Sivuja: 1 [2] 3 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Minkä merkkiseen ihastutte/rakastutte useammin?  (Luettu 24883 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #15 : 11.05.2009 10:39:02 »

Tulimerkkeihin yleisesti ottaen, toisinaan kaksosiin.
tallennettu
Aurorah
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 15



Profiili
« Vastaus #16 : 14.05.2009 19:58:19 »


jousimies kauris leijona

aurinko ja DC kalat, molemmat  venus ja  mars ovat oinaassa.
Sideerisesti taas  aurinko ja DC vesimies ja  venus ja  mars kaloissa.
tallennettu

Aurinko, Kuu & Merkurius Kalat.
Nouseva Neitsyt.
Asterix
Vieras
« Vastaus #17 : 17.05.2009 15:59:59 »

Tuli mieleen, että joku kummako läksy(?) liittyy noihin tiettyihin merkkeihin rakastumisissa
tai sitten vain, että ne tietyt merkit aina vain löytää sinut jostain kiven kolosta piileksimästä
ja muksauttaa sitten joko hyvällä tai pahalla? Huh

Jos nuo Veskarit aina löytää minut kerta toisensa jälkeen
-siis niinkin, että samat Veskari-miehet ilmestyvät jonkin näköisen tauon jälkeen
yllättäen kuin salama kirkkaalta taivaalta, niin mikä pentele minussa vetää niitä puoleensa?

Tuo  kuu vesimies:ko? Huh Vai vain se, että minussa yhdistyy niin "sopivasti"
ilman ja tulen räjähtävä sekoitus ja muutoin niin viileät ja rauhalliset Veskarit
tykkää saada vähän säpinää ja jännitystä aikaan ympärillään
ja tulevat leikkimään tulitikkuleikkejä dynamiittivaraston lähelle? Huh

Tarkoitan siis sitä, että Veskarit ei voi kokea olevansa niitä cooleja ja rauhallisia
maailman -ja tilanteiden parantajia, ellei joku ensin vähän käy räjäyttelemässä paikkoja..? :Smiley
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #18 : 17.05.2009 16:48:17 »

Tulimerkkeihin, joista Oinaat ovat suorastaan parveilleet elämässäni.
Pikkuihastuksia on ollut ilmamerkkeihin.
Kuu-Kauriit ovat myös heikkouteni. Nykyiselläkin miesystävällä on tämä Kuun asema kartallaan. Aivan poikkeuksellista on, että hänen Aurinkonsa ja nousunsa on Neitsyessä. Koskaan aikaisemmin en ole tuntenut vetoa kyseisen Aurinko- tai nousumerkin edustajiin.

Itsellä Aurinko Kaksosissa, Kuu Härässä, Rapu nousee (joten DC on Kauriissa), DC:n hallitsija Saturnus on Oinaassa. 
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
LYV
Vieras
« Vastaus #19 : 18.05.2009 20:41:08 »

Tuli mieleen, että joku kummako läksy(?) liittyy noihin tiettyihin merkkeihin rakastumisissa
tai sitten vain, että ne tietyt merkit aina vain löytää sinut jostain kiven kolosta piileksimästä
ja muksauttaa sitten joko hyvällä tai pahalla? Huh

Jos nuo Veskarit aina löytää minut kerta toisensa jälkeen
-siis niinkin, että samat Veskari-miehet ilmestyvät jonkin näköisen tauon jälkeen
yllättäen kuin salama kirkkaalta taivaalta, niin mikä pentele minussa vetää niitä puoleensa?

Tuo  kuu vesimies:ko? Huh Vai vain se, että minussa yhdistyy niin "sopivasti"
ilman ja tulen räjähtävä sekoitus ja muutoin niin viileät ja rauhalliset Veskarit
tykkää saada vähän säpinää ja jännitystä aikaan ympärillään
ja tulevat leikkimään tulitikkuleikkejä dynamiittivaraston lähelle? Huh

Tarkoitan siis sitä, että Veskarit ei voi kokea olevansa niitä cooleja ja rauhallisia
maailman -ja tilanteiden parantajia, ellei joku ensin vähän käy räjäyttelemässä paikkoja..? :Smiley


Tää on jännää! Veskareita mä tunnen vähiten. Mulle on tullut kerran vaan veskari yrittämään ja iskee mua, olin sinä kyseisenä iltana pukeutunut omasta mielestäni aika huvittavasti ja minulla oli pipo päässä, jossa luki "piiloblondi". Itse en tuntenut tähän tyyppiin minkäänlaista vetoa, siinä oli jostain syystä vähän liikaa semmonen "isällinen" aura, joka jotenkin häiritsi ja hellävaroen torjuin miehen illan edetessä.

Entinen pitkä suhde oli  aurinko neitsyt kanssa, jolla on  kuu leijona ja olen huomannut, että näitä  kuu leijona tyyppejä sattuu usein kohalle.
tallennettu
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #20 : 18.05.2009 21:25:51 »

Tulimerkit on mun mieleen. Jokainen suhde jonkin tulimerkkisen kanssa on ollu onnistunu omalla tavallaan. Saattaa olla että ovat lyhyitä, (koska itekki moon pelkkää tulta ja tappuraa), mut silti täynnä tunteen paloa ja jumankauta sitä menoa makkarissa..  :Smiley

Ja siis en tossa puhunu pelkästään aurinkomerkeistä vaan muistakin kartalla vaikuttavista palleroisista.

Pisin suhde oli leijonan kanssa, sen jälkeen on ollu pariiki otteesee skorpparia ja nyt kehissä oinas.

Tää oinas-juttu onki jännä. Me kun ei polteta toisiamme loppuun, vaan pikemminkin nautitaan toistemme lämmöstä  - välillä toki vähän kipinöiden..  :Smiley

Riitoja on ehkä normaalia enemmän, koska tulee kiistaa asioiden kulusta. Mult on pariiki otteesee kysytty sitä tuttuu:
- Tuli ja tuli.. Kumpi määrää?
Ja vastaus on aina sama:
- Ei sil mitää väliä, kunhan mä vien.
Joskus ne kiistat menee jopa vähän fyysisiks, koska mun on vaikee pahemmassa riidassa hallita itteeni, mut se matsi mikä siit syntyy muuttuu aina lähes poikkeuksetta petipainiks.

Yks hyvä syy miks pidän tulen merkeistä on se, etteivät ole liian helppoja vietäviks (vrt. esim. kala, hyppää vaikka kaivoon ku käskee, kokemusta on..  idiot2)

Haastetta pitää ainakin tällä leijonanaisella elämässään olla, niin harrastuksissa kuin ihmissuhteissakin. Se sisäinen voima ja tuli mikä musta välittyy, sitä ei ihan kuka tahansa herkempi kestä, siks mun kumppanin tulee olla voimakas  - henkisesti ja fyysisesti. Yritän varmaan alitajuntaisesti ettii jotakuta itteeni vahvempaa, joka antais mun olla välillä se heikko, ettei aina tarvis seistä omilla jaloilla.. Joku jonka syliä mä en polta, vaan ihan vain pikkusen lämmitän.

 Smiley
« Viimeksi muokattu: 18.05.2009 21:28:56 kirjoittanut Lionheart » tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Asterix
Vieras
« Vastaus #21 : 19.05.2009 17:08:16 »



Tää on jännää! Veskareita mä tunnen vähiten. Mulle on tullut kerran vaan veskari yrittämään ja iskee mua, olin sinä kyseisenä iltana pukeutunut omasta mielestäni aika huvittavasti ja minulla oli pipo päässä, jossa luki "piiloblondi". Itse en tuntenut tähän tyyppiin minkäänlaista vetoa, siinä oli jostain syystä vähän liikaa semmonen "isällinen" aura, joka jotenkin häiritsi ja hellävaroen torjuin miehen illan edetessä.


Tuo on totta, että Veskari-miehissä on jokin isällinen ote naiseen
-ja minuun tuo taitaa vedota hyvin. Tongue

Minun miehet on lähestulkoon aina  aurinko vesimies tai vähintään se  kuu vesimies

Isäni,  (aurinko vesimies muuten, kun tässä oikeasti tarkistin hänen synt.aik.)
kuoli samaan aikaan kuin synnyin.
Isäpuoleni on  aurinko vesimies ja tuollainen tunne-etäinen,
mutta huolehtii vieläkin, että onko sinulla rahaa, ruokaa, laskut maksettuna ja muutenkin asiat ok
ja mustis, jos joku mies on elämässäni (kukaan ei ole tarpeeksi hyvä!)
ja uskoo vieläkin, että olen vieläkin neitsyt -34 vuotiaana. Grin 2funny

Adoptio-äitini on  aurinko vesimies ja todella huolehtivainen
-oikea kanaemo buck2 mutta sillä erolla isäpuoleeni,
että hän on hyvin tunteikas ja romanttinen luonne ja
hän suorastaan etsii ja tyrkyttää minulle hänen mielestään sopivaa miestä,
eli hiukan vanhempaa, charmikasta ja mahdollisimman varakasta. Grin 2funny

Tässä varmaan osa ydinsyitä, miksi maanvaihto on ollut minulle vain hyvästä. :Smiley

No minä olen  kuu vesimies 2. huone,  aurinko kaksoset askendentti skorpioni
ja tulen loistavasti juttuun  vesimies:n kanssa
-tosin myös pahimmat yhteenotot...well..myös irtiotot on ollut...on myöskin heidän kanssa,
mutta ne aina vain antaa anteeksi ja myös myöntää omat virheensä.

No niin astro-psykologit, mitäs lääkitystä suosittelisitte? Tongue
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #22 : 19.05.2009 19:21:21 »

veskarit on aina olleet varsin neutreja, tosin en ole monta tuntenut tai tiennyt merkkiä. he kyllä ihastuu, itse en, se on sellaista filosofista..

hauska tilanne kuitenkin.. jos pelaa jonkun peliä, se peli on, jos on viileä, hekin on, kai se kuuluu mennä näin tai jotain?? joku sanoi että jos nainen on viileä, miehet tavoittelee, minusta ne kyllä on innoissaan jos olen "kuuma". tai 2/3 tän hetkistä. tai tuli ja ilmamerkit siis. veden kanssa voi olla viileä.
« Viimeksi muokattu: 19.05.2009 19:27:19 kirjoittanut ^^star^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
mytty8)
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3


Profiili
« Vastaus #23 : 25.05.2009 20:16:01 »

 aurinko kaksoset askendentti vesimies kuu jousimies venus harka....

Mä olen tälläinen täti aurinkoinen, vähän liiankin huoleton menijä Cheesy, jostain syystä mua kiehtoo herkät ja neuroottiset älykkömiehet...siis mun vastakohdat Cheesy...neitsyet ja härät on mun kohtalo smitten
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #24 : 25.05.2009 21:39:05 »

aurinko kaksoset askendentti vesimies kuu jousimies venus harka....

Mä olen tälläinen täti aurinkoinen, vähän liiankin huoleton menijä Cheesy, jostain syystä mua kiehtoo herkät ja neuroottiset älykkömiehet...siis mun vastakohdat Cheesy...neitsyet ja härät on mun kohtalo smitten

 Grin

Mieheni on  aurinko vesimies ja  askendentti kaksoset
ja se mitä ilmeisemmin tykkää herkistä ja neuroottisista naisista
-älystä nyt en nyt menisi vannomaan. Grin 2funny

Meikäläinen siis 
aurinko merkuriuskaksoset, askendentti skorpioni, kuu vesimies, venus rapu, mars oinas
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #25 : 26.05.2009 08:10:25 »



Tää on jännää! Veskareita mä tunnen vähiten. Mulle on tullut kerran vaan veskari yrittämään ja iskee mua, olin sinä kyseisenä iltana pukeutunut omasta mielestäni aika huvittavasti ja minulla oli pipo päässä, jossa luki "piiloblondi". Itse en tuntenut tähän tyyppiin minkäänlaista vetoa, siinä oli jostain syystä vähän liikaa semmonen "isällinen" aura, joka jotenkin häiritsi ja hellävaroen torjuin miehen illan edetessä.


Tuo on totta, että Veskari-miehissä on jokin isällinen ote naiseen
-ja minuun tuo taitaa vedota hyvin. Tongue

Minun miehet on lähestulkoon aina  aurinko vesimies tai vähintään se  kuu vesimies

Isäni,  (aurinko vesimies muuten, kun tässä oikeasti tarkistin hänen synt.aik.)
kuoli samaan aikaan kuin synnyin.
Isäpuoleni on  aurinko vesimies ja tuollainen tunne-etäinen,
mutta huolehtii vieläkin, että onko sinulla rahaa, ruokaa, laskut maksettuna ja muutenkin asiat ok
ja mustis, jos joku mies on elämässäni (kukaan ei ole tarpeeksi hyvä!)
ja uskoo vieläkin, että olen vieläkin neitsyt -34 vuotiaana. Grin 2funny

Adoptio-äitini on  aurinko vesimies ja todella huolehtivainen
-oikea kanaemo buck2 mutta sillä erolla isäpuoleeni,
että hän on hyvin tunteikas ja romanttinen luonne ja
hän suorastaan etsii ja tyrkyttää minulle hänen mielestään sopivaa miestä,
eli hiukan vanhempaa, charmikasta ja mahdollisimman varakasta. Grin 2funny

Tässä varmaan osa ydinsyitä, miksi maanvaihto on ollut minulle vain hyvästä. :Smiley

No minä olen  kuu vesimies 2. huone,  aurinko kaksoset askendentti skorpioni
ja tulen loistavasti juttuun  vesimies:n kanssa
-tosin myös pahimmat yhteenotot...well..myös irtiotot on ollut...on myöskin heidän kanssa,
mutta ne aina vain antaa anteeksi ja myös myöntää omat virheensä.

No niin astro-psykologit, mitäs lääkitystä suosittelisitte? Tongue


Jännää. Anoppini on aurinko vesimies ja tunnemaailmaltaa hyvin hillitty ja pidättyväinen, silti huumorintajuinen ja hyvin älykäs. Hän on tuollainen kanaemo. Huolehtii että saan ruokaa, yrittää pukea ylleni väkisin villasukkia jne.. Smiley
Häneen ei saa tunneasioissa kontaktia mutta hän ilmeisesti tuo esiin että välittää niin että tahtoo pitää meistä huolta ruualla ja vaatteilla jne..
tallennettu
mytty8)
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3


Profiili
« Vastaus #26 : 26.05.2009 21:51:20 »

 aurinko kaksoset askendentti vesimies kuu jousimies :crazy2:mä en taida olla mikään perinteinen mutsi, ainakaan lasten mukaan, mulla kun noi käytännön asiat on aina vähän hakusessa Cheesy ,syvästi rakastan lapsiani, omalla tavallani. Voi olla, että tunnepuolta vakauttaa  venus :harka:ja  jupiter rapu.
Toi mitä edellinen kirjoitti vesimiehistä ja tunnekontaktien vaikeudesta, on ihan totta, mä olen tosi sosiaalinen ja kontaktien luominen on helppoa, mutta lähelle päästän vain muutamia ihmisiä.  Shocked Cool .Merkkien yhteensopivuudesta ja yhteisen sävelen löytymisestä tuli jotenkin mieleen, että varsinkin kalojen kanssa on vaikea löytää mitään yhteistä, mun mielestä ne vetää tunnepuolen joka asiaan ja loukkaantuu jos en ymmärrä ihailla miten kaunis pilvi leijuu taivaalla Cheesy ja kalat varmaan jotenkin pelkää mua, ehkä mä olen niitten mielestä jyrä, vaikka mä omasta mielestä käsittelen ja pohdin asioita enemmän järjellä, kuin tunteella...heh...siis järjellä crazy2
tallennettu
aeiouyäö
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 276



Profiili
« Vastaus #27 : 26.05.2009 23:35:02 »

Seksuaalista vetoa tunnen useimmiten oinaisiin tai leijoniin, eikä ihme sillä descendenttini on oinaassa ja marsini leijonassa.Mutta rakastun useimmiten härkiin tai kaloihin, kakkosena tulevat ravut ja skorpionit.
tallennettu

Aurinko-venus-yhtymä skorpionissa, 1.huone

Kuu Jousimiehessä, 2.huone

Mars-MC-yhtymä leijonassa

Merkurius-nousumerkki-yhtymä Vaa'assa
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #28 : 26.05.2009 23:46:56 »

Allekirjoitan nuo väitteet Veskareista  Cheesy

Mies on  kuu vesimies , on tasavertainen kaikkia kohtaan, ehkä vähän erikoinen tunnemaailmaltaan, mutta kuitenkin valmis tutustumaan kaikkiin ja olemaan kaveri kaikkien kanssa. Tosi ystävällinen tapaus, joka on valehtelematta meidän luokan suosituin ihminen Smiley  Huono puoli on se, että tunteiden ilmaisu on aika kiven takana ja sanoja joutuu välillä kaivelemaan kauankin. Aina ei edes saa tuotua tunteitaan lainkaan julki, osaltaan voi olla miehen  kuu aspect_squ merkurius :ksen syytä. Mies on kyllä helposti kaveri ihmisten kanssa, mutta voi mennä pitkänkin aikaa ennen kuin pääsee raivaamaan tiensä miehen sydämeen asti - ainakin allekirjoittaneella kävi näin! Cheesy

Tietysti näin huomionkipeänä  kuu leijona :na ottaa välillä koville, kun ei saakaan kuulla koko aikaa, kuinka ihana ja rakas mä olen ja kuinka mies ei pärjää ilman mua.. Grin  Kuu-Jellonana kun haluan saada Kuninkaallista Kohtelua idiot2

Tunnen useammankin Kuu-Veskarin ja pari Aurinko-Veskaria, ovat kaikki hyvin reiluja kavereita eivätkä syrji ihmisiä minkään ulkonäkö- yms. seikan takia, huumorintajua on myös siunaantunut (mitä tarvitaan meikäläisen kanssa välillä vähän enemmänkin crazy2 ). Suurin osa tietämistäni Veskareista on erittäin älykkäitä, mutta kaikilla on se piirre, etteivät päästä ihmisiä ihan lähelleen, pitävät sen pienen välimatkan ennen kuin ovat aivan varmoja toisesta.

Tuli muuten mieleen sellainen hauska juttu, että kenelläkään läheisistäni ei kuumerkki natsaa mun Kuu-Jellonan kanssa: mulla ja miehellä tarkka  kuu aspect_opp kuu ja lisäksi niillä kaikkein lähimmillä on  kuu kauris / kalat / neitsyt / harka jne. jne... Aika jännä homma, kun mä haalin niitä ei-sopivia kuumerkkejä lähelleni (+ Nousu-Neitsyitä)  2funny
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Asterix
Vieras
« Vastaus #29 : 27.05.2009 20:35:32 »

Tunnen useammankin Kuu-Veskarin ja pari Aurinko-Veskaria, ovat kaikki hyvin reiluja kavereita eivätkä syrji ihmisiä minkään ulkonäkö- yms. seikan takia, huumorintajua on myös siunaantunut (mitä tarvitaan meikäläisen kanssa välillä vähän enemmänkin crazy2 ). Suurin osa tietämistäni Veskareista on erittäin älykkäitä, mutta kaikilla on se piirre, etteivät päästä ihmisiä ihan lähelleen, pitävät sen pienen välimatkan ennen kuin ovat aivan varmoja toisesta.


Totta,  kuu ja  aurinko vesimies:t ovat tasapuolisia, reiluja
ja huumorintajuisia,
enkä nyt  kuu vesimies:nä vedä yhtään kotiin päin! Grin 2funny

Kaikki myös tuntemani kuu ja  aurinko vesimies:t omaavat
laajan sosiaalisen verkoston ja sieltä löytyy monenlaista tallustajaa.

Allekirjoitan omalla kohdallani,
kuin myös tuntemieni  kuu aurinko vesimies:ten kohdalla,
että sosiaalisia ja hyviä kavereita ollaan,
mutta harva pääsee todella lähelle
- ja niin, ahdistumme ja otamme "tauon" tai pidemmän välimatkan,
jos joku yrittää tunkea lähelle väkisin. Undecided
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3 4
  Tulostusversio  
 
Siirry: