Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Koulutukseen?  (Luettu 6024 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
pikku pirre
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9


Profiili
« : 10.04.2009 20:39:30 »

Olen kaiken sen ilkeyden mitä sain työpaikalta niskaani vielä täysissä järjissäni,kiitos kuuluu myös Teille kaikki ihanat ihmiset täällä joilta olen saanut apua ja palsamia haavoille.
Olen kaikesta pahasta saanut sisua ja hakenut useampaan kouluun toiveena että voisi vaihtaa kokonaan työtä sekä työpaikkaa.
Mitä tästä työpaikasta olen oppinut?Pahaa oloa,kateutta,sekä erittäin epätasa-arvoista kohtelua. knuppel2
Mutta toivottavasti pääsen harppauksen omassa elämässä eteenpäin. Smiley
Kyllä se aurinko paistaa näköjään myös minulle. Smiley


tallennettu
Minerwa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 671



Profiili
« Vastaus #1 : 10.04.2009 20:53:17 »

Ihanaa pikku pirre  smitten  Pidän peukkuja, että pääset koulutukseen. Vähän samanlaisista syistä aloitin itsekin opiskelun, tosin työn ohessa. Tuli kriisi, joka avasi silmät erilaisille vaihtoehdoille. Alkoi ikäänkuin nähdä laajemmin ja etsiä kauempaa.

Tuli mieleen, että näistä vastoinkäymisistä oppii aina myöskin arvostamaan elämän pieniä iloja ja hyviä asioita niitä kohdatessaan. Jos ei joskus olisi vaikeaa, ei välttämättä näkisi hyvyyttäkään siellä, missä sitä on. Ei siis mitään niin pahaa, ettei jotain hyvääkin.

Auringonpaistetta elämääsi  angel
tallennettu

"Luultavasti myrskyjä on vain siksi, että niiden jälkeen saataisiin auringonnousu."

Kuu-Mars-Asc Kaksoset, Au Vesimies, Venus-Merkurius-MC Kauris
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: