin tummaa savua nousi kehostani ylöspäin kohti valkeaa valoa, joka näkyi tunnelin päässä. Mahtava kokemus!  Smiley
tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #356 : 07.02.2010 20:18:36 »

Kiitos paljon hevosmies  angel

Minullakin hoito alkoi jaloista, varsinkin vasenta koko säärtä pisteli ja kihelmöi. Siirtelin huonekaluja ennen hoitoa ja nostelin painavaa TV:tä  coolsmiley josta ei polvi ihan tykännyt  smiley6600

Jäinkin siis kotiin hoitoa varten   Grin ja se oli hyvä, koska "taajuus oli mitä rentouttavin ja oli taas aivan ihanaa keskittyä siihen täysillä  Cheesy Taisin vain piipahtaa unessa, enkä tällä kertaa nukkunut tunteja  laugh 

Kevättä kohti siis!
Kaikkea hyvää sinulle   smitten


tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Asterix
Vieras
« Vastaus #357 : 08.02.2010 07:35:25 »

Hevosmies.... Did you, or did you not.....? Hmmmm.....? :Smiley
tallennettu
@nne
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 72


Profiili
« Vastaus #358 : 08.02.2010 07:41:46 »

huomenia Hevosmies

Osallistuin eka kertaa tällaiseen kaukoparannukseen, ja siksi alku
menikin vähän sen tarkkailuun, mitä on tapahtumassa tai miltä tuntuu. Tunsin
kuitenkin hyvin pian lämpöä ja kihelmöintiä kämmenissä, myöhemmin sama tunne
tuli voimallisemmin jalkapohjiin. Tunsin lyhyen aikaa pistoa ensin rinnan
kohdalla, sitten vatsassa (mitähän se tarkoittaa?). Näistä alkukankeuksista
huolimatta "heräsin" kuitenkin hoidosta erittäin rentoutuneena  Smiley
Kiitos kaunis sinulle!  Smiley
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #359 : 08.02.2010 07:43:52 »

Kerro heti Hevosmies................! Wink
tallennettu
Sivuja: 1 ... 22 23 [24] 25 26 ... 139
  Tulostusversio  
 
Siirry: