Shaakeli, sinullahan sama miesmaku kuin meikäläisellä.. :
Meikäläinen
;na
sietää
:tä alkuhumaa pidemmäle vain jos hän on

Tehdäänkö vaihtareita? 
Minulta lähtis vaihtoon
ja

jonka kuva on siellä ulkonäkö-topicissa. Käytetty, mutta hyvässä kunnossa,
eikä muuta pahempaa vikaa kuin että tapasi aikoinaan minut. :
Sitten olisi ex-Härkäni,
ja

Pikkyyyyyyysen krantumpi naisten suhteen, mieäletö huumori ja äly ja suuttuessaan oikein lutunen
-saattaa itkeä lohduttomasti ja/tai vetäytyy omiin oloihinsa 20 min - max. 2 päivää.
Antaa silti tilaa hengittää ja pitää suhteen kuitenkin tiiviinä ja vakaana omalta osaltaan.
Ei muuta vikaa kuin että hän on enemmän paras miespuolinen ystäväni
ja (ikäänkuin kaksois)veljeni kuin parisuhdemies
-josta syystä minua vain naurattaa, jos hän riisuu housunsa alas.

Meillä vain 17 päivää ikäeroa. Hän 13.5.1975 ja minä 30.5.1975
-huomaa numerot! 1=maskuliini 0=feminiini´, 17~ 1 viikko on 7 päivää,
1+7=8 8-1(maskuliini) + 0(feminiini)=7(pyhä luku) jne hassuja laskuja. :

Kuvat alla luvan kera. 

Ai jai..

kokemukset mulla on ollu lähes katastrofeja joten niitä ei kiitos,..Kun ei osaa päättää ja ,..ja toinen käytti aikaa liiaksi pelkästään saadakseen kutrinsa pysymään millilleen oikeassa kohdassa..(se loppu lyhyeen

)ja toinen käytti liikaa aikaa kuljeskellakseen viinipullo kainalossa pitkin Pariisia duunin jälkeen etsimässä seuraa, kun odotin kotona pienen vauvan kans.. Hohhoijaa..Pakollinen kotonaolo tais tehdä musta pirttihirmun
Siitä voisinkii lähettää sulle vaihtoon, saisit kivasti vastusta ja kouluttaisit sitä helpommin käsiteltäväksi..Tosi kovapäinen latino (synt. keski-amerikkalainen), eikai mua siinä muu kiinnostanutkaan ku haasteellisuus.
Ensimmäisen synt.aikaa en muista enää ja toisella on se ongelma että oon saanu siltä jo kolme eri syntymäaikaa

(eri vuodet) joten hieman hankaloittaa tätä tutkimusta mutta haasteellinen on ja nauraakin saa!!!
Sit Pariisista löytyis kyllä toinenkin pelimies olan takaa mutta avuja löytyy

Eikä tartte nauraa ku housut tippuu..
Nousua en tiedä, mutta kovapäinen on ja komia.. (Paljon käytetty mutta hyvä varustus

)
Ja sit olis yks lakimies

(Mitä hemmettiä, jo toinen exä

) osoittautui pelimieheksi, joten näpäytin kyllä kivasti takaisin, mutta eiköhän se oo siitä jo toipunu

Se löytyy sit toiselta mantereelta.
Vaikuttaa kuule "pikkyyyysen" liian herkältä tapaukselta tää

tyyppi.. paitsi tietysti toi

..