Sivuja: 1 2 [3] 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mars perääntyy Leijonassa 20.12.2009 - 10.3.2010  (Luettu 30777 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
rovatar
Astro-nauttija
****
Viestejä: 948


Keltainen Kosminen Aurinko


Profiili
« Vastaus #30 : 23.12.2009 14:40:16 »

Ebenia  onkin jo kirjoittanut hyvin tästä Marsin perääntymisestä..
tuolla Raimo Nikulan sivuilla on myös kirjoitus asiasta..


http://koti.welho.com/rnikula/kk.htm
tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
Solararc
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 150



Profiili
« Vastaus #31 : 24.12.2009 21:31:24 »

Hmm....voisikohan tämä perääntyvä Mars olla syypää totaalisen itseluottamuksen menettämisen tunteeseen, jonkinlaiseen tunteiden pohjanoteeraukseen jonka koin juuri toissapäivänä (tosin ylös-alas tunteiden sekamelskaa on jatkunut jo noin viikon ajan)....Mulla on syntymäkartalla Mars 19 asteessa Leijonaa, joten kohdille osuu tämä perääntyminen...huone on 11., mutta tämä tunteiden heilahtelu koskee nimenomaan parisuhdetta ja seksuaalisuutta....(Mun Mars on sekstiilissä Venukseen, aurinko on Venuksen ja Marsin keskipisteessä)....Eli sanokaa nyt rakkaat ihmiset, että tämä ahdistus menee pois...en voi kestää enää kevääseen?!?!? crazy2 Muuten kyllä tulee pakkopaita ja valkotakkiset hakemaan tämän tytön hullujen huoneelle.....
tallennettu

askendentti aspect_con pluto vaaka
 aurinko rapu aspect_con saturnus
 kuu aspect_con jupiter kalat
Athene
Astro-nauttija
****
Viestejä: 937



Profiili
« Vastaus #32 : 25.12.2009 23:36:18 »

Hmm....voisikohan tämä perääntyvä Mars olla syypää totaalisen itseluottamuksen menettämisen tunteeseen, jonkinlaiseen tunteiden pohjanoteeraukseen jonka koin juuri toissapäivänä (tosin ylös-alas tunteiden sekamelskaa on jatkunut jo noin viikon ajan)....Mulla on syntymäkartalla Mars 19 asteessa Leijonaa, joten kohdille osuu tämä perääntyminen...huone on 11., mutta tämä tunteiden heilahtelu koskee nimenomaan parisuhdetta ja seksuaalisuutta....(Mun Mars on sekstiilissä Venukseen, aurinko on Venuksen ja Marsin keskipisteessä)....Eli sanokaa nyt rakkaat ihmiset, että tämä ahdistus menee pois...en voi kestää enää kevääseen?!?!? crazy2 Muuten kyllä tulee pakkopaita ja valkotakkiset hakemaan tämän tytön hullujen huoneelle.....

Mulla on aivan samanlaisia tunteita, kuin sulla!Pitääpä katsoa kartalta tuon mars planeetaan tilanne...
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
Leijonanainen
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 10


Profiili
« Vastaus #33 : 27.12.2009 00:39:51 »

Miten lie kehenkin vaikuttanut tämä perääntyvä mars leijonassa?

Itse kyselin toukokuussa kuinka minun käy? :Smiley

Hei Rovatar,

Katsotko miten minulle vaikuttaa marsin perääntyminen leijonassa? Työn kanssa on ollut jo pitkään vääntöä, mutta miten käy? :Smiley

Aurinko Leijonassa 12.20 132.329 X 10
Venus Leijonassa 6.11 126.186 0.56 X 10 5
Mars Vesimiehessä 18.18 R 318.305 -6.46 IV 4
Neptunus Jousimiehessä 0.19 R 240.318 1.41 II 2
Juno Leijonassa 20.58 140.963 X 10
Chiron Oinaassa 13.29 R 13.475   VI 6
Fortune Oinaassa 0.00
South node Oinaassa 0.00


Kiitos jo etukäteen! Smiley

Enpä olisi vielä silloin arvannut, että esimies irtisanoo koeajalla sairasloman takia! Cry Mitenhän tässä käy? Joulumieli on ainakin tipotiessään ja epävarmuus taloudellisesta tulevaisuudesta tuli jokapäiväiseksi huoleksi.... Toisiko joku jotain toivoa elämääni karttani perusteella? :Smiley
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #34 : 27.12.2009 01:09:42 »

Mulla osuu se transformaatiohuoneeseen 8, kuten Veskarillakin,
mutta hänellä samassa kohtaan, tänään on myös  uranus ja sepä tekeekin kuviota
sen  kuumerkurius ja jupiter kanssa.  Smiley

Eilen mie ilmoitin hälle, että tässä tämä (suhde) sitten oli,
se ei oikein vielä uskonut ja sitä eroa on työstetty tämä päivä. Smiley
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #35 : 27.12.2009 01:13:16 »

Mitä..? Täällä on kaksi näitä topiceja samasta aiheesta ja toiseen ehdin jo vastata. Smiley
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6596


Profiili WWW
« Vastaus #36 : 27.12.2009 01:18:36 »

Leijonanainen,
toivoa? Tr Pandora 12  kalat jännittää aurinkosi 2.1.2010, (aspect_kvi aurinko leijona),
jolloin tr  mars RX tekee  aspect_opp omalle retro-marsillesi.
Päivänpolttavia kysymyksiä kodin ja työn välillä.
Sitä ei tiedä mitä ne ovat, kun tr Lilith 10  vesimies on asialla?
tallennettu
ancelica
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 294



Profiili
« Vastaus #37 : 28.12.2009 13:24:27 »

10 huoneessa myllää tuo  mars. Sillä saralla on vastauksia isolla V:llä odoteltu kohta vuoden päivät, nyt vois jo jotain todella tapahtua. Ehkä menee vieläkin kauemmin että niitä vastauksia tulee. Niin, kun se retroilee 0'  leijona niin se on vielä mun  leijona keskitaivas. Oisko tää sit Maaliskuussa tää työtilanne vihdoin nollattu miettii hän.. Huh
« Viimeksi muokattu: 28.12.2009 13:29:20 kirjoittanut ancelica » tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #38 : 28.12.2009 21:25:15 »

Tuolla retrolla ei muuten välttis olisi väliäkään, mutta sen pitää tietysti neliöidä mun  aurinkomerkurius saturnus pluto-kokoonpanoa saakeli useaan otteeseen. Näemmä kevään mittaan taas kiristyvää pinnaa. :Smiley
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6596


Profiili WWW
« Vastaus #39 : 30.12.2009 02:14:22 »

zillic
Nuo yhtymät ovat tärkeimmät.
Niiden teema on allekirjoituksessasi, koskapa sinulle on tulossa myös tr  saturnus aspect_con kuu ja kuusi on ihmissuhteitten merkissä vaa assa ja Descendentti on  askendentti:n vastapäätä siis marsin oppositio sinne, ja  kuunsolmu yhtymäkin liittyy kohtaamisiin. Luulisin, että käsittelet jotakin suhdetta nyt eestaas pikkasen syvemmältä.
Itellä ainakin jonkunsortin vatulointi vaihe,
on ollut marsin paluu, se uudestaan, yhtymät kuuhun ja yläsolmuun ja eikun uudestaan.
Samalla  mars aspect_squ :venus:rx sekin(yks karttani tärkeimpiä aspekteja) aktivoidaan kolmasti.
Päällimmäinen ajatus monessakin asiassa on ollut, että onks tässä mitään järkee?
Tää on vähän kuin testi, että onks meissä poweria siihen, mihin  kuunsolmu :n mukaan ois tarkotus. Siis jos kerran sekä  mars että  kuunsolmu ovat jellonassa mukana yhtymässä.
Huomasin jouluostoksilla myyjän kysyessä, että sellofaaniin vai paperiin, vastanneeni aika tiukkaan ja käskevään sävyyn ,että paperiin, siis ihan huomaamattani ja tajusin vasta jälkeenpäin myyjän ollessa hämmentyneen avulias, että jostain syvemmältä on nousemassa sellanen tahtotila, jota ei välttämättä ole ennen ulkopuolisille näyttänyt. Eikä sitä välttämättä varmaan tarvi paljon näyttääkään sinänsä. 8 huoneen yhtymillä on plutomaista karismaa jo ihan itessään, luulen ma.
Onhan se toinen vaihtoehto tietty lannistua, antaa periksi, jos ei paukut riitä.
Minusta  mars on myös vihan planeetta ja sen nousemista pintaan on myös ollut esillä.
Sellasta, että jos sun pyörä on varastettu, uitettu järveen ja runtattu ja tiedät, että se on poikain joutavia kolttosia, niin jos tietäsit kutka, niin  knuppel2 knuppel2 knuppel2 ihan surutta.
Semmosta marsin paluuta täällä.
Myös vanhan ystävän  askendentti leijona paluuta vuosien jälkeen.
tallennettu
Leijonanainen
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 10


Profiili
« Vastaus #40 : 02.01.2010 14:24:55 »

Hei Nikki,

Kiitos vastauksesta.

Leijonanainen,
toivoa? Tr Pandora 12  kalat jännittää aurinkosi 2.1.2010, (aspect_kvi aurinko leijona),
jolloin tr  mars RX tekee  aspect_opp omalle retro-marsillesi.
Päivänpolttavia kysymyksiä kodin ja työn välillä.
Sitä ei tiedä mitä ne ovat, kun tr Lilith 10  vesimies on asialla?

Eli mitään varmaa selvyyttä asiaan ei ole tiedossa? Mietin jo, että tuleeko näin joku pakollinen uran vaihto, kun päätä on hakattu seinään saman työnantajan kanssa jo vuosia. Ja kun ei ole antanut periksi, puuttuu voimakkaammat voimat peliin ja näin sitten käy? Shocked

On se vaan jännä miten oli virtaa vaikka muille jakaa, kun mars oli leijonassa. Nyt kun se perääntyy, on niin saamaton olo ja tosiaan riitaa tulee, kun ei osaa pitää omia vahvoja mielipiteitään piilossa. Wink

Ja *huokaus* tätä perääntymistä kestää vielä pari kuukautta...
tallennettu
sangviinikko
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 682



Profiili
« Vastaus #41 : 02.01.2010 14:58:14 »

Tuolla retrolla ei muuten välttis olisi väliäkään, mutta sen pitää tietysti neliöidä mun  aurinkomerkurius saturnus pluto-kokoonpanoa saakeli useaan otteeseen. Näemmä kevään mittaan taas kiristyvää pinnaa. :Smiley


Juu, minä kans en muuten välittäis retroilusta, mutta tulilinjalle osuu   leijonasaturnus, joka on siis T- ristini kärkiplaneetta, neliöiden  skorpioni :uranus:ta ja  harka mars aspect_con venus chiron pläjäystä.

Nytkö sitten T-risti läksyt on opittava oikein toiminnan kautta?

Toisaalta, ainahan voisi varata vaikka kirppispöydän ja säästää sillä muutaman roposen pahemman päivän varalle... :Smiley
tallennettu

"Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra"
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #42 : 12.01.2010 22:40:38 »

Juu, minä kans en muuten välittäis retroilusta, mutta tulilinjalle osuu   leijonasaturnus, joka on siis T- ristini kärkiplaneetta, neliöiden  skorpioni :uranus:ta ja  harka mars aspect_con venus chiron pläjäystä.

Tuo tosiaan aktivoi koko ristin. Varo snagari- ja taksijonoja sekä moottoriajoneuvoja. police
 
Mulla tarkka  mars aspect_squ saturnus ja koko ajan älytön väsy duunissa ja treeneissä raatamisesta, mutta sitä vaan jatkaa kuin B-masiina, olen saanutkin työnarkomaanin maineen ja työkaverit uskoo ettei mulla olekaan toimiston ulkopuolista elämää.  :Smiley

Tosin samanaikainen retro-Merkurius pitää kaikki mun Kauris-planeetat sekä nataali-Saturnuksen korostetun aktiivisina, ilmankos töitä piisaakin.
tallennettu
ancelica
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 294



Profiili
« Vastaus #43 : 13.01.2010 13:25:20 »

Huomasin että äskettäin kuolleella Tony Halmeella oli syntymäkartalla  mars leijona retrograde, ja kuoli kun oli  mars leijona Rx. Tarkkaa syntymäaikaa ei ollut, 6.1.1963 Hki, käsittääkseni. Ei se Mars nyt kovin usein osu peruutteleen Leijonassa - en tosin ehtinyt/löytänyt koska oli edellinen Rx kyseisessä merkissä.
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #44 : 13.01.2010 18:53:33 »

Huomasin että äskettäin kuolleella Tony Halmeella oli syntymäkartalla  mars leijona retrograde, ja kuoli kun oli  mars leijona Rx. Tarkkaa syntymäaikaa ei ollut, 6.1.1963 Hki, käsittääkseni. Ei se Mars nyt kovin usein osu peruutteleen Leijonassa - en tosin ehtinyt/löytänyt koska oli edellinen Rx kyseisessä merkissä.
Huomasin saman, ja sama oli myös hiljattain menehtyneellä Brittany Murphylla muistaaksein
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3] 4
  Tulostusversio  
 
Siirry: