Sivuja: 1 2 [3] 4 5
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Huomioitko Jupiterin osoittamat mahdollisuudet?  (Luettu 53464 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #30 : 30.09.2009 19:38:12 »

Nikki sinun vauhtia! Kyllä nauratti!  Grin

Jossakin täytyy nyt napata!
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
noname
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 186


Profiili
« Vastaus #31 : 30.09.2009 21:06:07 »

 Grin Aivan mahtavia olette molemmat Esmiralda ja Nikki  smitten

Tunnistan itseni noista teidän tulkinnoistanne niin hyvin, että taidattekin olla niitä mun naapureita  Wink

Editoin tuon oman pidemmän vastaukseni pois, koska siinä ei ollut mitään yleisesti ja yhteisesti kiinnostavaa  Smiley Sen sijaan totean, että kyllä nuo molemmat tulkinnat  jupiter kuu kaksoset aspektista ainakin minun kohdallani täsmäävät häkellyttävän hyvin  Wink
« Viimeksi muokattu: 01.10.2009 01:40:38 kirjoittanut *fia* » tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #32 : 30.09.2009 21:50:41 »

 Wink
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #33 : 13.10.2009 14:51:36 »

NOH, 15.6 tehdyt paperit korjattu ja pitäisi alkaa tippua tuloksia juuri nyt.. onkohan se sitten tämä mikä on tosiaan vaikuttanut. nyt tuntuu että 2 eri suunnalta rahaa ja kohta kolmannestakin. ja banking olikin eilen, tarjouksia raaka-ainemarkkinoilla heh. jos kestää riskipeliä. no joo.. tai varmemmat jutut..

Jupiter the planet of luck, grace, favor and fortune has been retrograde since June 15. We may have all felt that our forward momentum had slowed down or even stalled. We may all have experienced a tightening of our wallets as well, since Jupiter brings wealth, abundance, and optimism. Our successes, accomplishments and prosperity are also all within the realm of the grace this large planet bestows upon us. So if you’ve felt a bit thwarted since June, you will start to see more forward movement happening when Jupiter turns direct on October 12-13 -- giving us all a green light. Venus’ entrance into social Libra on October 14 and Mars’ transit into fun Leo on October 16 adds stimulus for us to move ahead at full speed!

tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #34 : 28.10.2009 08:49:48 »

tämä uusi tuttavuuteni, taekwondo mestari joka tuntee Suomen ja Korean poliittisen johdon (presidentit ja ministerit) sekä Amerikan erikoisjoukkoja! huh, sekä ollut lehdissä jne runsain mitoin että omannut matkatoimiston, taitaa olla kaikki tuo Jupiteria.. nyt Jupiter pyyhkii elämässäni, banking kuuluu siihen vielä mutten ole päättänyt mihin bankingiin luottaa.

eilen tuli otettua se halpa puh liittymä, ettei tule älyttömiä laskuja, -

eikö kaikki tuo ole  jupiter ? urheilu, politiikka, matkailu, julkaisu + banking. se mitä nyt teen, on  jupiter  merkurius hallitsemaa ja toinen työ  vaaka . joka taas on valuutat, jalokivet, social piirit jne.
« Viimeksi muokattu: 28.10.2009 08:51:23 kirjoittanut ^Nohochacyum^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #35 : 28.10.2009 21:08:50 »

Huh Noh....! Taitaa olla muitakin tuulia kuin Jupiter! Miten sinä pystyt kaikkeen tuohon?  Shocked
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #36 : 29.10.2009 10:18:47 »

sieluni vaatii NYT suurta elämänmuutosta, jota on 3v odotettu. ainakin! siinä syy.  Cheesy     10--huone radix jupiter , nyt 3-huone  aurinko ja 2-huone  jupiter ; em tyypin kanssa palaveri ma.  angel piirit on pienet, kun lähisukuni tuntee presidenttien opettajia ja turvamiehiä.

siis, on henkinen ja normaali poliittinen hallinto.. katsotaans mihin tämä johtaa..
« Viimeksi muokattu: 29.10.2009 12:03:05 kirjoittanut ^Nohochacyum^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #37 : 13.11.2009 01:07:09 »

Minulla alkaa Jupiterin uusi kierto kartallani, eli nyt on jo meneillään  jupiter aspect_sex jupiter.

Silmäni iski sen suomiin mahdollisuuksien ääripäihin; kaikki aloitteet tulevat saaman hurjan vauhdin... ja toisella puolella vaakaa ....kaikki mahdollisuudet luisuvat käsistäsi.

Näin karrikoiden.

Yhteisöplaneetta Jupiter antaa jos on kasvualustaa, viilettää tuulena ohi, jos sitä ei ole.

Eli planeettaenergiat ovat verrannollisia siihen sosiaaliseen tilaan mitä itse kukin persoona on rakentanut itselleen. Ja siinäpä se itsetutkiskelun kenttä onkin oiva.

Onko minulla resursseja ja kykyä käyttää näitä kosmisia energioita? Mites se Jupiter kiersikään, 10-12 vuotta? Aika jännä, kun chakroillakin on oma kiertonsa. Siis jos lasketaan syntymästä juurichakrasta kasvunkulku kruunuchakraan...7 vuotta. Ja taas kaikki uudestaan. Mites se Mars kiersikään?

Puhunko hassuja! Ei kai näillä ole mitään tekemistä keskenään?  :Smiley
« Viimeksi muokattu: 13.11.2009 01:09:40 kirjoittanut Esmiralda » tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #38 : 22.11.2009 16:18:22 »

Mulla on  jupiter aspect_sex kuu sekä  aspect_tri jupiter, eikä enää ikäviä Saturnuksen aspekteja, että ihan kivasti asiat rullaa. Cool
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #39 : 22.11.2009 17:02:33 »

Olet selvinnyt! Mukavia päiviä sinulle!  smitten
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #40 : 24.11.2009 21:07:47 »

Olet selvinnyt! Mukavia päiviä sinulle!  smitten

Juu.. sain ikäänkuin punaisen langan päästä kiinni. :Smiley
tallennettu
ancelica
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 294



Profiili
« Vastaus #41 : 05.01.2010 13:16:00 »

Mulla juuri loppui viime vuoden 2009   jupiter aspect_con aurinko, elikkä viime vuosi on sitten ollut alkua seuraavalle 12 vuoden jaksolle. Mites teillä muilla on tuo vaikutus tuntunut? Olen kovasti opiskellut, lähinnä astroa, mutta työkuviot ovat junnanneet paikoillaan. Vaikuttaisi että tuo olisi ollut vuosi jolloin on siemenet kylvetty, vähän niinkuin ollut itse taka-alalla kaikessa (outo 12 huone olo) Tietty kyllä  neptunus on ollut myös  vesimies niin se on tuonut ehkä sellaista utuisuuden tuntua. Syntymäkartalla  jupiter omassa merkissään  jousimies 2 huone. (rahaa ei ole tullut, mutta jossain oli että  Vesimiehille  jupiter  kalat toisi rahuja enempi)  Smiley Ulkomaanmatkailu meni nappiin.
« Viimeksi muokattu: 05.01.2010 13:19:37 kirjoittanut ancelica » tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #42 : 05.01.2010 15:05:40 »

Ancelica, taidat olla samanlaisen vauhti-Jupiterin Jousimiehen vaikuttajan 'riivaama' kuin minäkin. Sinulla tuo on tosin enemmänkin resurssiesi lomassa (huone 2), kun minulla Jupiter-Jousimies on huoneessa 1 ja vaikuttaa suoraan omaan persoonaani. Joten arvata voi, etten voi olla pysähdyksissä kovin kauan. Aina jokin juttu meneillään ja joskus liikaakin.

Ehkä juuri tuon synt.kartan kuvioiden ansiosta olen oppinut pitämään Jupiteria kuin taivaankannen kummisetänä, sen transiitit vauhdittavat minun elämääni aika lailla, hyvällä lailla, kun siihen niin asennoituu, ehkä... :Smiley

Yhtymä antaa aina jotakin uutta elämään, olkoon se sitten vaikka astrologiaa (se on aikamoinen juttu). Minulla tällä hetkellä on tulossa  jupiter  aspect_con  ja todella kaavailen kotiasioita puolin ja toisin, uuttakin. Joten näissä transiiteissa on hyvä tarttua johonkin uuteen!

Kannattaa myös katsoa se huone missä sinun aurinkosi on. Eli kun minun Kuuni on huoneessa 2, joka on myös taloudenpidon huone, niin kotiasioissa on hyvät energiat aloittaa uutta.

Jos on jotain jo viritetty, sitten vain kuuntelemaan sitä 'säveltä' ja antaa mennä,  kun seuraavaksi on sekstiilin vuoro!  Wink
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #43 : 05.01.2010 22:17:51 »

Usko siihen muutokseen Saturnalia!  smitten

Uskon kanssasi.  Wink
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
taiska
Astroholisti
*****
Viestejä: 2149


Silmät ovat sielun peili :)!


Profiili
« Vastaus #44 : 06.01.2010 11:08:14 »

Minulla nyt
 jupiter avautuva sekstiili  jupiter
 jupiter  aspect_opp  pluto

alkaa loppupuolella kuuta (20 ja 24 pv)
 jupiter  aspect_tri  neptunus
 jupiter  aspect_con  venus

tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
Sivuja: 1 2 [3] 4 5
  Tulostusversio  
 
Siirry: