Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Oinas ja kalat???  (Luettu 24659 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Freija
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 27



Profiili
« Vastaus #15 : 09.02.2006 10:48:04 »

Typerää, miksi nuo merkit noin hyppii....nyppii!!! Wink
tallennettu

Aurinko-Kalat
Kuu
Merkurius - Vesimies
Venus
Mars- Kaksosen
Asc- Leijona
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #16 : 09.02.2006 14:10:30 »

Minäkin katon sitten hyvin tarkkaan että seuraavalla miehellä olis
a) tasapainoinen mieli
b) asiat suht kunnossa
c) sitten vasta tsekataan kemioita ja niiden kestoja, nimittäin juuri tulta ja ilmaa pitäis olla  aurinko askendentti noissa kuten minulla, ja  kuu olis paras olla tulta myös - vesi ei onnistu.

Ex ex oli tavallaan aika ok nousu ja kuumerkin kannalta, mutta  aurinko skorpioni kai sen sitten pysäytti koko asian. Ja ekalla  kuu kaksoset ainakin näkyi..
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Rachel
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 39


Profiili
« Vastaus #17 : 09.02.2006 16:41:07 »

Tuo jutska, että oinas vie ja kalat vikisee on mulle todella vaikea homma. Tämä kyseinen oinas kun on antanut erittäin selvästi ymmärtää, että hän ON se joka vie, mutta kun minäkin olen luonteeltani viejä...  knuppel2

Ajattelinkin, että unohdan nyt vähäksi aikaa nuo horoskoopit ja menen ihan omalla vaistolla, eli vien silloin kun se on minulle luonnollista (koko ajan?)  2funny Jos homma kaatuu siihen, että olen luonnollinen oma itseni, niin sitten sen on tarkoitus kaatua.

Ihmissuhteet kun on muutakin kuin horoskooppeja.... Ja sekös sen niin vaikeaksi tekeekin  Wink
tallennettu

Aurinko: Kalat
Kuu: Kaksoset
Nousumerkki: Neitsyt
Keltainen Solaarinen Soturi
mollamaija
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 20


Profiili
« Vastaus #18 : 09.02.2006 23:49:41 »

Olen oinas, mieheni kala, liittoa kestänyt jo 35 vuotta. Eipä ole ihan tasaista ollut, mutta ei ainakaan tylsää. Ei merkit ratkaise, vaan tunteet, kommunikointi ja ymmärrys sekä anteeksianto. Tsemppiä kala-oinas suhteelle smitten smitten
tallennettu
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: