Sivuja: 1 ... 21 22 [23] 24 25 ... 139
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: massakaukoparannus  (Luettu 846453 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #330 : 04.02.2010 11:57:13 »

Olin ja olen töissä juuri tuohon lähetysaikaan. Maanantain lähetys maadoitti erittäin pehmeästi ja hyvin  smitten eikä enää ärsyttänyt olla töissä (ensimmäinen työpäivä talviloman jälkeen). Jalat tuntuivat painavilta kävellessä, kuin olis ollu magneetit jalkapohjissa ja maassa.
Tauolla ihmiset tunkivat ihan kiinni-halusivat kai osansa  Grin.

Kiitos. Ja tänään taas  smitten
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
hevosmies
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 217



Profiili
« Vastaus #331 : 04.02.2010 18:04:04 »

Pitäkää kiinni, tulee taas ja lujaa!
tallennettu

Älä palvo ketään. Paitsi omaa Sisintäsi.
hevosmies
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 217



Profiili
« Vastaus #332 : 04.02.2010 18:29:04 »

Semmosta tänään, kovasti tuntui vellovan. Vettä, lepoa, palautetta, sunnuntaihin!
tallennettu

Älä palvo ketään. Paitsi omaa Sisintäsi.
maarita
Astroholisti
*****
Viestejä: 1080



Profiili
« Vastaus #333 : 04.02.2010 19:16:44 »


Kiitos!

Vettä on pitänyt juoda ja ulos tulee vilkkaasti, puhdistaa.

tallennettu

*Aurinko, Venus ja Neptunus Neitsyt
*Nouseva Vaaka
*Kuu, Saturnus ja Uranus Härkä
*Merkurius, Pluto ja Ceres Leijona
*Mars Kauris
*Jupiter Oinas
*Chiron Rapu

*Maya, Sininen Magneettinen Kotka
*Kiinalainen Jänis
mirka222
Vieras
« Vastaus #334 : 04.02.2010 19:19:51 »

Mäkin huomasin tuon janon tunteen ja vessassa pitää rampata jatkuvasti...Flunssan poikanen iskenyt ennen matkaa, toivottavasti kaukoparannus auttaa Smiley
tallennettu
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #335 : 04.02.2010 20:12:39 »

Olen tässä tuumaillut, että mahdoitkohan, heppamies, muistaa mua, kun ilmoittauduin jo aiemmin yv:nä.  Olen silti ollut kuulolla molemmilla kerroilla.

Maanantaina tunsin sen saman lämmön rintalastan kohdalla, mikä aika usein tuntuu kyllä muutenkin nykyään, varsinkin jos ajattelen enkeleitä tai pyydän heiltä apua.  Lisäksi näin hyvin vaaleita kellertävänvihreitä välähdyksiä tai liekkejä.

Tänään eksyin foorumille "sattumalta" juuri, kun olit laittanut viestin lähetyksen alkamisesta, ja menin heti pitkäkseni.  Sama lämpö tuntui taas ja vajosin lähelle unta.  Sitten huomasin, miten sormenpäitä alkoi kuumottaa ja havahduin enemmän valveille.  Toinen kissoista hyppäsi päälleni.  Sitten toinenkin kissa urahti ja tuli lähelle kieppumaan.  Sormien kuumotus jatkui tunnin verran voimakkaana ja tuntuu yhä lievänä lämpönä.

Taisit sittenkin muistaa minut!  smitten
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #336 : 04.02.2010 20:17:19 »

Ensimmäistä kertaa muistin hiljentää ajan ja kuulostella. Noin 17:10 nukahdin syvään uneen. Ovaalin muotoiseen yläselän kohtaan lapojen välissä tuli energiaa todella voimakkaasti. Olin syvässä unessa, kaikki valot päällä, verhot auki. Havahduin hereillä noin 18:20. Selässä tuntuu vieläkin - sellaista hienovireistä säteilyä. Se on ikäänkuin minun vastaanottokeskukseni. Nyt olo on vähän kummallinen.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5082


4ever


Profiili
« Vastaus #337 : 04.02.2010 20:32:16 »

Lämmin kiitos taas  Kiss angel smitten

Oli aivan ihana ja leijuva, sekä rentouttava hoito  angel
Mieleni ei tiedä eikä ymmärrä mitä siinä tasan tapahtuu, mutta osaanhan käyttääkin vain 10% aivoistani, jos aina sitäkään  2funny

Sunnuntaihin hevosmies  smitten
Jos menen silloin itämaisen tanssin harkkoihin, niin se loppuu klo 17 ja silleen, mutta "kuulolla olen   smiley6600
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5082


4ever


Profiili
« Vastaus #338 : 04.02.2010 21:33:52 »

Otun terveiset:
Lainaus
Hoito oli taas hiukan erilainen. Rentoutumisaste oli oikein hyvä ja vasen jalka polven alapuolella "juili" oikein kunnolla. Oikea jalka vähemmän, kun sai vissiin edellisellä kerralla tarpeeksi. Samoin oikea olkapää ja käsivarsi sai kyytiä. On eilisen pelin jäljiltä vähän "tukossa" Visuaalinen puoli oli edellistä kertaa vaatimattomampi. Pari vaaleaa tunnistamatonta hahmoa. Ettääö seuraavaan kertaan  taas.
smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
astrofriikki
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 371



Profiili
« Vastaus #339 : 04.02.2010 21:50:58 »

Tänään unohdin lähetyksen ja muutenkin ollut kiireinen päivä. Ystävä soitti juuri lähetyksen
aikaan, joten joka tapauksessa lähetyksen aika oli positiivinen  Smiley

Kiitos, sunnuntaina taas keskityn  smitten
tallennettu

Aurinko - Kauris
Kuu - Härkä
AC - Jousimies
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #340 : 04.02.2010 23:36:29 »

MAHTAVAA!!!!!!!!!!!!! Kiitos, kiitos , kiitos  angel
Noin 10 yli tuli sellasella jysäyksellä energia päälle ettei mitään rajaa  Cheesy. Tavallaan kun olis pyörryttäny, mut ei kuitenkaan. Jalat liimauta taas kiinni ja kaikki mihin katsoi väreili ihan uskomattoman kauniisti  smitten.
Äsken kotimatkalla alkoi mp3 soittamaan itsestään (kesken toisen albumin) lemppari meditointimusiikkiani-toistona  smitten 2funny.
Aivan varmasti sunnuntaina mukana  Cheesy
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Liekku
Astroholisti
*****
Viestejä: 1174



Profiili
« Vastaus #341 : 05.02.2010 00:08:53 »


 Unohdin ensin koko jutun,- menin sänkyyn kun päätä särki, ja oli tosi väsynyt ja

 sekava olo,--satuin katsomaan kelloa, ja se oli 17.10.

 Mietin vaan, että johtuiko olotila päivän tapahtumista, vai........ Smiley

 Odotellaan sunnuntaita,--mielenkiintoista.   Wink
tallennettu
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #342 : 05.02.2010 01:53:16 »

Nyt täytyy ihan kommentoida, kun vasta nyt tajusin, että tänäänhän niitä energioita tulikin. Ja sen todella tunsinkin, posket helottaa vieläkin ja voin vaan tuntea energian virtaavan. Kiitos  smitten Tänään sain sellaista selkeyttä tielläni kaikin puolin, että voin sanoa, että universumin energiat olivat puolellani. Loistava päivä ja loistavaa energiaa =)
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
ancelica
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 294



Profiili
« Vastaus #343 : 05.02.2010 02:16:43 »

Kiitos hevosmies Smiley
Kyllä naamaa kuumottaa, ja taas kissat tuli mukaan.
Kauniita kukkia,violettejä
Sunnuntaihin
 smitten
tallennettu
jankat
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 333



Profiili
« Vastaus #344 : 05.02.2010 14:05:59 »

Hei hevosmies!

Kiitos ihanasta kaukoparannuksesta!  smitten
Taas kuumotti käsiä ja jalkoja sekä kihelmöi ympäri kehoa. Lihakset tuntuvat aroilta, aivan kuin olisi käynyt hierojalla tai jäsenkorjaajalla. Koko viikon olen ollut tavallista väsyneempi ja kipeämpi eli taitaa parantumista alkaa tapahtumaan. Eikös se toisinaan ole ensin enemmän kipuja ennen kuin paraneminen pääsee kunnolla alkamaan?
Sunnujtaina olen mukana jälleen  Cheesy
tallennettu
Sivuja: 1 ... 21 22 [23] 24 25 ... 139
  Tulostusversio  
 
Siirry: