Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: tunnuksen poistaminen  (Luettu 112906 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
nousukuu
Astro-nauttija
****
Viestejä: 841


Profiili
« Vastaus #15 : 18.12.2009 17:44:55 »

Itse olen syyllistynyt vanhojen viestien systemaattiseen poistoon. Embarrassed  Ehkä joku ketju meni sekavaksi, vaan vahinko oli lyhytaikainen, eipä niitä ketjuja kukaan enää lue. Hyvin kyllä sanottu että kirjoittamalla niitä loukkauksia paremminkin tulee.

Eihän se toisaalta ole tarkoitus että ketjujen välistä poistellaan.

Kyllähän koko ketjun voi poistaa.

Minusta paras olisi sellainen systeemi, että kaikki aiheet häviää esim. 2 vuoden päästä viimeisestä viestistä, ellei aihetta ole todettu sellaiseksi joka halutaan säilyttää. En siis tarkoita nastaa vaan sille olisi eri merkintä.
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #16 : 18.12.2009 18:11:57 »

No vuosikin olisi riittävä ja niks naks pois. Smiley

Samalla tulee varmistettua, ettei joku käytä monta vuotta vanhoja viestejäsi vastaasi
tai muutoin sabotointi -ja terrorisointimielessä
jos jonain päivänä oletkin jotain muuta kuin 5 vuotta sitten se Astron rivikirjoittelija.

Me kaikki olemme eri ihmisiä kuin 5 vuotta sitten, elämämme, työmme, opiskelumme,
asuin maamme jne muuttuvat.

Suomalainen nettikirjoittelu puhuttaa maailmallakin sen raakuuden vuoksi.
Sananvapauden nimissä voi loukata, mustamaalata ja uhkailla ja puhua törkeyksiä.

Minulla ei ainakaan ole tarvetta lukea moisia julkisia viestejä vielä monen vuoden jälkeen.
tallennettu
Norna
Vieras
« Vastaus #17 : 18.12.2009 19:07:08 »

 Juup tämähän toimii hyödyllisenä infon säilytyspaikkana monille meistä jotka ovat alkaneet keräämään tietoa astrologian perusteista. Eikä vain astrologian ABC-tyyppiset ketjut ole riittäviä vaan tärkeitä ovat ne keskustelut joista saa lisää astropohdittavaa ja vertailua omiin kokemuksiin.
 Tämähän ensisijaisesti on kuitenkin astrofoorumi, ainakin nimellisesti ja siksi painopiste on siellä astrologisten pohdintojen ja astrologian saralla.
 Kun tänne perustaa "kodin" ja kertoo henkilökohtaisista asioistaan niin onhan muistettavana myös se että ne jäävät sinne kaikkien luettaviksi. Siinä mielessä olisi mukavaa ja käyttäjäystävällistäkin kun ylläpito siivoaisi joskus pöydän tyhjäksi ja voisi taas aloittaa leikkikentän sotkemisen uudestaan.  Smiley

 
Lainaus
Tosin Suomessa tuota sananvapautta käytetään toisen henkilön tahalliseen loukkaamiseen,
joten se venynyt rikoslaillisen vastuun puolelle ja sitä perustellaan sananvapaudella
ja se näkyy monella suomalaisella saitilla myös mode-toiminnassa.

 Minustakin monilla saiteilla ollaan liian helläkätisiä modetoiminnassa, ajatellaan ehkä että kyllähän ne aikuiset osaavat käyttäytyä laugh. Ja nimenomaan tuon sananvapauden taakse pakenemista kaikilla osapuolilla, ihan kun se oikeuttaisi sanotaan kenestä tahansa mitä tahansa.
 Netin uumenista on minusta noussut esille ihan erilaiset suomalaiset -ne jotka ovat suuna päänä kertomassa omia totuuksiaan, muutenkin elämöimässä ja harrastelemassa jotain draamaleikkejään aivan kuin jotkut max teini-ikäiset. Netissä suomalaiset ovat viimein pääsee Ääneen ja se näkyy. Ketään ei juurikaan kiinnosta edes sensuroida kaikkea roskaa ja sekin todella näkyy. Tietyt nettikeskustelupalstat ovat niin täynnä haukkumista ja mustamaalaamista ja kaikkea sontaa ettei viitsi edes kävästä.
 Joskus tuntuu myös että ihmisten (vaikka ne modet monessa paikassa) on vaikeata suhtautua tilanteeseen kun edessä on ihmisryhmä jollaista ei ole tavannut välttämättä koskaan reaalielämässä crazy2. Ja ehkä tuntuu myös ettei asioihin voi vaikuttaa, vaikka käytös olisikin ihan uskomatonta.
tallennettu
nousukuu
Astro-nauttija
****
Viestejä: 841


Profiili
« Vastaus #18 : 18.12.2009 19:46:08 »

Juup tämähän toimii hyödyllisenä infon säilytyspaikkana monille meistä jotka ovat alkaneet keräämään tietoa astrologian perusteista.

Ehkä parempi niin että jokainen joka haluaa tietoa kerätä, kopsii/lataa netistä jutut omalle koneelle ja vaikka tulostaa.

Lainaus
Netin uumenista on minusta noussut esille ihan erilaiset suomalaiset -ne jotka ovat suuna päänä kertomassa omia totuuksiaan, muutenkin elämöimässä ja harrastelemassa jotain draamaleikkejään aivan kuin jotkut max teini-ikäiset. Netissä suomalaiset ovat viimein pääsee Ääneen ja se näkyy.

Hehe, totta Grin  Eli kyllähän suomalaiset puhuu: kännykässä, kännissä ja netissä.
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #19 : 18.12.2009 20:07:41 »

No niin minä ainakin kerään sen tiedon astrologiasta Googlettamalla.
Enpä juuri koskaan täältä Astrosta, kun täynnä shittiä suoraan sanottuna, Grin
poikkeuksena nuo Sepon omat tulkinta-avut, mutta niillä ei ole mitään tekemistä tämän forumin kanssa. Smiley

Laskeskein justiinsa, että kirjoittaneena täällä vuodesta 2005 ja reilu 5000 viestiä niin.. :Smiley
jos poistaa realistisen 50 viestiä päivässä, joka on sekin aikaa vievä homma,
kun viestien poistamiseksi pitää klikata itse ketjuun ja se poisto-nappi ei kuulkaas
joka kerta edes toimi, vaan sama viesti pysyy edelleen ketjussa ja taas klikata takaisin profiiliin
ja viimeisempiin viesteihin, kun paluu nuolella palatessasi poistat samoja viestejä.. buck2

..niin että jo tuossa keväällä maalis-huhtikuussa olisi valmis.  Tongue

Olisi aika siivota tämä saitti monta vuotta vanhoista viesteistä.
Monella on hylätty tai poistettu profiilikin ja siellä ne ovat lillumassa kuolleina
ummehtuneessa lätäkössä.

Mun mielestä käyttämättömät profiilitkin saisi siivota pois.
Monilla saiteilla on, että 9 kk käyttämättä olevat profiilit poistetaan.
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6576


Profiili WWW
« Vastaus #20 : 18.12.2009 20:47:48 »

Pitääpä vastata tähän ihan vaan astrologisesti, kun sattuu niin hyvin tuo
 kuu 22  kauris aspect_con kuunsolmu 21  kauris tähän haluun karsia ja poistaa näitä
"kuisia" tunnelmia täältä.
Mitä sitten tapahtunee kun  mars 19  leijona pysähtyy  aspect_kvi:iin  merkurius kauris.een tässä parin päivän perästä ja alkaako viestien ( merkurius) poistourakka oikein kunnolla?
Joulusiivous astrolla?
Ja tämänkin viestin saa poistaa.Tässähän oli peräti astrologiaakin.. Shocked
tallennettu
känkkäränkkä
Vieras
« Vastaus #21 : 26.12.2009 10:58:06 »

Enpä juuri koskaan täältä Astrosta, kun täynnä shittiä suoraan sanottuna, Grin

Naulan kantaan Sasha. Lieneekö tuossa myös syy ettei tänne enää viitsi useinkaan edes katsoa. Silti jos googlettaa astro-tietoa, aika usein tarjoaa juuri näitä sivuja tiedonhankintaan.. Jaa,  Lips Sealed

Ja viitisentuhatta viestiä pistää miettimään omien kirjoitustesi asianmukaisuutta. Siis täällä astro-foorumilla. Tämä alkaakin enempi ja enempi näyttämään sillisalaatilta kaikenlaisine ihme uusine höysteineen.  vesimies -aikaako tämä nyt sitten? Miten olisi jos erottelisi uudet ja vanhat harrastajat omille saiteilleen, paitsi että sitten ei pääse häikäisemään tiedoillaan jos on joskus tunnustautunut amatööriksi.

Joulun piikkiin vaan, se on kovaa pitää yllä vanhoja perinteitä  Wink
tallennettu
rovatar
Astro-nauttija
****
Viestejä: 948


Keltainen Kosminen Aurinko


Profiili
« Vastaus #22 : 26.12.2009 12:24:32 »

Enpä juuri koskaan täältä Astrosta, kun täynnä shittiä suoraan sanottuna, Grin

Naulan kantaan Sasha. Lieneekö tuossa myös syy ettei tänne enää viitsi useinkaan edes katsoa. Silti jos googlettaa astro-tietoa, aika usein tarjoaa juuri näitä sivuja tiedonhankintaan.. Jaa,  Lips Sealed

Ja viitisentuhatta viestiä pistää miettimään omien kirjoitustesi asianmukaisuutta. Siis täällä astro-foorumilla. Tämä alkaakin enempi ja enempi näyttämään sillisalaatilta kaikenlaisine ihme uusine höysteineen.  vesimies -aikaako tämä nyt sitten? Miten olisi jos erottelisi uudet ja vanhat harrastajat omille saiteilleen, paitsi että sitten ei pääse häikäisemään tiedoillaan jos on joskus tunnustautunut amatööriksi.

Joulun piikkiin vaan, se on kovaa pitää yllä vanhoja perinteitä  Wink

Minua taas harmittaa se, että täällä on enää niin vähän mitään astrologia –aiheisia kirjoituksia.
Ennen vanhaan, silloin hyvinä aikoina, täällä oli astrologia se pääasia ja muut jutut tuli sitten siinä sivussa.

Itsellänikin tulee kirjoitettua tänne nykyään kaikkea muuta taivaan ja maan väliltä, mutta ei juuri siitä väliltä, mikä itseä kuitenkin eniten kiinnostaa tällä foorumilla.

Tuntuukin, että kaikki astrologian taitajat ovat hävinneet pikkuhiljaa täältä…Ajatus…nikki…ja muut astrologian osaajat…Pelastakaa palsta ja tulkaa takaisin! Smiley

Jos astrologiaa haluaa harrastaa ja kirjoitella siitä osaavien ja ammattilaisten piireissä, kyllä niitäkin saitteja netistä löytyy vaikka kuinka paljon.
 Ettei minusta erikseen enää tarvitse täällä jakaa kirjoittajia ” sarjoihin”.

Kyllä minusta täällä voi kirjoitella aihealueittain muustakin kuin astrologiasta…
ja nekin pohdiskella ja kysellä, saada neuvoa,
jotka vasta aloittelevat astrologian tutkiskelua…
mutta tosiaan harmittaa, että pääpaino on siirtynyt ihan muualle kuin itse asiaan.
Ei silti, kai tässä pitäisi itsenikin katsoa peiliin…mutta en miekään ko ei kukkaan muukaan!!

Pitäisikö tämä jotenkin selvemmin olla jaettuna astrologiaan ja sitten muihin aihealueisiin??

Sama foorumi, mutta jotenkin selkeämmin jaettuna astrologiaan…???

Vai miten??


tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
känkkäränkkä
Vieras
« Vastaus #23 : 26.12.2009 12:46:13 »

Kunhan nurisin kun oli kova sisäinen pakotus. En siis ole sen kummempi valittaja kuin muutkaan. Vastauksina tekemiisi kysymyksiin rovatar, kirjoitukseni saa tulkita ihan pelkäksi läpäksi. Vitsiksi. En minä tänne mitään lokeroita halua niin kuin en muuallekaan. Kyllä se on persoona-kysymys siinä vaiheessa kenen kanssa haluaa ajatuksiaan jakaa, jos ei voi asiasta puhua.

Kovat ja tarkat kulmat radix- mars :lle höystettynä aiemmalla kirjoitushetkellä  kuu  aspect_opp   kuunsolmu teki minun paletista nyt tällaisen.
tallennettu
rovatar
Astro-nauttija
****
Viestejä: 948


Keltainen Kosminen Aurinko


Profiili
« Vastaus #24 : 26.12.2009 13:00:41 »

Kunhan nurisin kun oli kova sisäinen pakotus. En siis ole sen kummempi valittaja kuin muutkaan. Vastauksina tekemiisi kysymyksiin rovatar, kirjoitukseni saa tulkita ihan pelkäksi läpäksi. Vitsiksi. En minä tänne mitään lokeroita halua niin kuin en muuallekaan. Kyllä se on persoona-kysymys siinä vaiheessa kenen kanssa haluaa ajatuksiaan jakaa, jos ei voi asiasta puhua.

Kovat ja tarkat kulmat radix- mars :lle höystettynä aiemmalla kirjoitushetkellä  kuu  aspect_opp   kuunsolmu teki minun paletista nyt tällaisen.

Mie en tarkoittanut kirjoitustani pelkästään henkilökohtaisesti sinulle...enkä mitenkään tarkoittanut, että sinä juuri olisit joku valittaja!

Ihan yleisesti aloin kirjoittamaasi pohtimaan...ja miten itse koen tämän foorumin astrologian annin.
Ja sitten ihan vaan pohdin...voisiko sitä jotenkin parantaa??

Kysymykset oli siis tarkoitettu kaikille pohdittavaksi...vai kyselinköhän mie niitä itseltänikin samalla....??

Siis ei sinulle henkilökohtaisesti, vaan kirjoittamastasi aiheesta vain... Embarrassed

tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #25 : 26.12.2009 13:10:08 »

Henk.koht. toiveeni olisi, että esim. paluukarttojen tulkintaketju olis sellanen, missä faktat olis omassaan ja keskustelu omassaan..On aika raskasta etsiä tietoa monen sivun seasta ja sillisalaatista.
 t. kärsimätön mulle kaikki heti pässi  Grin
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
rovatar
Astro-nauttija
****
Viestejä: 948


Keltainen Kosminen Aurinko


Profiili
« Vastaus #26 : 26.12.2009 13:31:11 »

Mulla tuli semmoinen mieleen, että vois olla vaikka niinkin, että tämä foorumi ois jaettuna kahteen eri osioon, joihin pitäisi erikseen rekisteröityä ja kirjautua.
 Olisi astrologia osuus ja sitten nuo muuta aihealueet erikseen.

Astrologia puolella voisi kirjoitella vain astrologiasta…ja sehän voisi sitten olla taas jaettuna eri osioihin…

Senkun vain pohdin…Tapaninpäivän ratoksi…tr.Kuun ollessa 5: ssä huoneessani…


Ja ” Lillin ”päivän sana:

Astrologin sana päivän ratoksi 26.12.
  
Kuu taivaltaa tänäänkin Oinaan merkissä, joskin aivan iltamyöhään se siirtyy Härkään. Tämän lisäksi Aurinko ja Mars tekevät toisilleen puolitoistaneliötä.

Vaikka säätiedotusten mukaan myrskyä pukkaa, niin energiatasot alkavat olla niin korkealla, että ulos pitäisi päästä. Jos tämä ei ole mahdollista, niin kotona tai ystävien kesken voi järjestää erilaisia kisailuja, jossa otetaan mittaa siitä, kuka on kuka. Tosin pelkkä shakki- tai korttipelikin voi piristää mieltä tai kuumentaa tunteita niin, että pelivälineet lentelevät pitkin seiniä.

Auton ratissakin olisi syytä muistaa mielenmaltti ja suhtautua kanssakulkijoihin kärsivällisesti, joskin se Oinas-Kuun aikana on helpommin sanottu kuin tehty.

Muoks...Siis Päivän sana on otettu Horoskooppi.com: sta
« Viimeksi muokattu: 26.12.2009 13:34:51 kirjoittanut rovatar » tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
känkkäränkkä
Vieras
« Vastaus #27 : 26.12.2009 13:39:27 »

Rakas rovatar,

henkilökohtainen ongelmani on olla epäselvä ja lauseissa oikova, vaikkakin joskus hieman suorasanainen. En ymmärtänyt asiaasi niin, että kirjoittelet vastauksesi vain minulle, saati kysymykset, vaan ajattelin että jotta kerrankin täällä taas saan suuni avatuksi, kerron näitä omia näkemyksiäni. Ja niin että se menee kaikille (jos mahdollista) jakeluun, mitä sillä kirjoituksellani tarkoitin. Olen huomannut että kaikki eivät lue rivien välejä. Vaikka niitä kirjoittavat.. (tämä ei ollut kenellekään henk.koht.!) Minusta on mahtavaa, että juuri sinä osallistuit jatkamaan tätä keskustelua vaikka oma kirjoitukseni olikin muuta kuin asiaa. .

Minusta on mukava lukea erilaisten ihmisten näkemyksiä ja ajatuksia kaiken maan ja taivaan välillä, kuitenkin niin, että asiat kohtaisivat jos yhdessä kaikki sitä samaa "palettia" rakentaa. En käynyt täällä itse kiireiden vuoksi kuukausiin ja kun palasin vilkaisemaan mitä teille muruset kuuluu, niin myönnän, että olin aika äimistynyt huomatessani esim. kuunkierron "pysähtyneen". No tehän tiedätte että pidin siitä, joten myönnettäköön vielä, että jotkin toiset seikat täällä hämmensivät herkkää mieltäni niin, että nyt tuli tämä pakottava tarve avata päänsä ja aiheuttaa erinäisiä epäymmärryksiä vallitsevassa yhteistilassa.

Kaikki ovat valtavan ihania itseinänsä (hassu sana), on oman pääni sisäinen ongelma tuo jos en jaksa täälläkin lukea niin usein naimisesta ja rahasta. Tämä ei johdu siitä että se olisi minulle mitenkään nolo tai epämukavia tuntemuksia aiheuttava asia. En vaan jaksa miettiä viimekertaista panoani tai mikä se milloinkin onkaan samalla kun yritän oppia uutta astrosta. Kun en itse osaa liittää niitä astrologiaan kuin tuon oman  venusmars  oinas :an kautta ja jo totesinkin, että nuo kovat kulmat.. haastetta piennelle tallustajalle. Ja oman itseisarvon uudelleen opettelemista.

Rovatar, nyt voimme varmaan yhdessä todeta että minä todellakin olen valittaja..  Wink Ja pakko vielä sanoa että ihan sexy puku sinulla tuossa kuvassa on.

Hyvä Lilli ja päivän sana  Grin
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #28 : 26.12.2009 13:50:50 »

Enpä juuri koskaan täältä Astrosta, kun täynnä shittiä suoraan sanottuna, Grin

Naulan kantaan Sasha. Lieneekö tuossa myös syy ettei tänne enää viitsi useinkaan edes katsoa. Silti jos googlettaa astro-tietoa, aika usein tarjoaa juuri näitä sivuja tiedonhankintaan.. Jaa,  Lips Sealed

Ja viitisentuhatta viestiä pistää miettimään omien kirjoitustesi asianmukaisuutta. Siis täällä astro-foorumilla. Tämä alkaakin enempi ja enempi näyttämään sillisalaatilta kaikenlaisine ihme uusine höysteineen.  vesimies -aikaako tämä nyt sitten? Miten olisi jos erottelisi uudet ja vanhat harrastajat omille saiteilleen, paitsi että sitten ei pääse häikäisemään tiedoillaan jos on joskus tunnustautunut amatööriksi.

Joulun piikkiin vaan, se on kovaa pitää yllä vanhoja perinteitä  Wink

No jaa, minä olen kirjoittanut kaikki shittini rehellisesti samalta profiililta viiden vuoden ajan,
enkä poistanut profiilia ja aloittanut...jatkanut  shitin jauhantaa uudelta profiilita ja nikiltä "uutena".  Wink

Helpompi poistaakin niitä viestejä myöhemmin kun siihen aletaan.

Kun mä tulin tänne palstalle kirjoittelemaan 5 vuota sitten, oli menossa buumi
kaikenlaisesta enkeli-jeesustelusta ja henkimaailmasta ylipäätään ja täällä oli
porukkaa, joka etsi vastauksia elämänsä ongelmiin sitä kautta ja vaikka alkuperäinen
tarkoitukseni oli opetella astrologiaa,
niin vaikeutena oli se, että ne vanhat astrologian
harrastajat sivuuttivat meidät aloittelijat täysin (koska ne eivät tienneet mistään ja vasta kyselivät
ja kukaan ei halunnut kait toistaa itseään).

Nuo henkiset ihmiset taas olivat suorastaan
nälkäisiä tietämään ajatuksiasi ja YV:tä siitä ja tästä tulvi osan kohdalla jopa häiriöksi asti,
jonka ansiosta Astrossa on nykyään tuo blokkaus-toiminta olemassa. Smiley

Viimein liityin eräälle (ei suomalainen) astrologian forumille, joka on ja ainoastaan
astrologian harrastajille ja sain sen, mitä olin hakemassa.
Astro on jäänyt läppä-paikaksi.

Googlettamalla saa tietoa, mutta se on maakohtainen, joka liittyy maakohtaiseen
informaation rajaamiseen ja rajoittamiseen.
Kokeile Googlesi google.com, eikä .fi, (mikäli suomalainen netti-laki sallii sen, niin ja sananvapauttanne
ei ole rajoitettu niin, että ette saa rajattomasti tietoa muun maailman asioista)
niin saat enemmän tietoa ja hakutuloksia ulkomaisilta saiteilta, joita on loputtoman paljon.

Voit kokeilla myös muita hakukoneita ilman fi tunnusta.  Smiley

******

SMF tarjoaa vanhojen viestien poistoa aikarajoituksella, mutta liekö syy näihin vanhojen
viestien arkistointiin se, että palstan ylläpitäjä on  aurinko rapu ? Grin

Mielestäni vanhat viestit ovat kuormittamassa energioita ja porukka ei pääse uusiutumaan
jutuissaan, kun aina on, että näää-näää, sanoit sitä ja sinä olet tälläinen ja tuollainen,
kun yrität hiukankaan sanoa, että mielestäsi  kauris  aspect_squ  kuu saa aikaan
ihmisessä tunteettomuutta tms.  Tongue
tallennettu
rovatar
Astro-nauttija
****
Viestejä: 948


Keltainen Kosminen Aurinko


Profiili
« Vastaus #29 : 26.12.2009 13:54:15 »



Kaikki ovat valtavan ihania itseinänsä (hassu sana), on oman pääni sisäinen ongelma tuo jos en jaksa täälläkin lukea niin usein naimisesta ja rahasta. Tämä ei johdu siitä että se olisi minulle mitenkään nolo tai epämukavia tuntemuksia aiheuttava asia. En vaan jaksa miettiä viimekertaista panoani tai mikä se milloinkin onkaan samalla kun yritän oppia uutta astrosta. Kun en itse osaa liittää niitä astrologiaan kuin tuon oman  venusmars  oinas :an kautta ja jo totesinkin, että nuo kovat kulmat.. haastetta piennelle tallustajalle. Ja oman itseisarvon uudelleen opettelemista.

Rovatar, nyt voimme varmaan yhdessä todeta että minä todellakin olen valittaja..  Wink Ja pakko vielä sanoa että ihan sexy puku sinulla tuossa kuvassa on.

Hyvä Lilli ja päivän sana  Grin

Siksipä juuri mietinkin, pitäisikö tuo astrologia osuus erottaa selkeämmin muista aiheista...
Kun kuitenkin täällä on paljon kirjoittajia, joita kiinnostaa muutkin asiat...

Eikä se mikä minua, sinua, tai jotain muuta kiinnostaa, välttämättä taas kiinnosta jotain toista...

Kiitos kohteliaisuudestasi. Smiley

Minussa on monta puolta... aurinko  kauris ja  kuu  kaksoset/ 7. huone...ja  uranus tekee monia haastavia kuvioita kartallani, näinä aikoina myös transiittina...joten ehkä en aina tule ymmärretyksi ja myönnetään...olen kummallinen. Embarrassed



tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
 
Siirry: