Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Sydänleikkaus  (Luettu 4436 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Nem
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 18



Profiili
« : 07.09.2009 11:44:00 »

Tarvitsisin siis hiukan apua tulkintaan Smiley

En täysin kirkkaasti enään muista untani, mutta noin pääpiirteissään:
Olin sairaalassa menossa sydänleikkaukseen. En kuitenkaan ollut sairas tai muutenkaan huonovointinen, joten leikkauksen tarkoitus jäi hiukan avoimeksi. Samaan aikaan leikkaukseen oli tulossa myös kaksi muuta henkilöä, mies ja nainen, kuitenkin täysin tuntemattomia. Minut siis vietiin leikkaukseen ja sen aikana (tai mahdollisesti heti jälkeen) rinnassani oli muutama kolo, josta saatoin nähdä oman sydämeni ja leikkauksen aikana kiinnitettyjä johtoja. Verta ei kuitenkaan valunut, eikä näky muutenkaan ollut mitenkään inhottava tai pelottava. Kolot olivat ilmeisesti sen takia, koska me kaikki kolme leikkauksessa ollutta saimme vielä jonkilaiset sähköshokit sydämelle leikkauksen jälkeen, jotta leikkaustulos olisi paras mahdollinen.

Tämän jälkeen minut siirrettiin osastolle, jossa huoneeseen mahtui normaalia enemmän ihmisiä. Yhden kanssa potilaan sanottiin olevan jonkin sortin vankikankuri (tai vastaava), joten koin oloni osastohuoneessa hiukan pelokkaaksi kyseisen miehen takia. Aamulla herätessäni, tuo kyseinen mies oli ainoa potilas lisäkseni huoneessa. Hän ryhtyi juttelemaan minulle ja huomasinkin hänen olevan erittäin mukava ihminen, eikä lainkaan pelottavan. Hän kertoi, että hänellä oli poskessaan lukuisia kasvaimia, jonka takia hän joutui käymään sairaalassa leikkauksissa tiheään tahtiin. Minun kävi häntä kovasti sääliksi. Tämän jälkeen minut tultiinkin kotiuttamaan, enkä juuri enempää muista..ja koko ajan minulla oli siis erittäin hyvä olo.

Erityisesti mieleeni piirtyi tuo kuva rinnastani, jossa oli kolo eli näin oman sydämeni. Mitä ylipäätään leikkaukset yleensä viestivät?
tallennettu
tiistailapsi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 41


Profiili
« Vastaus #1 : 07.09.2009 13:57:54 »

Jos näkee unta sydämestä , sydämen kunto viittaa unennäkijän tunne-elämän laatuun ja tilaan.Esim. sydänkivut voivat kertoa sisäisestä tuskasta ja levottomuudesta. Joskus uni varoittaa, että omaan terveydentilaan pitää kiinnittää huomiota. Tässä unessa unenenäkijallä hyvä olo.

Leikkaus unessa viittaa unennäkijän elämäntyyliin, arvoihin ja ajatuksiin. Sydänleikkaus viittaa rakkauselämän asioihin, vaikeuksiin?
tallennettu
Nem
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 18



Profiili
« Vastaus #2 : 07.09.2009 14:04:52 »

Kiitos vastauksestasi! Vielä jäi kuitenkin mietityttämään, mitä muuta tuo leikkaus voisi tarkoittaa, koska rakkauselämässä ei vaikeuksia ole..?
tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #3 : 07.09.2009 15:23:56 »

Minulla pisti kaksi symbolia silmaan-tyhjat kolot ja sahkoshokit.
Onko sinulla joitain tyhjia koloja elamassasi. joita haluaisit tayttaa-sehan voi liittya moneenkin asiaan, opiskeluun, luomiseen tai tyohon.
Sinullehan annettiin sahkoshokkeja unessasi, joka takaa energialatauksen, eli saatko jostain motivaatiota, jotain uutta pitaisi olla tulossa asioihisi.
Se uusi asia antaa sinulle energiaa-onnea!
tallennettu
Nem
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 18



Profiili
« Vastaus #4 : 07.09.2009 16:38:52 »

No itseasiassa olen kyllä tällähetkellä lomautettuna töistä, koko firma on siis kiinni mittavam remontin takia, ja hiukan huolestuttaa, koska työt taas alkavat. Toinen murheenkryyni on opinnäytetyö..ehkä tuo tosiaan saattaisi liittyä siihen.
tallennettu
Nem
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 18



Profiili
« Vastaus #5 : 07.09.2009 18:38:15 »

Vielä toinen kysymys, mitähän tuo "pelottava" mies, joka osoittautuikin mukavaksi tarkoittaa? Ja lähinnä hänen sairautensa, koska oli myös aika isossa roolissa..?
tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #6 : 08.09.2009 12:50:21 »

Mielestani tama "vankikarkuri" on vain yksi piirre sinusta josta et ole aikaisemmin pitanyt-mutta nyt olet sinut piirteesi kanssa.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: