Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Astro.fi vai astro.com oikeassa syntymäkartastani?  (Luettu 3853 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
sensei1
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 12


Profiili
« : 04.05.2009 23:56:05 »

Moi,

Jaksaisiko joku jeesata ja kertoa kumpi näistä on oikea karttani, nimittäin tällä saitilla kartassani Mars on 8. huoneessa
http://www.astro.fi/astrologinen_kartta/syntymakartta/id/212120

ja astro.com:issa se näyttää, että mars on 7.huoneessa
http://www.astro.com/cgi/aclch.cgi?btyp=ack&&cid=8zzfile3rVLEQ-u1241465173&nhor=2

Molemmat saitit ovat luotettavia, mutta mikä on aivan oikea tilanteeni 8. huoneessa?
Muilla saiteilla joita googlasin, niissä on mars 7. huoneessa...

Kiitos
tallennettu
Norna
Vieras
« Vastaus #1 : 05.05.2009 10:26:54 »

 Kumpikin on oikeassa, erot ovat huonesysteemeissä. astro.com käyttää placidiusta ensisijaisena ja astro.fi topocentristä (muistaakseni). Huonejärjestelmät eroavat hieman toisistaan, joten oikeastaan sinun itsesi pitää tehdä lopullinen valinta mitä huonejärjestelmää haluat käyttää. Astro.com:ssa voit itse valita erilaisia huonejärjestelmiä.
tallennettu
sensei1
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 12


Profiili
« Vastaus #2 : 05.05.2009 15:18:57 »

Moi,

No kumpaan sitten pitäisi luottaa, että onko 8. huoneeni tyhjä vai ei?

Vai onko se molempia, jos näin on niin astrologia on tosi epätarkkaa!

Kiitti!
tallennettu
Norna
Vieras
« Vastaus #3 : 05.05.2009 16:13:09 »

 Jotkut tykästyvät tiettyyn huonesysteemiin, Placidius ja tasajako ovat aika suosittuja. Mitä pohjoisemmassa syntyy sitä sumpumassa huoneet ovat ja kaksi huonetta saattaa peittää lähes koko kartan, siksi on myös niin että osa huonesysteemeistä toimii paremmin näillä leveysasteilla kuin toiset. Itse olen käyttänyt Placidiusta, eli astro.com:n huonejakoa, sillä on muistaakseni kuitenkin taipumus muuttua aika epäsuhtaiseksi pohjoisemmaksi mentäessä.

 Lue tulkinnoista kumpi sopii sinuun paremmin, mars 8. huoneessa vai 7. huoneessa ja sitäkautta osaat hahmottaa kumpaa huonejakoa sinun kannattaisi käyttää omalle kartallesi. Huonejaot ovat kuitenkin ihmisten omia systeemeitä joilla pyritään ymmärtämään tähtien sanomaa ja siten ne eroavat toisistaan.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: