Sivuja: 1 2 3 [4]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Minkä merkkiseen ihastutte/rakastutte useammin?  (Luettu 24878 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Tanita79
Vieras
« Vastaus #45 : 17.09.2009 11:54:22 »




Shaakeli, sinullahan sama miesmaku kuin meikäläisellä.. :Smiley Meikäläinen  aurinko merkurius kaksoset ;na
sietää  mars:tä alkuhumaa pidemmäle vain jos hän on  mars jousimies Grin 2funny
Tehdäänkö vaihtareita? Cheesy

Minulta lähtis vaihtoon  aurinko  merkurius vaaka askendentti harka  kuu vesimies venus skorpioni ja  mars jousimies
jonka kuva on siellä ulkonäkö-topicissa. Käytetty, mutta hyvässä kunnossa,
eikä muuta pahempaa vikaa kuin että tapasi aikoinaan minut. :Smiley

Sitten olisi ex-Härkäni,  askendentti neitsyt  kuu merkurius kaksoset  venus rapu ja  mars kalat
Pikkyyyyyyysen krantumpi naisten suhteen, mieäletö huumori ja äly ja suuttuessaan oikein lutunen
-saattaa itkeä lohduttomasti ja/tai vetäytyy omiin oloihinsa 20 min - max. 2 päivää.
Antaa silti tilaa hengittää ja pitää suhteen kuitenkin tiiviinä ja vakaana omalta osaltaan.

Ei muuta vikaa kuin että hän on enemmän paras miespuolinen ystäväni
ja (ikäänkuin kaksois)veljeni kuin parisuhdemies
-josta syystä minua vain naurattaa, jos hän riisuu housunsa alas. Grin 2funny

Meillä vain 17 päivää ikäeroa. Hän 13.5.1975 ja minä 30.5.1975
-huomaa numerot! 1=maskuliini 0=feminiini´, 17~ 1 viikko on 7 päivää,
1+7=8 8-1(maskuliini) + 0(feminiini)=7(pyhä luku) jne hassuja laskuja. :Smiley Tongue

Kuvat alla luvan kera. Wink





 Cheesy Grin Cheesy Grin

Ai jai.. aurinko vaaka kokemukset mulla on ollu lähes katastrofeja joten niitä ei kiitos,..Kun ei osaa päättää ja ,..ja toinen käytti aikaa liiaksi pelkästään saadakseen kutrinsa pysymään millilleen oikeassa kohdassa..(se loppu lyhyeen buck2 )ja toinen käytti liikaa aikaa kuljeskellakseen viinipullo kainalossa pitkin Pariisia duunin jälkeen etsimässä seuraa, kun odotin kotona pienen vauvan kans.. Hohhoijaa..Pakollinen kotonaolo tais tehdä musta pirttihirmun knuppel2  

Siitä voisinkii lähettää sulle vaihtoon, saisit kivasti vastusta ja kouluttaisit sitä helpommin käsiteltäväksi..Tosi kovapäinen latino (synt. keski-amerikkalainen), eikai mua siinä muu kiinnostanutkaan ku haasteellisuus.
Ensimmäisen synt.aikaa en muista enää ja toisella on se ongelma että oon saanu siltä jo kolme eri syntymäaikaa Grin 2funny (eri vuodet) joten hieman hankaloittaa tätä tutkimusta mutta haasteellinen on ja nauraakin saa!!!

Sit Pariisista löytyis kyllä toinenkin pelimies olan takaa mutta avuja löytyy Cheesy Tongue Eikä tartte nauraa ku housut tippuu.. Grin Tongue Grin  aurinko merkurius rapu  kuu kalat  venus leijona  mars neitsyt  
Nousua en tiedä, mutta kovapäinen on ja komia.. (Paljon käytetty mutta hyvä varustus Grin 2funny)

Ja sit olis yks lakimies  aurinko vesimies  askendentti harka  kuu venus oinas  mars neitsyt (Mitä hemmettiä, jo toinen exä  mars neitsyt) osoittautui pelimieheksi, joten näpäytin kyllä kivasti takaisin, mutta eiköhän se oo siitä jo toipunu 2funny Se löytyy sit toiselta mantereelta.


Vaikuttaa kuule "pikkyyyysen" liian herkältä tapaukselta tää  harka tyyppi.. paitsi tietysti toi   kuu merkurius kaksoset.. Undecided


« Viimeksi muokattu: 19.09.2009 15:06:00 kirjoittanut Tanita79 » tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #46 : 17.09.2009 21:13:42 »

Pyrin olemaan ottamatta selvää, mikä ihastusteni aurinkomerkki on (jotten antaisi astrologian vaikuttaa asiaan), mutta näyttää siltä, että Jousimiehet ovat minulle mieluisimpia, ilmamerkit myös ok.

Lemmikki

No eipä kait noita kukaan katso kuin vasta jälkikäteen.
Kyllä se normaali reali-elämän kemiat ratkaisee, eikä astro-kartat. Wink



 Cheesy Grin Cheesy Grin

Ai jai.. aurinko vaaka kokemukset mulla on ollu lähes katastrofeja joten niitä ei kiitos,..Kun ei osaa päättää ja ,..ja toinen käytti aikaa liiaksi pelkästään saadakseen kutrinsa pysymään millilleen oikeassa kohdassa..(se loppu lyhyeen buck2 )ja toinen käytti liikaa aikaa kuljeskellakseen viinipullo kainalossa pitkin Pariisia duunin jälkeen etsimässä seuraa, kun odotin kotona pienen vauvan kans.. Hohhoijaa..Pakollinen kotonaolo tais tehdä musta pirttihirmun knuppel2 

Siitä voisinkii lähettää sulle vaihtoon, saisit kivasti vastusta ja kouluttaisit sitä helpommin käsiteltäväksi..Tosi kovapäinen latino, eikai mua siinä muu kiinnostanutkaan ku haasteellisuus.
Ensimmäisen synt.aikaa en muista enää ja toisella on se ongelma että oon saanu siltä jo kolme eri syntymäaikaa Grin 2funny (eri vuodet) joten hieman hankaloittaa tätä tutkimusta mutta haasteellinen on ja nauraakin saa!!!

Ranskalainen latino..?   idiot2 Kuullostaa ei-syntyperäiseltä ranskalaiselta, joten ei kiitos.
-yleensä nuo "latinot" siellä päin on noita pohjois-afrikkalaista alkuperää olevia hmm...
....yökkösiä,  :Smiley kun niillä Ranskan kolonie-ajan peruina valmiina ranskankieli.

Jos nyt syntymä-aikaansa ei saa oikein, niin pitäisi jo hälytyskellojen soida. Huh

Ja kyllä minä sitä hiusten laittajaa ennemmin sietäisin kuin miestä,
joka etsii seuraa kaduilla noinkin vulgaaristi. Huh
Hiustenlaitto pieni paha, jos tapaus muuten on ok.  Wink

Kukaan ei ole täydellinen, mutta miesten kanssa aina kannattaa harkita,
että sietääkö jotain pikku vikaa kuin tumppaa koko suhteen sen vuoksi
ja ottaa riskin, että seuraavalla onkin jo oikea kunnon vika ja minun mittapuuni mukaan
iso kunnon vika on esim. tuo tietojensa väärentäminen/valehtelu -> jotain salattavaa.

Noilla pohjois-afrikkalaisilla siirtolaisilla kuin myös turkkilaisilla, on tapana olla vähän kotoisin
muka Italiasta, Espanjasta ja Ranskasta jne. muille ulkomaalaisille,
jotka eivät osaa vielä erottaa niitä ulkonäön perusteella.
Nimiä muutetaan kuin myös syntymäaikoja menneisyyden/juurien hävittämisen.

Eräs suomalainen ystävättäreni oli 10 yhdessä miehen kanssa, joka oli muka Ranskasta
vaan sittenpä paljastui, -lapsen syntymän myötä- että tyyppi oli kotoisin Algeriasta.
Ihailtavan kauan pystyi valehtelemaan. Tongue

Täällä noita pohjois-Afrikalaisia tosi paljon ja olen törmännyt niihin usein
ja aina ne on ensin italialaisia, ranskalaisia, israelilaisia what fucking ever.
Tuo valehtelu on iso ongelma täällä, kuulema myös Saksassa, koska niillä on usein
väärennetyt henkilötiedot, jolla saadaan myös helposti väärennettävä Itävallan passi,
jota väärennetään edelleen.

Näin viimeksi 2-3 päivää sitten aivan loistavan väärennöksen Itävallan muukalaispassista,
jolla ko. paskempaa, siis aliarvostettua arabialaista alkuperää oleva tyyppi hakee
Jordanian ja Arabi Emiraattien oleskelulupaa, koska hän on "eurooppalainen".
Tuo tyyppi matkusti tänä aamuna Jordaniaan ko. passilla.
Nimet ja syntymäajat tietenkin aivan eri mitä oikeasti.  Grin

Hän sanoi, että tästä lähtien hänen pitää esittää kaikille sitä henkilöä,
mitä lukee passissa ja niinkin yksinkertainen juttu kuin syntymäajan kertominen
on vaikeaa, koska ajattelee automaattisesti sitä omaa alkuperäistään
ja ne passissa olevat henk.tiedot ovat kuitenkin vieraan ihmisen. Tongue


Tykkään kyllä alkuperäisistä ranskalaisis-miehistä, mutta ei ne vielä mitään latinoja ole,
vaan ranskalaisia. Ihan eri käsite.  Wink Sama italialaisten kanssa.
Härkä-mies on puoliksi italialainen. Wink Täällä noita italjaanoja on paljon
ja heidän yhteisönsä on tullut tutuksi juuri Härän kautta.

Parhaimmat miesystävä-ystäväni ovat joko 100% tai osaksi italjaanoja.

Mutta noista ranskiksista...
Yksi kaukainen exäni on Pariisista ja suhde loppui siihen, että muutin toiseen maahan.
Olemme edelleen ystäviä ja yhteyksissä.  Smiley

Latinotkin ovat ihan ok. Tunnen porukkaa Espanjasta, Portugalista, Argentiinasta,
Brasiliasta ja Chilestä. Itävaltalaisilla on hyvät perinteet ja suhteet näihin maihin ajalta,
kun natseja alettiin vainota. Wink Tosin minulla ei koskaan ole ollut latino-rakastajaa
tai poika/miesystävää. Mielestäni ne on liian limaisia. Tongue



Lainaus
Sit Pariisista löytyis kyllä toinenkin pelimies olan takaa mutta avuja löytyy Cheesy Tongue Eikä tartte nauraa ku housut tippuu.. Grin Tongue Grin  aurinko merkurius rapu  kuu kalat  venus leijona  mars neitsyt 
Nousua en tiedä, mutta kovapäinen on ja komia.. (Paljon käytetty mutta hyvä varustus Grin 2funny)

Niin, ei se sen Härän varustuksesta ole kiinni, vaan siitä syvästä ystävyydestä
ja eniten jostain kumman sisarus-tunteesta. idiot2
Ei oman veljensä kanssa voi naida! buck2


Lainaus
Ja sit olis yks lakimies  aurinko vesimies  askendentti harka  kuu venus oinas  mars neitsyt (Mitä hemmettiä, jo toinen exä  mars neitsyt) osoittautui pelimieheksi, joten näpäytin kyllä kivasti takaisin, mutta eiköhän se oo siitä jo toipunu 2funny Se löytyy sit toiselta mantereelta.

Hmm.. :Smiley Tämä kiinnostais, mutta tuo  kuu venus oinas, taitaa olla aika töks-pöks seksissäm
kuin myös tunteissaan loppujen lopuksi..? Huh
Tykkää läpsiä pyllylle, kun rakastelee ja muutenkin hiukan rajummat otteet seksissä..?


Lainaus
Vaikuttaa kuule "pikkyyyysen" liian herkältä tapaukselta tää  harka tyyppi.. paitsi tietysti toi   kuu merkurius kaksoset.. Undecided

Sopivasti herkkä ja hyvin sympaattinen! Omaa ison sydämen.
Näiden 6-7 vuoden ajan olen nähnyt hänen itkevän 4 kertaa.
Hän ei suutu kovin helposti, vaan vetää kaikki huumoriksi ja hullutteluksi. Wink
Oikeasti niin hyvä mies, ettei sitä viitsi parisuhteella pilata. :Smiley

tallennettu
Tanita79
Vieras
« Vastaus #47 : 17.09.2009 21:56:42 »

Kuullostaa ei-syntyperäiseltä ranskalaiselta, joten ei kiitos.
-yleensä nuo "latinot" siellä päin on noita pohjois-afrikkalaista alkuperää olevia hmm...
....yökkösiä,  :Smiley kun niillä Ranskan kolonie-ajan peruina valmiina ranskankieli.

Jos nyt syntymä-aikaansa ei saa oikein, niin pitäisi jo hälytyskellojen soida. Huh

Ja kyllä minä sitä hiusten laittajaa ennemmin sietäisin kuin miestä,
joka etsii seuraa kaduilla noinkin vulgaaristi. Huh
Hiustenlaitto pieni paha, jos tapaus muuten on ok.  Wink

Kukaan ei ole täydellinen, mutta miesten kanssa aina kannattaa harkita,
että sietääkö jotain pikku vikaa kuin tumppaa koko suhteen sen vuoksi
ja ottaa riskin, että seuraavalla onkin jo oikea kunnon vika ja minun mittapuuni mukaan
iso kunnon vika on esim. tuo tietojensa väärentäminen/valehtelu -> jotain salattavaa.

Noilla pohjois-afrikkalaisilla siirtolaisilla kuin myös turkkilaisilla, on tapana olla vähän kotoisin
muka Italiasta, Espanjasta ja Ranskasta jne. muille ulkomaalaisille,
jotka eivät osaa vielä erottaa niitä ulkonäön perusteella.
Nimiä muutetaan kuin myös syntymäaikoja menneisyyden/juurien hävittämisen.

Eräs suomalainen ystävättäreni oli 10 yhdessä miehen kanssa, joka oli muka Ranskasta
vaan sittenpä paljastui, -lapsen syntymän myötä- että tyyppi oli kotoisin Algeriasta.
Ihailtavan kauan pystyi valehtelemaan. Tongue

Täällä noita pohjois-Afrikalaisia tosi paljon ja olen törmännyt niihin usein
ja aina ne on ensin italialaisia, ranskalaisia, israelilaisia what fucking ever.
Tuo valehtelu on iso ongelma täällä, kuulema myös Saksassa, koska niillä on usein
väärennetyt henkilötiedot, jolla saadaan myös helposti väärennettävä Itävallan passi,
jota väärennetään edelleen.

Näin viimeksi 2-3 päivää sitten aivan loistavan väärennöksen Itävallan muukalaispassista,
jolla ko. paskempaa, siis aliarvostettua arabialaista alkuperää oleva tyyppi hakee
Jordanian ja Arabi Emiraattien oleskelulupaa, koska hän on "eurooppalainen".
Tuo tyyppi matkusti tänä aamuna Jordaniaan ko. passilla.
Nimet ja syntymäajat tietenkin aivan eri mitä oikeasti.  Grin

Hän sanoi, että tästä lähtien hänen pitää esittää kaikille sitä henkilöä,
mitä lukee passissa ja niinkin yksinkertainen juttu kuin syntymäajan kertominen
on vaikeaa, koska ajattelee automaattisesti sitä omaa alkuperäistään
ja ne passissa olevat henk.tiedot ovat kuitenkin vieraan ihmisen. Tongue


Tykkään kyllä alkuperäisistä ranskalaisis-miehistä, mutta ei ne vielä mitään latinoja ole,
vaan ranskalaisia. Ihan eri käsite.  Wink Sama italialaisten kanssa.
Härkä-mies on puoliksi italialainen. Wink Täällä noita italjaanoja on paljon
ja heidän yhteisönsä on tullut tutuksi juuri Härän kautta.

Parhaimmat miesystävä-ystäväni ovat joko 100% tai osaksi italjaanoja.

Mutta noista ranskiksista...
Yksi kaukainen exäni on Pariisista ja suhde loppui siihen, että muutin toiseen maahan.
Olemme edelleen ystäviä ja yhteyksissä.  Smiley

Latinotkin ovat ihan ok. Tunnen porukkaa Espanjasta, Portugalista, Argentiinasta,
Brasiliasta ja Chilestä. Itävaltalaisilla on hyvät perinteet ja suhteet näihin maihin ajalta,
kun natseja alettiin vainota. Wink Tosin minulla ei koskaan ole ollut latino-rakastajaa
tai poika/miesystävää. Mielestäni ne on liian limaisia. Tongue[/color]


Hmm.. Nyt taisit kyllä ymmärtää ihan väärin, Grin enhän mä missään vaiheessa puhunut "ranskalaisesta latinosta" , latinoista puhuttaessa ei yleensä puhuta eurooppalaisista, kuten myöskään espanjalaiset/portugalilaiset/italialaiset ei kuulu siihen joukkoon. Latinoista puhuttaessa tarkoitetaan yleensä Latinalaisen Amerikan kansalaisia, tiedät varmaan..
Olis pitäny kai selventää tää asia..(=Ranskassa asuva latino siis, ei mikään siirtolaisn-----..sinne parikymppisenä muuttanut ja siellä koulunsa käynyt, TÖISSÄ KÄYVÄ veronmaksaja)

Monta vuotta Ranskassa asuneena kyllä tiedän nää Ranskan algerialais-libanonilais-marokkolais---"italialaiset, espanjalaiset ja puoliks ranskalaiset"  Cheesy Wink
Enkä ihan niin sekaisin oo että sellaseen sekaantuisin Wink

Ja tää toisella mantereella asuva lakimies on myös latino..mutta ei mikään afrosekotus, niistä ei oo kokemusta.

ja itseasiassa munkin ihan ehta "ranskalainen" miesystävä ennen lattaria oli myös isän puolelta italialainen, isä oli toki lapsena muuttanut vanhempiensa kanssa Ranskaan mutta silti italialaiset tavat/tyylit hauskasti esillä.. ja mukava suku. Puhumattakaan komeista serkuista Tongue Grin

Limaisia?? Riippuu varmaan sekin asia peseytymistahdista, ja varmaan vähän tyypistäkin..ja kenties sosiaaliluokasta, ehkä vielä ihonväristäkin..en tiedä sit. Ei oo kokemusta limasista tyypeistä.

« Viimeksi muokattu: 17.09.2009 22:27:41 kirjoittanut Tanita79 » tallennettu
Tanita79
Vieras
« Vastaus #48 : 17.09.2009 22:14:31 »

Sasha,...

(en saa noita laatikoita erikseen,..)

Jos nyt syntymä-aikaansa ei saa oikein, niin pitäisi jo hälytyskellojen soida. Huh

Ja kyllä minä sitä hiusten laittajaa ennemmin sietäisin kuin miestä,
joka etsii seuraa kaduilla noinkin vulgaaristi. Huh
Hiustenlaitto pieni paha, jos tapaus muuten on ok.  Wink


No joo, mulla ei siinä päälle parikymppisenä ollu sen enempää mielessä sitoutuminen tai mikään muukaan järjenkäyttö mukana touhuissa.. Cheesy


Niin, ei se sen Härän varustuksesta ole kiinni, vaan siitä syvästä ystävyydestä
ja eniten jostain kumman sisarus-tunteesta. idiot2
Ei oman veljensä kanssa voi naida! buck2



Mä tarkotin että tällä kaverilla on aikas iso ego, varustuksesta mainitsin erikseen.. olis varmaan pitäny selittää perusteellisesti kans Grin


Hmm.. Roll Eyes Tämä kiinnostais, mutta tuo  kuu venus oinas, taitaa olla aika töks-pöks seksissäm
kuin myös tunteissaan loppujen lopuksi..? Huh
Tykkää läpsiä pyllylle, kun rakastelee ja muutenkin hiukan rajummat otteet seksissä..?



Ei oo töks pöks.. Aistillinen ja ikäisekseen taidoiltaankin ihan jees! Wink

Mutta "limainen" latino 2funny 2funny 2funny

(Tosin jos haluat, laitan sulle kuvan, niin näet ettei se oo limaista nähnytkään, ja vaaleampi iho kun mulla.. Varakkaasta perheestä, taitaa olla valkolaispainotteinen , ei siis intiaanipain.. liekö vaikutusta limaisuuden vähäisyydellä... Wink )


Hih...
« Viimeksi muokattu: 17.09.2009 22:18:12 kirjoittanut Tanita79 » tallennettu
piip
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 20


Profiili
« Vastaus #49 : 17.09.2009 23:32:41 »

Menee yleensä henkisen kasvusyklin mukaan, eli yleensä ihastun kaikkein yllättävimpään vaihtoehtoon, siis siihen, joka hätkähdyttää ja järkyttää syvimmin epäsopivuudellaan...  
 buck2 idiot2 Angry Shocked Huh uglystupid2 Lips Sealed  siis esim. oinas kiusallisin riippuvuus, tai vesimies  jousimies ehkä,  leijona ehkä helpoimmin tai voimakkaimmin,  kaksoset joskus, uusin  vaaka

Tyypit, joiden pitäisi sopia parhaiten, tuntuvat yleensä niin pelottavilta (kun olen päättänyt antaa itseni oikeasti rakastua, syvästi), että juoksen pakoon kaikin voimin, sillä omat sisäiset ristiriitani ajavat vuorovaikutuksen pikaisesti katastrofiin. Rakastuneisuudesta huolimatta, tai ehkä juuri sen takia  buck2 olen kokenut olevani todella ahtaalla. Embarrassed Shocked crazy2 Cry  Ne damn  kalat  sekä tietysti rasittavat  skorpioni

Sitten pyristelen kaikenlaisissa nolostuttavissa läheisriippuvuuksissa, useasti telepaattisesti sellaisissa (sisäisen dialogini avulla; 'Missä Minä loppuu ja Sinä alkaa?'), ja samaan aikaan hankin sosiaalisesti "virallisen", epäsopivan ja siis itselleni pinnallisen "feikki" suhteen, "muille todellisen" poikaystäväni.  Häntä paijaamalla ja paapomalla pääsen muiden mielipiteiltä turvaan, ja saan omiin tunteisiini tarpeeksi etäisyyttä, etten hajoa palasiksi niiden kaoottisuuden painosta. Undecided  siis kaikkien edellisten yhdistelmät, periaattessa voima+vastavoima...

Ongelmahan on tietysti tällaisen suhteen aloittamisen syy, eli se, että kuten olen tiennyt jo suhteen alusta lähtien, suhde päättyy lopulta eroon.  Cool uglystupid2

Eritoten minusta on aina tuntunut, ettei minulla olisi oikeutta rakastua, kuten muilla, ja että kun rakastun, muut eivät hyväksy sitä.   On jopa muodostunut kaavaksi, että kun rakastun, läheiset käskevät kuin yhdestä suusta "Lopettamaan moisen touhun heti paikalla!" Ja hommaamaan heti kasan irtosuhteita tilanteen korjaamiseksi.  En halua ryhtyä moiseen, joten hommaan "ihmiskilven", eli "pitkän suhteen" joka on (salaa) "vaaraton".  Tähän muut ovat aina tyytyväisiä. Vaikka se on niin väärin!!!  idiot2

En halua toimia enää näin, enkä pidä siitä, että suhteeni tällä tavalla "karmisesti" määrätään muiden taholta. tickedoff  Olen myös tuhoisasti kohdistanut tämän äärimmäiseen itsekritiikkiin.


 aurinko rapukuu kaksosetvenus kaksosetmerkurius rapu
 askendentti neitsytmars harka
« Viimeksi muokattu: 19.09.2009 02:53:17 kirjoittanut piip » tallennettu
Sivuja: 1 2 3 [4]
  Tulostusversio  
 
Siirry: