Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 9
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Horoskooppien välinen kemia-Gallup  (Luettu 111107 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Violette
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 295


Lips!


Profiili
« Vastaus #45 : 07.10.2009 11:00:59 »

1. Mikä aurinkomerkkisi on?
- Neitsyt

2. Mikä kuumerkkisi on, jos tiedät?
- Rapu

3. Mikä aurinkomerkki sytyttää sinut?
- Olen huomannut, että ravut ovat ihastuttaneet eniten. Yleensä oinaat ärsyttävät minua, mutta kerranpa sattui aivan käsittämättömän kuuma romanssi oinaan kanssa. Pelkäsin, etten koskaan pääse siitä yli, koska se oli niin kiihkeää. Pelkäsin, etten pysty enää rakastamaan muita miehiä, mutta kyllä tämä tästä menee hienosti, pois silmistä, pois mielestä. Mutta auta armias, jos tämä oinas joskus kävelee vastaan!

4. Mikä aurinkomerkki on sinulle luotettava ystävä?
- Itse asiassa vaakoja on tuntunut pyörivän tässä asemassa eniten.

5. Mikä aurinkomerkki saa sinut ristiriitaiseksi?
- Kaksonen. En oikein osaa selittää.

6. Mikä aurinkomerkki saa sinut näkemään punaista?
- Oinas Smiley

7. Mikä aurinkomerkki saa sinut tukahdutettua täysin?
- Enpä oikein osaa sanoa.

8. Mitä aurinkomerkkejä lähipiirissäsi on?
- Lähipiirini on itse asiassa todella suuri. No, yritän jotenkin jaotella. Perhe: Vanhemmat leijonia, veli vesimies. Avopuoliso on rapu. Parhaita ystäviä (tarkoitan nyt n. 10-vuotaita "hardcore"-ystävyyksiä) ovat leijona, 2 vaakaa, kaksonen (vaikuttaa olevan hiipumaan päin, neiti ei taida enää oikein ymmärtää mua) ja kauris.

9. Kuinka tulet läheistesi kanssa toimeen?
- Hyvin, en riitele lähes koskaan ystävien kanssa. Perheessä tosin olen aina kokenut itseni jotenkin ulkopuoliseksi. Ainoastaan isän kanssa olen kokenut yhteenkuuluvuutta, varsinkin kotoa poismuuttamisen jälkeen. Isällä on yhteistä kanssani ainakin rapu kuussa. Äidin kanssa riidellään, tuntuu, ettei hän ole ikinä oikein hyväksynyt minua sellaisena kuin olen, vaan on aina halunnut muuttaa minua. Veljen kanssa en kauheasti haluaisi olla yhteyksissä, sillä hän on ollut erittäin väkivaltainen ja hirveä minua kohtaan, kun olin varhaisteini-iässä. Veljeni ei kuulemma ymmärrä, mistä on kyse ja on valittanut äidille, kun olen syrjäytyvä sekopää Smiley

10. Mahdollinen lisätieto/kommentti.
- Eiköhän tämä jo mennyt melkoiseksi lörpöttelyksi, tuskin lisätietoja kaivataan Smiley
tallennettu

aurinko neitsyt
 askendentti vaaka
 kuu rapu
 merkurius vaaka
 mars oinas
tripla
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 38


Triplaleijona


Profiili
« Vastaus #46 : 24.10.2009 23:51:58 »

Mielenkiintoinen threadi! Huomasin vasta äsken. Näitä kysymyslistoja voisi olla enemmänkin.. pitää yrittää kehittää itsekin..

1. Mikä aurinkomerkkisi on?

Leijonassa askendentilla ensimmäisssä dekanaatissa.  smitten  Cheesy


2. Mikä kuumerkkisi on, jos tiedät?

Leijona


3. Mikä aurinkomerkki sytyttää sinut?


Jousimies, ehdottomasti. Ovat rentoja ja reiluja! Lisäksi kaikki ilmamerkit sytyttävät minut helposti, joskin  kaksoset ovat välillä liian häilyviä.


4. Mikä aurinkomerkki on sinulle luotettava ystävä?

Kyllä Jousimiehet ovat tässäkin tosi hyviä.


5. Mikä aurinkomerkki saa sinut ristiriitaiseksi?

Skorpparit ja Härät, jos nekään.


6. Mikä aurinkomerkki saa sinut näkemään punaista?

Eipä oikein mikään. Hmm. nyt kun aloin muistisopukoita kaivelemaan niin muistan todella hermostuneeni vain pari kertaa...toinen oli Härkä, jotka osaavat olla käsittämättömän jääriä. Toinen oli Oinas-nainen, jonka kanssa olin vuosia sitten treffeillä. Hyppi koko ajan silmille.  knuppel2

Selitti, etten tunne elämän tuskaa tms. kunnes sitten repesin ja varmaan saarnasin sille tunnin.  tickedoff  (Hän ei päässyt mihinkään, koska minulla oli auto ja oltiin yöllä Haikon puutarhassa kävelyllä.) Vieläkin hävettää.  Embarrassed

Tosin täytyy sanoa, että se Oinas ei ollut juuri moksiskaan. Tuntui olevan tyytyväinen, että sai selville "todellisen" minäni.. Grin


7. Mikä aurinkomerkki saa sinut tukahdutettua täysin?

Ei mikään. Ei lähellekään! Minun aurinkoani ei sammuta edes komppania härkiä ja oinaita!  Smiley Cool


tallennettu

leijona askendentti = aurinko, kuu venus
rapu merkurius = mars
neitsyt jupiter pluto uranus
skorpioni neptunus
oinas chiron = keskitaivas, saturnus
aurinko = mars / venus
kuu = mars / pluto
venus = aurinko / kuu, merkurius / jupiter
tripla
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 38


Triplaleijona


Profiili
« Vastaus #47 : 25.10.2009 00:27:32 »

Kone tilttasi juuri kun sain purettua Oinas-turhautumani..  Smiley


8. Mitä aurinkomerkkejä lähipiirissäsi on?

Leijonia. Vanhemmat molemmat leijonia. Lapsissa lähinnä Leijonaa ja vaakaa. Nuorempi tytär syntynyt samana päivänä ja aikaan kuin minäkin eli on tuplaleijona.

Nyt kun olen alkanut tutkia lähipiirin karttoja niin HUI!  Huh  Joka puolella skorppareita! Tosin kuu-, nousevaa tai vahvoja kaseja, mutta siis lähes jokaisella.

Toisaalta olen imarreltu. Skorpparithan ovat tosi lojaaleja ja näkevät ihmisten läpi...  angel Cheesy


9. Kuinka tulet läheistesi kanssa toimeen?

Sukulaisten kanssa synastriat toimivat tosi hyvin. En muista myöskään koskaan riidelleeni ystävien kanssa. Ovat niin fantastisia..  smitten
 

10. Mahdollinen lisätieto/kommentti.

Hyvä Joutskarit! smiley6600
tallennettu

leijona askendentti = aurinko, kuu venus
rapu merkurius = mars
neitsyt jupiter pluto uranus
skorpioni neptunus
oinas chiron = keskitaivas, saturnus
aurinko = mars / venus
kuu = mars / pluto
venus = aurinko / kuu, merkurius / jupiter
*T*
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 43



Profiili
« Vastaus #48 : 25.10.2009 09:31:09 »

1. Mikä aurinkomerkkisi on? Kauris

2. Mikä kuumerkkisi on, jos tiedät? Leijona

3. Mikä aurinkomerkki sytyttää sinut? skorpioni ja kalat

4. Mikä aurinkomerkki on sinulle luotettava ystävä? niitä on monta:skorpioni, kauris, vaaka, jellona...

5. Mikä aurinkomerkki saa sinut ristiriitaiseksi? rapu, veskari ja härkä

6. Mikä aurinkomerkki saa sinut näkemään punaista? ei oikeistaan kukaan, mutta välillä rapu, kauris tai jouskari

7. Mikä aurinkomerkki saa sinut tukahdutettua täysin? ei kukaan täysin

8. Mitä aurinkomerkkejä lähipiirissäsi on? jos tällä perhettä tarkoitetaan niin; skorpionia, kaurista, rapua ja vaakaa. Ystävissä lisäksi; jellonia, oinaita, neitsyitä ja kaksosia jne...melkein kaikkia merkkejä mutta vähiten vesimiehiä ja jousimiehiä,

9. Kuinka tulet läheistesi kanssa toimeen? Ihan ok mutta parhaiten lähipiiristä skorpionin ja vaa'an kanssa

10. Mahdollinen lisätieto/kommentti.
« Viimeksi muokattu: 25.10.2009 10:10:27 kirjoittanut *T* » tallennettu

Everything happens for a reason
Buf~
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 249



Profiili
« Vastaus #49 : 13.11.2009 17:19:05 »

1. Mikä aurinkomerkkisi on? Skorpioni

2. Mikä kuumerkkisi on, jos tiedät? Neitsyt

3. Mikä aurinkomerkki sytyttää sinut? skorpioni, kalat, oinas

4. Mikä aurinkomerkki on sinulle luotettava ystävä? Leijonat

5. Mikä aurinkomerkki saa sinut ristiriitaiseksi? vaaka

6. Mikä aurinkomerkki saa sinut näkemään punaista? Skoripioni ja oinas

7. Mikä aurinkomerkki saa sinut tukahdutettua täysin? Eos

8. Mitä aurinkomerkkejä lähipiirissäsi on? Oinas, neitsyt, kaloja, leijonia, härkä...

9. Kuinka tulet läheistesi kanssa toimeen? Ok. Parhaimmat ystävät on leijonia ja yksi oinas.

10. Mahdollinen lisätieto/kommentti.
tallennettu

Aurinko Skorpioni Kuu Neitsyt
Nouseva Neitsyt
Metalli-sika
Sininen planetaarinen yö
Mawi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5



Profiili
« Vastaus #50 : 26.11.2009 13:26:46 »

1. Mikä aurinkomerkkisi on?- Vesimies.
2. Mikä kuumerkkisi on, jos tiedät?- Vesimies sekin.
3. Mikä aurinkomerkki sytyttää sinut?- Leijona on aina jotenkin viehättänyt (nykyinen poikaystäväkin leijona), muista merkeistä en osaa oikein sanoa.
4. Mikä aurinkomerkki on sinulle luotettava ystävä?- Vaaka ja rapu, vesimiehetkin.
5. Mikä aurinkomerkki saa sinut ristiriitaiseksi?- Skorpioni ja oinas (ei niistä ota selvää?)
6. Mikä aurinkomerkki saa sinut näkemään punaista?- Kaipa härkä ja oinas, skorpionikin joskus.
7. Mikä aurinkomerkki saa sinut tukahdutettua täysin?- Skorppareiden kanssa yleisesti ottaen tulen kyllä toimeen, mutta välillä nämä osaavat kyllä olla erittäin liimaantuvia ja takertuvia, jolloin ahdistun ja työnnän heidät rumasti pois. Tulevat liian lähelle. :<
8. Mitä aurinkomerkkejä lähipiirissäsi on?- Kaksosia, leijonia ja vesimiehiä iso liuta.
9. Kuinka tulet läheistesi kanssa toimeen?- Hyvin tulen toimeen, juuri noiden edellisten kolmen mainittujen kanssa erityisesti. Yhden vaa'an ja ravun kanssa tunnen hassua, syvää yhteenkuuluvuutta, ja ihania ystäviä kyllä ovat. Smiley
tallennettu

Aurinko Vesimies
Kuu Vesimies
Nouseva Neitsyt.
- Kastehelmi -
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 342



Profiili
« Vastaus #51 : 26.11.2009 16:19:00 »

1. Mikä aurinkomerkkisi on? Skorpioni

2. Mikä kuumerkkisi on, jos tiedät? Jousimies

3. Mikä aurinkomerkki sytyttää sinut? Kauris

4. Mikä aurinkomerkki on sinulle luotettava ystävä? Kalat

5. Mikä aurinkomerkki saa sinut ristiriitaiseksi? Kauris, Kalat

6. Mikä aurinkomerkki saa sinut näkemään punaista? Kauris, Kalat, Jousimies

7. Mikä aurinkomerkki saa sinut tukahdutettua täysin? Ei mikään

8. Mitä aurinkomerkkejä lähipiirissäsi on? Neitsyt, Kauris, Skorpioni, Oinas, Vesimies, Kalat

9. Kuinka tulet läheistesi kanssa toimeen? Hyvin, vaikka hermot välillä menee. Mut eihän ne läheisiä oliskaan, jos ei hermot joskus menis

10. Mahdollinen lisätieto/kommentti.
tallennettu

aurinkovenusuranusmerkuriusskorpioni
kuujousimies
marsleijona
askendenttivaaka
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #52 : 26.11.2009 16:53:24 »

1. Mikä aurinkomerkkisi on?
Jousimies, 10. huone

2. Mikä kuumerkkisi on, jos tiedät?
Leijona, 7. huone

3. Mikä aurinkomerkki sytyttää sinut?
Vaaka, Vesimies - ja pakko tunnustaa, että eräissä Skorpioneissa on myös sitä jotain Wink

4. Mikä aurinkomerkki on sinulle luotettava ystävä?
naispuolinen Leijona, Jousimies, Kalat

5. Mikä aurinkomerkki saa sinut ristiriitaiseksi?
Kauris varmaan tällä hetkellä

6. Mikä aurinkomerkki saa sinut näkemään punaista?
Kaksoset (häilyväisiä, pinnallisia, epäluotettavia), Rapu (niin tunteiden vallassa heiluvia, että inhottaa, ei realistisia tai vastuullisia)

7. Mikä aurinkomerkki saa sinut tukahdutettua täysin?
Kaksoset, Skorpioni

8. Mitä aurinkomerkkejä lähipiirissäsi on?
Äiti Leijona, isä Skorpioni, sisko Rapu, mies Vaaka, kavereissa Leijonia, Oinaita, Kaloja, Härkiä, Jousmiehiä, Neitsyitä, Vaakoja ja Vesimiehiä

9. Kuinka tulet läheistesi kanssa toimeen?
Miehen kanssa varmaan ihan jees, ei olle vielä tapettu toisiamme... Äidin kanssa läheiset välit, isän ja erityisesti siskon kanssa kitkaiset, pinnalliset välit. Kavereista läheisimmät ovat Leijonia, Jousimiehiä ja Kaloja (mikä tulikin yläpuolella ilmi)

10. Mahdollinen lisätieto/kommentti.
Olen  aurinko merkurius venus jousimies kuu leijona askendentti mars kauris - eli varmaan yksi vittumaisimmista ja hankalimmista ihmisistä, mitä maa päällään kantaa 2funny  Vahvaa Kaurista taustalla sekä vahvasti aspektoitunut Neptunus - eli Kala-vaikutusta ilmassa...
« Viimeksi muokattu: 26.11.2009 17:06:27 kirjoittanut mc82 » tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
steinbock
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #53 : 29.11.2009 18:03:00 »

Heips! Olen uusi täällä, olen tosin silloin tällöin lueskellut foorumia, mutta päätin nyt viimein hetken mielijohteesta osallistua keskusteluun! Cool

1.Mikä aurinkomerkkisi on? Kauris

2. Mikä kuumerkkisi on, jos tiedät? Härkä

3. Mikä aurinkomerkki sytyttää sinut? Vesimies. Myös toiset ilmanmerkit vaaka ja kaksonen kiehtovat yleensä jollain tavalla, ei välttämättä romanttisessa mielessä, mutta viehätyn heistä usein.

4. Mikä aurinkomerkki on sinulle luotettava ystävä? Skorpioni, rapu, kauris, jousimies, leijona, kaksonen, vesimies

5. Mikä aurinkomerkki saa sinut ristiriitaiseksi? Kalat

6. Mikä aurinkomerkki saa sinut näkemään punaista? Kalat. Välillä skorpioni, rapu, kauris.

Olen tuntenut kaksi naispuolista kalahenkilöä ja ikäväkseni molemmat ovat olleet jollain tapaa juonittelevia, en ole oikein ottanut selvää heidän ”todellisesta” luonteestaan. Päällepäin ja erityisesti kasvokkain ovat saattaneet olla todella ystävällisiä ja huomaavaisia, mutta yhtäkkiä kääntäneet selkänsä. Tuntemani tapaukset ovat päällisin puolin käyttäytyneet aina hillityn tyylikkäästi, mutta oikeasti tavoitelleet omaa etuaan ystävistään piittaamatta ja heidän kustannuksella tehden sen niin hienovaraisesti, etteivät nämä ystävät ole voineet edes loukkaantua tai osoittaa sitä kalalle… Tosin täytyy samaan hengenvetoon sanoa että ei-niin-läheisten tuttavieni joukosta löytyy vielä ainakin kaksi hieman vanhempaa kalanaista ja vaikken heitä henkilökohtaisesti kovin hyvin tunne, niin vaikuttavat tyylikkäiltä ja rempseiltä naisilta, enkä ole heissä sellaista oman edun tavoittelua ja juonittelun tarvetta huomannut eli en todellakaan teilaa kaikkia kaloja. Smiley

Tutuissa skorpioneissa minulla on välillä kestämistä heidän jahkailunsa kanssa. Heidän on välillä uskomattoman vaikeaa tai hidasta tehdä päätöksiä, tai he pähkäilevät lähes mitättömiltä tuntuvia asioita ihan ylimaallisen pitkään. laugh

Rapuja on myös aina ollut ympärilläni useita ja heidän kanssaan tulenkin hyvin juttuun, mutta yksi juttu joka lähes jokaisessa tuntemassani ravussa kiusaa minua kovasti: järjestelmällisesti lähipiirini ravut ovat todella pihejä, jotkut enemmän, jotkut vähemmän, mutta jollain tavalla ainakin raha-asioissa he ovat todellisia oman edun tavoittelijoita. Laskevat tarkasti etteivät itse ainakaan jää miinuksen puolelle, velat muistetaan aina karhuta, mutta itse saatetaan unohtaa maksaa takaisin.

Kauris-ystävissäni ottaa pannuun välillä se itsepäisyys (myönnetään, itsestänikin sitä löytyy roppakaupalla..!), mutta myös sellainen hirveä organisoinnin ja järjestelyn tarve jos ollaan vaikka lähdössä jonnekin (oli kyse sitten illanvietosta tai pienestä matkasta) – myönnän toki itsekin että toisinaan suunnittelen asioita etukäteen, mutta mitään järjetöntä minuuttiaikataulua tai ”suunnitellaan kaikki millilleen etukäteen” en todellakaan koe tarvetta tehdä vaan sellainen ahdistaa.

7. Mikä aurinkomerkki saa sinut tukahdutettua täysin? Jaa-a, en osaa sanoa.. Ehkä en päästä asioita siihen pisteeseen, vaan otan askeleen takavasemmalle jos alkaa tukahduttaa?

8. Mitä aurinkomerkkejä lähipiirissäsi on? Perheessä: rapua ja skorpionia, lähimmissä sukulaisissa lisäksi: vaakaa, vesimiestä, kaksosta, härkää, neitsyttä. Läheiset ystävät tulikin lueteltua jo ylempänä. Lähipiiristä löytyy lähes kaikkia merkkejä edustettuina, oinaat ja kalat tosin loistavat melkein kokonaan poissaolollaan.

9. Kuinka tulet läheistesi kanssa toimeen? Pääosin hyvin, varsinkin ystävien ja kavereitten kanssa. Perheessä väännetään kättä useammin – erityisesti skorpioni-äidin kanssa on toisinaan kiivaita väittelyitä. Kaikesta huolimatta melko hyvin kuitenkin.

10. Mahdollinen lisätieto/kommentti. Olen kovasti yrittänyt pähkäillä tuota, miksi koen usein ilmanmerkit niin kiinnostaviksi ja yleensä viehätyn heistä suuresti. Olen nousuleijona, karttani on kuitenkin hyvin maa-painotteinen. Nyt kun mietin lapsuuttanikin niin olen pienestä asti ollut aivan eri tavalla viehättynyt kaksos- ja vesimies-tätieni ja vaaka-mummini seurasta kuin aurinkomerkeiltään maa- tai vesi-elementtejä edustavista sukulaisistani. Toki olen tullut ja tulen edelleen hyvin toimeen maa- ja vesimerkkien kanssa, mutta he eivät koskaan ole ”sytyttäneet” minua, kuten eivät muistaakseni erityisemmin myöskään tulimerkkien edustajat.

En tiedä oliko tähän tarkoitus runoilla näin pitkästi, mutta suokaa anteeksi tämä vuodatus! :Smiley
tallennettu
mirka222
Vieras
« Vastaus #54 : 29.11.2009 19:05:00 »

1. Mikä aurinkomerkkisi on?  Oinas

2. Mikä kuumerkkisi on, jos tiedät?  Härkä

3. Mikä aurinkomerkki sytyttää sinut? Skorpioni, Vaaka, Härkä

4. Mikä aurinkomerkki on sinulle luotettava ystävä? KALAT, skorppari, yksi Leijona

5. Mikä aurinkomerkki saa sinut ristiriitaiseksi?  Vaaka, Vesimies, Kaksonen,->> kaikki ilmamerkit, koska itsellä niin maa-painotteinen kartta, välillä koen heidät epäluotettavina, liian "kevyesti elämän ottavina" ja oma minäkuva voi olla hakusessa joillakin..Toisaalta tuovat keveyttä minun "vakavaan" luonteeseeni, luovat uskoa parempaan ja opettavat että kaikkea ei tarvitse ottaa niin kuoleman vakavasti. Terveisin plutonikko Grin

6. Mikä aurinkomerkki saa sinut näkemään punaista?  Jousimies, Rapu, Leijona...Hmm, ravut ovat monesti salakavalia juonittelijoita, monellekaan ei perhe ole pyhää vaikka se piirre aina rapuun liitetäänkin, usein hyvin ulkonäkökeskeisiä, kateellisia, purkavat omat ongelmansa toisiin tiuskimalla ja kettuilemalla..Jousimies, ihme totuuden torvi, johon ei kuitenkaan loppupeleissä voi luottaa, itsessä ei nähdä mitään vikaa, etsii epäkohtia joka paikasta, sanoo asiat liian töksäyttäen..Hmm, Leijonat yleisesti ottaen liian egoistisia/voimakkaita, ei pääse lähelle, tuntuu että pinnallisia joskus, voi johtua siitäkin että me oinaatkin haluamme sen oman tilan ja jos leijona ja oinas sattuu samaan huoneeseen niin pientä reviiritaistoa voi ilmetä

7. Mikä aurinkomerkki saa sinut tukahdutettua täysin? Hmm..Riippuu mihin asiaan tämä käsite liitetään..Jousimies ehkä ns. kaverimielessä, jotenkin pisteliäs, ei tiedä mitä sieltä suusta tulee, pistää olemaan varuillaan

8. Mitä aurinkomerkkejä lähipiirissäsi on? KALOJA  smitten skopua, rapua, vaakaa, kaksonen, härkää ja yks leijonakin löytyy...paljon kaikkia merkkejä mutta läheisimmät kaloja tai muita vesimerkkejä Smiley

9. Kuinka tulet läheistesi kanssa toimeen? Hyvin, olen aika mukautuva tiettyyn pisteeseen asti. Joskus räiskähtelee  aurinko oinas...Kaveriporukassamme on muutenkin todella voimakkaita persoonia esim. kaloja, joilla vahva oinas-rapu vaikutus, yksi  aurinko kuu askendentti rapu, sekä  neitsyt skorpioni vaikutteinen tyyppi ja yksi ilmaa täynnä oleva henkilö
 
10. Mahdollinen lisätieto/kommentti. Jousimies ja Leijona kaikkein vieraimpia itselle, en ole juuri koskaan pystynyt luomaan syvempää sidettä näihin merkkeihin...Muiden merkkien kanssa ollaan päästy aina jossain asiassa samalle aaltopituudelle

Hokasin muuten just, että mulla ei ole mitään tärkeitä planeettoja ilmamerkeissä, ehkä sen takia aiheuttaa ristiriitoja välillä, toisaalta se luo myös valtavaa vetovoimaa, tuntuu, että heistä ei saa koskaan " täysin kiinni", mikä sopii haasteita etsivälle oinaalle Cheesy toisaalta kun on maa-painotteinen kartta, hermot menee joskus siihen pilvilinnoissa elämiseen ja imarteluun Cheesy 
« Viimeksi muokattu: 29.11.2009 19:13:00 kirjoittanut N222 » tallennettu
Markus
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #55 : 09.02.2010 02:08:22 »

1. Mikä aurinkomerkkisi on?

    Kalat. Täytän mielestäni tuntomerkit: vaatimattomuus, mielikuvituksellisuus, ajoittainen
    pessimismi, epävarmuus, antautuneisuus, eskapismi, tunteellisuus, herkkyys, luovuus, yms.

2. Mikä kuumerkkisi on, jos tiedät?

    Neitsyt. Minulla on kiinnostus ja taipumus analysoida ihmismieltä ja arvostella sekä kritisoida
    asioita hiljaa mielessäni ja harjoittaa jatkuvaa introspektiota.

3. Mikä aurinkomerkki sytyttää sinut?

    Kalat (sanaton yhteisymmärrys), Kauris (romanttinen realisti), Skorpioni <3, Härkä, Vesimies, 
    Leijona (sydämellisyys)

4. Mikä aurinkomerkki on sinulle luotettava ystävä?

    Skorpioni, Kauris, Kalat, Neitsyt, Vesimies. Moni näennäisesti luotettava Rapu on usein
    paljastunut petolliseksi. Kaksosten maine juorukelloina vähentää luottamustani heihin.

5. Mikä aurinkomerkki saa sinut ristiriitaiseksi?

    Kaksoset. Heidän ristiriitaisuutensa usein voimistaa omaani.

6. Mikä aurinkomerkki saa sinut näkemään punaista?

    Oinas. Moni tulivoittoinen Oinas saa minut kiehumaan raivosta jo pelkällä läsnäolollaan ja
    egosentrisyydellään.

7. Mikä aurinkomerkki saa sinut tukahdutettua täysin?

    Eipä juuri mikään, ehkä jotkut yksittäiset Jousimiehet, joihin en oikein aina osaa suhtautua.
    Heidän sydämellisyytensä saattaa minusta vaikuttaa näennäiseltä ja/tai ärsyttävän narsistiselta.

8. Mitä aurinkomerkkejä lähipiirissäsi on?

    Skorpioneja, Kauriita, Kaloja, Härkiä, Vesimiehiä, Leijonia, Neitsyitä

9. Kuinka tulet läheistesi kanssa toimeen?

    Hyvin. Härkien kanssa on joskus vaikeaa kun eivät ymmärrä, ettei yksinkertaisista asioista ole
    mitään hyötyä/järkeä ottaa pulttia, vaikka ottaisin heidän kilahtelunsa vastaan rajattomalla
    tyyneydellä. Skorpionin kanssa toimii ehkäpä parhaiten, mielipiteet ja jutut
    osuvat aina yksiin ja nautittavan tunnelmallinen ilmapiiri vallitsee voimakkaana Skorpionin
    seurassa. Kaksosissa ottaa päähän heidän pinnallisuutensa ja nokkeluudellaan päteminen.

10. Mahdollinen lisätieto/kommentti.
 
     Joku saattaa ihmetellä, miksi Kalana pidän Vesimiehistä niin kovasti. Nousevana Leijonana vedän
     heitä puoleeni ja he auttavat avartamaan näkemyksiäni oman reviirini ulkopuolelle ja ovat   
     äärimmäisen lojaaleja viimeiseen asti, mikä auttaa antamaan anteeksi sen joitakuita ärsyttävän
     piirteen Vesimiehessä, että he usein uskovat tietävänsä kaikesta kaiken Wink
     Oma isoveljeni on Vesimies ja hän on ollut minulle kasvattajana huomattavasti tärkeämpi kuin
     nuorempana aggressiivinen Härkä-isäni.

     Joskus mieleni tekisi olla ilkeä, ivallinen ja paha joitakuita ihmisiä kohtaan jotka käyttäytyvät
     typerästi, esim. käyttäytyvät typerästi tehden mielestäni liian äkkivääriä ja perustelemattomia
     tekoja ja johtopäätöksiä, syytöksiä, jne.. mutta sisäinen
     hyväsydämisyyteni ja empatiani lopulta kuitenkin estävät minua käyttäytymästä loukkaavasti,
     mikä joskus saattaa hieman harmittaa mutta saattaa kuitenkin pelastaa muilta harmeilta.
tallennettu
ancelica
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 294



Profiili
« Vastaus #56 : 12.02.2010 13:02:46 »

1. Mikä aurinkomerkkisi on?  vesimies
2. Mikä kuumerkkisi on, jos tiedät?  leijona
3. Mikä aurinkomerkki sytyttää sinut? Vaihtelee, melkein kaikkia on löytynyt, ei ole oikein selkeää linjaa,  neitsyt  skorpioni, rapu, oinas, kauris, vesimies, jousimies
4. Mikä aurinkomerkki on sinulle luotettava ystävä?  vaaka ja  harka ja  kalat
5. Mikä aurinkomerkki saa sinut ristiriitaiseksi?  kaksoset,  vaaka,  vesimies hmm, kaikki ilmat
6. Mikä aurinkomerkki saa sinut näkemään punaista?  neitsyt, oinas
7. Mikä aurinkomerkki saa sinut tukahdutettua täysin?  kauris
8. Mitä aurinkomerkkejä lähipiirissäsi on?  vesimies, vaaka, neitsyt, kalat, jousimies, harka
9. Kuinka tulet läheistesi kanssa toimeen?  vesimies kanssa vaihtelvasti
« Viimeksi muokattu: 12.02.2010 13:06:58 kirjoittanut ancelica » tallennettu
Decirii
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #57 : 16.02.2010 00:08:37 »

1. Mikä aurinkomerkkisi on?
Jousimies

2. Mikä kuumerkkisi on, jos tiedät?
Oinas

3. Mikä aurinkomerkki sytyttää sinut?
Yleensä Oinas, Leijona tai Vaaka. Joskus on ollut jopa Rapu.

4. Mikä aurinkomerkki on sinulle luotettava ystävä?
Jousimies, Kalat, Skorpioni, Oinas, Vaaka, Kaksonen

5. Mikä aurinkomerkki saa sinut ristiriitaiseksi?
Rapu, Härkä, Neitsyt, Kauris

6. Mikä aurinkomerkki saa sinut näkemään punaista?
Kauris, Neitsyt

7. Mikä aurinkomerkki saa sinut tukahdutettua täysin?
Kauris, Neitsyt

8. Mitä aurinkomerkkejä lähipiirissäsi on?
Paljon varsinkin tuli- ja ilmamerkkejä. Suhteellisen paljon myös vesimerkkejä. Maamerkkejä vähän. Perhepiiristä äitini on Kauris, isä Kalat, yksi sisko Oinas ja toinen Jouskari, isovanhemmissa Härkää, Neitsyttä ja Skorpparia, läheinen serkku Leijona ja eräs läheinen täti Kaksonen.

9. Kuinka tulet läheistesi kanssa toimeen?
Vanhempien kanssa melko hyvin kunhan ei olla yhdellä kertaa liian usein ja liian pitkään tekemisissä. Siskojen kanssa tosi hyvin. Isovanhemmat ihan ookoo... Ystävien kanssa erittäin hyvin,siksihän ovatkin ystäviä Grin

10. Mahdollinen lisätieto/kommentti.
Nouseva merkkini on Leijona, eli olen pelkkää tulta! Tiedän että se voi tehdä minusta joistakin melko levottoman ja rasittavankin persoonan välillä...  :Smiley

tallennettu
Titania.
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 399


haahuilija


Profiili
« Vastaus #58 : 16.02.2010 20:35:08 »

1. Mikä aurinkomerkkisi on?   jousimies
2. Mikä kuumerkkisi on, jos tiedät?   vesimies
3. Mikä aurinkomerkki sytyttää sinut? niitä jotka mut sytyttää ei ole eteen sattunut kuin tuo oma mies joka vei jalat alta, että ei kai mitään selkeää linjaa, mies on  kaksoset
4. Mikä aurinkomerkki on sinulle luotettava ystävä? neitsyt  vesimies kalat kaksoset harka näitä merkkejä lähimmissä ystävisssä, että aika monipuolisesti näköjään...
5. Mikä aurinkomerkki saa sinut ristiriitaiseksi?  kalat skorpioni
6. Mikä aurinkomerkki saa sinut näkemään punaista?  leijona
7. Mikä aurinkomerkki saa sinut tukahdutettua täysin? ei tietääkseni mikään tai kukaan ainakaan tähän mennessä
8. Mitä aurinkomerkkejä lähipiirissäsi on?  kaksoset neitsyt kalat vesimies kauris harka jousimies
9. Kuinka tulet läheistesi kanssa toimeen?  neitsyt ovat  niitä tärkeimpiä, aina luotettavia ystäviä, jotka on aina siinä kun tarvii, vaikken heitä usein oikein ymmärräkään.  kaksoset mieheni ymmärtää mua paremmin kuin kukaan.  kalat aiheuttavat paljon hämmennystä ja ahdistusta murehtimisellaan, mutta toisaalta ymmärtävät myön mun murheet kovin hyvin.  kauris saavat helposti tuntemaan itseni laiskaksi tai huonoksi tehokkuudellaan.  harka on hyvä ystävä, joka ei koskaan tunge mun reviirille, antaa tilaa mutta silti on siinä.  jousimies pysyy mulle etäisenä merkkinä usein, tuntuu että kumpikaan ei oikein ota ensimmäsitä askelta päästää lähelle.
tallennettu

aurinko, MC jousimies
askendentti, kuu vesimies
Miksi pitää olla muiden kaltainen, kun heitä on jo niin paljon? - Anonyymi
Laulelia_
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5


Profiili
« Vastaus #59 : 23.02.2010 10:42:41 »

Todella mielenkiintoista oli mietiskellä näitä!!

1. Mikä aurinkomerkkisi on? Kalat

2. Mikä kuumerkkisi on, jos tiedät? Vesimies

3. Mikä aurinkomerkki sytyttää sinut? Lähes kaikki exäni ovat Oinaita. Mutta se on mennyttä, suhteet olivat aina pettymyksiä. Nyt huomaan tuntevani uskomattoman suurta vetoa jousimiehiin. Leijona sytyttää - ei siis "sillä tavalla", vaan innostun leijona-ihmisistä noin yleensä, he ovat niin mielettömän avoimia ja rakkaudellisia.

4. Mikä aurinkomerkki on sinulle luotettava ystävä? Jousimies! Myös härkää ja kaloja löytyy.

5. Mikä aurinkomerkki saa sinut ristiriitaiseksi? No just oinas. Ensin vetää hirmusti puoleensa mutta sitten jättää kylmäksi - tämä sekä ystävyyssuhteissa että rakkaudessa. Neitsyt, kalat. Toisien kalojen kanssa syvällinen yhteys löytyy, mutta jostain syystä molemmat kuitenkin ärsyyntyvät toisiinsa helposti.

6. Mikä aurinkomerkki saa sinut näkemään punaista?
Neitsyt. Myös kalat ja oinas. Kaikki ovat siis viha-rakkaus-akselia Smiley Ja kaikkia kolmea löytyy omasta kartastani... hmm...

7. Mikä aurinkomerkki saa sinut tukahdutettua täysin?
Vaikea sanoa mitään yleistyksiä, mutta tukahduttajia ovat olleet (yllättäen) oinas, neitsyt ja kalat. Smiley Siis joiden kanssa on tultu toimeen, mutta jotka ovat kuitenkin myös tukahduttaneet.
 
8. Mitä aurinkomerkkejä lähipiirissäsi on?
Jousimies, kaksoset, kalat, härät. Suvussa on paaaljon neitsyitä, myös leijonaa, härkää, kaksosta.

9. Kuinka tulet läheistesi kanssa toimeen?
Jousimiehien kanssa täydellisesti, sekä syvällinen yhteys ja ymmärrys että huumori että kaikki pienet asiat menevät yksiin, jousimiehet ovat aivan ihania! Neitsyiden kanssa huumori on täysin yhteneväistä ja hauskaa riittää, mutta neitsyt on ainoa merkki, jonka kanssa onnistun virittelemään ison ja hermojen päälle käyvän riidan. En suutu helposti, mutta neitsyet onnistuvat suututtamaan. Kaksoset ovat ihania tyyppejä, mutta syvällinen yhteys puuttuu, he eivät päästä sisimpäänsä kovin helposti. Härät ovat rakastettavia tyyppejä ja jopa syvällisiä, mutta mun makuun liian jalat maassa - kun mä lähden puhumaan intuitioista ja energioista niin härät naureskelevat ensimmäisenä.

10. Mahdollinen lisätieto/kommentti.
Nouseva merkkini on neitsyt. Ja oinasta löytyy mm. venuksesta. Todella mielenkiintoista huomata näitä juttuja...
« Viimeksi muokattu: 23.02.2010 10:52:43 kirjoittanut Laulelia_ » tallennettu
Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 9
  Tulostusversio  
 
Siirry: